Kertokaapas mielipiteenne...

Black-Sheep

Kertokaas kukas teidän mielestä on paras hevi laulaja?
Mie itte henkilökohtasesti tykkään kovasti Heikki Pöyhiän ja Marco Hietalan äänistä. Heikki Pöyhiällä on se jokin siinä äänessä... Ja Marcolla taas on karheutta ja miesmäisyyttä siinä hänen äänessään. Herrat kun avaa suunsa hyvin helposti käsikarvat nousee pystyy. Elikkä kertokaas työ omat mielipiteenne ja perustelut kiitos :)

10

764

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Livia...

Suomalaisista ehdottomasti herra Kotamäki. Vaikea tätä on sen kummemmin perustella. En enää edes välitä täntyyppisestä doomista juurikaan mutta Swallow the Sun on aivan ihkua (!) juuri tuon äijän murinan takia.

Funeris Nocturnum uppoaakin sitten täysillä musiikkinsakin puolesta, ja laulanta on vain plussaa.

• Metallia ja vain metallia k...

Itse tykkään todella paljon Tomi Joutsenen sekä Ville Laihialan äänistä. Pääsevät ylös ja alas vaivatta, laulavat sekä pehmeästi että rajummin, mörinäkin tulee kurkusta taitavasti, tai paremminkin pallesta asti! Lisäksi molemmilla on sellaiset äänet, ettei niistä voi erehtyä, kun ne kuulee. Äänissä on siis persoonallisuutta ja syvyyttä, sitä mitä metal-laulajalta kaivataankin.

• Komppaan myös täällä ;D

• metalunion

Parviainen/Halford

• Soinnikas, vahva ääni. Loistelias ääni aika pienestä äijästä lähtee... Mahtava "karjuja", laaja ääniskaala suht veretseisauttava tulkitsija muutenkin. Ohan noita muitakin, mut hän onpi paras mun makuun.

• Komppaan mielipidettäsi! Hieno ääni!

• JPLL

Tony Kakko & Marco Hietala

• Tietysti voidaan ensinnäkin pilkkoa palasiksi että minkä suunnan laulusta on kyse.

itse pidän maailman vanhimman hevilaulajan titteliä kantavan Ronny James Dion äänestä, toisaalta jos on kyse hieman nykyaikaisemmasta ja tuoreemmasta genrestä niin voisin sanoa että pidän Dark Tranquillityn sekä Callenish Circlen laulajan äänestä. Myös Cradle of Filthin Danin ääni viiltää syvälle. Suomalaisista tietysti on kyse niin vois heittää vaikka Amorphisin Tomi Joutsen ja Sentencedin Ville Laihiala.

• Black-Sheep

Joo hevilaulantaa tarkoitin :)

• f.-d.f-d-f.d-.
        Black-Sheep kirjoitti:

Joo hevilaulantaa tarkoitin :)

petri lindroos ja exoduksen rob dukes.
        jos sanosin alexi laiho niin tulis taas hevipapoilta kommentteja. mutta tää onkin edelleen vaan kalluppi vissii :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1011
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      34
      607
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      547
    5. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      512
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      315
      478
    8. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      74
      448
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      411
    Aihe