ALFA-UROKSEN TUNNUSMERKIT

HUI HUI

Hei,

Mistä tunnistaa todellisen Alfa-uroksen?

Ulkonäkö, käytös, tavat vai mikä...?

Ei romaaneja kiitos, kolmella adjektiivilla pitää pystyä kuvaamaan!!

-B-

89

18772

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G.E.Kasevanova

      On kohtelias, ystävällinen. On hieman ujo ja vakavamielinen. On vähän epävarma itsestään.

      Siinäpä se, noin lyhyesti sanottuna.

      • alfa uros ?

        Osun ennemmän kuin täydellisesti tohon kuvaukseen. Siis alfauros olen, enpä olis uskonu :D


      • uros alfa?

        osun kans ihan täydellisesti tohon!


    • Vino Irvistys

      3: Monta turhautunutta yksinhuoltajaäitiä.

    • ei ole.

      Keksitty
      Legendaarinen
      Harhainen

    • ttippa

      Mies isolla ämmällä ;-)

    • åååke

      OIKEAN NÄKÖINEN GIGOLO

    • pieni nainen....

      viisas ja tasapainoinen, omaa omaa tahtoa.

    • tunnusmerkit on

      Vie naiset, tyhmä.

    • alfonseja

      pärjää paskan puhumisella

    • Sininen666

      Auktoriteetti =ihan päällikkö jos syntyessään = viilee
      Itsevarma ja -tietoinen
      Nopea älyinen
      Karismaattinen

      • kol-me

        Olet luultavasti nainen, se selittäisi ettet osaa laskea kolmeen. Kas tässä, tässä on kolme viivaa: III. Näin monta on kolme, kolme pistettä ... Näin monella sanalla piti kuvailla.


      • Sininen666
        kol-me kirjoitti:

        Olet luultavasti nainen, se selittäisi ettet osaa laskea kolmeen. Kas tässä, tässä on kolme viivaa: III. Näin monta on kolme, kolme pistettä ... Näin monella sanalla piti kuvailla.

        Olen alfanainen, ja rikoin selkeästi antamaasi ohjetta,


      • Sininen666
        kol-me kirjoitti:

        Olet luultavasti nainen, se selittäisi ettet osaa laskea kolmeen. Kas tässä, tässä on kolme viivaa: III. Näin monta on kolme, kolme pistettä ... Näin monella sanalla piti kuvailla.

        Todennäköisyytesi olla se aina ihailemasi ja haaveilemasi alfa uros kasvoi yli 100%:lla.


    • Maatalouslomittaja

      Lypsyautomaatin käytön hllitseva mieshenkilö
      (Alfa Laval).

    • pöh:/

      ei niinkään miehiä ympärillä, mahd. urheilullisen näköinen, jotkut puhuu paljon

    • grr.

      Substantiivit kertoo paremmin.
      Ladonovi
      Kauluspaita
      Rintakarvat

    • jaa mää vai.

      Osaa kuuntelun. Osaa katselun,sillä silmällä. Osaa puhua,ei liikaa. Sopivasti renttu. Pitkä(hkö)t hiukset.
      Osaa jotain, omilla käsillä.

    • b sryg

      isokyrpäinen,tyhmä,päihteisiin mieltynyt

      • Taiteilia

        Pienimulkkuinen, narsistinen, alkoholisoitunut.


    • DC.alfred

      -Lihaksia ja paaaaaljon
      -Maaailman ihanin ja tasapainon kunnes:
      -Steroidit käyvät viinan kanssa liian kovaksi yhdistelmäksi = nainen peijaksessa ja mies linnassa.

      Siinä alffis. Eli käytännössä nainen haluaa sovinistisen kusipään jotta pääsee muille haukkumaan sitä.

    • dlfgjld

      on sellainen, jota
      - miehet kunnioittavat tai pelkäävät ja
      - naiset haluavat panna.

      Mieti itse millaisia miehiä ne yleensä ovat.

      • tjiy.+

        Rikollisia.


    • pöllöneito

      Niin kuin esim. susi laumassa, on aina johtaja eli alfa-uros.
      Ihan biologisista syistä meitä naisia viehättää tietty johtajuus (en keksi mitään muutakaan syytä miksi Matti Vanhasella on riittänyt niin paljon naisia).

      Todellinen alfa-uros on:
      - Oikeuden mukainen (reilu)
      - Viisas (tietoa ja kokemusta)
      - Määrätietoinen (itsevarma)

      Noista ominaisuuksista rakentuu hyvä johtaja ja naisten kuolaama alfa.
      Tuota "kokemus" kohtaa pitänee hieman selittää. Kokemuksella en tarkoita sitä että meitä 25.v naisia viehättäisi 60.v miehen elämän kokemus ja viisaus (jota on vuosien myötä kertynyt), ei-ei-ei.
      Vaan tarkoitan että mies on muihin ikätovereihinsa verrattuna hieman fiksumpi ja kokeneempi.

      Itse pidän vaatimattomista alfoista, koska päälle käyvät ja itseään täynnä olevat miehet ällöttävät minua kaikkein eniten. Pakko sanoa heti perään että SAA TULLA JUTTELEMAAN ja tehdä aloitteen, mutta tietyllä nöyryydellä (ei kuitenkaan, "anteeksi että olen olemassa" tyylillä).

      Itse huomasin että taidan olla hieman ihastunut pari vuotta vanhempaa kurssin vetäjäämme (koska hän on hyvä alfa).

      • pikkunaiselle

        "Niin kuin esim. susi laumassa, on aina johtaja eli alfa-uros."-tiedoksesi, susilaumaa johtaa alfapari.


    • Alfa Romeo

      -dominoiva
      -vahva
      -päällekäyvä

      • alfoja ei ole

        uros = fiksu mies, joka saa kaiken mitä haluaa

        Tuntomerkkeinä voidaan pitää sitä, että tyhmempi nainen/mies ei päällepäin erota eroa alfan ja "normaalin" välillä. Se, että on alfa mies näkyy päällepäin vain kun alfa mies niin itse haluaa.


      • Alfa Mustang
        alfoja ei ole kirjoitti:

        uros = fiksu mies, joka saa kaiken mitä haluaa

        Tuntomerkkeinä voidaan pitää sitä, että tyhmempi nainen/mies ei päällepäin erota eroa alfan ja "normaalin" välillä. Se, että on alfa mies näkyy päällepäin vain kun alfa mies niin itse haluaa.

        Dream on, buddy boy. Supermieskään ei näytä voimiaan ennen kuin on vaihtanut trikoot ylleen. Kyllä alfat on just niitä paviaanilauman kingejä jotka hakkaa rintaansa ja pitää ääntä itsestään. Ei se tietysti tarkoita että alfat olis jotain laatumiehiä. Ne vain tykkää hallita ja olla kaiken keskipisteitä.


      • Anonyymi
        alfoja ei ole kirjoitti:

        uros = fiksu mies, joka saa kaiken mitä haluaa

        Tuntomerkkeinä voidaan pitää sitä, että tyhmempi nainen/mies ei päällepäin erota eroa alfan ja "normaalin" välillä. Se, että on alfa mies näkyy päällepäin vain kun alfa mies niin itse haluaa.

        Kuulostaa asialta tämä


    • alfailija

      No tässä kun itseäni tutkiskelen, niin tärkeimmät ominaisuuteni ovat:

      - itsevarma
      - komea
      - kohtelias

      • eijeijeijei

        jaa-a. Selkeät narsistin merkit. Olet sairas ja muiden tulee varoa, etteivät edes katso sinuun.
        Kannattaisi kuule olla
        -epävarma
        -ruma
        -epäkohtelias

        niin olisit terveiden kirjoissa.
        Kukapa itselleen ongelmia haluaa.


    • Äo=0

      Ei tolla ällillä koskaan mistään, joten kattele sä vaan niitä laumalaisia ihan rauhassa.

    • Ttuttu juttu

      Ei voi ulkonäköä kuvailla, sillä tyyppiä löytyy monen näköisistä. Luonteeltaan Alfa on itserakas, tunneköyhä, empatiakyvytön, loistava seuramies niille, jotka kaipaavat johtajaa ja haluavat madella hänen ympärillään ja uusille tuttavuuksille hän on aina hurmaava. Uusista ihmisistä hän nopeasti arvioi onko heistä hyötyä vai haittaa ja toimii sitten sen mukaan.

    • 1.tyypin pretty boy

      Oma teoria. On kolmenlaisia miehiä.

      1. Niitä, jotka jaksavat eli on kuntoa. Tällaisen miehen huomaa siitä, että sillä ei oo lihaksia ja parta ei oikein kasva.

      2. Niitä joilla on voimaa, mutta ei kuntoa. Tyypillinen piirre, että on kokoa hieman läskiäkin ja parta kasvaa.

      2. Alfa-urokset, joilla on molempia voimaa ja kuntoa. Lisäksi läski on vähissä ja parta kasvaa.

      Eli millainen. Voimakas, kestävä ja parrakas.

      • fguyygujjyg

        Esimerkiksi Parviaisen Jussi on alfauros. Sillä on kysyntää naisten keskuudessa, jopa yli 30 vuotta nuorempien.


      • purkista_mömmöt
        fguyygujjyg kirjoitti:

        Esimerkiksi Parviaisen Jussi on alfauros. Sillä on kysyntää naisten keskuudessa, jopa yli 30 vuotta nuorempien.

        On lähinnä säälittävä, akkamainen!


    • rengastaja

      1. itsevarma

      2. ylikorostetun maskuliininen

      3. poseeraa ja nauttii siitä

    • α-uros

      Voimakkaat leukaperät, ulkonevat kulmakaaret, litteä nenä, kiipeää ketterästi, kaivaa persettään ja nuuhkii sormeaan.

    • ALFA-UROS/NARSISTI

      Perskeles! Mustako Täällä Puhutaan? TÄ? HÄ?

    • oon conda

      -karismaa.
      -pelisilmää.
      -kyky vaikuttaa toisten mielipiteisiin.
      -loistava persoona, jonka huomaa jo kaukaa.
      -hyvä tyyppi, joka tosi paikan tullen pitää omistaan huolen.

      usein kohtaa elämässään kateellisia toisia miehiä.

    • ;)

      Toiset miehet haastavat harvoin tappelemaan.

    • t323

      toi oli hyvä kiipeää ketterästi ja harrastaa pelkkää penkkausta että ois rintap ystössä. tosin semmosen testtospitoisuudella ei suku jatku.

    • tervejärkinen nainen

      Väkivaltainen pösilö, lyö naista ensimmäiseksi turpaan kun näkee...

    • Alfaurpo xD

      Alfauros ei muodostu kolmesta adjektiivista vaan kolmesta kirjaimesta !!!!!!!!! !!

      B M W

      Kromivanteilla.

      • fyfyjyyk

        Baijerilainen paskavärkki on niin 80-lukua.


      • Romukuski

        Wannabe Alfa ajaa mulkun jatkeella..


    • Ei Romaaneja!!!

      "Ei romaaneja kiitos,.."

      Olet kauhea rasisti :)

    • Röh-Tiina

      Niin mun alfalla on ruosteinen vanha mersu ja mä poseeraan usein sen konepellillä kun lähettelen itsestäni flirttikuvia muille miehille.

    • Pöljätti

      Miksi Matti Vanhasella on riittänyt naisia? No tietenkin siksi että hän on kuuluisa ja varakas.

      • m31*

        pitempi kuin suurin osa suomalaisista miehistä, sekä älykkyyttäkin tuntuu löytyvän.


      • Betauros

        Matti Vanhanen on munaton YTM, eli naiset on Matin kanssa vain statuksen takia. Ilman korkeaa statusta Matti olisi pelkkä ATM-aisuri. Alempi tasoinen alfakin veisi Matilta naisen niin kuin lapselta tikkarin.


    • guru yoga

      Mä uskon kyynikkona että "alfa" tarkoittaa HYVÄÄ LYPSYLAITETTA NAVETTATILOILLA!

      No, oliskohan Dipl.Ins., 180 cm ja tulot nettona 4300 euroa kuussa aika hyvä lupaus maailman naisille ? Mulle kelpaisi naapurinpoika, vaalea tai tumma, kunhan on vahva persoona.

      • dhnsdr

        No voi hellanlettas.Jokainen ns.liivimies kusisi sun alfa-DI:si kumoon.Vankilassahan ne on.


    • yjykut

      oikea alfauros mies on
      älykäs
      muita miehiä taitavanpi
      menestyvä omissa jutuissaan

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä


    • KOlme xxx

      Vähintään kolmen lapsen isän voisi jo sanoa olevan tai miehen jota seuraa vähintään kolme naista kun se on liikenteessä

    • Kaikkea muuta
    • 5679

      Mulla on tällainen: tyylikäs, pitkä, huumorintajuinen, kiinnostava ja kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Viimeinen on tärkein.

      • reviirinmerkkaaja

        Eihän tuo viimeinen liity alfa-urokseen mitenkään.


      • Gaysarealwaysgayer
        reviirinmerkkaaja kirjoitti:

        Eihän tuo viimeinen liity alfa-urokseen mitenkään.

        Liittyy liittyy. Olen itsekin alfa-uros!


    • siinä
    • Pierupoika

      Semmone jota naiset tulee iskeen, miehet kuuntelee ja jonka pierut haisee pahimmalta. Anaalirauhaset erittää reviirinmerkkausnestettä joka kaasuuntuu, näin ihminen merkkaa ilmatilaansa ja viestittää hajun sävyjen perusteella minkälainen ihminen on kyseessä. Yksi haju kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

    • 16-v tytön mielipide

      Alfauroksia on kahta eri tyyppiä:

      Hyvä alfa = Osaa huomioida toisten tunteet, on kohtelias ja fiksu.

      Huono alfa = Itserakas paska, vittuilee, käyttää muita ihmisiä hyväkseen.

      Yhteistä kummallekin tyypille ovat selkeä johtajan asema, itsevarmuus sekä usein myös komea ulkomuoto. Alfat myös saavat helposti naisia. Itse en pidä alfoista koska:
      a) heillä on usein liikaa vientiä
      b) hyvä alfa kaikkine hienoine ominaisuuksineen saattaa tuntua liian täydelliseltä, mikä puolestaan saa minut tuntemaan itseni huonoksi ja epäonnistuneeksi
      c) inhoan erityisesti huonoja alfoja, joita valitettavasti suurin osa alfoista on

    • 3+9

      Ei haise paskalta eikä parfyymilta.
      Puhuu vähän mutta selvästi ja asiaa.
      On aina luottamuksen arvoinen.

    • mikä alfa

      Tämän kylän alfa miehet:
      röyhkeitä
      kulkee takakenossa
      panee kaikkea liikkuvaa
      jättää jälkeensä tauteja ja aviottomia lapsia
      alkoholisoituneita
      kotonaan hakattuja tai lellittyjä
      ei käytöstapoja
      ei uskalla puhua tai näyttää tunteita
      huorahtavia

    • Ansa Sopraano

      Hän on oikea Isontilan Isäntä 40-luvulta.

      Jos olisin asunut pihapirtissä vaikkapa yleiskyökkipiikana 1930-40-luvulla, olisin ollut täynnä ihailua sitä suurtilan isäntää kohtaan.Tämä mies olisi ollut kuin fennomaanisesta elokuvasta - se filmitähti jolla oli arjalaiset laineet tukassaan, osasi ryyppylauluja operettona laulaa, hän oli sen kokoinen kuin ladonovi antoi mittoina.

      Ladonovi-äijä joka osaa potkivan hevosen laittaa viheltäen aisojen väliin, hän saa minusta palkollisen silakkatynnyriä vastaanottavan kamarineidon.

    • RÖH 6

      - itserakkaita
      - eivät hallitse sukupuoliviettiään
      - pinnallisia

    • ex_pelimies

      Alfauros on:
      - Sosiaalinen - hyvin ihmisten kanssa juttuun tuleva
      - Itsevarma ( ei ylimielinen ) mies joka naurattaa naista vaikka puujalka vitseillään välittämättä muista ja nauraen myös itselleen.
      - Haastava mies joka tekee naisille selväksi johtajan asemansa

    • Biologi pätee

      Harmaa/harmahtava turkki. Tuuhea harjaksinen kaulus.

      Aggressiivinen ja varovainen käytös, ei tule hyvin toimeen muiden urosten kanssa eikä ole yhtä valmis tutkimaan uusia asioita silkasta uteliasuudesta. Pakonomaisesti pyrkii ''näyttämään paikkansa'' virtsaamalla ympäriinsä.

      Ei osallistu poikasten hoitoon juuri mitenkään, popsii suuhun muiden urosten pennut saadakseen emon taas valmiiksi kiimaan.

    • KierräJosPystyt

      Alfa-uros on THE BOSS suhteessa:
      -näennäisen viileän itsevarma (maailmassa on vain HÄN!)
      -älykäs, siis manipuloi
      -klassinen pukeutuja, merkkitietoinen
      -hänelle kelpaa vain HÄNEN ITSENSÄ valitsemat ja tekemät päätökset, vaatteet, ruuat jne
      -on yleensä jonkun urheilujoukkueen kapteeni tms
      -pelaa koko elämänsä vain omilla säännöillään
      -valitsee ujona miehenä naisensa itse, ei huoli tyrkkyjä, mutta odottaa, että nainen tekee aloitteen
      -ei kunnioita eikä arvosta naisia

    • sbnebes

      Esa Åkerlund on alfa uros,siis tämä Porvoon Näkkäritappaja.

    • lyhrumpin

      Lyhyt, ruma ja pienim#nainen.. Sellainen kuin minä siis. Ainakin ulkoapäin, mutta mitä sisältä löytyy onkin ihan toinen tarina !

    • U wub

      Iso kyrpä housussa

    • r6k8u7til

      Kaikki nuo piirteet kun yhdistetään niin eipä täällä maapallolla muita olekaan kuin alfoja.

    • fxmdm

      Tatuoitu,poninhäntä ja jengiliivit.Ja aina humalassa/huumeissa.

    • esim tällainen

      -Ryhdikäs
      -Urheilullinen kroppa
      -Äänekäs
      -Nopeaälyinen
      -Hyvä sosioekonominen status. Sellainen josta muut voi sanoa, että on "hyvä tyyppi"
      -Puhelias

      • Anonyymi

        Jep jep


    • fgtöjä 'ikp.*;+

      Harrastaa irtosuhteita, itsekäs, röyhkeä ja tyhmä.

    • omg

      Sellainen joka saa minun pään kääntymään ja sanomaan mielessäni wau...

      **Joka ikinen mies johon olen kiinnittänyt huomiota on on vierellään hieman huomaamattomia kavereita tähän urokseen verrattuna. **

    • Kolmen voima

      Hien haju
      Kusen haju
      Sperman haju

      • 2

        paska ja oksennus


    • mimmi vaan

      Ikävä entistä,vaikka taas kuulemma pannut etupressun täyteen.

      -kohtelias
      -huolehtiva(kaikista muista mut ei omasta)
      -lapsirakas

    • Betauros

      Alfauros saa aina naisen ja alfaurosta naiset haluavat. Alfaurosta muut miehet kunnioittavat ja alfa on aina se miesporukan pomo. Alfauros on itsevarma ja karismaattinen.

      Kumpi sitten veisi voiton naisten silmissä, alfauros vai YTM? Itse veikkaan että alfauroksen henkilökohtaiset ominaisuudet vievät voiton YTM:n statuksesta.

    • töttöröö

      Pick up artistit on alfoja. Ne vie naiset taikatempuilla.

      • Pickin' up thrash

        Pick up artistit on surkeita runkkuja, jotka poimii roskat pois naisten joukosta ja jättää jalokivet oikeille miehille.

        Alfa-uroksen muuten tunnistaa ylenpaltittomasta virtsaamisen tarpeesta ja lievästä, eltaantuneen paskan hajusta.


      • töttöröö
        Pickin' up thrash kirjoitti:

        Pick up artistit on surkeita runkkuja, jotka poimii roskat pois naisten joukosta ja jättää jalokivet oikeille miehille.

        Alfa-uroksen muuten tunnistaa ylenpaltittomasta virtsaamisen tarpeesta ja lievästä, eltaantuneen paskan hajusta.

        Ei tarvitse olla alfa, voi ihan hyvin pelata suuren osan päivästä wowia, kunhan on ulkoaopetellut rutiinit ja mystery method hallussa. Minä olen ainakin saanut sillä monta tyttöystävää, jopa samaan aikaan. Harmi vaan että useimmat niistä joutuu välillä suljetulle osastolle...


    • Hyvä tyyppi

      Olisiko sellainen sosiaalisesti lahjakas ja itsevarma. Oman tiensä innokas kulkija. Ihan saalistettavissa, jos haluaa sitä.

    • Anonyymi

      JÄÄTÄVÄ kulli, komee ja hyvä panee

    • Anonyymi

      Hänen sanansa ja äänen sävynsä tulevat tanssimaan sieluusi. Hän liikkuu kuin laupea kuningas valtakunnassaan. Tiedät hänen näyttävän hyvältä välittömästi varpaissasi asti. Inspiroi, saa muut miehet hyvin mielin nokkimaan myöhemmin ja tekee ilomielisiä yksinhuoltaja äitejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3441
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1498
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1267
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1142
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      792
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      46
      765
    Aihe