Vitun elävät anopit

tuntematon

mix ne anopit ei kuole tai elää korkeintaan siihen asti kunnes heidän poika mene naimisiin.että mä vihaan mun anoppia vittu se on lehmä ammä.pommittaa mun miehelle kännykkään 20kertaa päivässä ja mies pommittaa sitä takas ihan kuin jotain vitun lasten ihastus leikkii ja pakko edes yx tekstari lähettää päiväs sekä anopin että miehen se pommitus on sellaista kuulemma et se tarkottaa et kaikki on hyvin.onnex se asuu ulkomailla ja nään sen korkeintaan kerran vuodes.sanoi kerran et "mulla on pakko olla kännykkä päällä kokoajan et poika tietää jos pommittaa et kaikki on kunnossa."2v nyt naimisis oltu ja uskokaa yksikään päivä ei ole mennyt ettei edes yhtä tekstaria oo lähetetty ja pommituksia tullut.ikään kuin mun mies elää kahta elämää ja haluaa tietää sekä mitä täällä tapahtuu että siellä.jos rakastaa äitiään niin paljon niin menköön sinne jumalauta.ja aina kun puhun sen lehmän kanssa jos on vaikka jotain omia mielipiteitä niin jos mies on siellä paikalla niin hänen on pakko olla aina samaa mieltä äitinsä kanssa,en tiedä mutta toi mihenikin on aika idiootti ei tollasta olisi jos hän ei haluaisi hänen olevan sellainen mutta kun hänkin sopeutuu siihen.sanoin sen asian kyllä häiritsevän mua vaikka kuinka monta kertaa mut se vaan sanoo että ei voi mitään kyl säkin soittelet omille vanhemille ja käyt siellä päivittäin.TÄSTÄ VOI TULLA IHAN HYVIN EROKIN KYLLÄ TÄLLÄ KÄNNYKKÄ POMITUKSILLA ON SAANNUT MUN HERMOT LOPPUMAAN...

35

3107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kroohh

      ...oikein sytytä tämä sun provosoiva juttu.
      Liian läpinäkyvä.

      Joku varmaan voi tosissaan vastatakkin.

      • ???

        Kyllä vikaa on jo teillä muussakin kun vain miehes anopissa. Miksi hyökkäät noin rajusti vastaan..... Onko välisi olleet aina noin kireät????? Pitäisikö mennä itseensä välillä? Mustasukkainen olet vaan, tai kateellinen heidän rakastavista väleistään. Muutu tai lähde vetään. Sit vielä... sun kirjoitustas oli vaikee lukee kun .....HITTO, IHAN MITEN SATTUU. SATTUI ETENKIN SILMIIN!!!!


      • kirjoittajaaa

        ette näköjään usko tohon.mutta kyllä se on totta.en ole katellinen.ehkä olenkin mutta olisitte tekin 2vuoden jälkeen.ei ole helppoa.enkä usko että katellisuudesta nyt sitten onkaa kysymys.en tahdo jotain vitun anoppia elämääni.ei sen ole pakko tietää kaikkea mitä täällä tapahtuu.tahdoin vain asiallisia vastauksia omista mielipiteistänne jos sellaisia ei teiltä löydy ei tarvitse vastata ollenkaan.te jotka vastasitte tähän itse käytte näissä anoppi keskusteluissa joten en usko että tekään ihan RAKASTATTE omia anoppeja.kaikki ne anopit lehmät on jotka katsovat omaa poikaa ihan kuin tämä olisi vielä kaksi vuotias pikku poika ja tarvitsee edelleen äitiä elämäänsä.


      • vastauksista...
        kirjoittajaaa kirjoitti:

        ette näköjään usko tohon.mutta kyllä se on totta.en ole katellinen.ehkä olenkin mutta olisitte tekin 2vuoden jälkeen.ei ole helppoa.enkä usko että katellisuudesta nyt sitten onkaa kysymys.en tahdo jotain vitun anoppia elämääni.ei sen ole pakko tietää kaikkea mitä täällä tapahtuu.tahdoin vain asiallisia vastauksia omista mielipiteistänne jos sellaisia ei teiltä löydy ei tarvitse vastata ollenkaan.te jotka vastasitte tähän itse käytte näissä anoppi keskusteluissa joten en usko että tekään ihan RAKASTATTE omia anoppeja.kaikki ne anopit lehmät on jotka katsovat omaa poikaa ihan kuin tämä olisi vielä kaksi vuotias pikku poika ja tarvitsee edelleen äitiä elämäänsä.

