jos on vahva lääkitys, joka koostuu seroquelista, risperdalista ja sertralinista, niin aiheuttaako näiden ja temestan yhteinen käyttö negatiivisia vaikutuksia? kiitos.
temesta + psyykelääkkeet ?
ciop j
4381
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
kanssa kontraindikaatiota, MUTTA se, että sopiiko kyseinen lääkitys juuri sinulle, se jää psykiatrin harkintaan! Etkö ottanut vastaanotolla puheeksi kaikkia lääkityksiäsi, vai mistä johtuu että joudut kysymään asiaa netistä? Maallikoilta.
Ei ne lääkärit kaikkea jaksa muistaa... Minä ainakin kyselen täällä, miten muilla menee samanlaisten lääkitysten kanssa.
Ja kerron kyllä lääkärille kaikista lääkkeistäni.
Sehän täällä palstoilla pitää ymmärtää, että koskaan ei voi tietää, kuka on kirjoituksen takana. Täällähän voi yks sun toinen esittää, jos jonkinlaista tohtoria ja farmaseuttia...
Noita aloittajan lääkkeitä kirjoittelevat kyllä ihan yleislääkäritkin, että silleen.
Maallikot ovat asiantuntijoita.
Ei ole olemassa mitään sairautta, joihin nuo lääkkeet auttaisivat.
Jos joku väittää, että aivoissasi on jotain vikaa, niin silloin kyse ei ole mielisairaudesta vaan ruumiin sairaudesta. Neurologi hoitaa aivosairauksia. Jos neurologi ei löydä päästäsi mitään vikaa niin olet terve.
Jos sinulla on ongelmia mielesi kanssa, niin käy juttelemassa papin tai spiritualistin kanssa. Ei lääkärit voi hoitaa mieltä. Lääkärit hoitavat ruumista.
Oletko sinä vielä tollaisessa sairauden kieltämis- vaiheessa?