Miten ihmeessä ABCn kaupassa ei koskaan ole tuoretta ruokaa?
Saa olla tyytyväinen jos vaikka leivällä
tai maidolla on sinä päivänä tai vasta huomenna
viimeinen päivä.
Muualla leivällä ja maidolla yleensä jäljellä
5-7 päivää viimeisen käyttöpäivään.
Lihatuotteet siellä saattaa olla toisinaan
jopa viikolla päiväysvanhoja
Tuodaanko S-marketeista myymättömät tuotteet
sinne vai miksi sinne ei saada tuoretta?
S-marketeisss kun on kyllä aina kelpo tavaraa.
Elintarvikkeiden tuoreus
14
1124
Vastaukset
- -------------
Ostin sieltä kääretortun ja vasta kotona huomasin että viimmeinen myyntipäivä oli mennyt jo pariviikkoa sitten eli hyllyjä ei näköjään turhanusein tarkisteta.
- ............
...oikeissa kaupoissa. Jos elintarvikkeet ovat vanhoja niin mistähän paskasta ne grillituotteet valmistetaan.
............ kirjoitti:
...oikeissa kaupoissa. Jos elintarvikkeet ovat vanhoja niin mistähän paskasta ne grillituotteet valmistetaan.
tai kuten esim. minä, joka olen yksinhuoltaja. , Minulla on suu ruokittavana, niin sitä pitää hakea sitä ruokaa, kun siltä tuntuu.
- huollat
mave kirjoitti:
tai kuten esim. minä, joka olen yksinhuoltaja. , Minulla on suu ruokittavana, niin sitä pitää hakea sitä ruokaa, kun siltä tuntuu.
yksin.Huudat kokoajan apuun yhteiskuntaa...on sulla suuri suu,kun mikään ei piisaa.
huollat kirjoitti:
yksin.Huudat kokoajan apuun yhteiskuntaa...on sulla suuri suu,kun mikään ei piisaa.
sehän on sinkkuisä, jos tenavakin pitää ruokkia. Enkä mä tartte yhteiskunnan apua sen enempää kuin muutkaan ja jos tarttisin, niin maksan verojakin kyl niin paljon , ettei hävetä käyttää niitä palveluja.
- mavelle
mave kirjoitti:
sehän on sinkkuisä, jos tenavakin pitää ruokkia. Enkä mä tartte yhteiskunnan apua sen enempää kuin muutkaan ja jos tarttisin, niin maksan verojakin kyl niin paljon , ettei hävetä käyttää niitä palveluja.
olet onnenpekka,olet saanut lapsen joskus elämääsi.Mukavaa isänpäivää teille molemmille.
mavelle kirjoitti:
olet onnenpekka,olet saanut lapsen joskus elämääsi.Mukavaa isänpäivää teille molemmille.
taisit sekoitaa mut johonkin toiseen. Ei mulla tietääkseni oo lasta, mutta on mut ennenkin yllätetty.........................
- sen takia
............ kirjoitti:
kai sitte sairastuttiin. oltiin jokin aika sitte syömässä lastenateriat abc:llä ja tulos oli se että mahatauti molemmilla sen jälkeen. hampurilainen kyllä maistui jotenkin omituiselta.olis pitänyt jättää syömättä.
- ex-työntekijä
sen takia kirjoitti:
kai sitte sairastuttiin. oltiin jokin aika sitte syömässä lastenateriat abc:llä ja tulos oli se että mahatauti molemmilla sen jälkeen. hampurilainen kyllä maistui jotenkin omituiselta.olis pitänyt jättää syömättä.
kun joskus muinoin olin siellä töissä, niin pakastin, jossa näitä hampparipihvejä pidetään, oli aina auki. Eli käytännössä päällimmäiset (ja raa-at) lihat olivat puoliksi sulainena huoneenlämmössä pitkiäkin aikoja, esim hiljaisempina aikoina vuorokaudesta. Itse yritin heittää päällimmäisiä välillä roskiin, ties mitä bakteereja raaka liha kasvattaa liian lämpimässä.
Ongelmahan ABC:llä on liian vähäinen henkilökunta, mikä on ongelma myös Rossossa. Ongelma on siis asiakkailla, eepeen pomothan ei tätä näe, siksi ABC:lläkin on päiväysvanhoja kun kukaan ei ehdi niitä sieltä korjaamaan! Säästetään siis väärästä päästä. Haloo!?
ABC:lla oli myös hiiriä silloin kun siellä olin. Muistan myös, että jotkut työntekijöistä saattoivat käännellä hampparipihvejä samoilla ottimilla, millä olivat juuri ottaneet raakaa kananlihaa...Onneksi pääsin pian muihin töihin...myös muista syistä...
- löysin
sieltä noin vuoden vanhaa margariinia...
- aakkonen.
Hae ABC:ltä elintarvikkeita ja katso mitä hyllyn reunassa ,hintalapussa lukee.
Sitten
Katso mitä maksoit kassalla ja huomaa kuitin hinnat.
Taisit maksaa eri summia kuin mitä hyllynreunassa luki!
ja saatoit saada päiväys vanhaa tuotettakin!- -EEPEE-
No ei oo ihme ku niitä kuskataan osuuuskaupan logiigalla pitkin suomea, ennekuin ne tulee myyntiin
- kastike
-EEPEE- kirjoitti:
No ei oo ihme ku niitä kuskataan osuuuskaupan logiigalla pitkin suomea, ennekuin ne tulee myyntiin
Hiljakkoin ostin mm. salaatinkastiketta ja
kassalla satuin huomaamaan että siinä oli
päiväys mennyt jo 4-5 kuukautta sitten ja
jätin sen kassalla ja myyjä lupasi tarkistaa
muutkin hyllyssä.
Parin pv kuluttua siellä oli edelleen samoja
vanhoja kastikkeita.
Samatan leikkeleet usein tosivanhoja.
Kerroin pisti silmään että mitsi yhdessä
leikkelerasiassa oli vihreitä leikkeleit
akun muut samanlaisessa rasiassa punertavia.
No se rasia oli paksussa homeessa ja päiväts
mennyt yli kk sitten.
- Hyvää on
Käykää katsomassa leffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074586- 1862561
- 671512
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210- 1251119
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1041106- 711061
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91032Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1311017- 107977