        ...Niitä tuskin tulet saamaan nimitellessäsi täällä anoppeja lehmiksi, ja "vitun anopeiksi".
        Ja huom. minä EN ole anoppi ja tykkään omastani!
        Miten se on itseltäsi pois, jos anoppi pitää yhteyttä mieheesi?


      • Paskalehmälle
        kirjoittajaaa kirjoitti:

        ette näköjään usko tohon.mutta kyllä se on totta.en ole katellinen.ehkä olenkin mutta olisitte tekin 2vuoden jälkeen.ei ole helppoa.enkä usko että katellisuudesta nyt sitten onkaa kysymys.en tahdo jotain vitun anoppia elämääni.ei sen ole pakko tietää kaikkea mitä täällä tapahtuu.tahdoin vain asiallisia vastauksia omista mielipiteistänne jos sellaisia ei teiltä löydy ei tarvitse vastata ollenkaan.te jotka vastasitte tähän itse käytte näissä anoppi keskusteluissa joten en usko että tekään ihan RAKASTATTE omia anoppeja.kaikki ne anopit lehmät on jotka katsovat omaa poikaa ihan kuin tämä olisi vielä kaksi vuotias pikku poika ja tarvitsee edelleen äitiä elämäänsä.

        olet, vitun lehmä, hankkinut sterilisaation, ettei tuollaisia ímbesillipaskoja vaan synnyt tähän suomeen yhtään enempää.
        Kyllä sun geeniperimäs on niin nolla, että ihan oksettaa. Kuole pois, paskalehmä!


      • PAPAZA
        ??? kirjoitti:

        Kyllä vikaa on jo teillä muussakin kun vain miehes anopissa. Miksi hyökkäät noin rajusti vastaan..... Onko välisi olleet aina noin kireät????? Pitäisikö mennä itseensä välillä? Mustasukkainen olet vaan, tai kateellinen heidän rakastavista väleistään. Muutu tai lähde vetään. Sit vielä... sun kirjoitustas oli vaikee lukee kun .....HITTO, IHAN MITEN SATTUU. SATTUI ETENKIN SILMIIN!!!!

        koko elamani en nahnyt paholainen mina kuule paholainen tehtava ja nyt oma anoppi teke pahamppi kuin paholainen en ymmaran mita vittu mainen voitta minun lapset rakasta minua niin paljon mutta paholainen anoppi yritta koko ajaa rikku maidan vali mita tehda kuka neuvo


      • ************
        kirjoittajaaa kirjoitti:

        ette näköjään usko tohon.mutta kyllä se on totta.en ole katellinen.ehkä olenkin mutta olisitte tekin 2vuoden jälkeen.ei ole helppoa.enkä usko että katellisuudesta nyt sitten onkaa kysymys.en tahdo jotain vitun anoppia elämääni.ei sen ole pakko tietää kaikkea mitä täällä tapahtuu.tahdoin vain asiallisia vastauksia omista mielipiteistänne jos sellaisia ei teiltä löydy ei tarvitse vastata ollenkaan.te jotka vastasitte tähän itse käytte näissä anoppi keskusteluissa joten en usko että tekään ihan RAKASTATTE omia anoppeja.kaikki ne anopit lehmät on jotka katsovat omaa poikaa ihan kuin tämä olisi vielä kaksi vuotias pikku poika ja tarvitsee edelleen äitiä elämäänsä.

        Sä käytät tollasta kieltä ja odotat asiallisia vastauksia? Sä taidat olla aika suhtellisen tyhmä yksilö?

        Mun on todella pakko tunnustaa että tässä maailmassa minua vituttaa eniten ihmisten TYHMYYS! Ja vähään aikaan en ole lukenut noin tyhmää ja ameeban älynluokkaa olevaa tekstiä.

        Niin ja OPETTELE KIRJOITTAMAAN! Oikein silmiin sattuu!


    • grammarnazi1000

      > TÄSTÄ VOI TULLA IHAN HYVIN EROKIN KYLLÄ TÄLLÄ KÄNNYKKÄ POMITUKSILLA ON
      > SAANNUT MUN HERMOT LOPPUMAAN...

      Näemmä sulta on loppunut myös kappalejaot, oikeinkirjoitus ja välilyönnit.

      Tuon näköistä tekstiä ei kovin moni jaksa lukea. Mä en ainakaan jaksanut.

    • kriisi?

      Kuulostat siltä että sulla on ongelmia itsesi kanssa. Koitat paikata repaleista itsetuntoasi miehesi kautta, ei ihme että anoppi on huolissaan pojastaan. Nuo sanat tyhmä ja lehmä, kuvannevat sinua itseäsi todella hyvin. Lisäisin siihen vielä itsekäs.

      • välitä ap

        hullut anopit täällä kitisee. Kyllä on jo aika sairasta tollanen tekstaripommittelu, huhhuh. Eihän sun miehellä o enää aikaa muuhun ku äitinsä kanssa tekstaamiseen. mulla menis kyllä hermot totaalisesti. Ihme mammanpojan oot ottanu. ny jätät sen ja sen hullun äidin!


      • .....
        välitä ap kirjoitti:

        hullut anopit täällä kitisee. Kyllä on jo aika sairasta tollanen tekstaripommittelu, huhhuh. Eihän sun miehellä o enää aikaa muuhun ku äitinsä kanssa tekstaamiseen. mulla menis kyllä hermot totaalisesti. Ihme mammanpojan oot ottanu. ny jätät sen ja sen hullun äidin!

        Käsitin että tekstailevat enimmäkseen kerran päivässä. Ei se ole paljon.
        Aloittaja myönsi itsekin käyvänsä päivittäin omien vanhempiensa luona.
        Olen sitä mieltä että äiti ei ole turhaan huolissaan pojastaan, kyllä syy on miniässä kokonaan. Tervejärkinen ja terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei ole puolisonsa vanhemmille mustasukkainen. Olisi eri asia jos anoppi asuisi naapurissa ja oli jatkuvana riesana, mutta asuu kaikenlisäksi ulkomailla.


    • antsopi

      En haluaisi kaltaistasi miniää, jolta puuttuu alkeellinen sivistys ja käytöstavat.
      Eihän se kännykkä kaiketi ole sinun, vaan miehesi?
      Olet yhtä omistava vaimona, kuin on anoppisikin poikaansa kohtaan.
      Vakka ja kansi: anoppi ja miniä. Sovitte yhteen oikein hyvin.

      • torjuva anoppi

        Olen 100 % anopin kannalla. Toivottavasti liittosi katkeaa lyhyeen.
        Miehelläsi on surkea tilanne, kun hän yrittää pitää sinut poissa äitinsä näköpiiristä.
        Äiti tuskin haluaa sinua tavata.
        Kyllä se olet sinä, joka pyrkii yhteydenpitoon. Sen huomaa, vaikka en jaksa lukea vuodatusta kuin vähän alkua.

        Aikuinen ihminen ei kestä tuollaista vaikka se olisi olevinaan vitsiä.


    • Mene saunan taakse,,,,,,,,,...

      varmaan onkin aika yksinkertainen, kun tuollaisen imbesillin ottanut ja takuuvarmasti tulee ero muutenkin, eihän tuollaista lehmmää kukaan voi katsella, että kehtaa vanhempaa ihmistä nimitellä.
      Itse olet luuska ja täysi paska. Täysin kehittymätön ja kirjotuskyvytön,,,suorastaan naurettava.

      • alkuperäistä

        puolustelematta, mutta etpä taida itsekään olla alkuperäistä parempi.... tuosta kielenkäytöstäsi päätellen.


      • öllinen
        alkuperäistä kirjoitti:

        puolustelematta, mutta etpä taida itsekään olla alkuperäistä parempi.... tuosta kielenkäytöstäsi päätellen.

        Apukoululaisen asteella henkisesti ja kirjoitustaidoltaan, se on luettavissa aloittajan tekstistä.


    • anoppeja pilkkaat

      voi pilkka joskus osua pahasti omaan nilkkaasi, sillä sinustakin voi aikaa myöten tulla anoppi. Mitens sitten suu pannaan jos (toivottavasti) poikasi ottaa vaimokseen sellaisen miniän joka vihaa sinua yhtä paljon kun sinä anoppiasi nyt.

    • **************

      Sulla tosiaan on ongelma. OMAN ASENTEES KANSSA!

      Eikä kyllä tuo kielenkäyttö, puhumattakaan kijoitustaidottomuusestasi anna sinusta kovinkaan fiksua kuvaa.

      Lähinnä säälin anoppias! Varmaan sitä vituttaa kun poika on lyönyt näppinsä tyhmään paskaan.

      Oikeesti, opettele edes kirjoittamaan niin että tota tekstiä pystyy sujuvasti lukemaan.

      • solidaarisuutta

        Tuollaisen hyökkäyksen kohteena oleminen on siksi kamala asia, että olen kokonaan anoppisi puolella.
        Jos käyttäydyt elävässäkin elämässä noin törkeästi, niin kuka sinua jaksaisi, vaikka olisi luonteeltasi enkelin tasoa.

        Toivon kuitenkin, että tämä on provo, jolla yrität saada aikuiset ihmiset pillastumaan ja hyökkäämään kirjoitustasi vastaan.
        Varmaan olet onnistunutkin.


    • tuntematon....

      vitun ääliöt ette näköjään tunnista minkään kaupungin murretta.Vitun tyhmät dementoidut sirkusapinat.en istu tällä hetkellä koulun penkillä joten ei ole pakko käyttää kirjakieltä.toi vottavasti kaikki olette nyt tyytyväisiä koska kirjoitan kai nyt hyvin?kelpaako nyt?
      minä olen ollut
      sinä olet ollut
      hän on ollut
      me olemme olleet
      te olette olleet
      he ovat olleet

      • nytkös

        sitten harmittaa kun et saanutkaan myötätuntoisia vastauksia...


    • paljastaa

      heti sen, että et ole ihan normaali ihminen. Kirjoitat omituisesti paasaamalla ja kaikki yhteen pötköön, hyvin vaikelukuista tekstiä. Tiedätkö sen, että kirjoituksen perusteella voi jo nähdä ihmisen mielenterveyden tilan ja nyt näyttää siltä, että sinulla ei ole asiat elämässäsi ihan kohdallaan. Älä syytä omista ongelmistasi miestäsi tai anoppiasi tai ketään muutakaan henkilöä vaan käännä katseesi itseesi ja tutki omaa sisimpääsi ja käytöstäsi. Kannattaa kääntyä terveydenhoitohenkilöstön puoleen tuollaisessa ahdistuksessa.

      • että ap:llä kirjoittajalla

        ei taida olla kaikki asiat kunnossa kun täytyy täälläkin haukkua ja huutaa ihmisille. Todella ala-arvoista tekstiä.


    • tässä, joka

      on ollut vähän samassa tilanteessa. Me asumme myös hyvin kaukana lapsemme perheestä ja aikaisemmin minulla oli tapana soittaa lapselleni n. kerran viikossa. Tekstiviestejä tuli lähetettyä harvemmin. Tämä runsas yhteydenpito oli kuitenkin miniälle liikaa, joten olen ottanut etäisyyttä heihin ja nyt soitan erittäin harvoin, ehkä parin kuukauden välein.

      Tunnustan kyllä, että minulla on ollut paha tapa kysellä lapsilta, että onko kaikki hyvin tai oletko nyt onnellinen? On kai luonnollista, että vanhemmat haluavat tietää jopa aikuisilta lapsiltaan, että kuinka heillä menee. Varsinkin siinä tapauksessa kysymys on asiallinen jos vanhemmat vaistoavat, että jotain on vialla. Tarkoituksena on vanhemmilla tietenkin se, että voisivatko he mitenkään auttaa vaikeassa tilanteessa olevaa lastaan.

      • Kirrjoitit tasapainoisesti!

        Sinunlaisesi anopin toivoisi jokainen saavansa!
        Kyllä äiti-poikasuhteessa on tosi paha ongelma, jos tekstareita vaihdetaan päivittäin. Ei ole aikuisten touhua!
        Koko ajan kimpussa oleva anoppi huonontaa väkisinkin pojan (tai tyttären) avioliittoa, vaikka kuinka muuta tarkottaisi.
        Antakaa lastenne elää aikuisten elämää! Kolmas pyörä avioliitossa on liikaa.
        Kirjoituksen aloittaja on oikeutetusti vihainen. Taatusti on vihainen myös lapsen tasolle sidotulle ja sitoutuneelle miehelleen, ei pelkästään anopilleen.
        Oikealla ja aikuisella tavalla lastaan rakastava anoppi karttaa kaikin keinoin tuottamasta murhetta lapsensa perheeseen.


    • on poika?

      Sinunkin pitäisi sitten kuolla ennenkuin poikasi voi avioitua?
      Jos kielenkäyttösi ja muu käytöksesi ovat samanlaisia niin toivon että sinusta ei ikinä tule anoppia.

      • Kirjoittajaaa

        Hei.Ensinnäkin kiitos kaikille jotka vaivautuivat vastamaan jopa näin kovia vastauksia.Ensin haluan selvittää teille kaikille etten minä ole mikään sairas ihminen ja että minä en riitele tai huuda mitään anopilleni ollaan ihan hyvissä väleissä vain sen takia koska hän näyttelee.En ole koskaan loukannut häntä tai sanonut hänelle ikinä mitään rumaa tai nimitellyt esim.lehmäksi.
        Minulle meni vaan hermot joten ajattelin että voisin täällä kertoa jollekin joka osaisi neuvoa,mutta näköjään olen ollut väärässä.Luulen että teilläkin olisi jotain sanottavaa jollekin tai pyytäisitte neuvoja jos olisitte ollut samassa tilanteessa kuin minä.Luulen että ketää ei kestäisi.En ole ikinä sanonnut että en halua hänen ottavan yhteyttä,kyllä hän saa ottaa yhteyttä mutta kaikella on rajansa,soittakoon ja kysyköön vointia vaan mutta,luulen hänenkin olevan vähän epäreilu.Mitäköhän te sanotte siihen että hän vain pommittaa ulkomailta ja mieheni soittaa hänelle eikä osa puhua pari minuuttia vaan vähintään 10.Kyllä siihenkin laskua kertyy.Hyvä jos itse on soittanut viimeisen vuoden aikana 2kertaa.Toivottavasti nyt ymmärätte vähän edes paremmin.
        Alkuperäinen kirjoittaja


      • olisit
        Kirjoittajaaa kirjoitti:

        Hei.Ensinnäkin kiitos kaikille jotka vaivautuivat vastamaan jopa näin kovia vastauksia.Ensin haluan selvittää teille kaikille etten minä ole mikään sairas ihminen ja että minä en riitele tai huuda mitään anopilleni ollaan ihan hyvissä väleissä vain sen takia koska hän näyttelee.En ole koskaan loukannut häntä tai sanonut hänelle ikinä mitään rumaa tai nimitellyt esim.lehmäksi.
        Minulle meni vaan hermot joten ajattelin että voisin täällä kertoa jollekin joka osaisi neuvoa,mutta näköjään olen ollut väärässä.Luulen että teilläkin olisi jotain sanottavaa jollekin tai pyytäisitte neuvoja jos olisitte ollut samassa tilanteessa kuin minä.Luulen että ketää ei kestäisi.En ole ikinä sanonnut että en halua hänen ottavan yhteyttä,kyllä hän saa ottaa yhteyttä mutta kaikella on rajansa,soittakoon ja kysyköön vointia vaan mutta,luulen hänenkin olevan vähän epäreilu.Mitäköhän te sanotte siihen että hän vain pommittaa ulkomailta ja mieheni soittaa hänelle eikä osa puhua pari minuuttia vaan vähintään 10.Kyllä siihenkin laskua kertyy.Hyvä jos itse on soittanut viimeisen vuoden aikana 2kertaa.Toivottavasti nyt ymmärätte vähän edes paremmin.
        Alkuperäinen kirjoittaja

        kirjoittanut tuon aloituksen hiukan toiseen tyyliin, niin olisit ehkä saanutkin toisenlaisia vastauksia. Nuo nimittelyt "vitun anoppi" sekä "lehmä" olivat suoraan sanottuna asiattomia.


      • letkan lukenut
        Kirjoittajaaa kirjoitti:

        Hei.Ensinnäkin kiitos kaikille jotka vaivautuivat vastamaan jopa näin kovia vastauksia.Ensin haluan selvittää teille kaikille etten minä ole mikään sairas ihminen ja että minä en riitele tai huuda mitään anopilleni ollaan ihan hyvissä väleissä vain sen takia koska hän näyttelee.En ole koskaan loukannut häntä tai sanonut hänelle ikinä mitään rumaa tai nimitellyt esim.lehmäksi.
        Minulle meni vaan hermot joten ajattelin että voisin täällä kertoa jollekin joka osaisi neuvoa,mutta näköjään olen ollut väärässä.Luulen että teilläkin olisi jotain sanottavaa jollekin tai pyytäisitte neuvoja jos olisitte ollut samassa tilanteessa kuin minä.Luulen että ketää ei kestäisi.En ole ikinä sanonnut että en halua hänen ottavan yhteyttä,kyllä hän saa ottaa yhteyttä mutta kaikella on rajansa,soittakoon ja kysyköön vointia vaan mutta,luulen hänenkin olevan vähän epäreilu.Mitäköhän te sanotte siihen että hän vain pommittaa ulkomailta ja mieheni soittaa hänelle eikä osa puhua pari minuuttia vaan vähintään 10.Kyllä siihenkin laskua kertyy.Hyvä jos itse on soittanut viimeisen vuoden aikana 2kertaa.Toivottavasti nyt ymmärätte vähän edes paremmin.
        Alkuperäinen kirjoittaja

        Jos olisit kirjoittanut asiallisesti ja ilman kiroiluja ja nimittelyjä, olisi moni vastaaja voinut asettuakin asemaasi.
        Nyt sai mitä tilasit.

        Jos haluat asiallisen mielipiteenvaihdon, avaa uudelleen eri nimimerkillä rauhallinen ja asiallinen aloitus, niin tilanne on toinen.

        Kokeile.


    • pekka 60

      Mulla on hyvä anoppi,antaa vaikka viissixst eväät kyllä tämä tää kyllä on kyllä odotan millon anoppi tulee.sitten sänkyyn?

    • Näin sen näen

      Kyllä sinun käytöksesi tuntuu selvästi mustasukkaisen ihmisen käytökseltä.
      Miehesi on siis sanonut, että sinä itsekin käyt päivittäin omilla vanhemmillasi. Todellako? Sinä siis saat pitää yhteyttä omiin vanhempiisi, mutta miehesi ei saa pitää yhteyttä omaan äitiinsä, joka vielä kaiken huipuksi asuu ulkomailla?
      Miksi vain sinulla on oikeus vanhempiisi?
      Haukut anoppiasi lehmäksi ym. Onko se mielestäsi hyvää käytöstä? Tuntuisiko hyvältä, että miehesi haukkusi sinun äitiäsi vitun lehmäksi ja ämmäksi?
      Kerrot, että "tästä voi tulla erokin". Kyllä luulen, että se olisi paras ratkaisu ainakin, kun katsoo asioita miehesi ja hänen sukulaistensa kannalta. Suosittelen!

    • Gabriel Tykkyr

      Varo vaan ettei pojan oma äiti iske tätä ja vie häntä sinulta. Siinähän tässä on kysymys. Teidän mielenvikaisten naisten maailmankuva on useimmiten aika vinha.

    • ......

      mix ne anopit ei kuole tai elää korkeintaan siihen asti kunnes heidän poika mene naimisiin.että mä vihaan mun anoppia

    • ehqrjhrj

      Heh, muistappa sitten itse kuolla kupsahtaa kun oma mukelos pariutuu..

      Muuten en ota kantaa avautumiseesi.

    • Ketju jo vanhentunut

      Ero varmaan on jo selvä, niin että turhaan tämä ketju on esiin kiskaistu.

      Vaimo tuossa jo kirjoittaa, että mies on idiootti ja anoppi on lehmä.
      Viisas ja älykäs tuntematon kirjoittaja on jo varmasti kaukana tuosta oudosta liitosta.
      Mikään avioliitto ei luonnollisesti kestä kaiken aikaa piippaavaa kännykkää.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe