iltapuku

hakusessa?

Heippa!

Ajatelin vain että jos joku on etsimässä iltapukua itselleen niin tässä olisi kaksi osoitetta joista löytyy kivannäköisiä pukuja edullisesti ja isojakin kokoja on.

www.nexteve.com
www.hiphopboutique.com

Itse olemme juuri ystävieni kanssa tilaamassa pukua nextevestä ja sitten minulla on monta ystävää jotka ovat tilanneet hiphopboutiquesta. Hiphopista kaverille tuli puku 10 päivässä kotiovelle asti. Nextevestä ei ole vielä kokemuksia.

Jos tiedätte muita niin ilmoitelkaa!
Ja kannattaa muistaa että hinnat ovat dollareissa niin hinta on pienempi kun maksaa euroissa.

40

29187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Oletteko tilanneet jo nextevestä? aattelin et miten tuon maksun kanssa mahtaa olla ku vähä epäilyttää lähettää rahaa tai sekki kirjekuoressa... onko sieltä mahdollista esim saada lasku?

      • jossu1976

        Hei

        Kävin juuri ostoksilla Niinattaressa ja ostin iltapuvun koossa 52. Suosittelen liikettä todella. Mukava palvelu ja paljon valikoimaa.

        Tässä linkki avuksenne

        www.niinatar.fi


    • ***

      kiinnostaisi kyllä kuulla kokemuksia tuolta nextevestä. onko luotettava, minkä laatuisia pukuja jne. onko kukaan vielä tilannut?

      • Aamu10

        Tilasin NextEvestä kaksi pukua 20.2, ja tänään näin netissä ilmoituksen, että puvut ovat matkalla. Toimituksen ja tekemisen piti kestää 4-6 viikkoa, joten näyttäisi olevan etuajassa. Kun yritin ensimmäisen kerran tehdä tilausta, niin se ei millään mennyt läpi. Laitoin heille meiliä ja sain vastaukseksi, että heillä on ollut ongelmia ja, että he ovat korjaamassa tilannetta. En saanut mitään ilmoitusta korjaantumisesta, joten menin seuraavana päivänä kokeilemaan uudestaan tilausta, ja silloin onnistui.

        Sain pian tilausvahvistuksen sähköpostiin sekä erillisen arvioilmoituksen toimituksen kestosta. Sitten sain tilausnumerot, ja olen voinut käydä netissä seuraamassa tilaukseni statusta. Tänään sitten tosiaan oli teksti, että tilaus on lähetetty. Siinä näkyi myös tracking number, jonka mukaan näen, että puku on liikkunut Kiinassa jo Shanghaihin asti. Nyt sitten jännittää ehtiikö puvut perjantaiksi, kun silloin olisi toiselle niistä tarvetta. Lisäksi mietityttää näyttävätkö ne siltä kuin toivon. Laitan sitten uudestaan viestiä, kun olen saanut puvut.


    • Aamu10

      Mekot tuli, ja näyttävät tosi hyviltä! Molempia pitää kaventaa sentillä, koska olin kahden koon välissä ja valitsin isomman varmuuden vuoksi. Mutta pienentäminen ei ole ongelma, saapahan ainakin istuvan puvun. Ja aika hyvin puvut vastasivat netin kuvia ja värejä, tietty koskaan ei tiedä miltä puku näyttää oikeasti livenä, mutta nyt ainakin osui kohdalleen. Tilasin molempiin vielä ylimääräisen palan kangasta, niin voi rauhassa kokeilla siihen tahranpoistoaineita, silitystä ja viedä pesulaankin jos vaikka haluavat ensin testata pesutapaa. Nyt vaan jäi semmoinen fiilis, et olis kivata vielä lisää mekkoja, mut täytyy nyt yrittää hillitä itsensä...

      • tl1

        Paljonkohan tulee postituskuluja jos tilaa nextevestä? Ja miten mekot pystyy maksamaan, saako laskulle?


      • puku tarvitaan

        Mäkin haluisin tietää miten maksu toimii? Kauan kesti pukujen tulla?


