Alasti paskalle?

SupremeSatan

Katselin tuossa Big Brotheria ja hämmästyin suuresti, kun ulkomaalaisvahvistus Farbod vähensi vaatetustaan paskalle mennessään. Ajattelin aluksi tämän kuuluvan hänen kulttuuriinsa, mutta kun äimistelin asiaa kavereilleni, kävi ilmi, että monet muutkin paskovat kelteisillään. Joten menettekö te alasti paskalle? Minkä takia?

29

1275

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .... En mee... oiskohan toi kokeilemisen arvonen juttu.

      • SupremeSatan

        ollu tullu tällänen vaihtoehto edes mieleen, et riipasenpa vaatteet pois ennen kun menen paskikseen. Toki joskus, kun paskahätä on yllättäny just ennen suihkuun menoa, niin sillon, mutta en näin normaalioloissa ole kokeillut alasti paskomisen riemuja.


      • SupremeSatan kirjoitti:

        ollu tullu tällänen vaihtoehto edes mieleen, et riipasenpa vaatteet pois ennen kun menen paskikseen. Toki joskus, kun paskahätä on yllättäny just ennen suihkuun menoa, niin sillon, mutta en näin normaalioloissa ole kokeillut alasti paskomisen riemuja.

        kuvittele jos ois sellanen päähän pinttymä ja sit tulee hätä, tai maha ois vähän löysänä :D

        Sit ku vielä joutuu pitämään suojakamppeita jne. :D


      • SupremeSatan
        Frederico kirjoitti:

        kuvittele jos ois sellanen päähän pinttymä ja sit tulee hätä, tai maha ois vähän löysänä :D

        Sit ku vielä joutuu pitämään suojakamppeita jne. :D

        Mitäs jos tulee kauhee ripuli? Entäs kylässä tai hienoissa juhlissa?


      • SupremeSatan kirjoitti:

        Mitäs jos tulee kauhee ripuli? Entäs kylässä tai hienoissa juhlissa?

        :D jono vessaan.. Sie alat viikata mekkoos ja mie pistää pukua hengariin... :D Kengät nurkkaan sukat pois jalasta. -On tuo vatsa vähän sekasi..

        varmaan jono lyhenis..


      • SupremeSatan
        Frederico kirjoitti:

        :D jono vessaan.. Sie alat viikata mekkoos ja mie pistää pukua hengariin... :D Kengät nurkkaan sukat pois jalasta. -On tuo vatsa vähän sekasi..

        varmaan jono lyhenis..

        jos olis oikein joku korsetti päällä. "Musta tuntuu, että puolen tunnin päästä vois tulla paska, voisit sä nyörittää mun korsetin auki?"


      • SupremeSatan kirjoitti:

        jos olis oikein joku korsetti päällä. "Musta tuntuu, että puolen tunnin päästä vois tulla paska, voisit sä nyörittää mun korsetin auki?"

        Siihen vaadittaisiiin jo varsinaista herrasmiestä...


      • SupremeSatan
        Frederico kirjoitti:

        Siihen vaadittaisiiin jo varsinaista herrasmiestä...

        paskattamaan kun mietti tätä tärkeää asiaa. :D


      • SupremeSatan kirjoitti:

        paskattamaan kun mietti tätä tärkeää asiaa. :D

        no more pain killers for me.. :D

        mulle iski hirvee nälkä


      • SupremeSatan
        Frederico kirjoitti:

        no more pain killers for me.. :D

        mulle iski hirvee nälkä

        se lähtee... :D


      • Anonyymi
        Frederico kirjoitti:

        :D jono vessaan.. Sie alat viikata mekkoos ja mie pistää pukua hengariin... :D Kengät nurkkaan sukat pois jalasta. -On tuo vatsa vähän sekasi..

        varmaan jono lyhenis..

        Ksy sepe tynkkyseltä, että irtooko.

        Sepe on alan erityistuntija.

        Käy paskalla Brysselissä asti, eikä sahuri enää häiriköi paskahomoo.


      • Anonyymi
        Frederico kirjoitti:

        :D jono vessaan.. Sie alat viikata mekkoos ja mie pistää pukua hengariin... :D Kengät nurkkaan sukat pois jalasta. -On tuo vatsa vähän sekasi..

        varmaan jono lyhenis..

        Köntsät konttiin sano Vääpeli, kun oli murjassu rapulapaskat valtion lahkeisiin.


      • Anonyymi
        Frederico kirjoitti:

        :D jono vessaan.. Sie alat viikata mekkoos ja mie pistää pukua hengariin... :D Kengät nurkkaan sukat pois jalasta. -On tuo vatsa vähän sekasi..

        varmaan jono lyhenis..

        Paskon aina alasti lukuunottamatta alkkareita, jotka on jalassa.

