Haluatko olla fyysisesti vahva?

Eilen saamani kommentin innoittamana haluan kysyä lukijoilta seuraavaa: Nainen: Olisiko hienoa, jos olisit miestäsi fyysisesti vahvempi? Ja miehet: Mitä tykkäisit, jos naisesi hauis hakkaisi omasi mennen tullen?

Ainiin, hyi helvetti
Kirjoittanut: Emmanuele 9.11.2007 klo 21.59

nyt mä muistankin tuon jutun,, haluat että nainen on fyysisesti heikko. Se on se syy miksi mielipiteeni susta muuttui silloin joskus!

Telkeä sun nainen sänkyyn niin sen lihakset surkastuu ja saat heikennettyä hänet entisestään. Ihmisraatoa olisi varmaan helppo hallita.

Ps. Rouva Ratikka käy salilla 5 kertaa viikossa, mutta en minä sentään vielä kädenväännössä häviä. ;-D

130

5932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mpw

      Luin sen eilen ja ihmeettelin sitä. Muttakun en tiedä kommentin perusteita tai, et mitä voi olla taustalla noin voimakkaaseen reaktioon, tai oliko se sit vaan provoomista, ni sitäkään en tiedä, mut sanattomaksi olisin kyl mennyt minäkin.

      Sitten kysymykseen. Naiseni hauis ei ole vielä koskaan hakannut omaani, tai ainakin ne ovat aina esittäneet sitä 'ei voimat riitä, viittisit sä?'. En siis osaa sanoo miten oikeesti suhtautuisin, mut kuvittelen, ettei sillä ole mitään väliä, koska ei mun tarvi kilpailla naiseni kanssa missään. Sen kisan ja valtataistelun nyt saa vaikka mistä pystyyn, jos niikseen tulee.

      • totuus esiin

        Miten arvioisit omaa esiintymistäsi palstalla?

        Ahdistelet naisia, jotka pyrkivät älylliseen keskusteluun.


      • Mpw
        totuus esiin kirjoitti:

        Miten arvioisit omaa esiintymistäsi palstalla?

        Ahdistelet naisia, jotka pyrkivät älylliseen keskusteluun.

        ...


      • totuus esiin
        Mpw kirjoitti:

        ...

        että kaikki palstalla kirjoittavat, älyllisesti lahjakkaat naiset, boikotoivat kaikkia kommenttejasi.

        Jopa vankiloissa raiskaajat ovat alinta kastia.


      • p. pupunen
        totuus esiin kirjoitti:

        että kaikki palstalla kirjoittavat, älyllisesti lahjakkaat naiset, boikotoivat kaikkia kommenttejasi.

        Jopa vankiloissa raiskaajat ovat alinta kastia.

        Mieleeni tuli eräs mpw:n kommentti palstan ex-seriffille(n)..."vedä vittu päähäs", kun ex-seriffi asiallisesti kritisoi mpw:tä.


      • Mpw
        p. pupunen kirjoitti:

        Mieleeni tuli eräs mpw:n kommentti palstan ex-seriffille(n)..."vedä vittu päähäs", kun ex-seriffi asiallisesti kritisoi mpw:tä.

        älykkäitä naisia, jotka yrittää saada aikaseksi mun kanssa älyllistä keskustelua?

        Tuskin muistan edes eilisiä kommenttejani, ni en kyllä muista, että olisin Zamiolle koskaan noin kommentoinut, mutta en sitä lähde kyllä kieltämäänkään, tuskin kuitenkaan ihan aiheettomasti olen noin huikannut. Ihmettelen vain, että kuinka joku muu voi muka kommenttini muistaa paremmin kuin minä itse. On kyllä täytynyt niitä tarkkaan lukee.


      • totuus esiin
        p. pupunen kirjoitti:

        Mieleeni tuli eräs mpw:n kommentti palstan ex-seriffille(n)..."vedä vittu päähäs", kun ex-seriffi asiallisesti kritisoi mpw:tä.

        tilanne sananvapauden osalta, jos mpw olisi saanut hakemansa sheriffin pestin.

        Tässä hänen tämän päiväinen kommentti, mikä hyvin kuvastaa ajatusmaailmansa pienuutta:

           "Viilisniilis on ihan paras.
        Kirjoittanut: Mpw 10.11.2007 klo 09.44

           Sillä on kevyttä läppää, eikä mitään syvällistä hömppää."


      • Mpw
        totuus esiin kirjoitti:

        tilanne sananvapauden osalta, jos mpw olisi saanut hakemansa sheriffin pestin.

        Tässä hänen tämän päiväinen kommentti, mikä hyvin kuvastaa ajatusmaailmansa pienuutta:

           "Viilisniilis on ihan paras.
        Kirjoittanut: Mpw 10.11.2007 klo 09.44

           Sillä on kevyttä läppää, eikä mitään syvällistä hömppää."

        Buah!


      • Mpw kirjoitti:

        älykkäitä naisia, jotka yrittää saada aikaseksi mun kanssa älyllistä keskustelua?

        Tuskin muistan edes eilisiä kommenttejani, ni en kyllä muista, että olisin Zamiolle koskaan noin kommentoinut, mutta en sitä lähde kyllä kieltämäänkään, tuskin kuitenkaan ihan aiheettomasti olen noin huikannut. Ihmettelen vain, että kuinka joku muu voi muka kommenttini muistaa paremmin kuin minä itse. On kyllä täytynyt niitä tarkkaan lukee.

        Etkös sie just sanonu että et menis poliisia haukkumaan homoksi vaikka se homo olisiki...

        ja nyt susta paljastuu tällasta?


      • Mpw
        Frederico kirjoitti:

        Etkös sie just sanonu että et menis poliisia haukkumaan homoksi vaikka se homo olisiki...

        ja nyt susta paljastuu tällasta?

        meil on Rikun kanssa samankaltainen ajatusmaailma. Nyt säkin jo sekotat. Richartti niin kommentoi. Olen toki samaa mieltä, mut ex-poliisi on ihan eri asia.

        Ja sitä paitti. En tod. muista, et olis Zamiolle koskaan noin kommentoinut. Mutta voin olla väärässä.


      • ...............
        Mpw kirjoitti:

        Buah!

        Mikäs se juttu oli tuolla ruokapalstalla? Miksi poistit aloituksesi johon vastasi vain viilisniilis ja minä?


      • Mpw
        ............... kirjoitti:

        Mikäs se juttu oli tuolla ruokapalstalla? Miksi poistit aloituksesi johon vastasi vain viilisniilis ja minä?

        Meil oli viilisniiliksen kans ennalta sovitut treffit siellä.

        Enkä mäkään kyl tiedä, että saako niitä hesen kalaperunoita enää mistään.


      • ..............
        Mpw kirjoitti:

        Meil oli viilisniiliksen kans ennalta sovitut treffit siellä.

        Enkä mäkään kyl tiedä, että saako niitä hesen kalaperunoita enää mistään.

        Miksen kestäisi kuulla? Sori että tulin kommentoimaan pikaruokaa kesken treffienne. Vieraisiin pöytiin ei saisi huudella ;)


      • Frederico
        Mpw kirjoitti:

        meil on Rikun kanssa samankaltainen ajatusmaailma. Nyt säkin jo sekotat. Richartti niin kommentoi. Olen toki samaa mieltä, mut ex-poliisi on ihan eri asia.

        Ja sitä paitti. En tod. muista, et olis Zamiolle koskaan noin kommentoinut. Mutta voin olla väärässä.

        näköjään sotken. Noh pitäähän tälläki kokilla olla lusikka sopassa.


        Juu on se mahdollista, en miekää ihan kaikkia kommentteja muista.. Ainakaa Zamion ajoilta.


      • ih.........
        Frederico kirjoitti:

        näköjään sotken. Noh pitäähän tälläki kokilla olla lusikka sopassa.


        Juu on se mahdollista, en miekää ihan kaikkia kommentteja muista.. Ainakaa Zamion ajoilta.

        Richartti on Mies. Kaikista ei voi sanoa samaa.


      • ...............
        .............. kirjoitti:

        Miksen kestäisi kuulla? Sori että tulin kommentoimaan pikaruokaa kesken treffienne. Vieraisiin pöytiin ei saisi huudella ;)

        Mielestäni se oli ihan hyvä aloitus pikaruoasta(kin).


      • Mpw
        ............... kirjoitti:

        Mielestäni se oli ihan hyvä aloitus pikaruoasta(kin).

        ei tarvii soritella. Ethän sä voinut tietää. Tietty mä oon pahoillani, et menin sen alotuksen poistaan. Olishan se sinne voinu jäädäkin. Aina(koskaan) tuu nii mietittyy.

        Oli kyl mukavat treffit. Jäi hyvä mieli.

        Oispa oikeessa elämässä aina yhtä mutkatonta. ;)


      • ih.........
        Frederico kirjoitti:

        näköjään sotken. Noh pitäähän tälläki kokilla olla lusikka sopassa.


        Juu on se mahdollista, en miekää ihan kaikkia kommentteja muista.. Ainakaa Zamion ajoilta.

        kunhan Richartti palaa palstalle, hän kumoaa tuon porsaan väitteet ajatusten samankaltaisuudesta. Tulen tekemään hänelle välikysymyksen asiasta...


      • ih......... kirjoitti:

        kunhan Richartti palaa palstalle, hän kumoaa tuon porsaan väitteet ajatusten samankaltaisuudesta. Tulen tekemään hänelle välikysymyksen asiasta...

        Tee vaan, mie tuun sit kans vääntämään sinne.

        Ei samankaltasuus tarkota sitä että kaikista asioista pitäs olla samaa mieltä... Tai ees omata samat arvot.


      • ih.........
        Frederico kirjoitti:

        Tee vaan, mie tuun sit kans vääntämään sinne.

        Ei samankaltasuus tarkota sitä että kaikista asioista pitäs olla samaa mieltä... Tai ees omata samat arvot.

        Sut voikin laskea ihmiseksi ;)


      • ih......... kirjoitti:

        Sut voikin laskea ihmiseksi ;)

        mut meinaan vaan tulla kuulemaan tuomion ja ripityksen... Pitää varmaan alotella suunnittelemaan puolustuspuheen vuoroa.


      • ih.........
        Frederico kirjoitti:

        mut meinaan vaan tulla kuulemaan tuomion ja ripityksen... Pitää varmaan alotella suunnittelemaan puolustuspuheen vuoroa.

        viinimuki ja öylätit viereen jeesustelijoiden varalta.


    • vahva :

      että on oikeita lihaksia ja hyvä yleiskunto

    • bebs

      että mies on mua fyysisesti vahvempi. Edelleen haluan,että mies on Mies ja nainen on Nainen,niin fyysisesti kuin henkisestikkin.

      Onko se nykypäivänä sitten jotenkin epänormaalia?

      • Sitäpä juuri halusinkin kysyä.

        Psyykkisesti sukupuolten välillä tuskin eroja onkaan, paitsi yksilötasolla. Pientä kulkijaa vain hämmästyttää ja kummastuttaa, milloin fyysisistä ominaisuuksistakin on alettu kilpailemaan.


      • bebs
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Sitäpä juuri halusinkin kysyä.

        Psyykkisesti sukupuolten välillä tuskin eroja onkaan, paitsi yksilötasolla. Pientä kulkijaa vain hämmästyttää ja kummastuttaa, milloin fyysisistä ominaisuuksistakin on alettu kilpailemaan.

        Samaa ihmettelen itsekkin. Olenko jotenkin säälittävä nainen kun verratessani hauistani mieheni hauikseen jään armottomasti häviölle? Enpä usko.. Ei mulla ole tarvetta tuollaisesta (tai mistään yleensäkkään) kilpailla kenenkään kanssa.


    • Papeete1

      Olla fyysisestikkin vahva mutten todellakaan halua olla vahvempi kuin mies.. siis mun mies. Mä nimenomaan etsin/haluan/tarvitsen itseeni vahvemman miehen sekä fyysisesti että henkisesti. Itseeni heikompi on mun silmissä "naismainen" ja epäkiihottava yms ja jne. Vaikka olen tasa-arvon kannattaja, niin kannatan myös tätä eroa miesten ja naisten fyysisissä ominaisuuksissa. Se kuuluu olla!!

    • Danskuu

      jos saa sanoa?

      Ei olisi. Minusta mies saa olla minuu vahvempi, mutta toisaalta väliäkös tuollakaan loppupeleissä on onko se mies vahvempi vai heikompi. Mun hauis muuten hakkaa monien miesten hauiksen koon, mutta ei se mua siltikään ole mitenkään kauheen vahvaksi fyysisesti tehnyt ja sikstoisekseen elämisen myötä mun hauis on turvonnut, eikä salilla pelkästään, mutta kyllä se on herättänyt joskus hilpeyttä miesten puolelta. :DD

    • haluan.

      Kuka nyt haluaisi olla fyysisesti heikko? Kyllä sitä itsekukin heikkenee ajan myötä ihan tarpeeksi. Vastaus otsikkoosi.

      "Olisiko hienoa, jos olisit miestäsi fyysisesti vahvempi?" En näe siinä mitään hienoa, tai epähienoa.

    • la.ra

      mutta olen nykyään niin heikko, että haluan itseäni vahvemman miehen (heikompi olisikin hankala löytää).

      Silloin kun harrastelin painonnostoa ja varsinkin penkkasin aika hyvin, niin ei olisi haitannut vaikka miehen penkkitulos olisi ollut omaani huonompi.

      Yleisesti ottaen, puhtaasti esteettisestä näkökulmasta tykkään lihaksikkaista miehistä enemmän kuin vähemmän lihaksikkaista.

      • >>>><<...

        penkkasit? 60? 70? :-)


      • la.ra
        >>>><<... kirjoitti:

        penkkasit? 60? 70? :-)

        sivusi silloista 16-vuotiaiden se-tulosta.

        Se oli silloin se... *huokaus*


    • Demolition Girl

      Ääh..mä olen edelleen niin vanhanaikainen, että ei mulla ole mitään hinkua fyysisesti dominoida miestä.

      Miehet ovat miehiä ja naiset ovat naisia ja toivottavasti asia on näin myöskin tulevaisuudessa.

      Miehen pitää olla iso ja vahva ja naisen tulee olla pehmeä ja suloinen. Feministit voivat sanoa mitä tahansa, mutta kyllä mä haluan olla ja olenkin sellainen tyttömäinen pikkunainen, jota ison miehen tulee suojella kaikelta pahalta. Mäkin sitten puolestani pidän omalla naisellisella tavallani huolta siitä mun isosta uroksestani. =)

      Mä en vaan tykkää tästä nykymuodista, että miehistä tulee sellaisia itseään alati peilailevia metroseksuaaleja ja naisista tulee semmoisia törkyturpa-koviksia. Miehen ja naisen välinen vetovoima perustuu siihen, että ollaan niin erilaisia. Jos tuo erilaisuus häivytetään niin eihän silloin mistään tule mitään.

    • ~nainen~

      et oon sopivan pieni. En mä sitä voimaa tarvii mihinkään. Miehellä sitä voimaa kuluu mun mielestä olla, ei naisella.

      Oikeassa kädessä mulla on sen verran voimaa, et kaikki tarvittavat tulee kannettua.

      • Emmanuele

        Mitä hyötyä miesten voimasta sulle on, itse kai sun täytyy kämppäsi kunnossapiää jne?

        Totta on ettei nykymaailmassa paljon voimaa tarvitsekaan, mutta voisiko fyysinen voima kohottaa itsetuntoasi?


      • ~nainen~
        Emmanuele kirjoitti:

        Mitä hyötyä miesten voimasta sulle on, itse kai sun täytyy kämppäsi kunnossapiää jne?

        Totta on ettei nykymaailmassa paljon voimaa tarvitsekaan, mutta voisiko fyysinen voima kohottaa itsetuntoasi?

        arkielämän jutuissa voimaa tarvi mihinkään. Jos tulee mulle eteen joku sellanen homma, johon voimaa tarvitaan niin mä pyydän jotain miestä auttamaan. Ne jutut on yleensä jotain miesten hommia, joista en muutenkaan ymmärrä mitään.

        Siis on mulla fyysistä voimaa sen verran kuin tarviin, mutta en mä ainakaan ihannoi lihaksikkaita naisia, enkä halua et nainen on suhteessa se vahvempi osapuoli. Sit alkais olee asiat huonosti, jossei mies jaksais mua edes syliin nostaa tai muuta :)


    • Emmanuele

      olet alas vajonnut kun pitää muiden kirjoituksia omassa aloituksessa käyttää.

      Mainitsinko muuten että mielestäni naisen tulisi olla vahveMPI?

      Minusta MYÖS miehen tulee olla vahva. Ihmisen tulisi olla terve, vahva ja hyvässä kunnossa, miehen sekä naisen.

      Se että sinä korostat sitä että naisen tulisi olla fyysisesti heikko kuulostaa sairaalta, alistamishalulta. Ei voi olla tekemättä johtopäätelmää että siksi etsit itsellesi mahdollisesti pienen naisen kulttuurista jossa naisella ei ole valtaa nimeksikään.

      Naiset jotka selittävät "voi, olen niin pieni ja heikko" ovat minusta aika säälittäviä.

      • Kun suoraan lainaan kirjoitustasi, en ainakaan vääristele sanomaasi, tosin kuin sinä feministisessä hyperventilaatiossasi. Hormonit ja nuoruuden ehdottomuus vaikeuttanee luentunymmärtämistäsi, joten saat voimahalin. Sympatiani ovat puolellasi!

        Toivoisin sinun kuitenkin osoittavan, missä minä olen toivonut, että nainen olisi henkisesti heikompi. Se biologinen tosiasia, että nainen on keskimäärin fyysiseesti heikompi kuin mies, ei tarkoita, ettenkö pitäisi siitä kun nainen on hyvässä fyysisessä kunnossa. Ainakin minun silmäni lepää fitness-neitokaisissa.

        Ps. En väittänyt sinun väittäneen, että naisen tulisi olla vahvempi.


      • Emmanuele
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kun suoraan lainaan kirjoitustasi, en ainakaan vääristele sanomaasi, tosin kuin sinä feministisessä hyperventilaatiossasi. Hormonit ja nuoruuden ehdottomuus vaikeuttanee luentunymmärtämistäsi, joten saat voimahalin. Sympatiani ovat puolellasi!

        Toivoisin sinun kuitenkin osoittavan, missä minä olen toivonut, että nainen olisi henkisesti heikompi. Se biologinen tosiasia, että nainen on keskimäärin fyysiseesti heikompi kuin mies, ei tarkoita, ettenkö pitäisi siitä kun nainen on hyvässä fyysisessä kunnossa. Ainakin minun silmäni lepää fitness-neitokaisissa.

        Ps. En väittänyt sinun väittäneen, että naisen tulisi olla vahvempi.

        mua halaile!


      • Emmanuele kirjoitti:

        mua halaile!

        En minä niin elämääni kyllästynyt ole.


      • sanoo, että mä en ole missään vaiheessa saanut Ratikkakuskin kirjoituksista vaikutelmaa, että hän olisi sovinisti. Mulle on tullu vaikutelma henkilöstä, joka haluaa tietyllä tapaa pitää miehet ja naiset erillisinä yksikköinä ja tää ei vielä automaattisesti johda epäoikeudenmukaiseen (sovinistiseen) kohteluun.

        Ja yleisemmällä tasolla, mun mielestä heteroseksuaalinen mies voi odottaa naiselta 'naisellisia' piirteitä (odotukset vaihtelevat yksilöittäin), muutenhan kyseessä olisi homoseksuaali? Tottakai kummankaan sukupuolen piirteet eivät saa nousta toista paremmaksi.


      • Emmanuele
        Einsten1 kirjoitti:

        sanoo, että mä en ole missään vaiheessa saanut Ratikkakuskin kirjoituksista vaikutelmaa, että hän olisi sovinisti. Mulle on tullu vaikutelma henkilöstä, joka haluaa tietyllä tapaa pitää miehet ja naiset erillisinä yksikköinä ja tää ei vielä automaattisesti johda epäoikeudenmukaiseen (sovinistiseen) kohteluun.

        Ja yleisemmällä tasolla, mun mielestä heteroseksuaalinen mies voi odottaa naiselta 'naisellisia' piirteitä (odotukset vaihtelevat yksilöittäin), muutenhan kyseessä olisi homoseksuaali? Tottakai kummankaan sukupuolen piirteet eivät saa nousta toista paremmaksi.

        ratikan ihannoima "naisellisuus"on heikkoutta, josta voidaan päätellä että hän haluaa naisen olevan heikko kokeakseen itse ylemmyyttä.

        Tuollainen naisten ja miesten lokerointi eri yksiköihin on musta typeryyttä ja vanhanaikaista.

        Kyllä miehelle pitäisi riittää että naisella on pillu.


      • Emmanuele kirjoitti:

        ratikan ihannoima "naisellisuus"on heikkoutta, josta voidaan päätellä että hän haluaa naisen olevan heikko kokeakseen itse ylemmyyttä.

        Tuollainen naisten ja miesten lokerointi eri yksiköihin on musta typeryyttä ja vanhanaikaista.

        Kyllä miehelle pitäisi riittää että naisella on pillu.

        Olet ymmärtänyt aivan väärin. Minä arvostan sukupuolten erilaisuutta. Sen taasen ei suinkaan ole heikko-vahva-akselilla.

        Ja vielä itsestäänselvyyden toisto: Henkisesti vahva nainen on siunaukseksi kenelle tahansa miehelle ja yhteiselle parisuhteelle.


      • Emmanuele
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt aivan väärin. Minä arvostan sukupuolten erilaisuutta. Sen taasen ei suinkaan ole heikko-vahva-akselilla.

        Ja vielä itsestäänselvyyden toisto: Henkisesti vahva nainen on siunaukseksi kenelle tahansa miehelle ja yhteiselle parisuhteelle.

        Minusta taas erot on yksilöiden, ei sukupuolten välillä. Naisten näkeminen yhtenä samankaltaisena ryhmänä on henkistä laiskuutta,ja turvallisuuden ja helppouden hakemista, sama toisinpäin. syynä kai pelko avartaa ajatteluaan.

        Esimerkiksi, sekä miehissä että naisissa on jankuttavia, itsepäisiä puolihulluja, sekä joustavia, miellyttämisenhaluisia yksilöitä. Se(kään) ei ole värkistä kii.


      • sivusta......
        Emmanuele kirjoitti:

        ratikan ihannoima "naisellisuus"on heikkoutta, josta voidaan päätellä että hän haluaa naisen olevan heikko kokeakseen itse ylemmyyttä.

        Tuollainen naisten ja miesten lokerointi eri yksiköihin on musta typeryyttä ja vanhanaikaista.

        Kyllä miehelle pitäisi riittää että naisella on pillu.

        Tämä taas on miesten halveksimista. Sitäkö feminismi mielestäsi on?


      • Emmanuele kirjoitti:

        ratikan ihannoima "naisellisuus"on heikkoutta, josta voidaan päätellä että hän haluaa naisen olevan heikko kokeakseen itse ylemmyyttä.

        Tuollainen naisten ja miesten lokerointi eri yksiköihin on musta typeryyttä ja vanhanaikaista.

        Kyllä miehelle pitäisi riittää että naisella on pillu.

        tavalla ymmärrän tän naisen 'heikkouden' ihannoinnin. Se on ehkä jollain tapaa vanhoillista ajattelua, joka pahimmillaan saattaisi olla just naista alistavaa ja omaa ylemmyyden tunnetta korostavaa sovinismia.

        Tässä tuleekin just se, että mitä muita sanoja (ja oikeassa elämässä myös tekoja) käyttää asian perustelemiseksi. Mun vinkkelistä Ratikkakuski on käyttänyt sellaista kieltä, että mä en voi pitää sitä kovin eriarvoisesti ajattelevana tyyppinä. Ratikkakuski siis haluaa pitää miehen ja naisen erot tosi selkeinä, mutta kuten sanottua, tää ei vielä itsessään johda esim. sovinismiin.

        Tää sama asiahan on tullu esiin myös Mpw:n ritariajattelussa, jota en ole muka ollut ymmärtävinäni. Tää taas on johtunut siitä, että mä en ole ollut aivan vakuuttunut niistä lisämääreistä, millä Mpw on asiaansa perustellut. Toisin sanoen ero sovinismiin ei ole ollut yhtä selvä kuin Ratikkakuskilla. Asiaa on vaikeuttanut Mpw:n pakonomainen tarve olla asioista eri mieltä.

        "Kyllä miehelle pitäisi riittää että naisella on pillu."

        Siis eikö toi ole just naisen esineellistämistä? Naisella ei ole muuta funktiota kuin toimia pilluna? Kerrassaan outo kommentti.


      • Emmanuele
        Einsten1 kirjoitti:

        tavalla ymmärrän tän naisen 'heikkouden' ihannoinnin. Se on ehkä jollain tapaa vanhoillista ajattelua, joka pahimmillaan saattaisi olla just naista alistavaa ja omaa ylemmyyden tunnetta korostavaa sovinismia.

        Tässä tuleekin just se, että mitä muita sanoja (ja oikeassa elämässä myös tekoja) käyttää asian perustelemiseksi. Mun vinkkelistä Ratikkakuski on käyttänyt sellaista kieltä, että mä en voi pitää sitä kovin eriarvoisesti ajattelevana tyyppinä. Ratikkakuski siis haluaa pitää miehen ja naisen erot tosi selkeinä, mutta kuten sanottua, tää ei vielä itsessään johda esim. sovinismiin.

        Tää sama asiahan on tullu esiin myös Mpw:n ritariajattelussa, jota en ole muka ollut ymmärtävinäni. Tää taas on johtunut siitä, että mä en ole ollut aivan vakuuttunut niistä lisämääreistä, millä Mpw on asiaansa perustellut. Toisin sanoen ero sovinismiin ei ole ollut yhtä selvä kuin Ratikkakuskilla. Asiaa on vaikeuttanut Mpw:n pakonomainen tarve olla asioista eri mieltä.

        "Kyllä miehelle pitäisi riittää että naisella on pillu."

        Siis eikö toi ole just naisen esineellistämistä? Naisella ei ole muuta funktiota kuin toimia pilluna? Kerrassaan outo kommentti.

        oli provo, halusin vaan nähdä miten porukka reagoi, mut en taida jaksa jäädä odottelemaan reagointeja.

        Mä muistan ratikan aiemmatkin kirjoitukset aiheesta, silloin muut naiset olivat yhtä mieltä kanssani että ratikka on sovinisti. Nyt palstalla taitaa olla jäljellä enää miehen miellyttäjiä.

        Voisi kuvitella että ratikka lukee cosmopolitania.


      • Emmanuele kirjoitti:

        Minusta taas erot on yksilöiden, ei sukupuolten välillä. Naisten näkeminen yhtenä samankaltaisena ryhmänä on henkistä laiskuutta,ja turvallisuuden ja helppouden hakemista, sama toisinpäin. syynä kai pelko avartaa ajatteluaan.

        Esimerkiksi, sekä miehissä että naisissa on jankuttavia, itsepäisiä puolihulluja, sekä joustavia, miellyttämisenhaluisia yksilöitä. Se(kään) ei ole värkistä kii.

        Aivan, erot yksilöiden välillä ovat monessa mielessä suurempia kuin sukupuolten välillä. Tämä on helppo havaita omassakin elämässäni. En minä sukupuolita työkavereitani tai ystäviäni. Mutta parisuhteeseen se mielstäni kuuluu. Muutenhan voisin vallan mainiosti olla parisuhteessa miehenkin kanssa.

        Mutta tästäkin asiasta toki sopii olla eri mieltä. Tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni.


      • Emmanuele kirjoitti:

        oli provo, halusin vaan nähdä miten porukka reagoi, mut en taida jaksa jäädä odottelemaan reagointeja.

        Mä muistan ratikan aiemmatkin kirjoitukset aiheesta, silloin muut naiset olivat yhtä mieltä kanssani että ratikka on sovinisti. Nyt palstalla taitaa olla jäljellä enää miehen miellyttäjiä.

        Voisi kuvitella että ratikka lukee cosmopolitania.

        on ymmärryksen puutteesta. Saattaa olla, että olet myös oikeassa, en varmastikaan ole lukenut Ratikkakuskin kaikkia kommentteja. Puhun vaan niistä teksteistä, joita olen lukenut.

        Mä näen tän silleen, että teidän molempien panos on ollut tärkeä. Selvästikin hyvin moni kaipaa keskustelua miehisyydestä ja naisellisuudesta.

        Täytyy myös muistaa, että todellisilla supersankareilla on aina olemassa arkkivihollinen.


      • Mpw
        Einsten1 kirjoitti:

        tavalla ymmärrän tän naisen 'heikkouden' ihannoinnin. Se on ehkä jollain tapaa vanhoillista ajattelua, joka pahimmillaan saattaisi olla just naista alistavaa ja omaa ylemmyyden tunnetta korostavaa sovinismia.

        Tässä tuleekin just se, että mitä muita sanoja (ja oikeassa elämässä myös tekoja) käyttää asian perustelemiseksi. Mun vinkkelistä Ratikkakuski on käyttänyt sellaista kieltä, että mä en voi pitää sitä kovin eriarvoisesti ajattelevana tyyppinä. Ratikkakuski siis haluaa pitää miehen ja naisen erot tosi selkeinä, mutta kuten sanottua, tää ei vielä itsessään johda esim. sovinismiin.

        Tää sama asiahan on tullu esiin myös Mpw:n ritariajattelussa, jota en ole muka ollut ymmärtävinäni. Tää taas on johtunut siitä, että mä en ole ollut aivan vakuuttunut niistä lisämääreistä, millä Mpw on asiaansa perustellut. Toisin sanoen ero sovinismiin ei ole ollut yhtä selvä kuin Ratikkakuskilla. Asiaa on vaikeuttanut Mpw:n pakonomainen tarve olla asioista eri mieltä.

        "Kyllä miehelle pitäisi riittää että naisella on pillu."

        Siis eikö toi ole just naisen esineellistämistä? Naisella ei ole muuta funktiota kuin toimia pilluna? Kerrassaan outo kommentti.

        Kysy. Yritän vastata. Jos kykenen.


        btw. mul ei muuten ole pakonomaista tarvetta olla asioista eri mieltä. On paljon asioita, joista olen kahta mieltä itsekin, tai ei ole selkeää mielipidettä. Joskus vaan saatan tylsyyksissäni tappaa aikaa, ku on pakko jumittaa yhessä paikkaa.


      • Mpw kirjoitti:

        Kysy. Yritän vastata. Jos kykenen.


        btw. mul ei muuten ole pakonomaista tarvetta olla asioista eri mieltä. On paljon asioita, joista olen kahta mieltä itsekin, tai ei ole selkeää mielipidettä. Joskus vaan saatan tylsyyksissäni tappaa aikaa, ku on pakko jumittaa yhessä paikkaa.

        en pidä sua sovinistina. Jossain vaiheessa sain kiinni ajatuksestasi.


    • Emmanuele

      Ehdin nähdä kirjoituksesi jonka poistit.

      Ei kai minulla ole mitään henkilökohtaista ketään vastaan kun en edes porukkaa tunne.
      Miehet jotka haluavat naisten olevan heikkoja ja helposti hallittavia sekä vaikenevan kun miehet puhuu, rassaavat mua. Sellainen mies taitanee olla sovinisti ja mielestäni asia on hyvä sanoa ääneen.
      Uskallan myös sanoa sen rekattuna, ei tartte paeta puskaan.

      "Mulla ei ole tarvetta kilpailla miehen kanssa henkisistä saatika fyysisistä ominaisuuksista. Mies on mies ja nainen on nainen."

      Onko nainen mielestäsi henkisestikin heikompi?

      • bebs

        sitä tavatessa tajusin,että vähän liian kärkkäästi vastasin, emmä aina kerkiä ajatteleen ennen kuin lähetän :D
        Ehkä mua eniten jurppi se heikompien naisten säälittäväks luokittelu.

        Mua ei kukaan hallitse helposti vaikka fyysisesti ehkä heikompi olenkin. Ei mua kukaan heittele seinille jos en tottele eikä muutenkaan käytä fyysistä valtaansa mua taivutellakseen vaikken vastaan voisikaan siinä tapauksessa laittaa.

        Mä luulen,että hyvin moni mies on mua henkisesti heikompi. Se ei ole mun pyrkimys mutta mä olen luonnostani melko vahva,en itselleni sitä vahvuutta ole kasvattamalla kasvattanu.
        Mun mielestä mies ajattelee monesta eri tavoin kuin nainen,toimii eri tavoin ja ilmaisee itseään erilailla johtuen erilaisesta ajatuksenjuoksusta eikä mulla ole tarvetta ajatella samalla tavalla kuin mies.
        Mies on jossain asiassa henkisesti vahvempi,minä taas jossain toisessa. Ei siinä ole mitään kilpailemista.


      • Swagga

        "Miehet jotka haluavat naisten olevan heikkoja ja helposti hallittavia sekä vaikenevan kun miehet puhuu, rassaavat mua."

        Onko tuollaisia miehiä mielestäsi paljonkin? Mä en tunne ainuttakaan. Ehkä 50-luvulla ja sitä ennen syntyneiden miesten keskuudesta löytyy tollasia vanhoillisia patriarkaalisia näkemyksiä, mutta esimerkiksi omassa ikäluokassani miehet kyllä arvostavat naisiaan ja kohtelevat heitä hyvin. Siis ainakin mitä noita tuttavapariskuntiani olen seurannut.

        Sä aina silloin tällöin innostut messuamaan miehistä, jotka sortavat naisia ja jotenkin haluavat pitää naisen hiljaisena. Oletko sä itse seurustellut tällaisen "sortajan" kanssa vai minkälaisissa yhteyksissä sä olet törmännyt tämmöisiin miehiin?


      • bebs
        bebs kirjoitti:

        sitä tavatessa tajusin,että vähän liian kärkkäästi vastasin, emmä aina kerkiä ajatteleen ennen kuin lähetän :D
        Ehkä mua eniten jurppi se heikompien naisten säälittäväks luokittelu.

        Mua ei kukaan hallitse helposti vaikka fyysisesti ehkä heikompi olenkin. Ei mua kukaan heittele seinille jos en tottele eikä muutenkaan käytä fyysistä valtaansa mua taivutellakseen vaikken vastaan voisikaan siinä tapauksessa laittaa.

        Mä luulen,että hyvin moni mies on mua henkisesti heikompi. Se ei ole mun pyrkimys mutta mä olen luonnostani melko vahva,en itselleni sitä vahvuutta ole kasvattamalla kasvattanu.
        Mun mielestä mies ajattelee monesta eri tavoin kuin nainen,toimii eri tavoin ja ilmaisee itseään erilailla johtuen erilaisesta ajatuksenjuoksusta eikä mulla ole tarvetta ajatella samalla tavalla kuin mies.
        Mies on jossain asiassa henkisesti vahvempi,minä taas jossain toisessa. Ei siinä ole mitään kilpailemista.

        se mistä kuohahdin oli pikemminkin tuo kommentointi toisen yksityiselämästä mikä kuulosti mun korviin (tai näytti mun silmiin) kovin ilkeältä.


      • totuus esiin
        bebs kirjoitti:

        se mistä kuohahdin oli pikemminkin tuo kommentointi toisen yksityiselämästä mikä kuulosti mun korviin (tai näytti mun silmiin) kovin ilkeältä.

        henkilökohtaisuuksiin menemisestä, mutta miestä ei? En ole havainnut sinun miehiä täällä noin arvostelevan.


      • Emmanuele
        Swagga kirjoitti:

        "Miehet jotka haluavat naisten olevan heikkoja ja helposti hallittavia sekä vaikenevan kun miehet puhuu, rassaavat mua."

        Onko tuollaisia miehiä mielestäsi paljonkin? Mä en tunne ainuttakaan. Ehkä 50-luvulla ja sitä ennen syntyneiden miesten keskuudesta löytyy tollasia vanhoillisia patriarkaalisia näkemyksiä, mutta esimerkiksi omassa ikäluokassani miehet kyllä arvostavat naisiaan ja kohtelevat heitä hyvin. Siis ainakin mitä noita tuttavapariskuntiani olen seurannut.

        Sä aina silloin tällöin innostut messuamaan miehistä, jotka sortavat naisia ja jotenkin haluavat pitää naisen hiljaisena. Oletko sä itse seurustellut tällaisen "sortajan" kanssa vai minkälaisissa yhteyksissä sä olet törmännyt tämmöisiin miehiin?

        on useampikin...

        Ystäväpiiriini valikoin vain hyvät tyypit.

        Vanhasta (6ov


      • bebs
        totuus esiin kirjoitti:

        henkilökohtaisuuksiin menemisestä, mutta miestä ei? En ole havainnut sinun miehiä täällä noin arvostelevan.

        Ehkä mä itse elän miehen kanssa joka tykkää siitä,että mä olen pienempi ja jollain tapaa heikompi. Tuo kommentointihan kohdistui silloin myös häneen, eikä asian laita ole lainkaan noin kuinka Emma asian ilmaisi. Ehkäpä siksi.

        Kyllä mä sanon mielipiteeni niin miehelle kuin naisellekkin,ole ihan huoleti. Mielenkiintoista on,että kuinka joku kerkiää jokaisen mun kommentin tavaamaan voidakseen noin sanoa ;)


      • Nainennnnn
        Swagga kirjoitti:

        "Miehet jotka haluavat naisten olevan heikkoja ja helposti hallittavia sekä vaikenevan kun miehet puhuu, rassaavat mua."

        Onko tuollaisia miehiä mielestäsi paljonkin? Mä en tunne ainuttakaan. Ehkä 50-luvulla ja sitä ennen syntyneiden miesten keskuudesta löytyy tollasia vanhoillisia patriarkaalisia näkemyksiä, mutta esimerkiksi omassa ikäluokassani miehet kyllä arvostavat naisiaan ja kohtelevat heitä hyvin. Siis ainakin mitä noita tuttavapariskuntiani olen seurannut.

        Sä aina silloin tällöin innostut messuamaan miehistä, jotka sortavat naisia ja jotenkin haluavat pitää naisen hiljaisena. Oletko sä itse seurustellut tällaisen "sortajan" kanssa vai minkälaisissa yhteyksissä sä olet törmännyt tämmöisiin miehiin?

        koska en koskaan ole joutunut miehen alistamaksi tai joutunut vaikenemaan miehen pyynnöstä/käskystä. Voin kuvitella, että arabivaltioissa tuontapaisia miehiä löytyy, ja ehkä meillä Suomessa vanhemmista ikäluokista - niissäkin luulen harvinaista.


      • totuus esiin
        bebs kirjoitti:

        Ehkä mä itse elän miehen kanssa joka tykkää siitä,että mä olen pienempi ja jollain tapaa heikompi. Tuo kommentointihan kohdistui silloin myös häneen, eikä asian laita ole lainkaan noin kuinka Emma asian ilmaisi. Ehkäpä siksi.

        Kyllä mä sanon mielipiteeni niin miehelle kuin naisellekkin,ole ihan huoleti. Mielenkiintoista on,että kuinka joku kerkiää jokaisen mun kommentin tavaamaan voidakseen noin sanoa ;)

        henkilökohtaisuuksiin menemistä?

        "Mielenkiintoista on,että kuinka joku kerkiää jokaisen mun kommentin tavaamaan voidakseen noin sanoa ;)"

        Ehkä pyrit nuoruuden ajattelemattomuuttasi vain pääsemään miesten suosioon...


      • ja rohkeata

        kirjoittaa anonyymina nimimerkillä yleisellä keskustelupalstalla. Tuohon ei moni pysty...ei tosiaan.

        "Uskallan myös sanoa sen rekattuna, ei tartte paeta puskaan."


      • Swagga
        Emmanuele kirjoitti:

        on useampikin...

        Ystäväpiiriini valikoin vain hyvät tyypit.

        Vanhasta (6ov

        Elikä sun kokemuksesi näistä sortajamiehistä ovat todella minimaaliset.

        Mun mielestä on outoa että sä kuitenkin aina jaksat jauhaa tästä aiheesta vaikka sua ei selvästikään yksikään mies ole koskaan kohdellut huonosti.


      • Emmanuele
        bebs kirjoitti:

        sitä tavatessa tajusin,että vähän liian kärkkäästi vastasin, emmä aina kerkiä ajatteleen ennen kuin lähetän :D
        Ehkä mua eniten jurppi se heikompien naisten säälittäväks luokittelu.

        Mua ei kukaan hallitse helposti vaikka fyysisesti ehkä heikompi olenkin. Ei mua kukaan heittele seinille jos en tottele eikä muutenkaan käytä fyysistä valtaansa mua taivutellakseen vaikken vastaan voisikaan siinä tapauksessa laittaa.

        Mä luulen,että hyvin moni mies on mua henkisesti heikompi. Se ei ole mun pyrkimys mutta mä olen luonnostani melko vahva,en itselleni sitä vahvuutta ole kasvattamalla kasvattanu.
        Mun mielestä mies ajattelee monesta eri tavoin kuin nainen,toimii eri tavoin ja ilmaisee itseään erilailla johtuen erilaisesta ajatuksenjuoksusta eikä mulla ole tarvetta ajatella samalla tavalla kuin mies.
        Mies on jossain asiassa henkisesti vahvempi,minä taas jossain toisessa. Ei siinä ole mitään kilpailemista.

        ja pieni niin minkäs rakenteelleen voi, tarkoitin asennetta, että nainen korostaa heikkouttaa, hakien sillä miesten hyväksyntää, se on säälittävää.

        Heikkoudesta muuten pääsee eroon kun hankkii hyvän kunnon ja hyvät lihakset, jos kyseessä ei ole sairaus siis.

        Mutta hyvä että koet olevasi psyykkisesti vahva.


      • bebs
        totuus esiin kirjoitti:

        henkilökohtaisuuksiin menemistä?

        "Mielenkiintoista on,että kuinka joku kerkiää jokaisen mun kommentin tavaamaan voidakseen noin sanoa ;)"

        Ehkä pyrit nuoruuden ajattelemattomuuttasi vain pääsemään miesten suosioon...

        Aijaa. Mulla on sitä miehen suosioo täällä reaalissa ihan omiks tarpeiks. Kuten jo tänne tullessani sanoin,en täällä ole ketään miellyttääkseni.

        Sanon kyllä mielipiteeni niin miehelle kuin naisellekkin. Tässä asiassa olen täysin eri mieltä ja saan sen kai toki ilmaista, vaikka sitten samaa sukupuolta edustavalle? Mua henkilökohtaisesti pisti nuo kommentit ihmetyttään jotka osoitettiin ratikkakuskille mutta myös kaikille muille jotka haluavat naisen olevan naisellinen eikä lihaskimppu. Kyse ei ollut mulle lähes tuntemattoman kirjoittelijan miellyttämisestä.

        Helpottiko nyt ahdistus?


      • bebs
        Emmanuele kirjoitti:

        ja pieni niin minkäs rakenteelleen voi, tarkoitin asennetta, että nainen korostaa heikkouttaa, hakien sillä miesten hyväksyntää, se on säälittävää.

        Heikkoudesta muuten pääsee eroon kun hankkii hyvän kunnon ja hyvät lihakset, jos kyseessä ei ole sairaus siis.

        Mutta hyvä että koet olevasi psyykkisesti vahva.

        olevani fyysisesti terve ja psyykkisesti vahva, itsetunto on nyt ihan kohdillaan. En tarvitse mitään lisää,ehkä tuota psyykkisen puolen vahvuutta ennemmin lievennettyä :D

        En mä koe olevani heikko pienemmästä hauiksestani huolimatta. Näin on ihan hyvä.


      • rohkeutta
        ja rohkeata kirjoitti:

        kirjoittaa anonyymina nimimerkillä yleisellä keskustelupalstalla. Tuohon ei moni pysty...ei tosiaan.

        "Uskallan myös sanoa sen rekattuna, ei tartte paeta puskaan."

        vaatisi kertoa mielipiteensä rehellisesti reaalissa kasvotusten. Täällä se on helppoa. Rekattuna tai ei rekattuna. Reaalissa saattaisi puheet olla täysin toisenlaisia. Kenties enemmän mielisteleviä...


      • totuus esiin
        bebs kirjoitti:

        Aijaa. Mulla on sitä miehen suosioo täällä reaalissa ihan omiks tarpeiks. Kuten jo tänne tullessani sanoin,en täällä ole ketään miellyttääkseni.

        Sanon kyllä mielipiteeni niin miehelle kuin naisellekkin. Tässä asiassa olen täysin eri mieltä ja saan sen kai toki ilmaista, vaikka sitten samaa sukupuolta edustavalle? Mua henkilökohtaisesti pisti nuo kommentit ihmetyttään jotka osoitettiin ratikkakuskille mutta myös kaikille muille jotka haluavat naisen olevan naisellinen eikä lihaskimppu. Kyse ei ollut mulle lähes tuntemattoman kirjoittelijan miellyttämisestä.

        Helpottiko nyt ahdistus?

        sananvapauden rajoittamisesta?


      • Emmanuele
        bebs kirjoitti:

        Aijaa. Mulla on sitä miehen suosioo täällä reaalissa ihan omiks tarpeiks. Kuten jo tänne tullessani sanoin,en täällä ole ketään miellyttääkseni.

        Sanon kyllä mielipiteeni niin miehelle kuin naisellekkin. Tässä asiassa olen täysin eri mieltä ja saan sen kai toki ilmaista, vaikka sitten samaa sukupuolta edustavalle? Mua henkilökohtaisesti pisti nuo kommentit ihmetyttään jotka osoitettiin ratikkakuskille mutta myös kaikille muille jotka haluavat naisen olevan naisellinen eikä lihaskimppu. Kyse ei ollut mulle lähes tuntemattoman kirjoittelijan miellyttämisestä.

        Helpottiko nyt ahdistus?

        nainen voi olla naisellinen?


      • bebs
        totuus esiin kirjoitti:

        sananvapauden rajoittamisesta?

        sananvapautta tässä on rajoitettu? Totesin olevani asiasta eri mieltä, sekin kai on sallittua. Totesin myös joidenkin kommenttien olevan loukkaavia, sekin kai on sallittua. En kieltänyt ketään arvostelemasta tai moralisoimasta toisen yksityistä elämää,sanoin vaan,että se on mielestäni väärin.

        Mitä mieltä olet kyselyiästä?


      • Emmanuele
        rohkeutta kirjoitti:

        vaatisi kertoa mielipiteensä rehellisesti reaalissa kasvotusten. Täällä se on helppoa. Rekattuna tai ei rekattuna. Reaalissa saattaisi puheet olla täysin toisenlaisia. Kenties enemmän mielisteleviä...

        ei mulla ole mitään tarvetta järkätä ratikkakuskin kanssa treffejä...


      • olisi setä
        Emmanuele kirjoitti:

        nainen voi olla naisellinen?

        jos sillä olisi munat.


      • totuus esiin
        bebs kirjoitti:

        sananvapautta tässä on rajoitettu? Totesin olevani asiasta eri mieltä, sekin kai on sallittua. Totesin myös joidenkin kommenttien olevan loukkaavia, sekin kai on sallittua. En kieltänyt ketään arvostelemasta tai moralisoimasta toisen yksityistä elämää,sanoin vaan,että se on mielestäni väärin.

        Mitä mieltä olet kyselyiästä?

        Mitä mieltä olet henkilöistä, jotka pyrkivät rajoittamaan toisten sananvapautta?


      • bebs
        Emmanuele kirjoitti:

        nainen voi olla naisellinen?

        on oma mielipide enkä mä voi sanoa kuin omani. Mun mielestä normaaleilla lihaksilla varustettu nainen on naisellisempi kuin lihaskimppu (siis todellakin lihaskimppu). Aika paljon tuo riippuu vartalon rakenteesta yms.. Jos mies alkaa vartaloltaan näyttää mieheltä niin en sitä kovin naisellisena pidä.

        Tässä on kuitenkin kyseessä kaksi ääripäätä; joko todellakin heikko nainen tai lihaskimppu. Mun mielestä kauneinta katseltavaa on sellainen nainen joka on jotain tuolta väliltä. Terve, fyysisesti kunnossa ja silti naisellisen vartalon omaava.


      • siitä, että
        Emmanuele kirjoitti:

        ei mulla ole mitään tarvetta järkätä ratikkakuskin kanssa treffejä...

        olisiko sulla rohkeutta kertoa samat mielipiteesi, samalla tavalla kenelle tahansa myös reaalissa kasvotusten? Ihan omana itsenä? Mutta joo. Tämä on hyvä paikka purkaa angstejaan ja turhautumisiaan. Täällä ei tarvitse miellyttää ketään. Reaalissa kun tulee miellyttämisen tarve, saattaa puheet olla täysin toisenlaisia.


      • bebs
        totuus esiin kirjoitti:

        Mitä mieltä olet henkilöistä, jotka pyrkivät rajoittamaan toisten sananvapautta?

        pysyä alkuperäisessä aiheessa. Jos sulla on siitä jotain kysyttävää niin kysy. Muutoin voit tehdä oman aloituksen sananvapaudesta,tosin aihe ei nyt jaksa mua kovin kiinnostaa.


      • vastakysymys
        Emmanuele kirjoitti:

        nainen voi olla naisellinen?

        itse sinua lyhyempiä ja mahdollisesti kevyempiä miehiä miehekkäinä miehinä?


      • Emmanuele

      • bebs
        bebs kirjoitti:

        on oma mielipide enkä mä voi sanoa kuin omani. Mun mielestä normaaleilla lihaksilla varustettu nainen on naisellisempi kuin lihaskimppu (siis todellakin lihaskimppu). Aika paljon tuo riippuu vartalon rakenteesta yms.. Jos mies alkaa vartaloltaan näyttää mieheltä niin en sitä kovin naisellisena pidä.

        Tässä on kuitenkin kyseessä kaksi ääripäätä; joko todellakin heikko nainen tai lihaskimppu. Mun mielestä kauneinta katseltavaa on sellainen nainen joka on jotain tuolta väliltä. Terve, fyysisesti kunnossa ja silti naisellisen vartalon omaava.

        jos nainen alkaa vartaloltaan näyttää mieheltä..


      • Swagga
        bebs kirjoitti:

        on oma mielipide enkä mä voi sanoa kuin omani. Mun mielestä normaaleilla lihaksilla varustettu nainen on naisellisempi kuin lihaskimppu (siis todellakin lihaskimppu). Aika paljon tuo riippuu vartalon rakenteesta yms.. Jos mies alkaa vartaloltaan näyttää mieheltä niin en sitä kovin naisellisena pidä.

        Tässä on kuitenkin kyseessä kaksi ääripäätä; joko todellakin heikko nainen tai lihaskimppu. Mun mielestä kauneinta katseltavaa on sellainen nainen joka on jotain tuolta väliltä. Terve, fyysisesti kunnossa ja silti naisellisen vartalon omaava.

        Mielestäni ylivoimaisesti seksikkäin naisvartalo on sellainen kiinteä mutta pehmeä. Sellainen varsinainen lihaksikkuus ei mielestäni ole naisessa seksikästä. Siis sellainen kivikova muhkuraisuus. Tämä ei johdu siitä, ettäkö tuntisin heti oloni vähemmän mieheksi tämmöisen naisen seurassa. En itsekään mikään kovin pieni kaveri ole.

        Mutta onhan se nyt herran jestas sentään ihan syntisen seksikästä kun sellainen about 165-senttinen neito verhoaa muodokkaan ja pehmoisen mutta kuitenkin kiinteän kroppansa kesämekkoon ja kävelee kadulla pyöreä pylly keinahdellen puolelta toiselle! Siinä on sellaista sensuellia naisellisuutta!


      • bebs
        Emmanuele kirjoitti:

        ton näköinen...musta upeaa!

        http://www.hanna-maria.com/Galleria1.asp?R=58#

        Se on pääasia. Hauiksen koosta tai koottomuudesta riippumatta. :)

        Pääasiahan on se,että minkälaisena omissa nahoissaan viihtyy eikä se mitä miehet haluaa. Mä tykkään itsestäni tällaisena kuin olen, enkä koe tarvetta paljon mitään muuttaa. Sehän se oman olon tekee hyväks,ei muiden toiveiden tai vaatimusten täyttäminen. Kaikilla meillä on oma mieltymyksemme millaisista naisista/miehistä tykätään, kaikkia ei voi miellyttää eikä onneks tarvikkaan.


      • Emmanuele
        siitä, että kirjoitti:

        olisiko sulla rohkeutta kertoa samat mielipiteesi, samalla tavalla kenelle tahansa myös reaalissa kasvotusten? Ihan omana itsenä? Mutta joo. Tämä on hyvä paikka purkaa angstejaan ja turhautumisiaan. Täällä ei tarvitse miellyttää ketään. Reaalissa kun tulee miellyttämisen tarve, saattaa puheet olla täysin toisenlaisia.

        reaalissa en ole kenenkään kuullut sanovan että naisen pitäisi olla HEIKKO!... mutta pyörinkin piireissä joissa on fiksuja, valistuneita ihmisiä.

        Jos tuollainen sovinistijuntti tulisi vastaan niin toki sanoisin mielipiteeni.


      • Swagga
        Emmanuele kirjoitti:

        ton näköinen...musta upeaa!

        http://www.hanna-maria.com/Galleria1.asp?R=58#

        Mä ymmärrän, että Emmanuele fanittaa tuollaista Seppälän kaltaista elinvoimaista atleettia. Mutta uskallan veikata että suurin osa miehistä, minä mukaanluettuna, pitää just tollasta leveäharteista ja viimeisen päälle trimmattua naista jotenkin ahdistavana otuksena. Esim. just meikäläisen makuun vaikkapa juuri tuo Seppalä on ihan liian muhkurainen ja massiivinen. Ja se ei ole mitään naisten sortamista! Se vain on miesten yleistä naismakua!


      • Emmanuele
        Swagga kirjoitti:

        Mä ymmärrän, että Emmanuele fanittaa tuollaista Seppälän kaltaista elinvoimaista atleettia. Mutta uskallan veikata että suurin osa miehistä, minä mukaanluettuna, pitää just tollasta leveäharteista ja viimeisen päälle trimmattua naista jotenkin ahdistavana otuksena. Esim. just meikäläisen makuun vaikkapa juuri tuo Seppalä on ihan liian muhkurainen ja massiivinen. Ja se ei ole mitään naisten sortamista! Se vain on miesten yleistä naismakua!

        olosi uhatuksi...taidat itse olla pieni ja hintelä...

        Mistä muuten tuollainen ahdistus syntyy vahvan naisen edessä?


      • Mpw
        Emmanuele kirjoitti:

        on useampikin...

        Ystäväpiiriini valikoin vain hyvät tyypit.

        Vanhasta (6ov

        palstan miestä ihan henk.koht. vai perustuuko mielipiteesi tähän palstaan?

        Vai mistä moinen? Onks sun kanssa eri mieltä oleminen naisen alistamista? Ihan sukupuolesta riippumatta?

        Kieli pitkällä jään myös odottamaan nimeämisiä, että ketkä meistä palstan miehistä alistaa Oikeasti naisia.


      • Swagga
        Emmanuele kirjoitti:

        olosi uhatuksi...taidat itse olla pieni ja hintelä...

        Mistä muuten tuollainen ahdistus syntyy vahvan naisen edessä?

        ...jotain tällaista. :D No jos 191-senttistä ja 105-kiloista voi pieneksi ja hinteläksi kutsua, niin ehkä mä sitten olen sitä.

        No ensinnäkin mä tykkään että naisella on kunnon perse ja tissit. Eli mä en henk.koht. syty siitä, että nainen on korvannut sellaisen "naisellisen pehmeän rasvan" semmoisella kivikovalla lihasmassalla. Ei vaan ole seksikästä mun mielestäni ja that's it.

        Jos nainen on Seppälän kaltainen äärimmilleen trimmattu atleetti, niin mua alkaa ahdistamaan, koska siitä kropasta näkee, että kyseisen naisen elämä pyörii todella paljon esim. treenaamisen, itsekurin, askeettisuuden ja helvetin tiukkojen ja terveellisten elämäntapojen ympärillä. Nainen, jonka elämä on tällaista "kehonpalvontaa", ei mun mielestä enää tunnu naiselliselta eikä varsinkaan kovin hauskalta ja kiinnostavalta.

        Mä vaan tykkään ihan erilaisista naisista kuin esim. just tuo Seppälä.


      • voi olla henkistä
        Mpw kirjoitti:

        palstan miestä ihan henk.koht. vai perustuuko mielipiteesi tähän palstaan?

        Vai mistä moinen? Onks sun kanssa eri mieltä oleminen naisen alistamista? Ihan sukupuolesta riippumatta?

        Kieli pitkällä jään myös odottamaan nimeämisiä, että ketkä meistä palstan miehistä alistaa Oikeasti naisia.

        alistamista tai sitten pahimmillaan fyysistä.

        Fyysisestä alistamisesta voisi olla esimerkkinä tilanne, jossa nainen joutuu polvillaan rukoilemaan ettei mies tappaisi.





        Palstan miehistä en tietenkään tiedä mitään...


      • Emmanuele
        Swagga kirjoitti:

        ...jotain tällaista. :D No jos 191-senttistä ja 105-kiloista voi pieneksi ja hinteläksi kutsua, niin ehkä mä sitten olen sitä.

        No ensinnäkin mä tykkään että naisella on kunnon perse ja tissit. Eli mä en henk.koht. syty siitä, että nainen on korvannut sellaisen "naisellisen pehmeän rasvan" semmoisella kivikovalla lihasmassalla. Ei vaan ole seksikästä mun mielestäni ja that's it.

        Jos nainen on Seppälän kaltainen äärimmilleen trimmattu atleetti, niin mua alkaa ahdistamaan, koska siitä kropasta näkee, että kyseisen naisen elämä pyörii todella paljon esim. treenaamisen, itsekurin, askeettisuuden ja helvetin tiukkojen ja terveellisten elämäntapojen ympärillä. Nainen, jonka elämä on tällaista "kehonpalvontaa", ei mun mielestä enää tunnu naiselliselta eikä varsinkaan kovin hauskalta ja kiinnostavalta.

        Mä vaan tykkään ihan erilaisista naisista kuin esim. just tuo Seppälä.

        että atleettinen nainen herättää alemmuudentunteesi.
        105 kiloa voi ollaa yhtälailla läskiä...

        Minusta itsekuri ja muut em.ominaisuudet ovat todella kunnioitettavia.


      • Minkälainen on
        Emmanuele kirjoitti:

        reaalissa en ole kenenkään kuullut sanovan että naisen pitäisi olla HEIKKO!... mutta pyörinkin piireissä joissa on fiksuja, valistuneita ihmisiä.

        Jos tuollainen sovinistijuntti tulisi vastaan niin toki sanoisin mielipiteeni.

        valistunut ihminen? Minä en tiedä. En ole ikinä tavannut sellaista.

        Naisen ei pidä olla heikko. Nainen yksinkertaisesti on heikompi. Heikompi fyysisesti. Näin on luonto päättänyt. On eri asia olla heikko ja olla heikompi.


      • Swagga
        Emmanuele kirjoitti:

        että atleettinen nainen herättää alemmuudentunteesi.
        105 kiloa voi ollaa yhtälailla läskiä...

        Minusta itsekuri ja muut em.ominaisuudet ovat todella kunnioitettavia.

        Kun mä katson housuihini, niin ei ole kyllä alemmuudentunteesta tietoakaan :D Emmä ole mikään maailman timmein fitnes-mies, mutta ei mulla kyllä myöskään ole juurikaan mahaa eikä mitään kaksoisleukaa eikä löysää lällyä käsivarsissa tms. Eli lähinnä lihasta..tällainen normaali puntilla käyvä ja silloin tällöin erilaisia palloilulajeja harrastava iso mies.

        Mutta joo..jos sä haluat olla kuten Seppälä niin anna palaa vaan. Ei vaan ole mun juttu. Nuo mainitsemani ominaisuudet ovat hienoja asioita tiettyyn pisteeseen saakka. Mutta siinä vaiheessa mun kiinnostus lakkaa, kun naisesta näkee, että kyseiset ominaisuudet hallitsevat hänen jokapäiväistä elämäänsä.


      • Emmanuele
        Minkälainen on kirjoitti:

        valistunut ihminen? Minä en tiedä. En ole ikinä tavannut sellaista.

        Naisen ei pidä olla heikko. Nainen yksinkertaisesti on heikompi. Heikompi fyysisesti. Näin on luonto päättänyt. On eri asia olla heikko ja olla heikompi.

        ja miehestä.
        itselläni on takuulla parempi kunto kun monella (palstankin miehellä).

        Valistunut ihminen pyrkii ajattelemaan asioita monelta kannalta, sekä haluaa kehittää itseään ja ajatteluaan. Minä ajattelen että valistunut ihminen on jonkinsortin kapinallinen. Hän ei purematta niele annettuja käyttäytymismalleja ja yleisiä ihanteita. omantienkulkijat ovat niitä jotka ovat laittaneet maailmassa uusia asioita alulle.


      • Sellainen ihminen
        Emmanuele kirjoitti:

        ja miehestä.
        itselläni on takuulla parempi kunto kun monella (palstankin miehellä).

        Valistunut ihminen pyrkii ajattelemaan asioita monelta kannalta, sekä haluaa kehittää itseään ja ajatteluaan. Minä ajattelen että valistunut ihminen on jonkinsortin kapinallinen. Hän ei purematta niele annettuja käyttäytymismalleja ja yleisiä ihanteita. omantienkulkijat ovat niitä jotka ovat laittaneet maailmassa uusia asioita alulle.

        on vasta matkalla valistumiseen. Sellainen ei ole vielä valistunut. Tai mistä minä tiedän? Ehkä me tulkitaan se sana valistunut eri tavalla.

        Kunto joo. Kunto mikä on haettu kuntoilemalla. Minä taas tarkoitin, että nainen on luontaisessa muodossa, sellaisena kuin nainen on, heikompi kuin mies. Jos jossain on fyysisesti iso ja vahvempi nainen, jostain löytyy varmasti fyysisesti isompi ja vahvempi mies. Jos mies ja nainen alkaa yhdessä kuntoilemaan, nainen jää fyysisti miehestä aika äkkiä. Mies kykenee fyysisltä ominaisuuksilta kuntoilussa enempään kuin nainen.


      • Emmanuele
        Swagga kirjoitti:

        Kun mä katson housuihini, niin ei ole kyllä alemmuudentunteesta tietoakaan :D Emmä ole mikään maailman timmein fitnes-mies, mutta ei mulla kyllä myöskään ole juurikaan mahaa eikä mitään kaksoisleukaa eikä löysää lällyä käsivarsissa tms. Eli lähinnä lihasta..tällainen normaali puntilla käyvä ja silloin tällöin erilaisia palloilulajeja harrastava iso mies.

        Mutta joo..jos sä haluat olla kuten Seppälä niin anna palaa vaan. Ei vaan ole mun juttu. Nuo mainitsemani ominaisuudet ovat hienoja asioita tiettyyn pisteeseen saakka. Mutta siinä vaiheessa mun kiinnostus lakkaa, kun naisesta näkee, että kyseiset ominaisuudet hallitsevat hänen jokapäiväistä elämäänsä.

        ovat melkeen samat kuin mussuni..
        no hän taitaa olla vähän sirompi.

        En mä tähtää huippu-urheilijaksi, mutta toki se vie aikaa että pyrin käymään salilla joka toinen päivä. Mussun täytyy siihen vain tyytyä, hän ei käy yhtä usein. Ehkä patistelisin häntä jos asuisimme yhdessä.
        Mutta hyvää kannattaa odottaa, sanoi hän kun en treffeille ehtinyt :D
        Väitän kyllä, kokemusteni perusteella, että mies pyörii mielummin hyväkuntoisen ja timmin naisen kanssa jolla menee aikaa kuntonsa huoltoon, kuin lässähtäneen naisen/täysin laihan kuikelon.
        Anteeksi nyt vaan naiset, ei ole tarkoitus morkata pulleita ja kuikeloita.
        Sama tietysti toisinpäin, hyväkuntoisuus on haluttua molemmilla sukupuolilla.


      • bebs
        Emmanuele kirjoitti:

        ovat melkeen samat kuin mussuni..
        no hän taitaa olla vähän sirompi.

        En mä tähtää huippu-urheilijaksi, mutta toki se vie aikaa että pyrin käymään salilla joka toinen päivä. Mussun täytyy siihen vain tyytyä, hän ei käy yhtä usein. Ehkä patistelisin häntä jos asuisimme yhdessä.
        Mutta hyvää kannattaa odottaa, sanoi hän kun en treffeille ehtinyt :D
        Väitän kyllä, kokemusteni perusteella, että mies pyörii mielummin hyväkuntoisen ja timmin naisen kanssa jolla menee aikaa kuntonsa huoltoon, kuin lässähtäneen naisen/täysin laihan kuikelon.
        Anteeksi nyt vaan naiset, ei ole tarkoitus morkata pulleita ja kuikeloita.
        Sama tietysti toisinpäin, hyväkuntoisuus on haluttua molemmilla sukupuolilla.

        hyvässä kunnossa ja kiinteä ilman älyttömiä hauiksiakin. Ei ole kolmea vaihtoehtoa; lihaskimppu,kuikelo tai pullea. Kovin suppea on ajattelutapa jos noin kuvittelee.


    • Hard_Talk

      No ois se jotenkin outoa jos mun nainen voittais mut kädenväännössä. Jos näin olisi niin ongelma olis... jos se asia alkais määrittelee meidän suhdetta jotenkin arjessa... niin ett se olis joten pointti kanssa käymisessä. No en mäkään aattele meidän suhdetta leuvanvedon perusteella... tms. Jos suhteelle on naisen mielestä tärkeää, että voittaa miehen kädenväännössä niin enpä tiedä mikä se olennainen pointti siinä suhteesa oisi ...

      Vastaus siis: Joo haluan olla fyysisesti vahvempi kuin naiseni. ja miksi? No se on jotenkin luonnollisempaa... mut loppupeleissä ei se naisen hauisvoimat vielä naisesta sinänsä hölmömpää tee... vaan naisen asennoituminen asiaan...

    • Ihmeellisiä

      juttuja saakin joskus lukea.

      Nainen yksinkertaisesti on fyysisesti heikompi. Naisen fyysinen rakenne on heikompi. Se, että nainen on fyysisesti heikompi ei tarkoita sitä, että nainen on heikko. Ei tarkoita sitä, että naisen täytyy olla heikko. Ei tarkoita sitä, että naisen täytyisi alistua, koska on fyysisesti heikompi. Jos nainen haluaa olla fyysisesti vahvempi, sekin varmaan onnistuu mutta jatkaako nainen silloin naisena oloa? Onko nainen silloin enää naisellinen?

      Mies on fyysiseltä rakenteelta vahvempi. Se taas ei tarkoita sitä, että pitäisi käyttää sitä fyysistä vahvuutta heikomman alistamiseen. Eläimet toimii niin. Kun fyysisesti vahvempi alistaa fyysisesti heikompaa, se menettää oman fyysisen vahvuuden merkityksen. Sitä voisi sanoa pelkuruudeksi. Alistaa sellaista, kenellä ei ole minkäänlaista mahdollisuutta pärjätä. Yleensäkin kaikenlainen alistaminen ja alistuminen on pelkuruutta.

    • Danskuu
    • Danskuu
    • Danskuu
      • vinopino pieniä leijonia...


    • No toivottavasti se ei hakkais sentään mun reittä.

      En mie usko et se haittais jos se kerta ois jo mun kaa.. Kyllä se varmaan sais kilpailu vietin kyllä heräämään.

      Ja se tyttö sais sit tehä munki treeniohjelmat.

      • Emmanuele

        mä jo mietin mitä mä teen näitten keskiajalle jumineiden ihmisten seurassa mutta sitten muistin sut :D


    • naang-saau

      Vääntävät kättä säännöllisin väliajoin.Herra Ratikka ei ole ainakaan vielä hävinnyt..

      :)))))))

      • täällä...

        Tervetuloa takaisin:)


      • la.ra

        ihana kuulla susta, on ollut ikävä!


      • naang-saau
        täällä... kirjoitti:

        Tervetuloa takaisin:)

        Kiitos(jos tuli sydämestä:)


      • naang-saau
        la.ra kirjoitti:

        ihana kuulla susta, on ollut ikävä!

        Myös sinua!


      • Rouva Ratikka halusi kerran salilta tultuaan vääntää kättä. Väänsin ja päätin, etten kokeile toista kertaa. Jos kauniimpi puoliskoni voittaisi, ei omahyväinen virne lähtisi hänen kasvoiltaan kulumallakaan. ;-)

        Noin muuten pidän enemmän hipasta, poniratsastuksesta ja härkätaistelun leikkimisestä kotioloissa. Jep, jep, olemme tosi aikuismaisia...


      • ......

        puskassa jo pistellä?


      • naang-saau
        ...... kirjoitti:

        puskassa jo pistellä?

        Miten hauska kysymys:))


      • naang-saau
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Rouva Ratikka halusi kerran salilta tultuaan vääntää kättä. Väänsin ja päätin, etten kokeile toista kertaa. Jos kauniimpi puoliskoni voittaisi, ei omahyväinen virne lähtisi hänen kasvoiltaan kulumallakaan. ;-)

        Noin muuten pidän enemmän hipasta, poniratsastuksesta ja härkätaistelun leikkimisestä kotioloissa. Jep, jep, olemme tosi aikuismaisia...

        Kuulostaa hauskalta.Ette varmaan kuitenkaan kopioi sitä ihan loppuun asti:))) Auts!


      • .......
        naang-saau kirjoitti:

        Miten hauska kysymys:))

        tykkäät! :)


      • naang-saau kirjoitti:

        Kuulostaa hauskalta.Ette varmaan kuitenkaan kopioi sitä ihan loppuun asti:))) Auts!

        Meillä käytetään vain punaista liinaa, muttei miekkaa laisinkaan. Siksipä tulemme joka kerta etusormien muodostaminen sarvien tökkäämäksi. Puolin ja tosin, koska tasa-arvon ja vaihtelun vuoksi vaihdamme rooleja välillä!


      • naang-saau
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Meillä käytetään vain punaista liinaa, muttei miekkaa laisinkaan. Siksipä tulemme joka kerta etusormien muodostaminen sarvien tökkäämäksi. Puolin ja tosin, koska tasa-arvon ja vaihtelun vuoksi vaihdamme rooleja välillä!

        Taitoni ovat ruostuneet:/..En keksi tuohon enää mitään ja yksi kantava pääperiaatteeni palstalla on ollut aina *Rattikselle sanot aina viimeisen sanan*..

        Brrrr...


      • naang-saau kirjoitti:

        Taitoni ovat ruostuneet:/..En keksi tuohon enää mitään ja yksi kantava pääperiaatteeni palstalla on ollut aina *Rattikselle sanot aina viimeisen sanan*..

        Brrrr...

        Alistun kohtalooni.


    • Mangusti.

      olla fyysisesti ja henkisesti vahva ja säilyä semmoisena mahdollisimman pitkälle vanhuuteen.

      Onhan se hyvä, jos miehellä on lihaksia ja voimaa. Senhän voi laittaa tekemään kaikkea semmoista, mitä ei itse jaksa tai viitti tehdä. =) Noin muuten voima ei ole sama asia kuin tehokkuus. Kyllä vahvankin miehen saa lukotettua oikein hyvin jos tietää miten.

      Nuorempana minuun vetosivat enemmän laihat ja runolliset miehet, nykyisin tykkään lihaksikkaammista miehistä pois lukien kaiken maailman pullistelijat.

      • mutta se on äärettömän hankala mennä toteuttamaan jollekki 140 kiloselle lihaskimpulle jota kiukuttaa ja jolle kivun tunne on suhteellista :D


      • Mangusti.
        Frederico kirjoitti:

        mutta se on äärettömän hankala mennä toteuttamaan jollekki 140 kiloselle lihaskimpulle jota kiukuttaa ja jolle kivun tunne on suhteellista :D

        paikkoja ja keinoja saada 140 kiloinen järkälekin tuskasta polvilleen. :D


      • Mangusti. kirjoitti:

        paikkoja ja keinoja saada 140 kiloinen järkälekin tuskasta polvilleen. :D

        mut miehillä on aika kova kynnys iskee sinne tarkotuksella. Varmaan joku kirjoittamaton sääntö.

        Turvallisempaa on tukkii vaan henkitorvi. "iso lihas iso hapenkulutus"


      • Mangusti.
        Frederico kirjoitti:

        mut miehillä on aika kova kynnys iskee sinne tarkotuksella. Varmaan joku kirjoittamaton sääntö.

        Turvallisempaa on tukkii vaan henkitorvi. "iso lihas iso hapenkulutus"

        mutta naisilla se kynnys ei ole niin kova. :D

        "Turvallisempaa on tukkii vaan henkitorvi. "iso lihas iso hapenkulutus""

        Näi o..:)


    • haittaa ajatuksena, että nainen olisi mua vahvempi. Sen sijaan mua haittaa, jos se näkyy fyysisesti. En tykkäisi naisesta, jolla olisi fyysisesti mua isompi hauis. Koen sen ennen kaikkea epäeroottisena ja ei-naisellisena piirteenä.

    • mies....

      sitä isompi auto.

    • olla fyysisesti vahva, hyväkuntoinen, terve, fyysisesti kykenevä... Mutta tiedän etten voisi olla miestä vahvempi ellen kaveraisi jonkun kukkakepin kanssa, eikä minulla ole tarvettakaan hakata miestä mennen tullen.. vai miten se nyt olikaan.., Tietysti toivon samaa lempeyttä mieheltä.. =)

    • Aurinko79-

      Mä haluan olla fyysisesti hyvässä kunnossa, jaksaa tehdä asioita mutta ei mulla mitään sen erityisempää tarvetta ole olla vahva. Mä oon kyllä luonnostani suht vahva mutta joissain tilanteissa vois lisävoimasta olla hyötyä.

      Mä en oikeasti ole koskaan edes miettinyt tätä sen kummemmin... Miehet nyt vaan on yleisesti ottaen fyysisesti vahvempia kuin naiset, ei kai tuosta mitään ongelmaa saa parisuhteessa aikaseks.

      Kädenväännössä en oo vielä yhtäkään miestä voittanut ainakaan reiluin keinoin. Voittoa odotellessa jatkan salilla käyntiä... :)

    • viilisniilis

      Mutta jos minulla olisi mies, ja olisin sitä vahvempi, niin se olisi kyllä aikamoinen hernekeppi! Vaikka mulla onkin lihasta, niin jotenkin sellaset hernekeppimäiset miehet voittaa mut esmes. kädenväännössä. Ja onhan se nyt kivaa, et jos mä en jaksa nostaa jotain ´, tai on muuta voimallista ongelmaa, niin ei tarttis hakee naapurin Penaa apuun. Lisäksi tykkään siitä, että mua nostellaan ja kannetaan ;P.

    • visit-ori

      En mä ole mitenkään tietoisesti lukinnut mielipidettäni niin, että en missään nimessä voisi ajatella kumppaniksi, joka on fyysisesti yhtä vahva tai vahvempikin kuin olen. Mutta pidän epätodennäköisenä että niin kävisi, kun luonto vaan vetää enempi noita sirompia ja pienempiä naisia kohti.

      Sama juttu kuin yrittäisi selittää miksei tykkää punaisen värisistä vaatteista yhtä paljon kuin sinisistä, tai olen enemmän koira- kuin kissaihminen, se mieltymys vaan tulee jostain sisältä eikä siihen liity sen kummempia sovinistisia asennoitumisia.

      Ehkä siellä takana kuitekin on joku kivikautinen ohjelmointi että mieskin vaistoaa että miehen tarttisi pystyä antamaan naiselle turvallisuuden tunnetta ja jos naisen käyttäytymisestä ei välity sellaista viestiä että hänen turvallisuutensa lisääntyy miehen läsnäolosta niin mies alitajuisesti tiedostaa sen puutteen.

      • ~nainen~

        nimenomaan on, mun kohdalla ainaki. Mulle on tärkeää tuntea, että mies on se vahvempi ja turvallisempi. Sen takia tosta sylijutusta tuolla ylempänä mainitsinkin:) Jos ei mulla ole tilaa miehen sylissä, eikä se jaksa mua syliin ottaa niin sit on kyllä jotenkin asetelmat väärinpäin. Samaten kun itse olen pienikokoinen, niin en edes katso sillä silmällä omankokoisia, tai pienempiä miehiä, koska se ei vaan tuntuisi luonnolliselta. en kokisi sellaisen miehn kanssa olevani nainen siinä mielessä kun ajattelen kuitenkin, että naisen on oltava se "heikompi" osapuoli.


    • fyysisesti vahvempi?

      A sairastelee vähän väliä, hänellä on korkea kolestroli ja hän joutuu syömään verenpainelääkkeitä. Alkava diabeteskin kolkuttelee ovella. A käyttää runsaasti alkoholia, on ylipainoinen, polttaa tupakkaa, eikä kuntoile. B ei muista milloin on viimeksi sairasta päivää nähnyt, hänellä on hyvä kunto, hän käy lenkillä ja syö terveellisesti. A voittaa B:n kädenväännössä.

    • vili

      salilla käynyt. kyllä olen vahvempi kuin 90 % suomalaisista. kädenvääntö on tekniikka laji ja junnultakin voi nenäänsä saada, jos aliarvioi.

    • Anonyymi

      lättyskii

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe