Nuoren miehen neitsyys.

Epätietoinen.

Olen 19-vuotias nuori mies ja edelleen neitsyt. En tiedä kuinka yleistä se on minun ikäisten miespuolisten henkilöiden keskuudessa, mutta luulisin että kuitenkin suhteellisen normaalia (?).

Mieleni tekisi päästä neitsyydestäni eroon, mutta ei kenen tahansa kanssa. Siksi olenkin etsinyt, en välttämättä sitä oikeaa (ei minulla sitä vastaankaan mitään olisi), mutta sellaista naispuolista henkilöä, jonka kanssa olisi mahdollista muodostaa hieman pitempiaikainenkin suhde.

Jos vaikka baarissa tällaisen naisen tapaisi ja sovittaisiin treffit myöhemmälle ajankohdalle, niin miten luulisitte tämän naisen reagoivan siihen, kun kerron olevani neitsyt? Minulla ei ole _mitään_ hajua onko se naisten mielestä huono vai hyvä asia. Jotenkin vaan on sellainen fiilis että naiset pitävät sitä enemmänkin negatiivisena asiana (ai että sellanen tumpelo... no eipä se sänkyseikkailu sitten pituudella tule pilatuksi).

Heh...
Kaipaisinkin lähinnä naisten kommentteja tähän asiaan. Myös miestenkin kommentit ovat tietenkin tervetulleita.

Mutta sitten jos kuitenkin kyllästyn sen potentiaalisen pitempiaikaisen kumppanin etsintään ja haluan päästä yhden yön jutulla poikuudestani eroon, niin onko sopivaa pläjäyttää se päin naisen pläsiä kesken baari-illan jutustelun?

"Täällä soitetaan musiikkia aika lujalla. Niin muuten hei, mä olen sitten neitsyt."

Voin kuvitella naisen kaikkoavan tässä vaiheessa :)

29

11784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lässyn

      Lässyn

    • Sessa

      Itse huolin mieluummin kokeneemman miehen.
      Voithan jättää kertomatta että olet "neitsyt".Tietty siinäkin on kyllä omat riskinsä olemassa kuten kertomisessakin..Se kun tulee joka tapauksessa ilmi että olet kokematon,ellei vastapuolikin ole sitten neitsyt.

      • Anonyymi

        Ei missään nimessä saa mainita asiasta naisille tai miehille. Jokainen nainen tietää, että tässä vaiheessa on jtn mätää, jos ei ole vielä yhtynyt. Miehille, jos kerrot he nauravat, koska ilmiselvästi et saa naisia.


    • nainen

      Poikaystäväni oli juuri 19 täyttänyt kun tutustuimme ja sitä ennen hänellä oli ollut ensinmäinen kertansa. Melkein vasta 19 vuotiaana.
      Ei se niin harvinaista ole kuin mitä luulet. Kukaan mies ei vaan kehtaa sitä tunnustaa.
      Minullekkin hän kertoi että hänellä on ollut jo 4 naista minua ennen ja vasta puolen vuoden seurustelu ajan jälkeen minulle kehtasi kertoa että oli valehdellut. Oli ollut vain yhden tytön kanssa yhden illan juttu.
      Se jotenkin ilahdutti minua. En tykännyt ajatuksesta että hänellä olisi ollut seksiä muittenkin kuin minun kanssani.
      Mitä kauemmin me olemme seurustelleet sitä ihanemmaksi seksi on tullut.
      Tiedämme mistä tykkäämme ja mistä emme.
      Ei sinun ole pakko saada nyt heti neitsyyttäsi pois. Odota rauhassa ja koe se ensi kerta jonkun kanssa kuka on sinulle tärkeä.

    • boy85

      Jeah, itsekin olen neitsyt, 18v.
      Ymmärrän TÄSMÄLLEEN mitä sinä sanoit tekstissäsi. Ihan kuin olisit lukenut ajatukseni. Veit sanat suustani. Itsekin haluaisin löytää jonkun kivan tytön, mielellään neitsyen myös. Mutta semmoista on varmaan aika vaikea löytää nykymaailmassa. Tai mistäpä minä tietäisin...

