Kertokaas kukas teidän mielestä on paras hevi laulaja?
Mie itte henkilökohtasesti tykkään kovasti Heikki Pöyhiän ja Marco Hietalan äänistä. Heikki Pöyhiällä on se jokin siinä äänessä... Ja Marcolla taas on karheutta ja miesmäisyyttä siinä hänen äänessään. Herrat kun avaa suunsa hyvin helposti käsikarvat nousee pystyy. Elikkä kertokaas työ omat mielipiteenne ja perustelut kiitos :)
Kertokaapas mielipiteenne...
10
702
Vastaukset
- Livia...
Suomalaisista ehdottomasti herra Kotamäki. Vaikea tätä on sen kummemmin perustella. En enää edes välitä täntyyppisestä doomista juurikaan mutta Swallow the Sun on aivan ihkua (!) juuri tuon äijän murinan takia.
Funeris Nocturnum uppoaakin sitten täysillä musiikkinsakin puolesta, ja laulanta on vain plussaa. - Metallia ja vain metallia k...
Itse tykkään todella paljon Tomi Joutsenen sekä Ville Laihialan äänistä. Pääsevät ylös ja alas vaivatta, laulavat sekä pehmeästi että rajummin, mörinäkin tulee kurkusta taitavasti, tai paremminkin pallesta asti! Lisäksi molemmilla on sellaiset äänet, ettei niistä voi erehtyä, kun ne kuulee. Äänissä on siis persoonallisuutta ja syvyyttä, sitä mitä metal-laulajalta kaivataankin.
- metalunion
Parviainen/Halford
Soinnikas, vahva ääni. Loistelias ääni aika pienestä äijästä lähtee... Mahtava "karjuja", laaja ääniskaala suht veretseisauttava tulkitsija muutenkin. Ohan noita muitakin, mut hän onpi paras mun makuun.
- JPLL
Tony Kakko & Marco Hietala
Tietysti voidaan ensinnäkin pilkkoa palasiksi että minkä suunnan laulusta on kyse.
itse pidän maailman vanhimman hevilaulajan titteliä kantavan Ronny James Dion äänestä, toisaalta jos on kyse hieman nykyaikaisemmasta ja tuoreemmasta genrestä niin voisin sanoa että pidän Dark Tranquillityn sekä Callenish Circlen laulajan äänestä. Myös Cradle of Filthin Danin ääni viiltää syvälle. Suomalaisista tietysti on kyse niin vois heittää vaikka Amorphisin Tomi Joutsen ja Sentencedin Ville Laihiala.- Black-Sheep
Joo hevilaulantaa tarkoitin :)
- f.-d.f-d-f.d-.
Black-Sheep kirjoitti:
Joo hevilaulantaa tarkoitin :)
petri lindroos ja exoduksen rob dukes.
jos sanosin alexi laiho niin tulis taas hevipapoilta kommentteja. mutta tää onkin edelleen vaan kalluppi vissii :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071842
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631214
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251082The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall218881- 151839
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748