Mikä mielestänne on paras selluliittivoide?
Mikä paras
3
1234
Vastaukset
- rouva reisi
Käytin Biotherme selluliittivoidetta päivittäin 2 tuubia peräkkäin . Ne kestivät n. 6 viikoa yhteensä. Reisien sisäpintojen muhkurat silenivät silminnähden.Oikeasti.1 tuubi maksaa n. 50 €.
- Avon-Vippari
Avon Solutions Cellu-Sculpt kiinteyttävä ja muotoilevaa selluliittivoidetta (14,90) ja säännöllisellä käytöllä olen saanut selluliittiä vähentymään ja ihon kiinteytymään pakaroista, reisistä ja vatsasta, toinen hyvä n myös Instant tone-kiinteyttävä vartalosuihke (19,90).
lisätietoja [email protected] - tomaatintaimi
Olen kokeillut yhtä jos toista voidetta, apua en ole niistä saaanut. Harmikseni vaan raha menee hukkaan, ovat meinaan aika kalliita ja niitä ohjeen mukaan tarttee käyttää monta kuukautta että hyöty savutetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726