Suosittelen lämpimästi k.o tuotetta. Olin etsinyt jo jonkun aikaa 'värillistä' kosteusvoidetta ja Power Bronze sopii naamaan kuin nyrkki silmään. Voide antaa luonnollisen ruskettuneen värin ja todella paljon terveemmän ilmeen. Tuotetta saa ainakin Stokkalta ja tietenkin netistä. Hintaa tosin tuubille Stokkalla 37 euroa, mutta ainakin minulla tavara on kestänyt miltei kolme kuukautta.
Biotherm Homme Power Bronze
Jipe
2
1147
Vastaukset
- Aleksi
Sain pienen näytetuubin kyseistä kamaa ostaessani erään toisen Biotherm Hommen tuotteen Sokokselta. Pakko myöntää, että toimii!
- masa81_
Kuulostaa hyvältä.
Mites onko tässä tuotteessa itseruskettaville tyypillistä voimakasta epämiellyttävää hajua? Tavoitteena olisi löytää ruskettava tuote, jossa hajuhaitat olisivat minimaaliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909