Ruotsin laivat totta vai legendaa?

Himokas mies

Onko totta vai tarua, että nuo Ruotsinlaivat ovat varsinaisia kelluvia ilotaloja? Olen ainakin kuullut, että laivalla pillua irtoaa naurettavan helposti? itse olin Ruotsin laivalla viimeeksi luokkaretkellä vuonna 99 eikä meistä silloisita teinipojista ainakaan kukaan saanut. Tallinnan laivoilla olen käynyt, mutta siellä näkyy tarjonta olevan hieman heikkoa. Älkääkä sanoko, että riippuu miehestä saako vai ei. Kyllä se tässä tapauksessa riippuu nimenomaan paikasta.

42

27067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eurosiljaviikinkiline

OOn kanssa kuullu niin paljon pillujuttuja noilta ruotsinlaivaretkiltä, että kertokaapa kokemuksistanne. Millon on työnnelty peukkua peppureikään hytin yläsängyssä ku alhaalla on nukkunu isi ja äiti ja tiäs mitäkaikkee muuta. Ite kävin viimeks laivalla ihan pikkupoikana enkä sillon kiinnittäny tällasiin asioihin huomiota. Pallomeri kiihotti enemmän

• mää muistan

Heh, vuonna 1996 kun olin neljätoista, niin serkun kanssa vedettiin pajatso paskaks ja pöllittiin kaikki kolikot sieltä, ja nyysittiin jonkun käytävällä nukkuneen läskin lompsa, saatiin siitä 170 markkaa ja heitettiin loput mereen. Laivalla on aina karu meininki.

ja tarina oli fiktiota, ruotsinlaivat ovat perseestä.

• riippuu myös

muista matkustajista. Jos eksyt laivaan joka on täynnä eläkeläisryhmiä niin voi olla hankalaa... jos eksyt samaan laivaan jolla on bussilasteittain venäläisiä seuramatkustajia hauskaa pitämässä saattaapi irrota helpostikin.

• sp86

Ei se pidä paikkaansa. Tsäänssit ovat samat kuin baarissakin, eli jos osaat (saman kaavan kuin pelimiehet osaavat), niin saat. Jos et ole hyvä pokauspsykologiassa, niin tuskin saat. Naisen pokaaminen on melko pitkälti käytännön psykologiaa. Se, että "kemiat käyvät yhteen" tarkoittaa vain sitä, että osaatko toteuttaa pokauksen käytännössä. Tämä siis laivalla ja muuallakin.

• käy yhteen,

niin miehen ei tarvi edes pokata! Sama se mitä se sanoo tai tekee, kun nainen on jo valmista kauraa...
        Se on ihan tosi.
        -nainen

• sp86
        käy yhteen, kirjoitti:

niin miehen ei tarvi edes pokata! Sama se mitä se sanoo tai tekee, kun nainen on jo valmista kauraa...
        Se on ihan tosi.
        -nainen

Tämä on tyypillistä naisen suoltamaa paskapuhetta, kun tosiasioita ei haluta myöntää. Tosijuttuhan on se, että pelimiehillä kemiat pelaavat lähes jokaisen naisen kanssa, koska he ovat jalostaneet (voisi jopa sanoa "aivopesseet") omat kemiat sopimaan GENEERISESTI lähes jokaisen naisen kanssa. Kemiat eivät ole lyhyellä aikavälillä millään lailla relevantteja, vaan ainoastaan luonnollinen/harjoitettu viehätysvoima pelaa tutustumisvaiheessa. Vaikka kemiat sopisivat 100%, niin tilanne ei etene mitenkään, jos miehellä ei ole 100% hallussa aloitekyvyt ja pokauskyvyt vähintään 50% hallussa. Tuo "oikean löytäminen" on pelkkää satua, sillä on helvetin suuri mahdollisuus, että se toinen asuu vaikka jossain Alaskassa ja ette oikeasti edes tapaa koskaan toisianne. Jos ei mies pokaa, niin mitään ei tule koskaan tapahtumaan. Näin se vain on. Mikään ei kolahda automaattisesti, jos mies ei tee aloitetta. Älä johda ihmisiä harhaan kertomalla heille jotain muuta, sillä se on valetta. Minä en valehtele, minä kerron totuuden!