    • Aamu10

      Maksoin itse puvut Visalla, ja homma meni ihan hyvin. NextEven sivuilla sanotaan, että tällä hetkellä luottokorteista hyväksytään Visa ja MasterCard. Siellä sanotaan myös, että ekan tilauksen yhteydessä maksu varmistetaan ensin kortilta ennen kuin pukua aletaan tekemään. Vasta kun puku on valmis ja lähetetty, se veloitetaan kortilta. Sivuilla kerrottiin myös, että matkashekit, shekit, maksumääräykset ja "bank notet" kelpaavat. Keskustelua asiasta löytyy linkistä http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001499&posting=22000000025878328. Itse en ole koskaan tilannut muulla kuin luottokortilla, joten en osaa sanoa miten homma toimii näillä muilla maksutavoilla.

      Sain tilausvahvistuksen 20.2, ja puvut tulivat 14.3. eli siinä meni kolme viikkoa, vaikka he meilissään sanoivat toimituksen kestävän 4-6 viikkoa. Mutta onneksi kävi näin päin, kiva oli saada ne ajoissa. Kävin muuten NextEven sivuilla pari päivää sitten, ja huomasin toisen tilaamani puvun hinnan nousseen hieman.

      Sitten postituskuluista: tilasin siis kaksi pukua ja yhden alushameen, ja jouduin maksamaan kahdet postikulut eli yhteensä 48 dollaria (n. 36 euroa). Nyt kun kävin siellä sivuilla, niin siellä todellakin lukee, että toimituskulut on 24 dollaria per puku. Puvut kyllä tuli samassa tiukkaan pakatussa paketissa kotiovelle, joten ehkä siitä sitten sietää maksaa tuon verran. Ja todellakin, seurasin koko ajan puvun matkaa Kiinasta tänne NextEven sivuilta saadulla koodilla.

      • Zuce

        Mulle kävi ton nexteven tilauksen kans niin että tilasin mekon ja maksoin postikulut ja mekon. Mekon piti kans tulla vasta joskus muutaman viikon päästä mut tuli lappu kotia että mekko on jo täällä(meni n.3viikkoa), tosin mekko oli jääny tulliin. Nyt joudun siis pulittamaan vielä tullimaksuja ja muita kuluja. Onko kellekkää muulle käyny näin? Ja jos on niin paljonko on joutunu maksamaa?
        Jännityksellä odotan minkälainen lasku sieltä pamahtaa...


      • Huonoa tuuria
        Zuce kirjoitti:

        Mulle kävi ton nexteven tilauksen kans niin että tilasin mekon ja maksoin postikulut ja mekon. Mekon piti kans tulla vasta joskus muutaman viikon päästä mut tuli lappu kotia että mekko on jo täällä(meni n.3viikkoa), tosin mekko oli jääny tulliin. Nyt joudun siis pulittamaan vielä tullimaksuja ja muita kuluja. Onko kellekkää muulle käyny näin? Ja jos on niin paljonko on joutunu maksamaa?
        Jännityksellä odotan minkälainen lasku sieltä pamahtaa...

        Olen netin kautta tilaillut muutaman kerran eri tavaroita, mutta kertaakaan ei ole ollut niin huono onni, että olis jäänyt tulliin. Onko sun pukusi ihan vaan tavalliseen käyttöön vai onko kyseessä hääpuku? Olen kuullut melko varmasta lähteestä, että hääpuvuista ja häälahjoista ei tarvitse maksa tulleja. Itse maksun suuruutta en valitettavasti muista, mutta villinä veikkauksena voisin heittää, että lisähintaa tulee n. 27 %.


      • Tyytyväinen edelleen
        Zuce kirjoitti:

        Mulle kävi ton nexteven tilauksen kans niin että tilasin mekon ja maksoin postikulut ja mekon. Mekon piti kans tulla vasta joskus muutaman viikon päästä mut tuli lappu kotia että mekko on jo täällä(meni n.3viikkoa), tosin mekko oli jääny tulliin. Nyt joudun siis pulittamaan vielä tullimaksuja ja muita kuluja. Onko kellekkää muulle käyny näin? Ja jos on niin paljonko on joutunu maksamaa?
        Jännityksellä odotan minkälainen lasku sieltä pamahtaa...

        Minulla oli tilanne, että tilaamani puku "jäi" tullin "haaviin". Menin seuraavanapäivänä tilausvahvistuksen, (jossa oli myös kuva puvustani) kanssa käymään Tullissa ja siellä jouduin avaamaan paketin tullivirkailijan läsnäollessa. Hän totesi, että hieno puku on. Ja teki tulliselvityksen ja jouduin muutaman euron maksamaan tullia, ( se oli muistaakseni n. 30e )mutta olen todella tyytyväinen pukuun ja kokonaisuuteen ja puku oli juuri sopiva ei mitään valittamista. Puvun toimitus oli todella nopeaa, meni vajaa kolme viikkoa tilauksesta, niin paketti oli tullissa... :D


    • onkokokemusta

      Onko joku tilannut joskus tuolta nexteve.comista jotain. Ajattelin tilata yo-mekon sieltä, mutta jos se onkin pelkkää kusetusta.

      • Aamu10

        Olen tilannut NextEvestä, lue kolme aikaisempaa vastaustani. Tällä hetkellä odottelen kolmatta pukuani innolla.


      • vailla tietoa
        Aamu10 kirjoitti:

        Olen tilannut NextEvestä, lue kolme aikaisempaa vastaustani. Tällä hetkellä odottelen kolmatta pukuani innolla.

        Tuosta nextevestä kysyisin että kun tilaa puvun niin tuleeko hintaan vielä jotain lisäkustannuksia muuta kun postikulut ja mekon hinta joka näkyy siinä alapuolella? Tarvitsisin kipeesti hääpukua ja piakoin...=) Ja kuinka hyvin ne ovat olleet juuri oikean kokosia kun sinne laittaa ne mitat?


      • Aamu10
        vailla tietoa kirjoitti:

        Tuosta nextevestä kysyisin että kun tilaa puvun niin tuleeko hintaan vielä jotain lisäkustannuksia muuta kun postikulut ja mekon hinta joka näkyy siinä alapuolella? Tarvitsisin kipeesti hääpukua ja piakoin...=) Ja kuinka hyvin ne ovat olleet juuri oikean kokosia kun sinne laittaa ne mitat?

        Ei minun mielestäni ole tullut mitään lisäkuluja itse puvun ja postikulujen lisäksi ellei sitten tilaa esim. huivia tai jakkua tai lisäkangasta. Itse tilasin lisäkangasta molemmilla kerroilla jolloin voin testata pesemistä siihen tai silittämistä tai viedä pesulaan jos he haluavat vaikka kokeilla jonkin kemikaalin sopivuutta. Olen tilannut kokonumeroiden mukaan eli minulla ei valitettavasti ole kokemusta mittojen mukaan tilaamisesta. Kannattaa tosin huomioida, että puvut tehdään Kiinassa joten se voi vaikuttaa asiaan. Itse tosin Kiinassa paikan päällä vaatteita teettäneenä olen ollut tyytyväinen lopputulokseen. Mutta ehkä siitä ei olisi haittaa, että varmistaisi jonkin ompelijan valmiuden puvun muutoksiin, jos vain aika antaa myöden.


    • daamiksi

      Eli RUK kurssijuhla tanssit olisivat edessä tammikuun alussa ja iltapuku pitäisi saada. Nexteven sivuilla oli ainakin muutama potentiaalinen puku. Tulisiko kenellekään muita sivustoja mieleen ( kokemuksia) tai olisiko neuvoja RUK:n kurssijuhlaan sopivasta puvusta?? Kiitti. :)

      • NextEven kannattaja

        Minulla itselläni on muutaman vuoden kokemus RUK:n kurssijuhlista. NextEven puvuista suurin osa on juurikin sellaisia, jotka sopivat täysin daameille kurssijuhlaan. Se on suhteelisen vapaasti valittavana daameilla millainen puku on, mutta juhlallinen sen tulisi olla. Sinne edellytetään juhlan arvokkuuden mukaista iltapukua. Daameilla tulee olla etiketin mukaan pitkä iltapuku ja kavaljeereilla frakki, tumma puku tai sotilasasu.

