Hei! Ehkä ei ole ihan oikea palsta, mutten muutakaan paikkaa keksinyt... Ostaisin 77v. isälleni joululahjaksi lahjakortin kunnolliseen jalkahoitoon, ei siis kosmetologille, vaan oikein perinteiseen känsien ja jalkojen hoitoon. Helsinkiläisenä paikat on hakusessa, mistä siis perinteinen jalkahoitaja Loviisassa tai lähialueilla, max. Porvoossa.
jalkahoitaja
6
2274
Vastaukset
- ..............
moni kosmetologi tekee kunnollisia jalkahoitoja johon kuuluu känsien poistot yms.
- kkkkkkkkkkkkkkkk
Jalkaterapia Soccus, Pirjo Helokumpu Puh. 019 - 524 81 66
Sibeliuksenbulevardi 8 D
06100 PORVOO
Toimiala: Jalkojenhoitoa
Partanen Eija Tmi Puh. 040 - 529 79 88
Lapinniementie 20
06100 PORVOO
Toimiala: Jalkojenhoitoa
Sonfoot Puh. 0400 - 66 61 05
Siika- kiitos.....
tänks, alan soittelemaan. Pappa ajelee vielä itse autolla, ja Porvoo on melko tuttu kaupunki, joten siellä selvinnee perille ilman enempiä ruumiita...
.. pienen alueen sisällä, esim www.kauneushoitolajaanakolu.fi (tehnyt hyvää työtä vanhoillekin jaloille)
- Anonyymi
Vanha aloitus, mutta on ihan pakko lisätä tähän kohtaan tieto, että jalkahoito Lucky Feet on paikka, jonne ei missään nimessä kannata mennä. Pöyristyttävää, että siellä istuudut tuoliin ja jalkahoitaja ilmoittaa, että ei koskaan liottele jalkoja ei myöskään hiero, eikä tee muutakaan. Siinä sitten istut puoli tuntia ja lyöt rahat tiskiin. En suosittele todellakaan. En, en en.
- Anonyymi
Harmi että tänne laitetaan aika epäasiallinen palaute eikä suoraan jalkahoitajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069