Olen kyllästynyt epätasapainoiseen vartalooni. Ylävartaloni on kokoa 36-38 ja alavartaloni 42-44. Olen harkinnut lipolyysiä reisiin ja pakaloihin. Kertoisitteko kokemuksia lipolyysistä. Kuinka paljon rasvaa on lähtenyt (esim. senteissä)? Montako kertaa olet käynyt toimenpiteessä? Missä kävit toimenpiteessä? Kuinka paljon maksoi? Oletko tehnyt hintaverailuja, mikä on halvin paikka Suomessa? Oletko käynyt Tallinnassa toimenpiteessä? Olisin myös kiinnostunut kuulemaan vertailuja lipolyysin ja rasvaimun välillä (hyötyjä ja haittoja...). Kiitos vastauksista jo etukäteen!
LIPOLYYSI: kokemuksia, hintavertailuja....
3
1346
Vastaukset
- ei onnistunut
Itse olen ottanut injektiolipolyysiä kahteenkin eri paikkaan vartalossani, ilman merkittäviä tuloksia.
Kävin muutaman kerran ja sitten alkoi tökkiä, kun huomasin, ettei se auta juurikaan ja maksoi kuitenkin melkoisesti. Lääkäri tuntui aina määrittelevän hinnan suoraan "hatusta ".Muutenkin klinikan touhun vaikutti jotenkin epämääräiseltä ,jopa pelottavalta, en tiedä.Kävin Helsingissä.Tuli aina jotenkin sellainen tunne, että kunhan siitä vähän sinnepäin...
Myöhemmin otin rasvaimun kyseisiin paikkoihin ja tulostakin syntyi.- -kiinnostunut-
Millä klinikalla kävit? Jos et halua mainita sitä täällä, lähettäisitkö nimen sähköpostilla [email protected].
- ihan jees
Moi!
Kävin itse lipolyysissä (2 kertaa molemmat sisäreidet) viime kesänä.
Operaatio tehtiin sisäreisiin (ihan ylös ja vähän taakse) kun ottivat "yhteen" ja housut kinnasi reisien kohdalta.
Eihän sitä tulosta heti nähnyt, mutta nyt ainakin huomaa! Ihan kiva väli on siis sisäreisien välissä ja pakarat erottuu kans paremmin. Olen tyytyväinen ja aion mennä toistekin, ehkä polvien yläpuolelta tai kyljistä vois käydä liuottelemassa...
Eihän tämä nyt rasvaimun veroinen varmaan ole, mutta pieniä määriä kyllä liukenee. Ja ei voi urheiluakaan moittia, yhdessä lipolyysin kanssa tuntuvat toimivan :)
Tampereella kävin Virvatuli -kauneushoitolassa, minusta kohtuu hintainen ja asiallinen toimitus. Vilkaise kotisivut, google löytää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189