        Nexteven pukuihin olen ollut todella tyytyväinen ja juurikin eilen sain seuraavaan kurssijuhlaan puvun postista. Aion myös jatkossa tilata kyseisestä firmasta kurssijuhlapukuni. Hauskoja juhlia! :D


      • Daami3
        NextEven kannattaja kirjoitti:

        Minulla itselläni on muutaman vuoden kokemus RUK:n kurssijuhlista. NextEven puvuista suurin osa on juurikin sellaisia, jotka sopivat täysin daameille kurssijuhlaan. Se on suhteelisen vapaasti valittavana daameilla millainen puku on, mutta juhlallinen sen tulisi olla. Sinne edellytetään juhlan arvokkuuden mukaista iltapukua. Daameilla tulee olla etiketin mukaan pitkä iltapuku ja kavaljeereilla frakki, tumma puku tai sotilasasu.

        Nexteven pukuihin olen ollut todella tyytyväinen ja juurikin eilen sain seuraavaan kurssijuhlaan puvun postista. Aion myös jatkossa tilata kyseisestä firmasta kurssijuhlapukuni. Hauskoja juhlia! :D

        Minkä puvun olette hankkineet? Olen tulossa samoihin juhliin. Ja olis vähän tylsää jos meillä kaikilla olis sama kolttu yllä!


      • mittatilaus
        Daami3 kirjoitti:

        Minkä puvun olette hankkineet? Olen tulossa samoihin juhliin. Ja olis vähän tylsää jos meillä kaikilla olis sama kolttu yllä!

        Hei,

        Mekin kokeilimme ja tilasimme tyttärelleni puvun joka tehtiin mittojen mukaan, lisäksi samasta kankaasta bolero tyylinen jakku, hinnaksi tuli 120 e, tuli alle kahdessa viikossa ja tuotiin kotiin asti.

        Kaikin puolin loistava, nyt tilaan itselleni ja hyödynnän mukana tulen 10% alekupongin!


    • epävarmuus koosta

      Hei

      Onko kellään kokemusta siitä millainen palautusoikeus Nextevestä tilatuilla puvuilla on?
      Siis jos puku onkin liian pieni tms. niin voiko sen palauttaa ja paljonko se sitten maksaa?

    • pinsessa1987

      tilasin juuri äskettäin nexteve.com osoitteesta hamosen .. aivan upeita asuja :) toivottavasti istuu myös päällä :)

      • tepa788

        Hei! Mä haluaisin juurikin tuon tyylisiä iltapukuja, kuin tuolla nextepissä on, mutta ongelmani on ettei minulla ole visa kortti ym. joten en saa tilattua ulkomailta. Tietääkö joku, onko suomessa (netissä) tämäntyylistä kauppaa, josta voisi saada iltapuvun myös vähän halvemmalla? En viitsisi yhden illan takia maksaa 300 euroo puvusta? Kiitos jo etukäteen..

        Ai niin ja puvun pitäis olla jo vajaan 2 viikon päästä joten tuo ulkomailta tilaus ei muutenkaan onnistuisi..:)


      • Aamu10
        tepa788 kirjoitti:

        Hei! Mä haluaisin juurikin tuon tyylisiä iltapukuja, kuin tuolla nextepissä on, mutta ongelmani on ettei minulla ole visa kortti ym. joten en saa tilattua ulkomailta. Tietääkö joku, onko suomessa (netissä) tämäntyylistä kauppaa, josta voisi saada iltapuvun myös vähän halvemmalla? En viitsisi yhden illan takia maksaa 300 euroo puvusta? Kiitos jo etukäteen..

        Ai niin ja puvun pitäis olla jo vajaan 2 viikon päästä joten tuo ulkomailta tilaus ei muutenkaan onnistuisi..:)

        Itse olen katsellut myös nettihuutokaupoista iltapukuja. Esimerkiksi huuto.netissä on ollut ihan uusiakin iltapukuja reilusti alle sataselle, vaikka päälle pistää postituskulut niin siltikin jää alle satasen.

        Tai sitten jos on mahdollista päästä Haloselle, sielläkin on välillä tosi huimia alennuksia iltapuvuista.


      • osaatko sanoa..
        Aamu10 kirjoitti:

        Itse olen katsellut myös nettihuutokaupoista iltapukuja. Esimerkiksi huuto.netissä on ollut ihan uusiakin iltapukuja reilusti alle sataselle, vaikka päälle pistää postituskulut niin siltikin jää alle satasen.

        Tai sitten jos on mahdollista päästä Haloselle, sielläkin on välillä tosi huimia alennuksia iltapuvuista.

        Ajattelin tilata vanhojentanssipuvun NextEvestä. Sanoit aiemmassa viestissäsi, että tilasit sieltä 2 mekkoa ja ne tulivat suoraan kotiin asti. Eivätkö pukusi jääneet tulliin? Kun tullin sivuilla lukee, että kaikki yli 45 euron arvoiset ulkomailta tulevat paketit tullataan. Oliko pakettisi päälle merkattu hinta alakanttiin, vai oliko muuten vaan onnistunut sujahtamaan ohi tullista? ;) Kiitos jos viitsit vastata.


      • ja lisäys vielä
        osaatko sanoa.. kirjoitti:

        Ajattelin tilata vanhojentanssipuvun NextEvestä. Sanoit aiemmassa viestissäsi, että tilasit sieltä 2 mekkoa ja ne tulivat suoraan kotiin asti. Eivätkö pukusi jääneet tulliin? Kun tullin sivuilla lukee, että kaikki yli 45 euron arvoiset ulkomailta tulevat paketit tullataan. Oliko pakettisi päälle merkattu hinta alakanttiin, vai oliko muuten vaan onnistunut sujahtamaan ohi tullista? ;) Kiitos jos viitsit vastata.

        edelliseen. Paljonko Arvon Suomen Posti, Itella Oyj veti välistä postimaksuja Suomen puolella? Tulitko katsoneeksi? :)

        Ja siis täh. Meillä ei ainakaan kukaan ole päivisin kotona kun posti tulee. Jos ei ole vastaanottamassa kotiin kannettua lähetystä niin mistä se sitten noudetaan? Lähimmästä postistako?


      • Aamu10
        osaatko sanoa.. kirjoitti:

        Ajattelin tilata vanhojentanssipuvun NextEvestä. Sanoit aiemmassa viestissäsi, että tilasit sieltä 2 mekkoa ja ne tulivat suoraan kotiin asti. Eivätkö pukusi jääneet tulliin? Kun tullin sivuilla lukee, että kaikki yli 45 euron arvoiset ulkomailta tulevat paketit tullataan. Oliko pakettisi päälle merkattu hinta alakanttiin, vai oliko muuten vaan onnistunut sujahtamaan ohi tullista? ;) Kiitos jos viitsit vastata.

        Olen tilannut jo itse asiassa neljä iltapukua sieltä, kaikki ovat tulleet suoraan kotiin. On vissiin vähän säkä-kysymys, jääkö puku tulliin vai ei. En muista oliko pakettien päällä hintaa, mutta NextEve merkkaa paketit kuitenkin lahjoiksi, joten se ilmeisesti voi auttaa asiaa. Mutta ehkä varmuuden vuoksi kannattaa varautua siihen, että joutuu maksamaan tullit, niin ei tule ikäviä yllätyksiä.

        Ei Itella mitään maksuja ottanut, en ainakaan maksanut mitään lisää. Ja jos et ole kotona, niin luultavasti sujauttavat luukusta lapun, jossa kerrotaan heidän käyneen oven takana ja kehotetaan hakemaan paketti postista (varmaankin siitä lähimmästä). Tosin kun iltapukupaketti on lähdössä/lähtenyt, näkyy NextEven sivuilla lähetysnumero, jonka avulla olen pystynyt seuraamaan paketin matkaa Kiinasta Helsinkiin (ensin sivustolta http://www.ems.com.cn/english-main.jsp, ja sitten kun tuli Suomeen niin ihan Itellan sivuilta). Eli tiesin aika tarkkaan päivän, jolloin paketin pitäisi tulla.

        Olen kyllä itse ollut tyytyväinen, ja vähän taas tekisi mieli tilata puku…


      • Annu3
        Aamu10 kirjoitti:

        Olen tilannut jo itse asiassa neljä iltapukua sieltä, kaikki ovat tulleet suoraan kotiin. On vissiin vähän säkä-kysymys, jääkö puku tulliin vai ei. En muista oliko pakettien päällä hintaa, mutta NextEve merkkaa paketit kuitenkin lahjoiksi, joten se ilmeisesti voi auttaa asiaa. Mutta ehkä varmuuden vuoksi kannattaa varautua siihen, että joutuu maksamaan tullit, niin ei tule ikäviä yllätyksiä.

        Ei Itella mitään maksuja ottanut, en ainakaan maksanut mitään lisää. Ja jos et ole kotona, niin luultavasti sujauttavat luukusta lapun, jossa kerrotaan heidän käyneen oven takana ja kehotetaan hakemaan paketti postista (varmaankin siitä lähimmästä). Tosin kun iltapukupaketti on lähdössä/lähtenyt, näkyy NextEven sivuilla lähetysnumero, jonka avulla olen pystynyt seuraamaan paketin matkaa Kiinasta Helsinkiin (ensin sivustolta http://www.ems.com.cn/english-main.jsp, ja sitten kun tuli Suomeen niin ihan Itellan sivuilta). Eli tiesin aika tarkkaan päivän, jolloin paketin pitäisi tulla.

        Olen kyllä itse ollut tyytyväinen, ja vähän taas tekisi mieli tilata puku…

        Englannin kieleni kun on hieman hataraa, niin voisiko joku tulkita mitä tarkoittaa nuo kokojutut. Onko nuo mekot tarkoitettu 165cm pitkille? Eikö mekko pitene mitä isomman koon ottaa? Miten puvusta saa pidemmän?

        Custom length? Made-to-Measure service?

        Anteeksi tyhmät kysymykseni...


      • tyytyväinen :)
        Annu3 kirjoitti:

        Englannin kieleni kun on hieman hataraa, niin voisiko joku tulkita mitä tarkoittaa nuo kokojutut. Onko nuo mekot tarkoitettu 165cm pitkille? Eikö mekko pitene mitä isomman koon ottaa? Miten puvusta saa pidemmän?

        Custom length? Made-to-Measure service?

        Anteeksi tyhmät kysymykseni...

        Custom length= kustomoitu/muokattu(?) helmanpituus. :)
        Made-to-Measure service= mittatilauspuku (tehdään omiin mittoihisi sopivaksi)
        Sivullahan mainitaan, että mekot on tehty n. 165 cm pitkälle henkilölle jolla on korkokengät jalassa. Jos olet huomattavasti pidempi/lyhyempi, kannattaa varmasti harkita tuota kustomoitua helman pituutta. (Maksaa 15 dollaria, eli n. 12 €)


      • johanna1234
        Aamu10 kirjoitti:

        Olen tilannut jo itse asiassa neljä iltapukua sieltä, kaikki ovat tulleet suoraan kotiin. On vissiin vähän säkä-kysymys, jääkö puku tulliin vai ei. En muista oliko pakettien päällä hintaa, mutta NextEve merkkaa paketit kuitenkin lahjoiksi, joten se ilmeisesti voi auttaa asiaa. Mutta ehkä varmuuden vuoksi kannattaa varautua siihen, että joutuu maksamaan tullit, niin ei tule ikäviä yllätyksiä.

        Ei Itella mitään maksuja ottanut, en ainakaan maksanut mitään lisää. Ja jos et ole kotona, niin luultavasti sujauttavat luukusta lapun, jossa kerrotaan heidän käyneen oven takana ja kehotetaan hakemaan paketti postista (varmaankin siitä lähimmästä). Tosin kun iltapukupaketti on lähdössä/lähtenyt, näkyy NextEven sivuilla lähetysnumero, jonka avulla olen pystynyt seuraamaan paketin matkaa Kiinasta Helsinkiin (ensin sivustolta http://www.ems.com.cn/english-main.jsp, ja sitten kun tuli Suomeen niin ihan Itellan sivuilta). Eli tiesin aika tarkkaan päivän, jolloin paketin pitäisi tulla.

        Olen kyllä itse ollut tyytyväinen, ja vähän taas tekisi mieli tilata puku…

        juttelin tuossa perjantaina erään henkilön kanssa joka on tullissa töissää, ja siitä ei kuulemma ole mitään hyötyä vaikka lahjassa lukisi gift.

        ja pääsääntöisesti KAIKKI yli 45 euron ostokset menee tullin käsittelyn kautta, ja tuotteesta riippuen saattaa tulla noin 30 ´% lisää hintaa. ja vaatteissa se on noin tuo 30, kun siitä otetaan verot ja muut maksut.


      • tilannut
        johanna1234 kirjoitti:

        juttelin tuossa perjantaina erään henkilön kanssa joka on tullissa töissää, ja siitä ei kuulemma ole mitään hyötyä vaikka lahjassa lukisi gift.

        ja pääsääntöisesti KAIKKI yli 45 euron ostokset menee tullin käsittelyn kautta, ja tuotteesta riippuen saattaa tulla noin 30 ´% lisää hintaa. ja vaatteissa se on noin tuo 30, kun siitä otetaan verot ja muut maksut.

        tilasin itseasiassa tänään kolme mekkoa nexteve.comista. kysyisinkin nyt ku noista tulleista täällä on juttua (joista en vielä tilatessa mitään tiennyt, tyhmä kun en asiaa selvittänyt...) niin minnekkä päin suomea nämä sitte jumittaa tulleihin? helsinkiin, ouluun? minne? nimim. keskisuomalainen...


    • ivus

      Hei,
      minulla on myynnissä hieno musta iltapuku. Pukua on kerran käytetty RUK:n kurssijuhlassa. Ovh on 300€, mutta myyn sen 200€! Muutkin tarjoukset huomioidaan! Koko on 34, mutta itse olen noin XS/S kokoa.
      Mailaa, niin kerron lisää! ja voin lähettää kuvia. [email protected]

    • iltapuvutar

      tilasin jo ajat sitten tuolta muttei pukua ole kuulunut..??

      onnistuiko sinun tilaus?

      vastaatko [email protected]

      • dress

        Mielenkiinto heräsi tuohon nexteve.com:iin. Oletteko kaikki olleet tyytyväisiä? istuuko puvut hyvin ja toimitus on luotettavaa? entäs värit? olisiko kenelläkään kuvaa nähtäväksi, voisi vaikka linkittää?


      • vituiks meni
        dress kirjoitti:

        Mielenkiinto heräsi tuohon nexteve.com:iin. Oletteko kaikki olleet tyytyväisiä? istuuko puvut hyvin ja toimitus on luotettavaa? entäs värit? olisiko kenelläkään kuvaa nähtäväksi, voisi vaikka linkittää?

        eipä ole tilaukset onnistuneet vaikka monesti olen yrittänyt..näyttää tilauksen lopuksi että kiitos tilauksesta muttei pukua tule eikä myöskään asiakastiedoista näy että olisin onnistuneen tilauksen tehnyt. pitänee yrittää taas uudestaan koska nämä viestit luettuani on muut ainakin onnistuneet vaikka puku on pitänyt hakea tullista. lue noi muitten viestit niin saat lisätietoa.


    • vain luottokorttimaksuna

      sain juuri nextevestä vastauksen että tilaus onnistuu vain luottokorttimaksuna, ei pankkiin maksuna eikä postiennakolla. tämä oli esteenä etten saanut jo aikaisemmin tilaamiani tuotteita vaikka sivuilla on maksutapa moneyorder niin tavaraa ei tule.

    • www.iltapuku.com

      www.iltapuku.com

    • Mopsi67

      Tampereen koskikeskuksen 3. krs LindaMode, kivoja vaatteita arkeen ja juhlaan, verkkokaupassakin on ainakin arkivaatteita. Tosi ammattitaitoiset myyjät, kannattaa tutustua.

    • kalinkala

      Hämekosken Pukimossa on isoja kokoja juhlapuvuissa. www.hamekoskenpukimo.fi

    • Tiina_U

      Ja tuoretta päivitystä ketjuun :)

      Ostin aivan ihanan iltapuvun isossa koossa firmasta nimeltä ostox, www.ostox.fi, myyvät myös huuto.netin kautta :)

      P.S.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe