http://www.youtube.com/watch?v=2bKL1ptf71M
vuodelta -94 . Tota piti tanssia luokanopettajakoulun joulugaalassa. Ohjeeks annettiin että "joraa vain samalla tavalla kuten bileissä." Siitä se sitten lähti.
Vanhaa Prodigyä
Teknorokkari
3
478
Vastaukset 3
- Janus Planet
Miksi olet laittanut nänä KAIKKI linkit tänne disco osastolle?
Kuten varmaan huomasit (tai sitten et) täällä keskustellaan vanhasta hyvän ajan disco-musiikista...- Teknorokkari
Tuli vaan ite hilluttua yö-kerhoisa eniten 90-luvun alkupuolella. Onhan noita 70-80-luvun jutui kans vaiks kuinka paljon. Ehkä vaan halusin pistää kaikkee mistä itte tykkäsin aikoinaan kun vielä kävin yö-kerhoissa.
- tervemorohei
tämä kappale on nimeltään No Good ja sen tosiaan esittää yhtye nimeltä Prodigy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2032157Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71927
- 58908
- 47833
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta110697