• Himokas mies
        sp86 kirjoitti:

Tämä on tyypillistä naisen suoltamaa paskapuhetta, kun tosiasioita ei haluta myöntää. Tosijuttuhan on se, että pelimiehillä kemiat pelaavat lähes jokaisen naisen kanssa, koska he ovat jalostaneet (voisi jopa sanoa "aivopesseet") omat kemiat sopimaan GENEERISESTI lähes jokaisen naisen kanssa. Kemiat eivät ole lyhyellä aikavälillä millään lailla relevantteja, vaan ainoastaan luonnollinen/harjoitettu viehätysvoima pelaa tutustumisvaiheessa. Vaikka kemiat sopisivat 100%, niin tilanne ei etene mitenkään, jos miehellä ei ole 100% hallussa aloitekyvyt ja pokauskyvyt vähintään 50% hallussa. Tuo "oikean löytäminen" on pelkkää satua, sillä on helvetin suuri mahdollisuus, että se toinen asuu vaikka jossain Alaskassa ja ette oikeasti edes tapaa koskaan toisianne. Jos ei mies pokaa, niin mitään ei tule koskaan tapahtumaan. Näin se vain on. Mikään ei kolahda automaattisesti, jos mies ei tee aloitetta. Älä johda ihmisiä harhaan kertomalla heille jotain muuta, sillä se on valetta. Minä en valehtele, minä kerron totuuden!

Pysytäämpä nyt siinä aiheessa eli ovatko ne Ruotsinlaivat joka pojan porauslauttoja vai eivät?
        Antavatko ne naiset helpommin siellä kuin muualla?

• sp86
        Himokas mies kirjoitti:

Pysytäämpä nyt siinä aiheessa eli ovatko ne Ruotsinlaivat joka pojan porauslauttoja vai eivät?
        Antavatko ne naiset helpommin siellä kuin muualla?

Se riippuu ihan miehestä ja hänen pokaustaidoistaan, ei mistään muusta. Oli paikka sitten laivan tai jokin muu.

• PassoB

Ruotsin laivojen legenda/fakta liittyy suurelta osin siihen, että hytti on lähellä ja siten makuupaikka jossa pauhata. Lisäksi ollaan hiprakassa (jopa ne jotka yleensä ei juo) koska ei tarvitse ajatella seuraavan päivän heräämisiä.
      Ei myöskään tarvitse miettiä bussien aikatauluja eikä taksijonoja jnejne.

• Ge.Javendish

Muutamista harvoista tapauksista syntyy urbaaneja legendoja. Sanoisin että yleisesti ottaen Ruotsinristeilyt ei ole "helppoja saantipaikkoja".

Jos tällainen tavallinen jätkä menee ruotsinristeilylle aikeinaan päästä siellä naisen makuun, nin kyllä se kaava on 99,9% todennäköisesti tämä:

1.Taxfreen avauduttua ostetaan juomia hyttiin.
        2.Juomia juodaan poikaporukalla hytissä ja puhutaan sitä sun tätä.
        3. kolmen kaljan ja neljän trinkin jälkeen lähdetään katselemaan laivan paikkoja eli peliluolaan/olutravintoloihin juomaan/diskoihin.
        4.Hyttiin tullaan kännissä aamuyöllä, laivan diskossa on illan aikana näkynyt pari hyvännäköistä mimmiä, joilla on seuraa riittänyt ilman minuakin.
        5.Aamulla hirveä krapula eikä maihin jaksa lähteä, rahaa mennyt 150 euroa.

• Kerroit
        Ge.Javendish kirjoitti:

Muutamista harvoista tapauksista syntyy urbaaneja legendoja. Sanoisin että yleisesti ottaen Ruotsinristeilyt ei ole "helppoja saantipaikkoja".

Jos tällainen tavallinen jätkä menee ruotsinristeilylle aikeinaan päästä siellä naisen makuun, nin kyllä se kaava on 99,9% todennäköisesti tämä:

3. kolmen kaljan ja neljän trinkin jälkeen lähdetään katselemaan laivan paikkoja eli peliluolaan/olutravintoloihin juomaan/diskoihin.
        4.Hyttiin tullaan kännissä aamuyöllä, laivan diskossa on illan aikana näkynyt pari hyvännäköistä mimmiä, joilla on seuraa riittänyt ilman minuakin.

juuri meikäläisen viime viikonlopun ohjelman :)

• Unto
        Ge.Javendish kirjoitti:

Lyhyestä virsi kaunis. Noin se on.

• köyhäpojannassikka
        Ge.Javendish kirjoitti:

Totta, olet jumala

• laivalla 5 krt vuodessa

Ajankohdan valinta on tärkeää. Sairaanhoitajaopiskelijoiden (sorry tää opn vaan esimerkki) risteilyllä pitäisi irrota. Muutoin halukkaita on laivalla melkosen vähän, joten eipä paljoa kannata sen varaan laskea... Samat periaatteet pätee kuin maissakin, mutta kyllä se vaan laivalla on helpompaa.

• 4kymppinen

Varmasti suurin ero näkyy varattujen naisten kohdalla. Huonosta suhteesta ja seksin vähyydestä kärsivä nainen ei kehtaa lähikapakissa lähteä kenenkään matkaan, koska jutut leviävät ja koska joutuisi keksimään selityksiä missä tulikaan oltua.

Tilanne on toinen jossain lapin laskettelupaikassa, ulkomailla tai vaikkapa laivalla työporukan/pikkujouluporukan kanssa. Halut ovat kovat, jolloin kynnys lähteä miehen kanssa punkkaan madaltuu olennaisesti. Liian kranttu ei olla ulkonäön tms kanssa, koska tarkoitus on vaan ottaa kertapano eikä alkaa seurustelemaan. Myöskin passiivisen naisen kohdalla kynnys sille, että mies saa vokoteltua naisen petiin mataloituu, mutta kokemukseni mukaan seksuaalisesti aktiivinen nainen panee jotakin miestä lähes 100% varmuudella. Mutta jos mies on nössö niin ilman jää silti. Valinnan varaa laivalla riittää.

• Saannut (n)

Olin 90 luvun lopussa tyttöjen kanssa laivaristeilyllä Helsinki-Tukholma pikkujouluaikaan.
      Tanssiravintolassa eräs herrasmies tuli hakemaan mua tanssimaan. Tanssittiin siinä ja mentiin baaritiskille. Mies tarjosi dinkin ja jutteli muutenkin mukavia. Pian siirryimme ravintolan nurkkaukseen pöytään istumaan ihan kahdestaan. Hurmaava käytös ja kohteliaisuudet saivat mut ihan sekaisin. Kohta huomasin suutelevani tämän miehen kanssa ja paitani oli napitettu auki ja miehen kädet kävivät vaikka missä…
      Siitä sitten siirryttiin ensin minun hyttiini mutta siellä oli kaverini, niinpä siirryttiin siitä sitten miehen hyttiin jossa oli vastaavasti hänen kaverinsa. No miehen kaveri ymmärsi yskän ja lähti hytistä pois. Me taas tämän miehen kanssa ryhdyimme hommiin ja hauskaa oli pienestä humalasta huolimatta. Jäin nukkumaan hyttiin miehen viereen ja aamulla rakasteltiin vielä kerran vaikka miehen kaveri nukkui yläpedillä.
      Hipsin siitä sitten rakastelun jälkeen aamusella omaan hyttiini.
      Sen jälkeen en ole miestä tavannut koska asui ihan eri puolella suomea mitä itse.
      Tämä on kertomus elävästä elämästä eli kun on kohtelias ja huomaavainen niin kyllä sitä saa…

• Laivamatkaaja

harvinaisen helppo ja halpa tapaus. Et taida olla kovinkaan tarkka tavarstasi ja usko pois ei se mieskään sinua arvostanut kun heti annat kun vähän mukavia lässytetään ja paukku tarjotaan. Suurin osa laivalla olevista naisista ei kuitenkaan ole kaltaisiasi lutkia.

• Saannut(n)
        Laivamatkaaja kirjoitti:

harvinaisen helppo ja halpa tapaus. Et taida olla kovinkaan tarkka tavarstasi ja usko pois ei se mieskään sinua arvostanut kun heti annat kun vähän mukavia lässytetään ja paukku tarjotaan. Suurin osa laivalla olevista naisista ei kuitenkaan ole kaltaisiasi lutkia.

Miten niin helppo, miten sun mielestä sitten nainen pitää iskeä??? Näinhän se normaalisti menee, ja mitä siitä jos molemmat haluaa niin mitä väliä sillä on???
        Moralisoi siinä nyt vielä sitten sitä että ennen tätä tapausta olin ollut naimisissa vasta vähän yli 2 kk. Ja jos se ei riitä niin voin kertoa että ekan lapsen isäkään ei ollut oma aviomieheni mutta mitä siitä. Elämää tää vaan on.
        Nykyään olen eronnut ex miehestäni ja muuttanut tapojani. Enää en ole niin varma nakki kuin silloin. Kyllä kait jokainen tekee virheitä nuoruudessaan!!
        Ja niille jotka väittää tätä provoksi niin voin kertoa että sitä se ei todellakaan ole! Enkä ole edes ainut nainen joka käyttäytyy / on käyttäytynyt tällä tavalla.

• 4kymppinen
        Saannut(n) kirjoitti:

Miten niin helppo, miten sun mielestä sitten nainen pitää iskeä??? Näinhän se normaalisti menee, ja mitä siitä jos molemmat haluaa niin mitä väliä sillä on???
        Moralisoi siinä nyt vielä sitten sitä että ennen tätä tapausta olin ollut naimisissa vasta vähän yli 2 kk. Ja jos se ei riitä niin voin kertoa että ekan lapsen isäkään ei ollut oma aviomieheni mutta mitä siitä. Elämää tää vaan on.
        Nykyään olen eronnut ex miehestäni ja muuttanut tapojani. Enää en ole niin varma nakki kuin silloin. Kyllä kait jokainen tekee virheitä nuoruudessaan!!
        Ja niille jotka väittää tätä provoksi niin voin kertoa että sitä se ei todellakaan ole! Enkä ole edes ainut nainen joka käyttäytyy / on käyttäytynyt tällä tavalla.

Älä välitä tuosta kusipäästä, joka kateuttaan mankuu kun ei itte koskaan saa.

Oikeasti, tarinasi on hieno esimerkki siitä, että miehen kannattaa käyttäytyä kunnolla, jos haluaa saada kunnon naista. Äläkä mieti niitä nuoruudessa tehtyjä asioita virheinä. Pitäähän sitä elää ja kokea. Naisella on siihen yhtä suuri oikeus kuin miehelläkin. Sääliksihän sellaista käy, joka ei ole eläissään yhtä virhettä tehnyt, paitsi ehkä kerran 20 vuoden aikana on sukkapuikko lipsahtanut, mutta muuten ihan turvallisesti on aika mennyt tuvan nurkassa.

Jatka vaan samaan malliin niin meille miehillekin riittää iloa pikkujouluristeilyillä.

• Laivamatkaaja
        4kymppinen kirjoitti:

Älä välitä tuosta kusipäästä, joka kateuttaan mankuu kun ei itte koskaan saa.

Oikeasti, tarinasi on hieno esimerkki siitä, että miehen kannattaa käyttäytyä kunnolla, jos haluaa saada kunnon naista. Äläkä mieti niitä nuoruudessa tehtyjä asioita virheinä. Pitäähän sitä elää ja kokea. Naisella on siihen yhtä suuri oikeus kuin miehelläkin. Sääliksihän sellaista käy, joka ei ole eläissään yhtä virhettä tehnyt, paitsi ehkä kerran 20 vuoden aikana on sukkapuikko lipsahtanut, mutta muuten ihan turvallisesti on aika mennyt tuvan nurkassa.

Jatka vaan samaan malliin niin meille miehillekin riittää iloa pikkujouluristeilyillä.

säälittävämpää kuin mies, joka kannustaa naista jatkamaan pillunsa jakamista. 4kymppinen ei taida saada muilta kuin lutkilta, kun noin kovasti on jakamisen kannalla.

Tuo joka kertoi antaneensa laivalla, on muutenkin täysi lutka koska hänellä on äpäräpentu ja lyhyt avioliitto takana. Ja turha puolustelee sitä nuoruuden hairahduksella, tuskin olet mikään teini enään ollut siellä laivalla.

• Saannut (n)
        Laivamatkaaja kirjoitti:

säälittävämpää kuin mies, joka kannustaa naista jatkamaan pillunsa jakamista. 4kymppinen ei taida saada muilta kuin lutkilta, kun noin kovasti on jakamisen kannalla.

Tuo joka kertoi antaneensa laivalla, on muutenkin täysi lutka koska hänellä on äpäräpentu ja lyhyt avioliitto takana. Ja turha puolustelee sitä nuoruuden hairahduksella, tuskin olet mikään teini enään ollut siellä laivalla.

En voi väittää olevani ylpeä siitä mitä olen tehnyt mutta toisaalta en kadukkaan koska hauskaa on ollut.
        Kuten jo aiemmin kerroin se on jo taakse jäänyttä elämää ne seikkailut mitä 25-30 vuotiaana tein. Nyt olen täysin kunnollinen uskollinen nainen.

• Laivamatkaaja
        Saannut (n) kirjoitti:

En voi väittää olevani ylpeä siitä mitä olen tehnyt mutta toisaalta en kadukkaan koska hauskaa on ollut.
        Kuten jo aiemmin kerroin se on jo taakse jäänyttä elämää ne seikkailut mitä 25-30 vuotiaana tein. Nyt olen täysin kunnollinen uskollinen nainen.

kyllähän noita ex-lutkia toki riittää. Aluksi jaetaan pillua muka nuoruuden huumassa(joka ei todellakaan ole mikään syy varsinkaan jos ollaan jo aikuisia 25-30 vuotiatia), sitten yritetään löytää mies, joka tuollaisen kumppanikseen kelpuuttaisi ja mahdollisesti vielä elättäisi.

• Saannnut (n)
        Laivamatkaaja kirjoitti:

kyllähän noita ex-lutkia toki riittää. Aluksi jaetaan pillua muka nuoruuden huumassa(joka ei todellakaan ole mikään syy varsinkaan jos ollaan jo aikuisia 25-30 vuotiatia), sitten yritetään löytää mies, joka tuollaisen kumppanikseen kelpuuttaisi ja mahdollisesti vielä elättäisi.

Onko se jotenkin sulta pois miten minä olen viettänyt nuoruuteni???
        Haloo!!! Ja mikä sinä olet toisia haukkumaan lutkaksi? Taidat itse olla sääliittävä teini tai sitten vanhapoika joka ei vielä ole päässyt edes poikuudestaan eroon.
        Kuten aiemmin sanoin en ole ylpeä teoistani mutta samaan hengen vetoon täytyy sanoa että ihan hiivatin hauskaa on ollut eikä kaduta pätkääkään tekemiseni. Ennemmin harmitatisi se että silloin nuorena sitä ja sitäkin olisi voinut tehdä mutta nyt lähellä 40 rajapyykkiä ei enää voi koska on lapsiakin. Seksi on ihana asia!!!
        Voit "Laivamatkaaja" provoilla takaisin ihan niin paljon kuin haluat keskustelu osaltani päättyy tähän.

• Laivamatkaaja
        Saannnut (n) kirjoitti:

Onko se jotenkin sulta pois miten minä olen viettänyt nuoruuteni???
        Haloo!!! Ja mikä sinä olet toisia haukkumaan lutkaksi? Taidat itse olla sääliittävä teini tai sitten vanhapoika joka ei vielä ole päässyt edes poikuudestaan eroon.
        Kuten aiemmin sanoin en ole ylpeä teoistani mutta samaan hengen vetoon täytyy sanoa että ihan hiivatin hauskaa on ollut eikä kaduta pätkääkään tekemiseni. Ennemmin harmitatisi se että silloin nuorena sitä ja sitäkin olisi voinut tehdä mutta nyt lähellä 40 rajapyykkiä ei enää voi koska on lapsiakin. Seksi on ihana asia!!!
        Voit "Laivamatkaaja" provoilla takaisin ihan niin paljon kuin haluat keskustelu osaltani päättyy tähän.

edes hävetä, sitä että olet jakanut pilluasi. Mitä miehesikin tykkäisi jos tietäsi, että hänen vaimonsa ei edes kadu sitä, että on jakanut pilluaan. Sitäpaitsi se seksi on miehen nautinto ei naisen.

• mies27v
        Laivamatkaaja kirjoitti:

edes hävetä, sitä että olet jakanut pilluasi. Mitä miehesikin tykkäisi jos tietäsi, että hänen vaimonsa ei edes kadu sitä, että on jakanut pilluaan. Sitäpaitsi se seksi on miehen nautinto ei naisen.

oletpas sinä harvinaisen TYPERÄ ihminen laivamatkaaja... Täys pellehermanni!!!!

• Saanut 2
        Laivamatkaaja kirjoitti:

2 vuotta sitten olin ruotsin risteilyllä ja sielä iskin 2naista samaan aikaan (siskoja)! Oltiin vielä kaikki naimisissa omilla suunnillamme.ME olimme kaikki antavaisia lutkia! Varatuille hyvä mesta saada vierasta..:) Olen ollu laivalla useinki joka kerta saanu naista ja melkein kaikki varattuja! olen Itse iskeny ja naiset tullu suoraa ehdottelemaan. On tullu silloinki ku on vaimo samassa pöydässä? Ruotsin laivat totta..;) Hyviä muistoja takana ja edessä.
        m34

• Mirkku

Olit huomaavainen miehelle ja sait. Good for you! Muistakaa muut naiset myös tämä opetus.

• 80-90-luvuilla

kun ne olivat ainoa suhteellisen halpa tapa matkustaa ja pitää hauskaa. Silloin ei ollut halpalentoyhtiöitä ja lomamatkat olivat kalliita. Laivoilla oli porukkaa keskellä viikkoakin ja meininki sen mukaista. Nykyisin on todella laimeaa. Itselläni suurimmat kokemukset Ruotsin laivoilta ovat juuri 96-98 ja silloinkin oli jo selkeää laskusuuntaa. Parasta tulosta saat viikon etelänlomaviikolla Bulgarian aurinkorannikolla, Ibizalla tai sitten ihan Suomessa lihatiskibaareissa Helsingissä (kannattaa olla edes 22-v, jotta pääse sisälle). 24-vuotiaana vasta aukeavat taivaan portit.

• Viikkarinpahin

Voin kertoa teille 20 vuotta henkilökuntaan kuuluneena että kyllä laivat ovat porauslauttoja. Aina sain, jos työpäivän päätteeksi lähdin muutamalle, Ei sitä tarvinnut kauan odotella kun oli kiimainen nainen vierellä ja pitihän sitä silloin tällöin auttaa kärsivää. Saattoi muuten olla juuri sun muijas. Kuka tietää :)

• ghxtrjfj

Kun nainen on poissa kotipaikkakunnaltaan hänen estonsa laskevat. Tämä johtuu osittain seikkailunhalusta ja varmuudesta siitä ettei juttu yhdenillan jutusta leviä.

• tanssitaitoinen35

Olen saanut useasti pil.lua laivalta. Menen sinne laivan raflaan, pyydän naisia tanssimaan ja olen herrasmies jas käyttäydyn hyvin. Eikä saa olla liikaa kännissä.
      Kyllä sieltä saa jos vaan uskaltaa lähestyä naista.

• man man man..

Ruotsinlaivoilla viikolla kulkee vaan eläkeläiset kuten Tallinna laivoillakin..Jos on höyli antamaan kelle vaan-saahan sitä..Ei nuo ole mitään nuorten tai keski-ikäisten menomestoja kuin korkeintaan pikkujouluaikaan.! Vanhaa rupuasakkia ja akat tosi rumia..

• kiltti boheemikko

Tjaa-ah..

peruslaivoilla yleisö on todellakin sitä keski-iästä eläkeikäiseen. Baltic Princess voi yllättää positiivisesti ja aina kannattaa ottaa opiskelijaristeily, jos mahdollista. Ja jos mahdollista, ottakaa risteily niin, että yöpaluu on Tukholmasta Suomeen, jolloin mukana on paljon ruotsalaisia tyttöjä.

Kokemusta porauslautoista on vain vähän, sillä useimmiten olen ollut niillä joko

a) kiltinä poikamiehenä ja tosimiehen mielestähän yhden illan jutut on väärin tai
      b) varattuna

Mutta jotain kokemusta on seikkailumielellä mutta ei oikeastaan kuin kourallinen joten

Parhaat kokemukset:
      Kun olin 12-vuotias, joku rillipäinen butterface kysyi diskossa että "moi, miten menee". Olin itse tuolloin ylipainoinen rumilus. joten tämä oli jo lupaava alku. Risteily oli tietysti koululaisille tarkoitettu. Ei muuten olisi diskossa oltu.

Kerran matkalla Tukholmaan kaverin kanssa meinasimme iskeä naiset ihan vaan siksi, että päästäisiin hyttiin nukkumaan. Kummallakaan ei ollut hyttiä ja molemmat varattuja. Nuoria naisia oli tuolla laivalla 0 kappaletta ja ne 2 28-32-vuotiasta näyttivät siltä, että niille olisi pitänyt olla vähän komeampaa seuraa, joten jäi koittamatta.

Matkattiin Tallinnaan ja heti risteilyn alussa joku 45-vuotias nainen tarttui tupakkapaikalla juttuun. Juteltiin ja lopuksi suudeltiin. Minun oli mentävä kaverieni luo hyttiin eikä tuon jälkeen tavattu.

Viimeksi tulin Tukholmasta Suomeen päin ja joku ruotsalainen kaljavatsainen rillipää tanssi kanssani ja antoi handjobia tanssilattialla. Menetin kiinnostukseni ja painelin nukkumaan.

Helpommin saa ihan koto-Suomen maankamaralta. Viimekertainen kokemukseni saa minut kuitenkin vielä yrittämään joskus mutta en lähtisi laivalle pelkästään seksi mielessä. Pitää olla joku muu motivaatio. Tietysti jos on mahdollista lähetä opiskelijaristeilylle niin tilanne on ihan eri, mutta niistä minulla ei ole kokemusta.

• Laivatyttö25

Oltiin tyttöjen kanssa laivalla ja sattui hieman erilainen juttu. Tapasin baarissa mukavan ruotsalaisen pojan ja illan mittaan päädyttiin hänen hyttiinsä juomaan kaljaa. Hytissä poika, ehkä parikymppinen sai puheillaan minut pyörryksiin ja päädyimme suutelemaan. Tämä sai minut ihan kiimaan ja pikkuhiljaa käteni hamuili hänen munalle, joka jo ensi tuntumalta vaikutti melkoisen suurelta. Omalla kundillani on kaiketi aika tavanomaisen kokoinen ja tämä iso kokoinen kalu sai mut entistä enemmän estottomaksi. Kaivoin kalun esiin ja otin häneltä suihin jonkin aikaa. Tässä vaiheessa olin jo aivan märkä ja pyysin häntä riisumaa loputkin vaatteet. Pian hän kaivoikin kortsun ja tuli sisääni ja miten hyvältä hän tuntuikaan. Jonkin aikaa pantuaan hänellä alkoi veltostumaan ja hän pyysi ottamaan taas suihin. Sain hänet uuteen nousuun ja hän tuli taas sisälleni mutta loppu kiimassa kortsu jäi ja pian hän laukesi sisääni. Suutuin tästä todella paljon, koska seurustelen ja en ole pillereillä. Puin heti päälleni ja lähdin hytistä.

Portaikon luona olevilla penkeillä oli jotain kundeja juomassa olutta ja jäin jostain syystä heidän seuraansa. Jotenkin juttu lähti käsistä ja lähdin yhden näistä kanssa hänen hyttiin juomaan lisää kaljaa. Pian hän jo olikin käsi housuissani ja tunsin vanhojen mällien leviävän pikkareihini. Kundi ei varmaan sitä tajunnut kun olisi halunnut nuolla minua. En ihan tarkkaan enää muista kännin takia mitä tapahtui mutta pian hän pani minua. Vanhat mällit liukastivat mukavasti ja olin todella kiihottuneena kesken jääneestä edellisestä touhuamisesta. Tämä kundi pystyi panemaan paljon pidempään ja lopulta hänkin laukesi sisääni. Sitten jäimmekin nukkumaan loppu yöksi. Aamulla lähdin omaan hyttiin ilman sen kummempia tuntemuksia, mutta nyt muutaman yön jälkeen morkkis on aivan uskomaton enkä saa edes nukuttua. Toivottavasti jälkiehkäisy toimii ja selviin ilman tauteja. Eikä alkoholia tälle tytölle aikoihin.

• Markke

Oletko ollut tämän jälkeen laivalla nautiskelemassa? Kuulosti todella kiihoittavalta.

• Ahahahahahaha!!! Vanha juttu mutta hyvä silti!

• Omat kokemukset

Nooh, ite kun olen ruotsinpaateilla ollut, niin eipä se meininki yleensä poikkea siitä mitä on baareissa maissa. Monesti tarjonta on aika rajoitettua: siellä laivan juottolassa on usein vain kourallinen potentiaalisia naikkosia ja niilläkin jo usein seuraa valmiiksi. Toisaalta yleensä ollaan menty kaveriporukassa laivalle lähinnä ryyppäämään, ei niinkään naisia jahtaamaan. Naisia kerkeää jahtaamaan maissakin.

Nyt kun tarkemmin mietin, niin ei meidän kaveriporukasta tainnu kukaan yhdelläkään reissulla vierasta naista siellä laivalla pokata. Työporukan kanssa jotkut ovat päässeet kyllä petiin peuhaamaan, mutta yleensä samaan porukkaan kuuluvien kollegoiden kanssa... Että silleen.

En osaa sanoa onko meno ollu villimpää joskus takavuosina, ite olen sen ikäinen että noi lavareissut aloitin vasta siinä 1990-2000 -lukujen vaihteessa.

• kärpänen69

Kävimme kavereiden kanssa 31.12.12-1.1.2013 laivalla Tallinnassa. Tapasin vanhemman naimisissa olevan isotissisen 85 DD naisen laivan baarissa. Hänellä oli päällään sexy pikkumusta joka paljasti enemmän kuin kätki, jalassa verkkosukat ja pun piikkikorot. .Pian olimme hänen hytissään riisuin hänet mekon alla vain stay ups sukat... Panin häntä edestä ja takaa ja pyysin saada lähettää lastin hännen pillunsa perukoille. Oli ihana tunne naida tätä jumalaista naista...

• dkldldklff

Todennäköisesti pildee saa jos osaa tanssia. Tanssilattian kautta pääsee lähes aina panopeijaisiin.

• anzzy.

Henkilökunnanpuvussaa saa liikaakin, työpäivät ovat pitkiä ja raskaita

• antti12348

Pelimies saa aina olen samaa mieltä yllä kirjoittajan kanssa. Kokemusta ompi myös tueksi

• matkamies43

Vaikka ruotsinlaivoilla meno on hiljentynyt niin kyllä siellä saa naista edelleen helposti. Aika usein nimenomaan varattua naista. Arkena kun on kaikenlaista kuntaristeilyä ja hoitoalan koulutusristeilyjä niin sukupuolijakauma on ihan kohdallaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8502
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3271
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2614
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2185
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2171
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2159
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1917
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1723
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      66
      1686
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18