Mies ja silmalasit

Rillipaa

miksi miehen status laskee naisen silmissa jos miehella on lasit, vaikka naisella itsellaankin olisi lasit. Liittyyko se taallakin esiintyneisiin kivukautisiin hupi puheisiin miehen kyvysta puolustaa naista ja elattaa pehetta.

38

2750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapistelija

naisella taas silmälasit lisäävät seksikkyyttä ännänteen potenssiin. Hassua kyllä.

• Taidat olla nörttipelle

Eivät ne lasit mitään vaikuta. Nössölasit kylläkin. Sellaiset paksusankaiset nörttilasit.

Liekö et ole huomannut, mutta personaallisia laseja pitävät eksentrikot vetävät naisia kuin hunaja mehiläisiä. Samoin hengettömät teräväkulmaiset businessmiehen lasit.

• Rillipaa

enka usko etta kukaan muukaan, persoonalliset lasit on juuri yleensa niilla mainitsemillasi norttipelleilla.

• ajatella

"Eivät ne lasit mitään vaikuta. Nössölasit kylläkin. Sellaiset paksusankaiset nörttilasit."

... jotain leffojen klisheisiä nörttilaseja. Sillä semmosia en ole nähnyt livenä kenelläkään, jopa pahimmilla nörteillä on trendilasit päässä.

• toinen rillipää

Ei status laske, mutta ulkonäköön ne saattavat vaikuttaa negatiivisesti.

• -JT

Ei kun se liittyy lähinnä siihen, että naiset on supercooleja silmälaseineen kaikkineen ja miehet nyt vaan näyttää hölmöiltä. Päivänselvä asia...

• Lasipäinen mies

Kuten yleensäkin lähes joka asiassa, naisilla on tämänkin suhteen helpompaa: lasipäinen mies oli hänellä sitten kuinka kasvoihin sopivat, tyylikkäät, kalliit, seksikkäät, trendikkäät, uudet, positiivisella tavalla huomiotaherättävät tai huomaamattomat silmälasit on naisten silmissä yleensä "rillipää", "nössö" tai sitten "nössö rillipää".

Mutta kummallista kyllä, kun nainen laittaa silmälasit päähän ne tekevätkin hänestä seksikkään, viettelevän, älyllisen, salaperäisen, kiltin, eroottisen, ihanan, sympaattisen, muodikkaan, rohkean... (voit itse keksiä lisää adjektiiveja; lista on nimittäin loputon).

Miksi naisille lähes kaikki asiat ovat sallitumpia, kuin miehille?

• rillipäinen nainen

Mistä sä taas tohon sun teoriaan oot löytänyt paukkuja? Toi on niin sontaa...

Ihan yhtälailla rillipäistä miestä voidaan kuvailla seksikkääksi, älykkään näköiseksi jne. Ja ihan yhtä lailla rillipäisillä naisilla on ongelmia niitten rilliensä kanssa. Kyllä muistan kouluaikoina aika monta kertaa toivoneeni elämää ilman rillejä, ei ollut poikien mielestä todellakaan mikään positiivinen ominaisuus!Onneksi nykyään ei haittaa yhtään vaikka joku pitäisikin minua nössönä, mutta siltikin silloin tällöin laitan piilarit jos tekee mieli laittautua nätimmäksi. Ja uskaltaisin epäillä että naisilla piilarit on yleisemmät kuin miehillä, mistähän tämäkin johtuu, jos rillit kerran on niin hot kuin väität?

Mistähän sä ton sun "loputtoman" adjektiivilistankin vetäsit? Täysin käsittämätöntä. Mistä ihmeestä sä oot noi sun käsitykset saanut? Mistä päättelet että naiset pitää rillipäisiä miehiä aina nössöinä ja miehet (?) pitää rillipäisiä naisia seksikkäinä? Onko joku tässä asiassa väärässä vai onko asia oikeasti niin? Kuka tämän on kehittänyt? Onko miehet tarkoituksellisesti hyvää hyvyyttään päättäneet pitää rillejä naisilla positiivisena ominaisuutena? Ja naiset vittuuksissaan pitää rillimiehiä nössöinä?

Mä tunnen tosi monta rillipäistä miestä ja kyllä ne on kaukana nössöistä useimmat. Kyllä se nössöys ihmisessä ilmentyy ihan muissa ominaisuuksissa kuin rilleissä! Kaveripiirin kovin naistenmieskin on rillipää. Se on jostain syystä vielä paremman näköinen ne klasit päässä kuin ilman.

Rillit on sitä paitsi niin yleiset nykyään että aika jossain junttilassa taidat elellä jos joku niitten perusteella jonkun nössöksi luokittelee. Rillipääksi luokittelu nyt onkin ihan loogista? Ei mua ainakaan loukkaa tuo sanonta tippaakaan, sitähän mä olen.

• kapistelija
        rillipäinen nainen kirjoitti:

Ihan yhtälailla rillipäistä miestä voidaan kuvailla seksikkääksi, älykkään näköiseksi jne. Ja ihan yhtä lailla rillipäisillä naisilla on ongelmia niitten rilliensä kanssa. Kyllä muistan kouluaikoina aika monta kertaa toivoneeni elämää ilman rillejä, ei ollut poikien mielestä todellakaan mikään positiivinen ominaisuus!Onneksi nykyään ei haittaa yhtään vaikka joku pitäisikin minua nössönä, mutta siltikin silloin tällöin laitan piilarit jos tekee mieli laittautua nätimmäksi. Ja uskaltaisin epäillä että naisilla piilarit on yleisemmät kuin miehillä, mistähän tämäkin johtuu, jos rillit kerran on niin hot kuin väität?

Mistähän sä ton sun "loputtoman" adjektiivilistankin vetäsit? Täysin käsittämätöntä. Mistä ihmeestä sä oot noi sun käsitykset saanut? Mistä päättelet että naiset pitää rillipäisiä miehiä aina nössöinä ja miehet (?) pitää rillipäisiä naisia seksikkäinä? Onko joku tässä asiassa väärässä vai onko asia oikeasti niin? Kuka tämän on kehittänyt? Onko miehet tarkoituksellisesti hyvää hyvyyttään päättäneet pitää rillejä naisilla positiivisena ominaisuutena? Ja naiset vittuuksissaan pitää rillimiehiä nössöinä?

Mä tunnen tosi monta rillipäistä miestä ja kyllä ne on kaukana nössöistä useimmat. Kyllä se nössöys ihmisessä ilmentyy ihan muissa ominaisuuksissa kuin rilleissä! Kaveripiirin kovin naistenmieskin on rillipää. Se on jostain syystä vielä paremman näköinen ne klasit päässä kuin ilman.

Rillit on sitä paitsi niin yleiset nykyään että aika jossain junttilassa taidat elellä jos joku niitten perusteella jonkun nössöksi luokittelee. Rillipääksi luokittelu nyt onkin ihan loogista? Ei mua ainakaan loukkaa tuo sanonta tippaakaan, sitähän mä olen.

ja yhdyn edeltävään listaan adjektiiveista, jotka kuvaa naista, jolla on silmälasit. Tämän myös sanon kaikille naisille, jotka laittavat baariin piilarit. Oikein valitut silmälasit vain yksinkertaisesti tekevät naisesta seksikkäämmän. Useimmat miespuoliset ystäväni tuntuvat myös ajattelevan näin ja silloin tällöin olemme miettineet, miksi naiset laittavat piilarit baariin. Tämä siis seurassa, jossa on ihan riittämiin ns. pelimiehiä.

Toisaalta, vastaus, jonka olen monelta naiselta saanut on, että he tuntevat olonsa itsevarmemmaksi ilman laseja ja mikäs siinä, se on ihan ok. Loppujen lopuksi vain sillä on merkitystä, miten itse asian koet.

• Eilen viimeksi
        kapistelija kirjoitti:

ja yhdyn edeltävään listaan adjektiiveista, jotka kuvaa naista, jolla on silmälasit. Tämän myös sanon kaikille naisille, jotka laittavat baariin piilarit. Oikein valitut silmälasit vain yksinkertaisesti tekevät naisesta seksikkäämmän. Useimmat miespuoliset ystäväni tuntuvat myös ajattelevan näin ja silloin tällöin olemme miettineet, miksi naiset laittavat piilarit baariin. Tämä siis seurassa, jossa on ihan riittämiin ns. pelimiehiä.

Toisaalta, vastaus, jonka olen monelta naiselta saanut on, että he tuntevat olonsa itsevarmemmaksi ilman laseja ja mikäs siinä, se on ihan ok. Loppujen lopuksi vain sillä on merkitystä, miten itse asian koet.

Eilen viimeksi baarissa sain kehuja rilleistäni. Ovat kuulemma seksikkäät ym.
        Minulla ei ole mitään myöskään rillipäisiä miehiä vastaan!

• Rillipäinen mies
        rillipäinen nainen kirjoitti:

"Mistähän sä ton sun "loputtoman" adjektiivilistankin vetäsit? Täysin käsittämätöntä."

Niinhän se onkin käsittämätöntä! Älä minulle raivoa! Syytä naisia.

"Mistä päättelet että naiset pitää rillipäisiä miehiä aina nössöinä ja miehet (?) pitää rillipäisiä naisia seksikkäinä?"

Päättelen sen siitä, että naiset pitää rillipäisiä miehiä aina nössöinä ja miehet pitää rillipäisiä naisia yleensä joko normaaleina tai jopa seksikkäinä.

"Ja naiset vittuuksissaan pitää rillimiehiä nössöinä?"

Enpä tiedä. Naiset tekee ja sanoo vittuuksissaan miehille paljon muutakin mielenkiintoista. Tämä rilliasia olisi vain yksi pisara siinä valtameressä.

"Rillit on sitä paitsi niin yleiset nykyään että aika jossain junttilassa taidat elellä jos joku niitten perusteella jonkun nössöksi luokittelee."

Pitää paikkansa. Asun Suomessa.

• tarkennusta
        Rillipäinen mies kirjoitti:

"Mistähän sä ton sun "loputtoman" adjektiivilistankin vetäsit? Täysin käsittämätöntä."

Niinhän se onkin käsittämätöntä! Älä minulle raivoa! Syytä naisia.

"Mistä päättelet että naiset pitää rillipäisiä miehiä aina nössöinä ja miehet (?) pitää rillipäisiä naisia seksikkäinä?"

Päättelen sen siitä, että naiset pitää rillipäisiä miehiä aina nössöinä ja miehet pitää rillipäisiä naisia yleensä joko normaaleina tai jopa seksikkäinä.

"Ja naiset vittuuksissaan pitää rillimiehiä nössöinä?"

Enpä tiedä. Naiset tekee ja sanoo vittuuksissaan miehille paljon muutakin mielenkiintoista. Tämä rilliasia olisi vain yksi pisara siinä valtameressä.

"Rillit on sitä paitsi niin yleiset nykyään että aika jossain junttilassa taidat elellä jos joku niitten perusteella jonkun nössöksi luokittelee."

Pitää paikkansa. Asun Suomessa.

"Niinhän se onkin käsittämätöntä! Älä minulle raivoa! Syytä naisia."

Eli naiset ovat päättäneet olevansa kaikkea tätä? Miksei miehet päätä omalta kohdaltaan samaa?

""Mistä päättelet että naiset pitää rillipäisiä miehiä aina nössöinä ja miehet (?) pitää rillipäisiä naisia seksikkäinä?"

Päättelen sen siitä, että naiset pitää rillipäisiä miehiä aina nössöinä ja miehet pitää rillipäisiä naisia yleensä joko normaaleina tai jopa seksikkäinä."

Erittäin hyvä perustelu, aplodit... Haluaisitko vielä tarkentaa mistä olet tullut tähän johtopäätökseen? Tiedätkö mitä muut ihmiset ajattelevat? Miten suhtaudut niihin naisiin jotka sanovat olevansa eri mieltä? Ohitat saman tien uskomatta? Kannattaako asioista edes yrittää keskustella jos oma kanta on niin kiveen kirjoitettu että sitä ei muuta mikään?

"Pitää paikkansa. Asun Suomessa."

Missä haluaisit asua, missä rillipäitä sitten kohdellaan kuin ihmisiä jos täällä ei? :P

• Rillipäinen mies

näistä ikuisuusaiheista, oletteko huomanneet?

Naiset todella harvoin valittaa täällä palstoilla, että miksi kiltti nainen ei kelpaa miehille tai että miksi silmälasipäinen nainen ei kiinnosta miehiä.

Kun viestejä tarkastelee pitkällä ajanjaksolla ja muistelee, mitkä keskustelunaloitukset kummallakin sukupuolella ovat yleisimmät, niin voisiko tosiaan olla, että nämä palstat ihan oikeasti kertovat jotain todellisuudesta?

• se.

Miehet ovat kovempia ruikuttamaan. Miehillä on myös täysin omituisia kuvitelmia naisista. Palatkaa maan pinalle.

• kertoo ennemmin
        se. kirjoitti:

Miehet ovat kovempia ruikuttamaan. Miehillä on myös täysin omituisia kuvitelmia naisista. Palatkaa maan pinalle.

siitä, että harva nainen joutuu kärsiä ainakaan olemisestaan pakkosinkkuna kun ei kelpaa miehille.

Vai sattumaako se on, että monessa perheessä tyttäret alkavat seukkailemaan ja pariutumaan ennen poikia?

Naiset yksinkertaisesti viedään käsistä kun aina on jossain nurkan takana se vonkaaja kassit täynnä ja heillä ei ole syytä itkeä tällaisilla palstoilla. Paitsi korkeintaan kusipäisistä pelimiehistä joita me kaikki miehet tietenkin olemme.

• Lasipäinen mies
        kertoo ennemmin kirjoitti:

siitä, että harva nainen joutuu kärsiä ainakaan olemisestaan pakkosinkkuna kun ei kelpaa miehille.

Vai sattumaako se on, että monessa perheessä tyttäret alkavat seukkailemaan ja pariutumaan ennen poikia?

Naiset yksinkertaisesti viedään käsistä kun aina on jossain nurkan takana se vonkaaja kassit täynnä ja heillä ei ole syytä itkeä tällaisilla palstoilla. Paitsi korkeintaan kusipäisistä pelimiehistä joita me kaikki miehet tietenkin olemme.

(Kirjoitin vahingossa myös nimimerkillä Rillipäinen mies)

"Naiset yksinkertaisesti viedään käsistä kun aina on jossain nurkan takana se vonkaaja kassit täynnä ja heillä ei ole syytä itkeä tällaisilla palstoilla. Paitsi korkeintaan kusipäisistä pelimiehistä joita me kaikki miehet tietenkin olemme."

Ja tässä merkkaa myös se, että naiset sekä villimmät että kiltimmät rakastavat sopivalla tavalla kusipäisiä miehiä. Niitä, jotka ei keskity ollenkaan itseensä vaan joille koko elämän tarkoitus on päästä hiplaamaan ja panemaan naisia. Näistä miehistä naiset tykkäävät, koska heitä ei kiinnosta mies. Heitä kiinnostaa miehet, jotka ovat kiinnostuneita heistä. Vanha totuus, mutta hyvä se on aina välillä kerrata näilläkin palstoilla.

Koska naiset haluavat olla passiivisia eli sisäänpäinkääntyneitä, miesten on naista saadakseen oltava ulospäinsuuntautuneita. Jos mies ei ole tähän valmis, hänen täytyy yleensä tyytyä jämäpaloihin. Jos mies kuitenkin päättää pitää sekä käytöksensä ennallaan, että myös kriteerinsä yhtä korkealla naisten suhteen, hänen kannattaa valmistautua elämään ikisinkkuna.

Naisten ei tarvitse tehdä mitään saadakseen miehen.

Miesten täytyy tehdä vähän yhtä sun toista saadakseen edes jonkinlaisen naisen.

Naisten ei tarvitse tehdä itsestään numeroa, jotta miehet huomaisivat heidät.

Miesten täytyy tehdä itsestään valtava numero, jotta edes joku nainen huomaisi heidän olevan olemassa.

• olla kyse

siitä että naisilla on aikas vitun paljon helpompaa noin niin kuin yleisesti? Ei naisten tarvitse valittaa, munaa irtoaa ilmankin.

• ..............
        olla kyse kirjoitti:

siitä että naisilla on aikas vitun paljon helpompaa noin niin kuin yleisesti? Ei naisten tarvitse valittaa, munaa irtoaa ilmankin.

Luuletko että se elämän helppous on kiinni jostain munan saamisesta? Se ei kuule naisille ole yleensä kovinkaan suuri osa elämää joku tuntematon muna. Ei mun elintasoa ainakaan kohenna yhtään vaikka tiedänkin että luultavasti saisin munaa.

• Canela
        olla kyse kirjoitti:

Mun mielestä ainaki rillit parantaa miehen ulkonäköä huomattavasti. Silmälasipäiset miehet on seksikkäitä (koska usein älykkäitä... tai no, mun mielikuvis ainaki). Mun miehel on silmälasit ja se tekee siit tosi seksikkään (vaiks näyttääkin hyvält myös ilman), ja itselläni on myös XD. Et rohkeesti niit laseja käyttämään!

• Rillipäinen mies
        se. kirjoitti:

"Miehet ovat kovempia ruikuttamaan. Miehillä on myös täysin omituisia kuvitelmia naisista."

Teille naisille ne saattavatkin vaikuttaa omituisilta kuvitelmilta, koska naisille kaikkein vaikein asia maailmassa on tunnustaa omat virheensä ja väärät tekonsa.

"Palatkaa maan pinalle."

Palaa itse.

• Rillipäinen mies
        olla kyse kirjoitti:

on siksi, ettei heillä ole läheskään yhtä suurta tarvetta miehistä kuin mitä miehillä on naisista.

Mies kaipaa koko elämänsä kokonaisvaltaisesti naista; kaikki muu tulee perässä.

Nainen kaipaa koko elämänsä kokonaisvaltaisesti parisuhdetta, lapsia ja ystäviä. Mies tulee listalla ehkä jossain toiseksi viimeisenä.

• .....
        Lasipäinen mies kirjoitti:

(Kirjoitin vahingossa myös nimimerkillä Rillipäinen mies)

"Naiset yksinkertaisesti viedään käsistä kun aina on jossain nurkan takana se vonkaaja kassit täynnä ja heillä ei ole syytä itkeä tällaisilla palstoilla. Paitsi korkeintaan kusipäisistä pelimiehistä joita me kaikki miehet tietenkin olemme."

Ja tässä merkkaa myös se, että naiset sekä villimmät että kiltimmät rakastavat sopivalla tavalla kusipäisiä miehiä. Niitä, jotka ei keskity ollenkaan itseensä vaan joille koko elämän tarkoitus on päästä hiplaamaan ja panemaan naisia. Näistä miehistä naiset tykkäävät, koska heitä ei kiinnosta mies. Heitä kiinnostaa miehet, jotka ovat kiinnostuneita heistä. Vanha totuus, mutta hyvä se on aina välillä kerrata näilläkin palstoilla.

Koska naiset haluavat olla passiivisia eli sisäänpäinkääntyneitä, miesten on naista saadakseen oltava ulospäinsuuntautuneita. Jos mies ei ole tähän valmis, hänen täytyy yleensä tyytyä jämäpaloihin. Jos mies kuitenkin päättää pitää sekä käytöksensä ennallaan, että myös kriteerinsä yhtä korkealla naisten suhteen, hänen kannattaa valmistautua elämään ikisinkkuna.

Naisten ei tarvitse tehdä mitään saadakseen miehen.

Miesten täytyy tehdä vähän yhtä sun toista saadakseen edes jonkinlaisen naisen.

Naisten ei tarvitse tehdä itsestään numeroa, jotta miehet huomaisivat heidät.

Miesten täytyy tehdä itsestään valtava numero, jotta edes joku nainen huomaisi heidän olevan olemassa.

naiset ei tykkää rillipäisistä miehistä. Naisilla on helpompaa.. naiset sitä, naiset tätä..blaa blaa blaa. Ei jaksa oikeesti tuollasta ruikutusta! Hanki jo ne piilarit jos sun elämä on nuin vaikiaa niitten rillien kanssa.

• nelisilma

kaikki kuitenkin tietaa etta asia on totta mutta naisten pitaa vaittaa vaan vastaan luodakseen kuvaa itsestaan fiksumpana ja sympaattisempana olentona kuin onkaan.

• maan pinnalle

Silmälasit eivät miestä pahenna, kyllä se on jostain muusta kiinni.

http://www.jekishan.com/images/showroom/silh-frame-man_2863.jpg

http://www.nojesguiden.se/upload/2007/03/29/470/Gustaf.jpg

• Lasipäinen mies
        maan pinnalle kirjoitti:

Silmälasit eivät miestä pahenna, kyllä se on jostain muusta kiinni.

Hohoo! :D Tämä on kyllä harvinaista herkkua! Nainen sanoo kerrankin sen, mitä hän oikeasti ajattelee:

"Silmälasit eivät miestä pahenna, kyllä se on jostain muusta kiinni.

"

Juuri näin! Eli kyse ei missään vaiheessa ollutkaan miehen silmälaseista vaan hänen ulkonäöstään.

• tietysti

Hohoo! :D Tämä on kyllä harvinaista herkkua! Nainen sanoo kerrankin sen, mitä hän oikeasti ajattelee:

"

Juuri näin! Eli kyse ei missään vaiheessa ollutkaan miehen silmälaseista vaan hänen ulkonäöstään.

Kuka nyt rumaa miestä huolisi? Paitsi jos sattuu olemaan miljonääri, niin sitten siltä voi lypsää rahat pois.

• niinniinniin
        tietysti kirjoitti:

Kuka nyt rumaa miestä huolisi? Paitsi jos sattuu olemaan miljonääri, niin sitten siltä voi lypsää rahat pois.

kuka nyt rumaa tai vanhaa naista haluaisi, siina ei edes raha auta!

• ................

"

Mihin sä sitten luulit että ne rillit liittyy jos ei ulkonäköön?

• Rillipäinen mies

Ei mitään lisättävää.

• Rillipäinen mies
        ................ kirjoitti:

Mihin sä sitten luulit että ne rillit liittyy jos ei ulkonäköön?

"Mihin sä sitten luulit että ne rillit liittyy jos ei ulkonäköön?"

Kyseinen naiskirjoittaja sekoitti miesten kasvojen ulkonäön tähän keskusteluun, vaikka aiheena oli silmälasit. Opettele lukemaan. ;)

• ei niin!

"

"Juuri näin! Eli kyse ei missään vaiheessa ollutkaan miehen silmälaseista vaan hänen ulkonäöstään."

Eli nyt oletkin sitä mieltä että ne rillit ei merkkaakaan mitään? No niinhän se pitkälti onkin, nössö kuva mulle muodostuu ennemminkin puhetyylistä ja jutuista, eleistä (esim. kävelytyyli, välttelevä katse) jne.. myös vanhanaikaset liian isot rillit ja tietynlainen vaatetus, esim. farkut vedetty kainaloihin antavat lisäpotkua mielikuville.

Pelkät rillit eivät missään tapauksessa.

• Queen-Of-Hearts

Mitenkä niin laskee? Mieshän on älykkäämmän näköinen ja siten seksikkäämpi jos on rillit.

• joojoore43w

nin naisethan ei pidä tummista ja pitkistä miehistä sen enenpää kuin lyhyistä ja vaaleista!

• -QoH-
        joojoore43w kirjoitti:

nin naisethan ei pidä tummista ja pitkistä miehistä sen enenpää kuin lyhyistä ja vaaleista!

Miten tummat ja pitkät tai lyhyet ja vaaleat liittyvät silmälaseihin tai älykkyyteen. Jos oli vertaus niin meni humisten ohi.

• pidän tämän hetken miestuttavistani kiinnostavimpana häntä, jolla on ainoana silmälasit nenällään. Silmissäni hänen statuksensakin on täysin kondiksessa, vaikkei ihan esimies tai vastaava olekaan. Vaikka silmälasit pukevat häntä, tärkein on persoonassa niitten rillien takana...

• myös silmälasipäinen

Minä ainakin käyn ihan kuumana silmälasipäisiin miehiin, joten luulenpa, ettei vika ole laseissa, vaan niiden kantajassa...

• jennssku

mikä siinä on mutta rillipäiset ei vaan oikeen sytytä!! En ole ainakaan vielä törmännyt sellaiseen silmälasipäiseen ketä sytyttäisi,mutta voihan sellainen ehkä joku päivä tulla vastaan?? en osaa paremmin vastata.

• jennssku

mun mielestä silmälasit rumentaa ihmistä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82