Katsastakaapas bändini Magneettitaivaan tuotoksia osoitteessa
www.myspace.com/magneettitaivas
Palautetta olisi kiva saada, mutta asiallisessa muodossa; jos et tykkää, ok, mutta sano se asiallisesti kiitos. :)
Magneettitaivas
9
737
Vastaukset
- että...
harrastelette. Mitä enemmän bändi promoaa itseään myspacen tai näiden foorumeiden kautta, sen huonompi se on. Maineen piti tulla muuta kautta. Ei se kiitos äddistä homma ole kuin kiitos äddistä hommaa.
Haaveille ei saa sanoa ei, mutta realiteetit pitää hyväksyä.
Onnea matkaan.- freudina
Eikös se Lily Allenkin pompannut kuuluisuuteen juuri myspacen kautta..
se pidän yhteyttä niihin faneihin, mitä esim. myspacen kautta on tullut; kirjoitellaan, ja on siellä syvempääkin ystävyyttä laitettu alulle.
Eivät ne ihmiset siellä tuntemattomaksi jää, jos eivät sitä itse halua. :)
Ikävää, että ajattelet noin.Kyllä bändit joutuu nykyään uskomattoman paljon tekemään töitä tehdäkseen itseään tunnetuksi; harva siinä onnistuu, mutta ne jotka sen tekevät, useimmiten menestyksensä ansaitsevat.
Kirjoitinpa sentään rehellisesti, että kyse on omasta bändistäni, enkä jotain että "wau, hei, käykääpäs tsekkaamassa" nimimerkillä Jotain.
Kiitos mielipiteestäsi, ja mukavaa talven jatkoa! :) - matskua
freudina kirjoitti:
Eikös se Lily Allenkin pompannut kuuluisuuteen juuri myspacen kautta..
se pidän yhteyttä niihin faneihin, mitä esim. myspacen kautta on tullut; kirjoitellaan, ja on siellä syvempääkin ystävyyttä laitettu alulle.
Eivät ne ihmiset siellä tuntemattomaksi jää, jos eivät sitä itse halua. :)
Ikävää, että ajattelet noin.Kyllä bändit joutuu nykyään uskomattoman paljon tekemään töitä tehdäkseen itseään tunnetuksi; harva siinä onnistuu, mutta ne jotka sen tekevät, useimmiten menestyksensä ansaitsevat.
Kirjoitinpa sentään rehellisesti, että kyse on omasta bändistäni, enkä jotain että "wau, hei, käykääpäs tsekkaamassa" nimimerkillä Jotain.
Kiitos mielipiteestäsi, ja mukavaa talven jatkoa! :)Juu eipä sitä kukaan kotoa tuu hakeen.
Itse pitää olla asialla jos menestyä meinaa.
Tää Magneettitaivas on mun mielestä sellasta underground-meininkiä, ei ehkä suuren yleisön suosioo tuu saavuttaan (vaikka mistä sen tietää)
mut varmaan oma kannattajakuntansa bändillä on.
(kuinka tulikin mieleen, että yliopistotytöt ja -pojat vois diggailla :))
Symppistä matskua! - kitarointi
matskua kirjoitti:
Juu eipä sitä kukaan kotoa tuu hakeen.
Itse pitää olla asialla jos menestyä meinaa.
Tää Magneettitaivas on mun mielestä sellasta underground-meininkiä, ei ehkä suuren yleisön suosioo tuu saavuttaan (vaikka mistä sen tietää)
mut varmaan oma kannattajakuntansa bändillä on.
(kuinka tulikin mieleen, että yliopistotytöt ja -pojat vois diggailla :))
Symppistä matskua!tossa ekassa biisissä on ihan Pulliaista.
Toka kappale jotain noitalinnahuraata, niinku ite sanotteki. Ihan oma juttu teil on, saundit vielä kuntoon niin kuka tietää.....
- jotain samaa
meininkiä kuin PMMP:llä, Noitalinna Huraalla, Tehosekoittimella ja Leevi & The Leavingsillä.
Yhtä viatonta ja naivia, liekö tarkoituksellista....?
Kuunnelkaapa vaikka sitä "beach boys" -ulvontaa
-melkein menee kornin puolelle, mutta on myös melkeinpä loistava! =0 - hassunhauskaa
musiikkia, suupieliä nykii vieläkin. :)
Kotistudiotason äänityksen korvaa porukan sympaattisuus. Ja löytyyhän sieltä sitä Beach Boysiä tosiaan, kieli poskessa tehtynä....:)
Mukavaa valoa pimeään talveen. Jes, jes. - soundit
etenkin tuossa Tammenterhoissa.
Ihanan kotikutoista. Lisää! - onhan tuo
erilaista ja valtavirrasta poikkeevaa.
- hyvälle
tuulelle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446