        Näin säästyy aikaa, vaivaa, muttei kyllä alkkareita. Alkkareitten on oltava PUHTAAT!


    • yleensä,,,

      housut ja sukat pois... T-paidasta ei oo niin väliä. Miksikö? Ei sillä oo niin syytä. Se on vähän sellanen samanlainen kuin - miten nukut? Tykkäätkö nukkua alasti, vai onko sun pakko pitää jotain vaatetta päällä, vaikka ei olisi vilu?

    • Danskuu

      mut väliäkös tuolla.

      Tiedän kanssa lukuisien menevän alasti tai melkein alasti paskalle. Heidän syytänsä en tiedä, omani kyllä.

      Mä meen nakuna paskalle vaa kotona. 1)Tulee pienessä kuumassa vessassa älyttömän kuuma pöntöllä istuessa. 2)Unohdun aina kirjaa lukemaan siihen pöntölle 3)Takapuoli on joka tapauksessa pestävä, niin käyn suihkussa samalla.

      Ja se tärkein asia mitä julkisella paikalla tullut ilmi, jos ihminen vääntää kauheen hajusen paskan, niin sen vaatteet haisee pitkään ja pahalta ja ei mun havainto vaan kuultua.

      • SupremeSatan

        kyllä oo huomannu kenenkään haisevan paskalta ellei oo just murjassu kunnon pierua.


      • Danskuu
        SupremeSatan kirjoitti:

        kyllä oo huomannu kenenkään haisevan paskalta ellei oo just murjassu kunnon pierua.

        kyllä itse ole semmoista huomannut :))


    • adsdasdaad

      yleensä puvun päälle, on sen verran arvokas tapahtuma. Krakan väsäämisestä tingin jos on jo puoliksi kurkkimassa.

    • supisuomalainenko

      Ilman muuta toppatakki päällä pieneen vessaan.

      Voi sitä riemua, kun pienessä kopissa yrittää ottaa takin pois, ja samalla pyyhkäisee kaikki seinät takilla. Sitten huomaa, että vessassa ei ole koukkua, joten ei muuta kuin takki lattialle ja samalla pyyhkäisee edeltäjän ohi menneet pisarat lattialta.

      Tai voi käydä paskalla takki päällä! Erityisesti on siistiä istua pitkässä takissa pöntöllä, ja huomata että takin osa on ollut kokoajan pöntössä ja nyt on paskassa.

      Ja vielä siistimpää pyyhkiessä pudota kännykän pönttöön, joka oli takin taskussa.

      Joten tottakai käyn paskalla ulkoiluvaatteet päällä! Koska se on jännittävämpää !!!

      • Joka pilkillä ollessa täräytti tortut huppuun... sit illan pimentyessä se oli kiskonu hupun taas päälle..

        Arvaa oliko meillä laavulla naurussa, ja nenästä kii pitelemistä kun sille itelle selvis mitä oli sattunu..


    • meen useinkin tai sit jos kiireempi, niin pelkkä paita päällä.

      Syy: Mä en siitä pytyltä lähde yhtään minnekään ilman pesua ja se on helpompi suorittaa ilman henkseleitä. Ksokaan ei ole niin kiire, etteikö kerkeis suihkuttaa.

    • Manfred...

      Miksi sitä varten täytyisi pukeutua?

    • ongelman?

      On täällä todella keskeisiä ihmiselämän ongelmia esillä. Ihan totta ei millään vois vähempää kiinnostaa kuinka toiset käyvät paskalla. Enkä varmasti ala netissä ite siitä myöskään avautumaan.

      Hankkikaa ihmeessä elämä!

      • keskustella, jos näkee asiat ensisijaisesti ongelmina, mut siihenkin oppii et joka asiasta voi keskustella, eikä se välttämättä kulminoi kiinnistusta mihinkään yksilöön, vaan itse asiaan.


      • suminagashi kirjoitti:

        keskustella, jos näkee asiat ensisijaisesti ongelmina, mut siihenkin oppii et joka asiasta voi keskustella, eikä se välttämättä kulminoi kiinnistusta mihinkään yksilöön, vaan itse asiaan.

        koko paskakeskustelun kulminaatio piste...

        yksilöstä -ASIAAN... palaan pian


      • SupremeSatan

        mä tästä mitään ongelmaa ole ollut tekemässäkään, mua vaan alko asia vilpittömästi kiinnostamaan.


    • ohjelmistoista :

      ei kannata ottaa mitään elämisen mallia missään olosuhteissa koskaan ikänänsä milloinkaan

    • T-fox

      jos olen jo valmiiksi alasti, en siis riisuudu vartavasten vessakäyntejä varten.

      • Anonyymi

        Kannattaa olla alasti ainakin perseen kohdalta, jos alkaa runnoon liejua.
        Perkeleellinen savipesu oottaa muutoin.
        Haise heti, heil trupmh!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe