Muistaako kukaan sanoja tähän lauluun?
"Pieni kuningatar unten mailla,lepää siinä täysin huolta vailla..." kertosäe: "Kun sä syliin tulet illoin ilmein päättäväisin,mietin kuinka sulle sen mä selvittäisin,että täällä kylmyys tunteista on hallitsevin"
Katri-helenan laulamana olen sen kuullut.Ja tosi huonon Berit-version.Laulua en löydä mistään,olis kiva saada ees sanat.
pieni kuningatar
2
1650
Vastaukset
- vähäsen myöhäs joo. :D
Pieni kuningatar untenmailla nukut siinä täysin huolta vailla sinulla on haave valtakuntas joka suojaa rauhallista untas toivon ettei sinne pahuus pääse portin ulkopuolelle vain jää se soisin elämääsi kirkaan päivänpaisteen sekä lämmön sydämmeen
kertosäe: Sinä muutit elämääni enemmän kun luulin ääni koski sisimpääni itkus kun mä kuulin mutta katsoit jälleen minuun huulin hymyilevin kun sä syliin tulet illoin ilmein päättäväisin mietin kuinka silloin sulle sen mä selvittäisin että täälä kylmyys on tunteista hallitsevin
pieni kuningatar unten mailla nukut siinä täysin huolta vailla kumpa surut ei sua kosketaiskaan kumpa murheet valtaansa ei saiskaan mutta maailma vaikka kääntäis selkää ole silti vahva älä pelkää ajatuksin aina sinua mä seuraan minne vain sä kuljetkaan
kertosäe 2X- BirgittaHAGERT
mitä kirjotan youtubee että löyvvän tuon laulun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149