Elintarvikkeiden tuoreus

ABC!

Miten ihmeessä ABCn kaupassa ei koskaan ole tuoretta ruokaa?
Saa olla tyytyväinen jos vaikka leivällä
tai maidolla on sinä päivänä tai vasta huomenna
viimeinen päivä.

Muualla leivällä ja maidolla yleensä jäljellä
5-7 päivää viimeisen käyttöpäivään.

Lihatuotteet siellä saattaa olla toisinaan
jopa viikolla päiväysvanhoja

Tuodaanko S-marketeista myymättömät tuotteet
sinne vai miksi sinne ei saada tuoretta?
S-marketeisss kun on kyllä aina kelpo tavaraa.

14

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------

Ostin sieltä kääretortun ja vasta kotona huomasin että viimmeinen myyntipäivä oli mennyt jo pariviikkoa sitten eli hyllyjä ei näköjään turhanusein tarkisteta.

• ............

...oikeissa kaupoissa. Jos elintarvikkeet ovat vanhoja niin mistähän paskasta ne grillituotteet valmistetaan.

• ............ kirjoitti:

...oikeissa kaupoissa. Jos elintarvikkeet ovat vanhoja niin mistähän paskasta ne grillituotteet valmistetaan.

tai kuten esim. minä, joka olen yksinhuoltaja. , Minulla on suu ruokittavana, niin sitä pitää hakea sitä ruokaa, kun siltä tuntuu.

• huollat
        mave kirjoitti:

tai kuten esim. minä, joka olen yksinhuoltaja. , Minulla on suu ruokittavana, niin sitä pitää hakea sitä ruokaa, kun siltä tuntuu.

yksin.Huudat kokoajan apuun yhteiskuntaa...on sulla suuri suu,kun mikään ei piisaa.

• huollat kirjoitti:

yksin.Huudat kokoajan apuun yhteiskuntaa...on sulla suuri suu,kun mikään ei piisaa.

sehän on sinkkuisä, jos tenavakin pitää ruokkia. Enkä mä tartte yhteiskunnan apua sen enempää kuin muutkaan ja jos tarttisin, niin maksan verojakin kyl niin paljon , ettei hävetä käyttää niitä palveluja.

• mavelle
        mave kirjoitti:

sehän on sinkkuisä, jos tenavakin pitää ruokkia. Enkä mä tartte yhteiskunnan apua sen enempää kuin muutkaan ja jos tarttisin, niin maksan verojakin kyl niin paljon , ettei hävetä käyttää niitä palveluja.

olet onnenpekka,olet saanut lapsen joskus elämääsi.Mukavaa isänpäivää teille molemmille.

• mavelle kirjoitti:

olet onnenpekka,olet saanut lapsen joskus elämääsi.Mukavaa isänpäivää teille molemmille.

taisit sekoitaa mut johonkin toiseen. Ei mulla tietääkseni oo lasta, mutta on mut ennenkin yllätetty.........................

• sen takia
        ............ kirjoitti:

kai sitte sairastuttiin. oltiin jokin aika sitte syömässä lastenateriat abc:llä ja tulos oli se että mahatauti molemmilla sen jälkeen. hampurilainen kyllä maistui jotenkin omituiselta.olis pitänyt jättää syömättä.

• ex-työntekijä
        sen takia kirjoitti:

kai sitte sairastuttiin. oltiin jokin aika sitte syömässä lastenateriat abc:llä ja tulos oli se että mahatauti molemmilla sen jälkeen. hampurilainen kyllä maistui jotenkin omituiselta.olis pitänyt jättää syömättä.

kun joskus muinoin olin siellä töissä, niin pakastin, jossa näitä hampparipihvejä pidetään, oli aina auki. Eli käytännössä päällimmäiset (ja raa-at) lihat olivat puoliksi sulainena huoneenlämmössä pitkiäkin aikoja, esim hiljaisempina aikoina vuorokaudesta. Itse yritin heittää päällimmäisiä välillä roskiin, ties mitä bakteereja raaka liha kasvattaa liian lämpimässä.
        Ongelmahan ABC:llä on liian vähäinen henkilökunta, mikä on ongelma myös Rossossa. Ongelma on siis asiakkailla, eepeen pomothan ei tätä näe, siksi ABC:lläkin on päiväysvanhoja kun kukaan ei ehdi niitä sieltä korjaamaan! Säästetään siis väärästä päästä. Haloo!?
        ABC:lla oli myös hiiriä silloin kun siellä olin. Muistan myös, että jotkut työntekijöistä saattoivat käännellä hampparipihvejä samoilla ottimilla, millä olivat juuri ottaneet raakaa kananlihaa...Onneksi pääsin pian muihin töihin...myös muista syistä...

• löysin

sieltä noin vuoden vanhaa margariinia...

• aakkonen.

Hae ABC:ltä elintarvikkeita ja katso mitä hyllyn reunassa ,hintalapussa lukee.

Sitten

Katso mitä maksoit kassalla ja huomaa kuitin hinnat.

Taisit maksaa eri summia kuin mitä hyllynreunassa luki!

ja saatoit saada päiväys vanhaa tuotettakin!

• -EEPEE-

No ei oo ihme ku niitä kuskataan osuuuskaupan logiigalla pitkin suomea, ennekuin ne tulee myyntiin

• kastike
        -EEPEE- kirjoitti:

No ei oo ihme ku niitä kuskataan osuuuskaupan logiigalla pitkin suomea, ennekuin ne tulee myyntiin

Hiljakkoin ostin mm. salaatinkastiketta ja
        kassalla satuin huomaamaan että siinä oli
        päiväys mennyt jo 4-5 kuukautta sitten ja
        jätin sen kassalla ja myyjä lupasi tarkistaa
        muutkin hyllyssä.
        Parin pv kuluttua siellä oli edelleen samoja
        vanhoja kastikkeita.

Samatan leikkeleet usein tosivanhoja.
        Kerroin pisti silmään että mitsi yhdessä
        leikkelerasiassa oli vihreitä leikkeleit
        akun muut samanlaisessa rasiassa punertavia.
        No se rasia oli paksussa homeessa ja päiväts
        mennyt yli kk sitten.

• Hyvää on

Käykää katsomassa leffa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      207
      4586
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2561
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1512
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1119
    6. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      104
      1106
    7. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1061
    8. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1032
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      131
      1017
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      107
      977
    Aihe