Pakistanilaiset miehet?

epätietoinen..................

Oisko kellään kokemusta Pakistanilaisista miehistä minkäsorttisia ovat?Kannattaako pysyä mahd. kaukana vai?

18

6340

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Kyl kannattaa tutustua, varmistat vain että luvat on kunnossa.
      Itse tapailen pakistanilaista miestä ja hän vaikuttaa todella mukavalta,on asunu yli 10v Suomessa.

      • jokunen...

        Naistenmiehiä suurin osa ja jos luvat ei ok valmiita menee naimisiin lupien takia, niinkuin monet ulkikset...Huonoja kokemuksia ystävien kautta nähty!


      • Anonyymi
        jokunen... kirjoitti:

        Naistenmiehiä suurin osa ja jos luvat ei ok valmiita menee naimisiin lupien takia, niinkuin monet ulkikset...Huonoja kokemuksia ystävien kautta nähty!

        Ne voi heittää kuumaa öljyä vaimon naamaan.


    • Tömäkkä ämmä

      Älä edes unelmoi.. kaikki niillä on niin erilaista ja vaikeata on niiden kanssa olla liitossa. Äkkiä vaan haneen kun tosiaankin vielä voit!!

    • ZainabKhan

      Siis joo...muhje batao missä olet tämän tyypin tavannut, netissä? asuuko suomessa?

      Itse melkein menin naimisiin yhen pakin kanssa. Koko sakki on niin "small minded" ja epärehellisiä, ihan oikeasti, pienen pieni % heistä todella rakastaa eurooppalaista puolisoa.

      He tulevat tänne pohjustamaan omaa elämää ja saavat sen parhaiten tehtyä menemällä naimisiin eu-kansalaisen kanssa. jopa heidän ystävänsä ja perheensä ovat tässä mukana, silä yhteisön etu menee oman edun edelle heidän kulttuurissaan.

      anna maili osoittesi niin saat kuulla lisää. kokemusta löytyy, ja never ever, ottaisin enään pakistanilaista...

      • Anonyymi

        Mitä vittua sä selität saatana oot iteki pakistanilainen Zainab Khan


    • Kadira

      Tutustuin yhteen pakistanilaiseen mieheen lomallani äitini kanssa. Mies alkoi ensin vihjailemaan kimppakivasta minun ja äitini kanssa, ja sitten päätti yhtäkkiä tarvitsevansa "supporteria". Kun kuuli että asun jo omassa asunnossa (olin silloin 21v) hän sai ilmeisesti jonkilaisen harhakuvitelman siitä, että olemme todella rikkaita.

      Mies oli koko matkan ajan todellinen pain in the ass, tuli aina juttelemaan minun ja äitini kanssa, ja pian yrittikin taas puhua seksistä. Ulkonäöltään oli kaljuuntunut ja suurinenäinen, noin 30v.

    • -Ja-

      mieltä muiden kanssa. Olen naimisissa pakistanilaisen kanssa. Hän on huomaavainen, rakastava ja kaikkea muuta, mitä täällä on pakistanilaisista miehistä kirjoitettu.

      • Sughria

        Itsellä pakistanilainen puoliso ja sanoisin , että naiset hyviä, mutta miehet ei tiedä mitään parisuhteesta, ei toimintamalleista ei mistään muusta kuin työstä ja vieraista naisista.

        Ihan mukavia muuten. Mutta suomalainen nainen ja pakistanilainen mies, on poikkeus jos suhde toimii. Ja edellinen kirjoittaja, jos kerran sulla menee hyvin niin et todellakaan tiedä mitä sun selkäs takana tapahtuu.


    • joulupukkiidästä

      Älkää helvetissä sekaantuko. Valmiita tekemään lapsen ja hylkäämään sen kunhan kansalaisuuden saa.

      • jorezx

        Voi helvetti noita suomalaishoroja. Mitään muuta sanottavaa tuohon ei olekaan.


      • voijoreressukka
        jorezx kirjoitti:

        Voi helvetti noita suomalaishoroja. Mitään muuta sanottavaa tuohon ei olekaan.

        Niin no, ethän sinä osakaan muuta kuin huoritella suomalaisia naisia. Äitisi varmaan samaa sarjaa.


    • eiaviomieheksiniitä

      Ei niitä aviomieheksi kannata missään tapauksessa ottaa!
      Minä olin yhden rakastajattarena kolme vuotta, ja niin oli tarkoituskin olla, sillä halusin vain vakipanon. Äijä oli ihan hulluna meikäläiseen, oli bisnesmies ja varakas ja osteli kaikkea kivaa. Lemppasin poikkeen, kun aloin olla valmis seurustelusuhteeseen ja löysinkin suomalaisen kumppanin. Paki olisi eronnut vaimostaan ja jättänyt perheensä !!! jos olisin halunnut. Mutta enhän minä sellaista tee. Enkä sitä paitsi ikinä ottaisi ulkolaista puolisoksi. Ihan kiva mies, hyvä sängyssä jne.mutta EI aviomiesmatskua. Pakistanilaispiirit tuli melko tutuiksi noina vuosina, kun kokoonnuttiin pariskuntina siten, että kullakin pakilla oli oma rakastajattarensa mukana. Eli häntäheikkejä kaikki tyynni!
      Tästä on nyt aikaa 15 vuotta, paki on eronnut suomalaisesta vaimostaan, kun vaimo kävi ilmeisen vanhaksi ja tarpeettomaksi kun oli kasvattanut jo
      perheen lapset isoiksi. Paki on nyt 50- vuotias, meni juuri uusiin naimisiin nuoren pakinaisen kanssa. Kai lisää lapsia tekemään, kun suomivaimo suostui tekemään vain viisi lasta : D
      Tämmösiä ne on.

    • tunnetusti

      tuhoontuomittuja :D suomalaisetkin parempia!

    • Uksvaa6

      Voivat olla ihan mukavia ja ystävällisiäkin. Huomaavaisia ainakin. Avioliitto on toinen asia. Yleensä vanhemmat ja sukulaiset päättävat kenen kanssa poika avioituu eikä siinä oikein ole vastaan sanomista kellään. Heillä on varsin suuri liuta argumentteja joilla pois suljetaan ei pakistanilainen puolisoehdokas. Usein nämä pitävätkin ulkomaista puolisoa salaa perheeltään ns. Tyttöystävä. Älä mene naimisiin jos et tiedä mikä mies on tai jos et tunne hänen perhettää tai sukulaisia. (Tärkeää ko. Kulttuurissa).

    • Islamsentekee

      Tiedän yhden pakistanilaisen lääkärin. Kolmekymppinen ja lahjakas kuin mikä. Rukoilee 5 kertaa päivässä ja on täynnä vihaa, valmis terroristiksi.

    • Anonyymi

      Itse oon kirjoitellut Suomessa syntyneen pojan, jonka vanhemmat ovat Pakistanista. Tyyppi elää ulkoisesti ainakin tavallisen suomalaispojan elämää, käynyt intin jne. Uskaltaisikohan hänet tavata?

    • Anonyymi

      Ovat outoja. Muutamia toki vaan tavannut. Eräs oli varattu ja silti kova naisten perään ja minulta vielä kyseli voinko antaa kaverilleen😅myös.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe