Hei
Olen aloittanut maksullisen musiikkikanavan Mezzo katsomisen ja kuuntelun. Syynä oli se, että on paljon ilmaisia ja maksullisia kevyen musiikin kanavia, mutta löysin vain yhden klassiselle musiikille. Maksan siitä 4,90 euroa /kuukausi.
Mezzo mainostaa itseään 3 vahvalla aiheella, joihin se keskittyy:
- klassinen konserttimusiikki mm. ooppera, sinfoniat, kamarimusiikki
- baletti ja moderni tanssi
- jazz mm. ragtime, fusion, soul
Tällä kanavalla on "11.1 miljoonaa tilaajaa 37 maassa", joten ihan pienestä tv-yrityksestä ei ole kyse. Kielinä ovat ranska, espanja ja englanti. Mukana on myös aihepiiriin liittyviä uutisia.
Kanavan ohjelmatiedot löytyvät internetistä edellä mainituilla kolmella kielellä. Mistään suomenkielisestä lehdestä en ole kanavan ohjelmatietoja löytänyt. Jos haluaa vain mitä tahansa em. aihepiiristä niin sitä tulee aina tietämättä ohjelmasta etukäteen.
musiikkikanava Mezzo
4
1859
Vastaukset
- intervac1
Mezzo on todella klassista musiikkia kuuntelevan toivekanava - ainakin ranskaa osaaville. Minullakin Mezzo on käytössä. Ongelmana vain ovat epämääräiset tai puuttuvat ohjelmatiedot myös netissä. Olen seurannut niitä melko tiiviisti ja silti tulee usein yllätyksiä. Englanninkielinen versio on tynkä ja ohjelmisto aina myöhässä tai se ei pidä paikkaansa. Nytkin on 10.1. ja ohjelma on 4. 1. tasalla. Eilen illalla yllätti Pajazzo ja Cavalleria R. niin, että söhläsin nauhoituksen. Oopperoiden tekstit ovat aina ranskaksi, vaikka ooppera laulettaisiinkin ranskaksi. Palauteosoitetta en ole löytänyt, jotta voisi edes toivoa muutosta.
Jostain sattui silmään, että Mezzo liitetään nyt johonkin isompaan kokonaisuuteen eikä sitä enää voi tilata erillisenä. Hintakin nähtävästi tulee korkeammaksi. - Mikko100
Kanaa on hyvä, mutta ohjelmat saa valitettasti selville vain katsomalla ja jostain ehkä jälkikäteen. Heidän oma sivustonsa on totaalisen kehno, eikä ole edes nykyisin käytössä.
- aina auki...
Onko tosiaan niin että vain pitämällä kanavan aina auki ei menetä jotain tosi kaunista?
Näen mezzon Welhon kautta 3 €/kk, silloin piti tosin ottaa muitakin - minulle tarpeettomia - kanavia.
Löytyykö nuo ohjelmatiedot jostain?? - Josafat
Kuinka ja mista voin tilata MEZZO - kanavan ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019