xl-naiset

Fanitus

Itseäni kiinostais tietää tykkääkö xl-naiset ratsastaa?

Itse haluaisin kokea sen tunteen ku xl-nainen ratsastais minulla.

28

4720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluta!

Eikä ainakaan sulla. Mietihän sitä.

• tahtoisi?

Mulla on ihana xxxxl-nainen. En ole hänen seksiuaalisissa haluissa huomannut mitään eroa hoikempiin edeltäjiinsä verrattuna.

Uskalluksessa huomaan kyllä eroa.
      Vaikka isot naiset olisivat kuinka "sinut kilojensa kansaa", niin kyllä seksiä leimaa kysymys siitä, miten he uskaltavat oikeesti niiden kilojensa kanssa esiintyä miehen edessä. Riippumatta siitä, kuinka paljon mies niistä kiloista tykkää. (Älkää nyt xl-naiset käykö kimppuun, jos tuntuu että yleistä, pakko on vähän oikasta mutkia.)

Me ollaan nyt seurusteltu ja harjoiteltu useampi kuukausi. Ollaan edetty jo niin pitkälle, että valot saa olla päällä, peittoa ei tarvita piilopaikaksi, ja oikeastaan kaikki muu menee läpi, paitsi tuo ratsastus... nääs kun siinä se naisen koko korostuu. Ja se iso ihana maha korostuu myös. Yhden kerran ollaan kokeiltu. Mulle se oli ihanaa, hänelle hirmuisen pelottavaa. Halua oli kovasti, mutta pelko kelpaavuudesta oli suurempi. Mutta on meillä aikaa, myöhemmin harjoitellaan lisää.

Kaikilla meillä on jotain pelkoja omasta ihanuudesta toisen silmissä. Mun naisella ne vähänevät koko ajan, onneksi.

• oot...

sairas.

• voit sanoa..
        oot... kirjoitti:

sairas.

sairaaksi ihmistä, joka hyvin ilmeisesti rakastaa omaa naistaan juuri sellaisena kun hän on !!!

-XS-nainen-

• ---------
        oot... kirjoitti:

sairas.

hienoa, että tuollaisiakin miehiä löytyy, jotka tykkää pullukoista.

• on tuo mies
        oot... kirjoitti:

sairas.

jota sairaaksi haukut. Sinun kohdallasi asia taitaa olla toisin.

• kaunotar.......

mun lihat ei löysät ja oon xl ja joskus xxl..alaosasta oon m tai jotain riippuu vaatteista..Kukaan ukko ei koskaa oo sanonna vastenmieliseksi ja saan komeita miehiä pokattuu jos haluun, kenties mun olemus on semmonen lämmin ja muuta.Kuvittelisin et nainen joka on anorektikko ei oo kiva sängys...samoin kuin ei luiseva mieskään minusta olisi.Nuo helevetin kauneus ihanteethan on persiistä.Ihmiset alkaa voida huonosti jos sitä ihanne kumappania ei koskaan ees löydy.Tiiän jo monia:-(...itse tykkään tavis miehestä joka mies.

• Anorektikko ei ole kiva

Ei naisen haluttavuus (liika)kiloista kiinni ole. Luulempa vielä, että jatkuva kilojen tarkkailu ja ajoittainen laihduttaminen vanhentaa ja stressaa niin henkisesti kuin ruumillisesti.

Sitä vain tykkää toisesta enemmän kuin toisesta. Mutta kyllä sellainen huteran oloinen ja luiseva pillikinttu nainen on säälittäävän näköinen eikä kyllä huvittaisi sellaisen kanssa sänkyyn mennä.

• Hoikka tyttö
        Anorektikko ei ole kiva kirjoitti:

Ei naisen haluttavuus (liika)kiloista kiinni ole. Luulempa vielä, että jatkuva kilojen tarkkailu ja ajoittainen laihduttaminen vanhentaa ja stressaa niin henkisesti kuin ruumillisesti.

Sitä vain tykkää toisesta enemmän kuin toisesta. Mutta kyllä sellainen huteran oloinen ja luiseva pillikinttu nainen on säälittäävän näköinen eikä kyllä huvittaisi sellaisen kanssa sänkyyn mennä.

Ei ihmisen viehättävyys todellakaan ole kiloista kiinni. Itse en kyllä xl-miehistä välitä.

Parempi kuitenkin olla vähän alakanttiin eli laihempi jo terveyssyistäkin.

Aina te miehet pyöreyttä peräänkuulutatte, mutta sitten kuitenkin hoikempiin ihastutte. Olisitte rehellisiä.

• vain hoikkana
        Hoikka tyttö kirjoitti:

Ei ihmisen viehättävyys todellakaan ole kiloista kiinni. Itse en kyllä xl-miehistä välitä.

Aina te miehet pyöreyttä peräänkuulutatte, mutta sitten kuitenkin hoikempiin ihastutte. Olisitte rehellisiä.

Ja anna toisten kaunistua.

• Hoikka tyttö
        vain hoikkana kirjoitti:

Ja anna toisten kaunistua.

En tarkoittanut, että pulskempikin ei voisi olla nätti tai ettei hoikka voisi olla vähemmän nätti. Mutta lihominen ja lihavuus ei ole (ainakaan automaattisesti) kauneutta/kaunistumista. Lihavuus on myös epäterveellistä. Sekin tulisi muistaa. Kyse ei ole vain kosmeettisesta asiasta, oli se nyt sitten haitta tai etu.
        Moni mies tykkää hoikista naisista, ja kyllä hoikilla miehillä ja naisilla parempi säkä on. Mutta makunsa kullakin.

• tylsä paskiainen
        Hoikka tyttö kirjoitti:

En tarkoittanut, että pulskempikin ei voisi olla nätti tai ettei hoikka voisi olla vähemmän nätti. Mutta lihominen ja lihavuus ei ole (ainakaan automaattisesti) kauneutta/kaunistumista. Lihavuus on myös epäterveellistä. Sekin tulisi muistaa. Kyse ei ole vain kosmeettisesta asiasta, oli se nyt sitten haitta tai etu.
        Moni mies tykkää hoikista naisista, ja kyllä hoikilla miehillä ja naisilla parempi säkä on. Mutta makunsa kullakin.

XL-naisiakin kun on niin monen näköisiä: http://www.wolfmodels.com/detail.php?model=253

• Hoikka tyttö
        tylsä paskiainen kirjoitti:

XL-naisiakin kun on niin monen näköisiä: http://www.wolfmodels.com/detail.php?model=253

Kävin katsomassa tuon kuvan. Isokokoinen ja sopusuhtainen on eri asia kuin lihava. Eli ei kai pitäisi puhua XL-naisista/miehistä, jos tarkoittaa vain lihavuutta. Voi pienempikin olla lihava.

• tylsä paskiainen
        Hoikka tyttö kirjoitti:

Kävin katsomassa tuon kuvan. Isokokoinen ja sopusuhtainen on eri asia kuin lihava. Eli ei kai pitäisi puhua XL-naisista/miehistä, jos tarkoittaa vain lihavuutta. Voi pienempikin olla lihava.

Pidä toi. Minkähän vuoksi pituuden vaikutus sivuutetaan niin helposti, ja puhutaan vain sivusuuntaisesta koosta.

• nuori nainen
        Hoikka tyttö kirjoitti:

Tutkimusten mukaan lievä ylipaino on ihmiselle terveellisempää kuin edes normaalipaino alakantissa. BMI 27 on vilissyt tiuhaan näissä terveystutkimuksissa, kun on puhuttu terveellisimmästä painosta.

• Hoikka tyttö
        nuori nainen kirjoitti:

Tutkimusten mukaan lievä ylipaino on ihmiselle terveellisempää kuin edes normaalipaino alakantissa. BMI 27 on vilissyt tiuhaan näissä terveystutkimuksissa, kun on puhuttu terveellisimmästä painosta.

Onko se BMI painoindeksi? 27 kuulostaa paljohkolta, vaan ei kai sitten olekaan. Mutta vaarallista on myös jos paino kovasti vaihtelee.
        No meitä on monenlaisia. Totuus on kuitenkin, että huomattava ja sairauksia aiheuttava ylilihavuus lisääntyy.

Vaan tästähän ei alun perin ollut kyse.
        Ja lopuksi: melkein kaikilla on jotain ulkonäkökomplekseja. Ei ne ole pulskien yksinomaisuutta. Ne joilla ei mielestään ole yhtään mitään valittamista ulkonäössään, ovat minun mieskokemustenikin mukaan aika täynnä itseään.

• hyvä juttu
        nuori nainen kirjoitti:

Taitaapa olla juuri BMI 27:n tienoilla se minunkin ihannenaiseni. Mielestäni pieni pyöreys saa naisen näyttämään kuumalta ja kurvikkaalta - naiselliselta. Kait minunkin silmää miellyttää evolutionaarisistakin syistä tervein mahdollinen naisvartalo. Uskon tähän selitykseen kuin vuoreen, heh.

• Hoikka tyttö
        hyvä juttu kirjoitti:

Taitaapa olla juuri BMI 27:n tienoilla se minunkin ihannenaiseni. Mielestäni pieni pyöreys saa naisen näyttämään kuumalta ja kurvikkaalta - naiselliselta. Kait minunkin silmää miellyttää evolutionaarisistakin syistä tervein mahdollinen naisvartalo. Uskon tähän selitykseen kuin vuoreen, heh.

Eikä ihan vuoren kokoinen ole.
        Noista indekseistä en ymmärrä.
        Kun itsestä tuntuu hyvältä, niin asiat lienee kunnossa. Ei toisen takia tarvitse laihduttaa eikä lihottaa.
        Mutta ihmeesti te sitä pientä ylipainoa (tai normaalipainoa) peräänkuulutatte te miehet. Tosielämässä kuitenkin hoikkakin kelpaa, ja usein kelpaakin. Miksi?
        No, kyllä ihmissuhteissa, jos siis pidemmälle mennään, muut asiat painaa (heh) kuin paino. Se kuumuus riippuu riippuu monista asioista.
        Haluaisin uskoa, etteivät ihmiset ole niin pinnallisia, kuin miltä täällä vaikuttaa. Tai uskonkin!

• totuus mukanasi
        Hoikka tyttö kirjoitti:

Kun itsestä tuntuu hyvältä, niin asiat lienee kunnossa. Ei toisen takia tarvitse laihduttaa eikä lihottaa.
        Mutta ihmeesti te sitä pientä ylipainoa (tai normaalipainoa) peräänkuulutatte te miehet. Tosielämässä kuitenkin hoikkakin kelpaa, ja usein kelpaakin. Miksi?
        No, kyllä ihmissuhteissa, jos siis pidemmälle mennään, muut asiat painaa (heh) kuin paino. Se kuumuus riippuu riippuu monista asioista.
        Haluaisin uskoa, etteivät ihmiset ole niin pinnallisia, kuin miltä täällä vaikuttaa. Tai uskonkin!

>

Näin. Ja yleensä se, että itsestä tuntuu hyvältä, näkyy myös ulospäin hehkeytenä ja tietynlaisena loisteena.

>

Se nyt ainakin olisi aivan viimeinen virhe. Ketä varten tätä elämää oikein eletään.

>

Luulenpa sittenkin olevani vähemmistössä tuossa pienen pyöreyden ihannoimisessa. Mutta ajattele niin, että olitpa sitten millainen tahansa laiha, lihava, pitkä, pätkä, brunetti, vaalea, niin aina Sinua ihaillaan.

>

Vastasit itse tähän: on aika paljon painavampiakin asioita kuin paino. Ulkonäöstä luonnollisesti puhutaan silloin kun ajatellaan esim. suurta väkijoukkoa baarissa, niin jotkut ominaisuudet ovat sellaisia, jotka kiinnittää huomion (siis seksuaalisen). Eikö vaan, että Sinunkin huomiosi kiinnittyy helpommin joihinkin miehiin (vai pidätkö kaikkia vastaantulijoita [ennakkoon] seksuaalisessa mielessä yhtä viehättävinä) ? Ja tälle lienee jokin syy ? Joka kenties liittyy ulkoisiin ominaisuuksiin ? Jep, tästä puhumme.

• tylsä paskiainen
        nuori nainen kirjoitti:

Heh, tuohan kuulostaa paluulta juurille. Mikäli muistan oikein niin alkuperäinen normaalipainoisuuden yläraja BMI oli juuri tuo 27. Sitä siis noudatettiin joskus muinoin (= 80-luvulla) ennen kuin iski laihempi on parempi villitys.

• kjgfd
        Hoikka tyttö kirjoitti:

Minä olen kanssa miehenä sitä mieltä,että annetaan kaikkien kukkien kukkia ja nainen,joka on tyytyväinen itseensä,oli sitten XS tai XL ja on sinut itsensä kanssa on kaunis,seksikäs ja tasapainoinen kumppani sille sopivalle miehelle.

Kumpikaan ääripää ei ole toivottava ei huonoitsetuntoinen XL,senkummemmin kuin laiheliini,jolle vaaka on elämää suurempi asia.

T:onnellinen L-kokoisen naisen kumppani.

• nainen22

Miksi tuollaista tarvitsee edes kysyä? Kyllä ne seksuaaliset halut ovat ihan jossain muualla kuin kiloissa.

Kyllä minä ainakin tykkään olla päällä, vaikka xl-nainen olenkin - ja ukko taitaa tykätä vielä enemmän. ;)

Jokuhan tuolla jo sanoi, että ison naisen seksiä leimaa aina kysymys miten he uskaltavat kiloineen esiintyä miehen edessä. Ja ei, en ole vetämässä hernettä nenään, omalla kohdallani se ei vain pidä paikkaansa. Tassuttelen muutenkin meillä kotona välillä ilman rihmankiertämää, varsinkin aamuisin, iltaisin tai suihkun jälkeen, niin miksi sitten viitsisin sängyssä hävetä alastomuuttani. :P

• nuo mitat..

jokaisella omat käsityksensä minkä kokoinen mikäkin kirjainmerkintä on.

Jos ihan yks'oikoisen raamin haluaa, niin kirjaimet on vaatevalmistajien kokomerkintöjä, suuntaa antavia, eivätkä yhteneväisiä keskenään, ei mitään standardeja.

Ei niillä oikeastaan pitäisi ihmisiä mitoittaa, vaan rättejä.

• iso ole kiva

Siis mitä tarkoitat. Pulskaa vai pitkää naista. Minusta sellainen normaalin mittainen on paras ja ei haittaa jos on vähän pulskakin kun vain on muuten nätti.

• Tuomas_sX

Normaalipaino ja ihannepaino on eri asia, on normaalia jos nainen painaa 100kg, kun 98% muistakin suomalaisista naisista painaa sen 100kg. bmi 27 ei oo koskaan ollut mikään ihannepainon raja, eikä suinkaan vilise missään terveystutkimuksissa, vaikka jossain aikaisemmassa niin väitettiin. Itseasiassa terveimmät ihmiset löytyy bmi -luokasta 18 - 20. Nykyään suurin osa ihmisistä on lievästi ylipainoisia, ja tämä vääristää 'normaaliutta' ja terveyteen liittyviä asenteita. Oma osansa on tietty ylilyövillä malli-hoikkuuksilla. Kaikki normaalit ja terveet hoikat lytätään tähän samaan sarjaan ja kukkakepeiksi nimitellään.

• tutkimusten mukaan
        Tuomas_sX kirjoitti:

Normaalipaino ja ihannepaino on eri asia, on normaalia jos nainen painaa 100kg, kun 98% muistakin suomalaisista naisista painaa sen 100kg. bmi 27 ei oo koskaan ollut mikään ihannepainon raja, eikä suinkaan vilise missään terveystutkimuksissa, vaikka jossain aikaisemmassa niin väitettiin. Itseasiassa terveimmät ihmiset löytyy bmi -luokasta 18 - 20. Nykyään suurin osa ihmisistä on lievästi ylipainoisia, ja tämä vääristää 'normaaliutta' ja terveyteen liittyviä asenteita. Oma osansa on tietty ylilyövillä malli-hoikkuuksilla. Kaikki normaalit ja terveet hoikat lytätään tähän samaan sarjaan ja kukkakepeiksi nimitellään.

En valitettavasti löytänyt itse tutkimusta, mutta sen olen lukenut, ja niin on joku muukin: "tutkimusten mukaan pitkäikäisimpiä ja terveimpiä olivat ihmiset, joiden painoindeksi oli 27-28, ei suinkaan alle 25, mitä nykyisin suositellaan." http://keskustelu.plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/keskustelu/t1639127

Jos vyötärönympärys on (naisella) alle 80, ei ole vielä huolta, vaikka painoindeksi olisikin ylipainon puolella. Sitten, jos se ylittyy, on kannattavaa laihduttaa. Myös rankka ylipaino on epäterveellistä.

Painoindeksi 18 on jo aivan liian alhainen.

• ei tosin juuri hakemaamme
        Tuomas_sX kirjoitti:

"Vastaavasti alhaisin kuolleisuusriski oli niillä henkilöillä, joilla iäkkäänä oli jokseenkin korkea kehon painoindeksi, miehillä 27-29 kg/m2 ja naisilla 25-27 kg/m2" http://selene.lib.jyu.fi:8080/vaitos/studies/studsport/9513918432.pdf

Tuo ei nyt ollut juuri se tutkimus, jota hain - se kun kertoo iäkkäämmistä ihmisistä. Olen kuitenkin lukenut useita tutkimuksia, jotka kertovat, että painoindeksistä 27 löytyvät myös terveimmät aikuiset. Tietenkin täytyy verrata ihmisiä, jotka liikkuvat ja syövät samankaltaisesti.

• tylsä paskiainen
        Tuomas_sX kirjoitti:

kannattaa ehkä vilkaista tätä sivua: http://weight-loss.emedtv.com/obesity/history-of-obesity-statistics.html

ja pieni Googlen käyttökään ei ole pahitteeksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe