Haluaisin kuulla kokemuksianne Sprintshift vaihteistosta. Toiset ovat kuulemma olleet pajalla jo 5 kertaa ennen kuin ensimmäinen 100K on ollut mittarissa! Toiset taas toimineet kuin ne kuuluisat vessat. Kiikarissa vähän yli 200K ajettu 311.
Sprintshift
3
862
Vastaukset
- toimii
Alkuun niissä on ollut joissain päivityksen tarvetta mutta en kuullut että olisi hajonnut kuitenkaan. Hyvää tuossa laatikossa on ne välitykset aina on sopiva pykälä saatavilla joten vetoa löytyy ja kun ei kytkinpolinta niin ei se vaihtamisen määrä haittaa. Yksi ikävä piirre on että se tarjoo melko aikasessa vaiheessa jo suurinta vaihdetta ja sitten koko auto voi rymistä liian suuresta vaihteesta vaikka ei se nyt hyydy kuitenkaan. Itselläni on kerran jäänyt vähäksi aikaa kutonen päälle kun tulin kehä tieltä pois ramppia pitkin niin se ei meinannut suostua vaihtamaan enää vaan kutonen jäi päälle. Ajoin silloin manuaali asennolla. Mäessä se on kerran seonnut, mäki oli erittäin jyrkkä ykkösellä ajettava ja alkuun ajoin kakkosella mutta vetoa lko hiipua niin se sekosi eikä osannut antaa mitään vaihdetta päälle kuin vasta pysähdyttäessä mäkeen. Kyllä noi kuitenkin on ollut toimivia että voi suositella.
- 316 CDI
Itselläni hajosi hydrauliikkapumppu viime talvena kovien pakkasten aikaan. Pumpun käämi meni poikki.
Välitykset saisi automaatilla olla pidemmät.
Kaikkinensa muuten erittäin hyvä ajettava ja ruudikas kone. - Anonyymi
Minulla myös viittä vaille kaupat lyöty lukkoon asuntoautosta vm. 2003 ajettu 130 000km Eura Mobile Contura Mercedes Betz. Automaatti vaihteisto juurikin tuo Sprintshift. Tänään kuulin ensimmäisen kerran, että voin ottaa aikamoisen riskin kun ostan auton tuolla vaihteistolla ...Olisiko mielipiteitä tai kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli174162Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103144Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403077IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432338Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801193- 791059
- 561034
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681009Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.214948Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e137861