Pimeys ja räntäsade on saanut minut jälleen haaveilemaan lomamatkasta. Siitä tulikin mieleeni, että minkä on ollut paras lomakohteesi? Entä mikä paikka on vielä haaveilun asteella?
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
Vastaukset 36
Vanhimmat
Voisin sanoa, että aika viihdyttävä kohde. Aika viihdyttävä.
Pattijoki on ollut.
Intiaan haaveilen.
Paras paikka... Ite asiassa niitä on kaks. Torremolinoksen kupeessa oltiin rantalomalla elokuussa tyttökaverin kaa, se oli aika mahtavaa.
Ite valkkaisin sen route 66:n. Kuuma ja kiireetön kesä ja alla joku klassinen ameerikan rauta.. Siin ois pari viikkoo ihan mukava ajella vaan.
ollaan yhdessä lähdössä sinne, sen Islannin kautta:) Vai joko unohdit:( Olihan sinne muitakin tulossa.. Sumin lupasin opettaa ratsastamaan ja kaikkee.....
Taitaa se toinen lähtijä olla jo täysin muissa kuvioissa :D Mut voidaan myö sumi ottaa tilalle :D Enkä oo unohtanu... :) mie vaan aattelin että ethän sie nyt kumminkaa :p
Sen jälkeen mie huitasenki siitä peruun...
teidän kanssa, tottakai... niin joo, se yks kyllä puuttuu, harmi. Mitäs siellä Perussa... Ootko jonkun naisen jo sieltä katsastanu valmiiks itelles, vai miks heivaat meen pois matkasta siinä vaiheessa? :)
...se on kuitenkin tuo Saimaa.
Kun saa tehdä leirin sellaiseen suojaiseen poukamaan, missä kalliot viettää veteen. Teltta varvikkoon vähän ylemmäs. Tulet rantakalliolle ja laskeva aurinko paistaa vastarannan kallioon ja mäntyihin. Selällä porskuttaa rahtilaiva varkaudesta kohti Imatraa. Käydään uimassa ja katellaan kuikkia. Sitten keitellään sumpit ja yritetään löytää jostain lisää kuivaa puuta... istutaan tulilla ja ootellaan, josko norppa tulis pintaan. Ei se tule.
Aamulla, kun usva ei oo vielä hälvennyt poukamasta, seikkaillaan hirmuisissa louhikoissa ja etsitään kalliomaalauksia.
Noh.. rupes menemään hempeeksi. Mutta toi on mun suosikki.
Tää on vielä haaveilun asteella: en oo koskaan ollu muikkuverkoilla joulukuussa. Jos tulis yhtä lauhaa kuin viime talvena, voisi onnistua ehkä?
Se oli aika ikimuistoinen. Oli sitte meinaan kylymä.
Jos mä aattelen suosikkia siltä kannalta, että mihin voisin uusiks lähtee, ni vaikka mä sitä jenkkien typeryyttä monessakin eri asiassa 'vihaan', ni kyllä Florida on jäänyt silti kiehtomaan.
Haaveissa on Mauritius ja Malediivit, sekä Australia Uus-Seelanti akseli. Mutta mihinkään noista nyt ei niin polttavaa hinkua ole lähtee.
Lappi kutsuu ens talvena.
paras lomakohde on ollu Tallinna enkä muutenkaan oo päässy vielä Norjaa pidemmälle :-) Haaveilun asteella on pattijoki ilman muijaa ja ehkä sit joku Intia muijan kanssa. Tosin ei sekään paha loma olis et vuokrais jostain heinäkuussa asuntoauton, nappais porukan parhaita kavereita messiin ja lähtis kierteleen pariksi viikoksi Suomen kesää. Sellaista iltaa tai viikonloppua ei taida ollaakaan heinäkuussa etteikö jossainpäin Suomea ois festarit tai edes jonkun sortin kissankastajaiset.
jääny Tallinna välistä kokonaan. Tai kerran oon satamassa käyny. Pitäis korjata toi asia joskus.
Pattayalle ei taasen oo mitään hinkua. En tiiä kuin paljon se paikka on sit 10:ssä vuodessa muuttunut, mut on ne avoviemäreiden hajut jääny niin lähtemättömästi päähän, et hyiyäk.
Tää on mun unelmien kohde...jossain päin rantaa Egyptissä
http://www.youtube.com/watch?v=7dJdkovbC7s
Tai ainakin mukavinta on ollut kanarialla.
Haluaisin.. voi että kun haluaisin päästä jonnekkin trooppiselle paratiisisaarelle
http://www.mytahitireport.com/Moorea17.jpg
Tietysti Egypti kiinnostaisi historian takia erittäin paljon. Sitten olisi se mun aikasempi haaveeni kiertelystä california/texas/new mexico -akselilla.
Äh, pääsis edes jonnekkin missä on lämmintä :D
Entäs se Peru... ? Mie jo kattelin lentojaki
Eikös sun pitäisi haikailla Tahitille?
Haikailenkin :DD
"Moorea on saari Tyynellämerellä Ranskan Polynesiassa. Se sijaitsee noin 17 kilometrin päässä pääsaari Tahitista. Papeetesta, Tahitilta menee päivittäin lauttoja Moorealle. Saarta on aiemmin kutsuttu myös nimellä Aimeo. Moorea on osa Windward-saarten saariryhmää."
En ole unhotanut ja pidän huolen ettet säkään unohda ;DD
30.10.2011 on lähtö tänne:
http://www.mantrav.nl/images/peru/peru-hr.jpg
Faija vei meidät joka kevät nassikkana Pariisiin. Eli siellä on tultu käytyä noin 10 kertaa. Virtuaalisesti.
Sain jopa Pariisin matkan häälahjaksi v. 1998!
Ei ole muuten tultu käytyä siellä, vaikka useammat esitteet onkin luettu. Pariisi kaupunkikohteena joskus ehkä tulee toteutettua.
Mun lupaus perheelleni on Kreeta. Olen tehnyt "faijat" jo useampana vuotena ja luvannut "... sinne muuten mennään sit ku...."
Työni puolesta ja lomaillen olen kiertänyt monissa paikoissa, mutta kyllä mä vielä noi toteutumattomat unelmat teen tosiksi.
Eilen tuli itsekin surffailtua matkatoimistojen saiteilla ja nyt olis hinku Sheychelleille, Venezuelaan tai Thaimaahan.
kerta toisensa jälkeen palaan haaveissani Serengetiin tai kalaharin autiomaahan.
En osaa suosikkia nimetä käydyistä paikoista, enkä ole vielä palannut samaan paikkaan uudestaan.
Ku kerran johonki lähtee, ni se pitää sit olla sellanen paikka missä ei oo ennemmin käyny.
on sellaista kiertäjän verta reisilaskimoissa :)
lomakohde kohdetta ole, koska kerran eläissäni olen turistirysä paikassa käynyt kanariansaarilla ja koskaan en enää seuramatkoille lähde vaan kohde on tietty maa jossa yhdessä paikassa viihdytään sen mitä keritään ja paikan vaihto. Mahdollisuuksien mukaan turistirysäkohteet kieretään ja kaukaa ;DD
Suosikkini ovat italia, intia ja saudi-arabia.
Mexico oli kanssa maa jonne voisi palata.
Kreikka on kanssa ihan ok.
Egyptissä vois huvittaa myös käydä.
Taas rekkauttuneet pilanneet tämänkin keskustelun kaksinpuheluillaan. Get A Life!
Sie et vastannu ees ite alotukseen.... kommentoisit mieluummin sitä, Ku meidän matkasuunnitelmaa Pohjoisamerikan ja väliamerikan halki andeille.
paree mieli?
on se vaan outo tunne ku toinen posauttaa ketjun alta =)
Ihan oikeessa olit sumi otti vattan pohjasta
kato sellasta miestenjuttuja, jotka ois muutenki unohtunut :)
helppohan sun on sannoo :D mulle jäi se tonni
kaikialle haluisi...mutta thaikkuihin olisi mukava lähteä. siel on lämmintä ja upeita paikkoja.
Mä en oikeestaan ole juurikaan matkaillu, ainut etelänloma on ollu pikku likkana reissu äiteen kanssa Italiaan =P
Mutta kyllä mäkin vielä kerkiän..
Aika paljon on paikkoja mihin tahtoisin, aika paljon seurastakin riippuen. Esim.Kreikka,Egypti,Australia jne.. Tai jos kahdestaan miehen kanssa niin ehkä joku pieni paratiisisaari olis oikein romanttinen. Jos kahden kaverin kanssa niin joku hyvä biletyspaikka lämpimässä. :)
Jos sitä hankkis sellasen säästötilin vaikka,että joskus pääsis lähteenkin.
Vaikea valinta...kaikissa on puolensa, samaan paikkaan ei kuitenkaan tee mieli heti uudestaan.
Haaveiksi on jääneet niin monet paikat...
Ensimmäisenä tulee mieleen Sarek.
Karpathos,ehkä..
Suosikkiasema syntyy mielikuvasta asua paikassa mahdollisesti pitempäänkin..
Omatoimimatkani Yhdysvaltoihin ja kuuden viikon lomat Argentiinassa ovat olleet ihan parhaita.
Haaveilun asteella on road trip Baltian läpi Valkovenäjälle ja Ukrainaan.
Elämäni aikana aion ehdottomasti käydä myös Okinawalla.
Itävalta. Levi on myös lemppari talvilomakohteena.
Kaukomatkat eivät kiehdo, kun en tykkää koneessa kököttää.
C: kärttää Uuteen Seelantiin, mutta se se vasta kaukana on. Tiedä mikä kumman päähänpinttymä sillä siitä on, joten kai sinne pitää mennä, kun on akkavallan alla.
Haaveilen ensi talvesta ja laskettelulomasta.
Törkeen siisti mesta. Jengi puhuu siel Suomea, kertoo muuten aika paljon kuinka paljon sikäläiset arvostaa meiän kulttuuria.
.
Täälläkin on pimeää ja sataa räntää. Mun suosikki on Lesbos.
Cuul.