Northern Kings

hilipatihippaa...

Oli muuten pettymys tuo Norther Kings... Näissä vaan ei oo mitään ihmeellistä näis biiseissä. Ja eihän nää mitää metallia oo ees! Sinfonistakin vaan puoliks...

Oli mulla asiaaki, kuka laulaa yksin ton I Just Die In Your Arms Tonight -biisin tällä levyllä? Onko Jp Leppäluoto? Kakko tai Hietsu se ei ainakaa oo... On muuten ehkäpä ainut hyvä levyltä tää biisi.

10

2320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raaruu

No, senhän ei ole tarkoituskaan olla syvällinen, luita ja ytimiä ravisteleva musiikillinen matka. Sen sijaan:

"Joo, tämä on hauskaa tämmöinen hevi, ja nuo hittikappaleet, sopisi hyvin pikkujoulujen taustalle, hahahaa, on se hyvää kun on äijämeininki, mekin ollaan hevareita kaikki \,,/ Kyllä jokainen on heviäijä ja -muija, on se mahtavaa! Eikä mitään hirveetä ja outoo, vaan tällasta mukavaa perusmusaa."

Että sellaisen kuluttajaryhmän ajatusmaailma siinä - noin kärjistetysti - on taustalla.

• rjoo

Tämähän on tavallaan samaa sarjaa sen Raskas Joulu -projektin kanssa. Eli pääosassa on enempi isonimiset laulajat kuin itse biisit. Mielestäni levy on ihan ok - ei nyt mitään maata järisyttävää, mutten sitä toki coverlevyltä odottanutkaan. Olen minä turhempaankin rahojani sijoittanut.

I Just Died In Your Armsin laulaa kuullakseni Ahola. Leppäluoto on tämä "matalan äänen mies".

• Itse kun nyt kuuntelin kyseisen levyn läpi tulin siihen tulokseen ,että aivan turhaa rahastusta.Ei tarjonnut mitään, mikä olisi mllään tavalla kolahtanut kun näitä covereita äijät pyörittää.Noh sinänsä laulu osastohan on kuitenkin komeaa kuunneltavaa.Kai tässä on sekin pointti,että uusia kuulioita saadaan tämän kautta tutustumaan kyseisten herrojen omiin tuotantoihin ja bändeihin-mikä sinänsä ei ole yhtään huono asia.Kuitenkin tästä kokonaisuudesta nyt vain jäi semmonen markkinameininki ja rahastuksen maku.

• bleak.one

Itse kyllä tykkään tuosta Northern Kingsin levystä. Johtuisiko siitä, että moni (elleivät sitten kaikki) kierrättämänsä zipaleet kuuluivat taajaan radiotaajuuksilta silloin joskus kun olin vielä nuori. Sinfonisuuden sijasta olisin kyllä toivonut vaihtelevampaa linjaa/linjattomuutta. Pahin pettymys tällaiselle cover-fetisistille oli "Rebel Yell". Laiska, kovin laiska. Mutta kyllähän tuo lätty ihan metallia on - itse asiassa enemmän kuin odotinkaan. Toivottavasti heput vielä joskus kerkiävät muilta kiireiltään studioon toisen Northern Kings -täyspitkän levyttämiseksi...

• metalli ja minä

ihan jep-levy, paras raita näin nopeasti kuunneltuna ehkäpä tua lionel richien hello jossa hömppä slovari tuupataan juuria myöten lionelin anukseen.
        levystä huomaa että on ammattilaiset asialla.

• Danzig

Kipaleet on ihan ok, mutta itse keskityn lauluun mikä on hienoa kuunneltavaa.

• Shavra

Minäkin kiinnitin huomiota pääasiassa siihen lauluun. Rakastan J-P Leppäluodon matalaa ääntä, hienoa että on mukana tuomassa vähän suomalaista melankolisen matalaa miesääntäkin esille. Oikeastaan se olikin ainoa syy, miksi vaivauduin kokoonpanon lauluja kuuntelemaan: että kuulis Leppäluotoa. =) Leikkais vaan sen partansa pois, oli paljon parempi ilman.

Eivät ne kappaleet niin erikoisia ole, totta, mutta mielenkiintoista katsella neljän kuulun suomalaisen raskaamman musiikin parissa touhunneen laulajan puhaltavan yhteen hiileen. Se on jotain erikoista, ainutlaatuista.

• Framus

Jotenkin tuntuu, ettei tällaista levyä olisi muualla voitu tuottaakaan. Heviherruus lienee Suomessa nykyisin. Hyviä laulajia, ei voi muuta sanoa. Jos pitäisi jotenkin luonnehtia, niin olisiko "hevimuzak" oikea sana?

• Anonyymi

Pelkkää paskaa !!

• Anonyymi

Eihän nää runkkarit ole edes mitään kuninkaita. Kaljamahaisia duunareita ne on. Huvittavaa kun joku vanha säälittävä mätisäkki kutsuu itseään kuninkaaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      315
      7329
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1347
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1221
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe