Ylipaino

supermies645465

olin eilen suositussa helsinkilaisessa yokerhossa jossa kay noin 25-35 vuotiaita ja taas pisti oikein silmaan kuinka paljon ylipainoisia naisia siella oli. Miehista ehka 10-15% oli ylipainoisia ja sairaalloisen ylipainoisia ei ollut yhtaan, naisista taas 40-50% prosenttia oli selvasti ylipainoisia ja sairaalloisen ylipainoisiakin oli useampia.
Voitte iskea eteen vaikka minkalaisia naistenlehtien tutkimuksia mutta aivan varmasti 20-40 vuotiaissa naiset on selvasti ylipainoisempia kuin miehet.

15

1850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhiojjojo

      missä yökerhossa on sairaalloisen ylipainoisia? Sellaiset ihmisethän pystyvät liikkumaan vaan suht vaivalloisesti...tuskin menevät yökerhoihin. Mut sä varmaan tarkoitat että ne tyyliin 168cm ja vaikka...no 75kg naiset on niitä sairaalloisen bonia? Mulle se kyllä tarkoittaa lievää ylipainoa. Ite kun käyn viihteellä niin ei kyl tule katseltua ihmisiä tollai, pidetään hauskaa, muutama drinkki...tanssitaan..

      Sulla ei sit käyny flaksi eilen? Kandee vaihtaa baarii...kysellä kavereilta et missä on kapakka jos ei ole läskei. Jos sillä onnais?

      • ihfk

        ei enaan kylla ole nuorella naisella lievaylipaino vai vedetaanko tahan esille se kuuluisa raskaat luut kortti.


      • kvg
        ihfk kirjoitti:

        ei enaan kylla ole nuorella naisella lievaylipaino vai vedetaanko tahan esille se kuuluisa raskaat luut kortti.

        Katsoppa painoindeksi


      • hei halooo
        ihfk kirjoitti:

        ei enaan kylla ole nuorella naisella lievaylipaino vai vedetaanko tahan esille se kuuluisa raskaat luut kortti.

        Oletko kuullut sellasesta ku painoindeksi? Jos on 168 cm pitkä ja painaa 75kg on painoindeksi 26,5. Normaalipainon ja lievän ylipainon rajana on muistaakseni 25 (itselläni on jotain 23 eli olen normaalipainoinen). Huomattavaa ylipainoa on jos indeksi menee yli 30 ja sairaalloisella se on lähellä 40. Eli ota asiosta selvää ennen ku alat meuhkaamaan.

        Iällä eikä sukupuolella ei ole merkitystä indeksiä laskiessa, ainoa asia joka saattaa muuttaa tulosta on huomattava lihasmassa, koska lihas painaa enemmän kuin läski.


      • jefwj
        hei halooo kirjoitti:

        Oletko kuullut sellasesta ku painoindeksi? Jos on 168 cm pitkä ja painaa 75kg on painoindeksi 26,5. Normaalipainon ja lievän ylipainon rajana on muistaakseni 25 (itselläni on jotain 23 eli olen normaalipainoinen). Huomattavaa ylipainoa on jos indeksi menee yli 30 ja sairaalloisella se on lähellä 40. Eli ota asiosta selvää ennen ku alat meuhkaamaan.

        Iällä eikä sukupuolella ei ole merkitystä indeksiä laskiessa, ainoa asia joka saattaa muuttaa tulosta on huomattava lihasmassa, koska lihas painaa enemmän kuin läski.

        naisilla ei sita lihasta ole joten 168/75 on aika selluliitilla varustettu.


      • tylsä paskiainen
        hei halooo kirjoitti:

        Oletko kuullut sellasesta ku painoindeksi? Jos on 168 cm pitkä ja painaa 75kg on painoindeksi 26,5. Normaalipainon ja lievän ylipainon rajana on muistaakseni 25 (itselläni on jotain 23 eli olen normaalipainoinen). Huomattavaa ylipainoa on jos indeksi menee yli 30 ja sairaalloisella se on lähellä 40. Eli ota asiosta selvää ennen ku alat meuhkaamaan.

        Iällä eikä sukupuolella ei ole merkitystä indeksiä laskiessa, ainoa asia joka saattaa muuttaa tulosta on huomattava lihasmassa, koska lihas painaa enemmän kuin läski.

        "Iällä eikä sukupuolella ei ole merkitystä indeksiä laskiessa, ainoa asia joka saattaa muuttaa tulosta on huomattava lihasmassa, koska lihas painaa enemmän kuin läski."

        Nykymuodin mukaisesti oletetaan että miehellä ja naisella on samanlainen ruumiinrakenne. Sekä samalla haistatetaan pitkät niille tutkimuksille joiden mukaan miehillä on keskimäärin enemmän lihasmassaa.


    • Epäilen ovatko tutkimukset samaa mieltä. Suurin osa ylipainoisista miehistä ei käy yökerhoissa.

      • kalvotaiteilija

        Jos multa kysytään ,niin pieni ylipaino ei haittaa naisellakaan, kuhan muuten on suht liikunnallinen ja tietynlainen ryhti myös. Meissä suomalaisissa kaipa vähän tuppaa tuo ruumiinrakenne olemaan sellainen joka korostaa nuita "kiloja".
        Itellä myös.


    • Totta, eikö vain?

      Baareissa näkyy ylipainoisia naisia enemmän kuin ylipainoisia miehiä siitä syystä, että ylipainoiset miehet eivät enää vaivaudu baariin, koska heillä ei ikinä siellä flaksi käy. Naisilla ylipaino ei kuitenkaan ole esteenä seksiseuran saamiselle, joten he käyvät baarissa, koska "kelpaavat" siellä ainakin joillekin miehille. Se, ymmärtävätkö he tulevansa vain hyväksikäytetyiksi, on kuitenkin eri asia.

      • todellakaan ymmärrä...

        vaan rehvastelevat saavansa "baarista seuraa"..

        Eivät raukat tajua totuutta=PILLU SE ON PORSAALLAKIN!!


    • Nainen, BMI 22

      Missäköhän paikoissa oikein pyörit? Itse liikun aika paljon Helsingin yöelämässä. Käyn ulkona kerran tai parikin kertaa viikossa Kallessa, Luxissa, Apollossa ja joskus Teatterissa, joten olen kohtuuhyvin kartalla siitä, millaista porukkaa näissä 3-kymppisten paikoissa liikkuu.

      Täytyy sanoa, etten kyllä ymmärrä väitettäsi yhtään! Siis joka toinen nainen on mielestäsi sairaalloisen ylipainoinen. Aivan paskapuhetta tai sitten käsityksesi sairaalloisesta ylipainosta on jotenkin outo.

      Itse taas olen sitä mieltä, että yökerhot ovat täynnä hoikkia, trendikkäitä ja hyvin pukeutuvia naisia. Samaa ei voi kyllä sanoa miehistä, valitettavasti. Lihavia miehiä en minäkään ole olen paljon nähnyt yöelämässä mutta esim. huonosti pukeutuvia sitäkin enemmän. Ja rumia ja lyhyitä, aivan kuin suomalaiset naiset ja miehet olisivat eri rotua. Sanoisin, että keskivertoyökerhossa näkee illan aikana ehkä kolme kivannäköistä miestä - he ovat yleensä varattuja. Kivannäköisiä ja hoikkia/normaalipainoisia naisia taas on 13 tusinassa. Eli kovasti ihmettelen tätä mielipidettäsi.

      • Komea ulkkis

        Minä käyn jokus enemmän kuin 3 kertaa viikossa ulkona helsingissä. this is what I see: paljon ylipainoisia ihmisä ja paljon ihmisiä jotka eivät osaa pukeutua pukeutuvat esim huppareihin ja kaikenlisäksi nämä ihmiset eivät osaa käyttäytyä.eivät ymmärrä, että baariin kun mennäään niin siellä pitää olla sosiaalinen. Olen itse ulkomaalainen ja samoin on kaverini meillä on myös suomalaisia kavereita mukana olemme molemmat jätkiä ja hoikkia,tyylikkitä,komeita.


        IHMISTEN PITÄÄ OPPIA PUKEUTUMAAN HYVIN JA OLEMAAN SOSIAALISIA KUN HE MENEVÄT BAAREIHIN...KIITOS


    • kummaa

      Missäköhän yökerhossa sitten olet käynyt? En ole itse koskaan nähnyt sairaalloisen ylipainoista missään yökerhossa, joten ihmettelen havaintoasi. Sairaalloisen ylipainoiset kun eivät yleensä moisissa paikoissa käy. Lievästi ylipainoisia näkyy suunnilleen saman verran kuin normivartaloisia ja hoikkia.

      Vai ootko niitä miehiä, joiden mielestä painoindeksi 27 tarkoittaa sairaalloista ylipainoa?

    • ,,,,,,,,,

      80% naisista oli pahasti lihavia ja loput normaalipainoisia siis ei yhtään hoikkaa naista. Eipä ole tullut käytyä samassa spurgupaikassa toista kertaa.

      • köyhää....

        Vähän säälittävää jos valitsee ravintolansa naisasiakkaitten painon mukaan. Mulla on ainakin omassa paikallisessa juottolassani yleensä hauskaa vaikka siellä ei oman porukan lisäksi olisi yhtään alle 60-vuotiasta (vanhustentalo vieressä), ei siis todellakaan yhtään komeaa miestä, mutta kun on hyvässä seurueessa niin mitä väliä muista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

      Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      43
      3272
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

      Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      25
      1959
    3. Sano jotain

      Kivaa hänestä.
      Ikävä
      94
      1714
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

      Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1610
    5. Sä olet liian

      Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      57
      1563
    6. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

      https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      111
      1392
    7. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

      HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      309
      1351
    8. Mitä ajattelet

      Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      105
      1336
    9. Luulen että suuri rakkautesi

      On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      131
      1244
    10. Martinan juoksutapahtuma

      Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1147
    Aihe