      • Mies 27

        Pääsin itse neitsyydestäni vasta 25-vuotiaana naisen kanssa, joka oli hyvin kokenut. Rakastelukerta ei jäänyt hänen kanssaan ensimmäiseksi.


    • Pena

      Pari tilaisuutta päästä neitsyydestä eroon olisi ollut parinkympin hujakoilla, mutta tunaroin ne omalla jännittämisellä ja estyneisyydellä. 23-vuotiaana ihastuin tosi hyvännäköiseen ja sexyyn ulkomaalaiseen naiseen. Hän ei lopuksi ollutkaan ehkä kiinnostunut minusta kuin jonkin sortin kaverina ja vaikka nukuimme kaksi yötä vierekkäin, ei mitään kehkeytynyt. Hänellä oli jo kokemusta ja tuossa vaiheessa tajusin, että neitsyys on muodostunut minulle taakaksi josta oli päästävä eroon. Tunsin olevani niin alakynnessä yleensäkin naisten "iskemisessä" koska jouduin häpeämään neitsyyttäni. Se on ainoa asia josta olen valehdellut ystävilleni - väitin menettäneeni poikuuteni 19-vuotiaana vaikka se oli vielä tallella. 24-vuotiaana hankkiuduin poikuudestani viimein eroon maksullisen naisen kanssa, vaikka vielä vuotta aiemmin olisin voinut vannoa etten niin ikinä tekisi. Se kannatti, sillä tuossa iässä poikuus oli jo muodostunut henkiseksi taakaksi minulle ja todella haittasi vastakkaiseen sukupuoleen tutustumista. Sen jälkeen on ollut oikeitakin suhteita. Jos et halua mennä huoriin, niin ehkä kannattaisi kokeilla jos pääsisit taakastasi eroon jossain sopivassa paikassa kunnon humalassa - poistanee turhia estoja kun on niin kännissä ettei tajua edes hävetä avutonta ekakerta suoritustaan.

      • kaksoneN

        ...yäk! Siis järkkyä! Se, että on käynyt huoran luona on jo tarpeeksi ällöttävää, mutta siis kuvottaa koko ajatus, että miesystävä olisi menettänyt neitsyytensä huoran kanssa.
        Siis minusta olisi aivan mahtavaa, jos mies olisi neitsyt, tietäisi olevansa miehen ensimmäinen. Tekee pahaa ajatella tuota sinun huoratempaustasi, vaikken sinua edes tunne. Toivottavasti. Huh-huh.


      • ,,,
        kaksoneN kirjoitti:

        ...yäk! Siis järkkyä! Se, että on käynyt huoran luona on jo tarpeeksi ällöttävää, mutta siis kuvottaa koko ajatus, että miesystävä olisi menettänyt neitsyytensä huoran kanssa.
        Siis minusta olisi aivan mahtavaa, jos mies olisi neitsyt, tietäisi olevansa miehen ensimmäinen. Tekee pahaa ajatella tuota sinun huoratempaustasi, vaikken sinua edes tunne. Toivottavasti. Huh-huh.

        siinähän ällöttää mutta vielä enemmän ällöttää poikuus tallella oleva tumpelo.

        mitä eroa on huoralla ja vaimolla: huora on halvempi


      • poikuus 20++
        kaksoneN kirjoitti:

        ...yäk! Siis järkkyä! Se, että on käynyt huoran luona on jo tarpeeksi ällöttävää, mutta siis kuvottaa koko ajatus, että miesystävä olisi menettänyt neitsyytensä huoran kanssa.
        Siis minusta olisi aivan mahtavaa, jos mies olisi neitsyt, tietäisi olevansa miehen ensimmäinen. Tekee pahaa ajatella tuota sinun huoratempaustasi, vaikken sinua edes tunne. Toivottavasti. Huh-huh.

        Pena kirjoitti, että poikuus alkoi jossain vaiheessa haitata kaikkiin naisiin/tyttöihin tutustumista. Minulla on ihan samanlainen tunnelma.

        Tällainen poikuudesta johtuva "lukkiutuminen" ja turhautuminen vaikuttaa aika tavalliselta, kun on lukenut neitsyys-poikuus -keskusteluja.

        Jotenkin uskallus tehdä aloitteita on mennyt minulta melkein kokonaan. Siihen ovat vaikuttaneet baareissa olevat tylyt naiset - sen lisäksi että olen poikkeavan vanha asian suhteen. Joskus olen kuitenkin saanut naisilta myönteisiä kommentteja itsestäni, joten sillä perusteella pitäisi kai olla toivoakin.

        Itsekin olen harkinnut maksullisella naisella käymistä. Vielä en ole sitä tehnyt, koska saattaisi olla hienompaa tehdä SE maksuttoman naisen kanssa.

        Sinun, kaksoneN, kaltaisesi naiset taitavat olla harvinaisia. Suurin osa naisista ei taida välittää tällaisista kokemattomista (reilusti yli 20-v) tapauksista, joiden vakio-ominaisuuksiin kuuluuvat enemmän tai vähemmän ujous ja epävarmuus.


      • ota tästä paineita !
        poikuus 20++ kirjoitti:

        Pena kirjoitti, että poikuus alkoi jossain vaiheessa haitata kaikkiin naisiin/tyttöihin tutustumista. Minulla on ihan samanlainen tunnelma.

        Tällainen poikuudesta johtuva "lukkiutuminen" ja turhautuminen vaikuttaa aika tavalliselta, kun on lukenut neitsyys-poikuus -keskusteluja.

        Jotenkin uskallus tehdä aloitteita on mennyt minulta melkein kokonaan. Siihen ovat vaikuttaneet baareissa olevat tylyt naiset - sen lisäksi että olen poikkeavan vanha asian suhteen. Joskus olen kuitenkin saanut naisilta myönteisiä kommentteja itsestäni, joten sillä perusteella pitäisi kai olla toivoakin.

        Itsekin olen harkinnut maksullisella naisella käymistä. Vielä en ole sitä tehnyt, koska saattaisi olla hienompaa tehdä SE maksuttoman naisen kanssa.

        Sinun, kaksoneN, kaltaisesi naiset taitavat olla harvinaisia. Suurin osa naisista ei taida välittää tällaisista kokemattomista (reilusti yli 20-v) tapauksista, joiden vakio-ominaisuuksiin kuuluuvat enemmän tai vähemmän ujous ja epävarmuus.

        eiku mee tallinnaan huorataloon jossa ei tarvii uskoo kaveria "oli se hyvännäköne" (vanha lehmä ja lihava, hyi, kalliskin) vaan näkee itse


      • henry saari

        Kapakoissa kännilaiset naiset levittävät sukupuolitauteja. Hyvä ihminen, käytä rohkeasti kotimaisten huorien laadukasta ja turvallista palvelua
        http://www.tosimies.com


      • Anonyymi
        kaksoneN kirjoitti:

        ...yäk! Siis järkkyä! Se, että on käynyt huoran luona on jo tarpeeksi ällöttävää, mutta siis kuvottaa koko ajatus, että miesystävä olisi menettänyt neitsyytensä huoran kanssa.
        Siis minusta olisi aivan mahtavaa, jos mies olisi neitsyt, tietäisi olevansa miehen ensimmäinen. Tekee pahaa ajatella tuota sinun huoratempaustasi, vaikken sinua edes tunne. Toivottavasti. Huh-huh.

        Enemmän hyi se huora on kuin mies, jonka päänsisäinen paine ei enää kestä, että ei löydä naista yhdyntäkumppanikseen.


    • kaksoneN

      ...neitsyt, kuin pukki. Mikäs siinä olisi nuortamiestä opettaessa, kunhan olisi innokas oppimaan... =)

      • Mies35

        Minä menetin neitsyyteni vasta 33 vuotiaana enkä ole mielestäni menettänyt mitään. Totta on kyllä, että naisiin tutustuessani ehkä vähän hävetti enkä kertonut poikkeavuudestani kuin tälle naiselle, jonka kanssa sen sitten menetin. Toisaalta mitä pitempään olin neitsyt, sitä tarkemmaksi tulin sen suhteen kenen kanssa sen mahdollisesti menettäisin.

        Kumppani oli lopulta silloinen avovaimoni, itsekin neitsyt tuolloin vielä.

        Aika mahtava fiilis oli muuten!


      • Poika vm.88
        Mies35 kirjoitti:

        Minä menetin neitsyyteni vasta 33 vuotiaana enkä ole mielestäni menettänyt mitään. Totta on kyllä, että naisiin tutustuessani ehkä vähän hävetti enkä kertonut poikkeavuudestani kuin tälle naiselle, jonka kanssa sen sitten menetin. Toisaalta mitä pitempään olin neitsyt, sitä tarkemmaksi tulin sen suhteen kenen kanssa sen mahdollisesti menettäisin.

        Kumppani oli lopulta silloinen avovaimoni, itsekin neitsyt tuolloin vielä.

        Aika mahtava fiilis oli muuten!

        Hohhhoijaa vai et menettänyt juuri mitään kun menetit poikuutesi. No et varmasti, mutta ennen sitä olit kyllä menettänyt 15 vuotta seksiä!! Kyllähän tuollainen selibaatti jo tekeekin miehen haluttomaksi ja kylmäksi, että rupeaa puhumaan aivan pehmoisia. Mä menetin poikuuteni itsekkin liian myöhään, mutten sentään keski-ikäisenä. Elämä ilman seksiä on syvältä.
        Niin onko sulle tehty/tekemässä jotain sukupuolenvaihdosleikkausta kun sä sanoit olevas neitsyt?


    • Lone

      Hei!

      Luulen, että naisten suhtautuminen riippuu naisen iästä. Nuoremmat naiset (alle 21 ?) saattavat arvostaa enemmän sitä, että miehellä on kokemusta, mutta vanhemmille sillä ei luultavasti ole niin suurta merkitystä. Pikemminkin se neitsyys on ehkä hellyttävää ja söpöä :). Ja jos on joku vakavampi suhde, niin tuskin siinäkään asialla on merkitystä.

      • kaksoneN

        ...osua oikeaan, minäkin olen jo yli kolmekymppinen... =)
        Neitsyys miehellä ei mielestäni ole mikään hävettävä asia, vaan se kertoo siitä, että kyseessä on joko aikamoisen saamaton (heh) tyyppi, tai sitten harvinaisen fiksu, kun ei ole hypännyt kenen tahansa naisen kanssa sänkyyn.


      • Jassy
        kaksoneN kirjoitti:

        ...osua oikeaan, minäkin olen jo yli kolmekymppinen... =)
        Neitsyys miehellä ei mielestäni ole mikään hävettävä asia, vaan se kertoo siitä, että kyseessä on joko aikamoisen saamaton (heh) tyyppi, tai sitten harvinaisen fiksu, kun ei ole hypännyt kenen tahansa naisen kanssa sänkyyn.

        Samaa mieltä kaksosen kanssa. Olen itse myös 30 hujakoilla.. Eli minunkin käsitykseni mukaan miehen neitsyys haittaa nuorempia tytsyjä.. ei niinkään meitä ns aikuisia =).


    • Vertti

      Se on kuule aika yleistä, että 19-vuotias on neitsyt. Ei ainakaan kannata kuunnella toisten puheita sillä 90% niistä on hevonkukkua ja toiveunta. Omien juttujensa mukaan varmaan väh. puolet (vetäisin hatusta) 15-v pojista väittää harrastaneensa seksiä. Totuus lienee lähempänä 1%:a. Varsinkin, jos olet ujo, etkä baareile, voi se neitsyyden menettäminen tapahtua vasta paljon yli 2-kympin. Ujojahan monet suomalaiset ovat. Tytöillehän neitsyydestä eroon hankkiutuminen ei ole lähellekään niin vaikeaa kuin pojille.

    • vice vs.velocity

      Voi ny hemmetti! Mä oon sun ikäses ja oon tosi tyytyväinen siihen että olen neitsyt. Mikä kiire sulla on? Naiset ei halua "kokemattomia"? Kaverit nauraa? Mun mielestä nolointa siinä on se että olet itse nolona asiasta.

      • boy

        Hänellä on sentään itsekritiikkiä ja tajuaa huolehtia saamattomuudestaan. Itse olet luovuttaja joka ei tajua edes olla noloa. Luulet varmaan jonukun pitävän noita sun valheita itsellesi vakuuttavinakin.


    • kaunis nainen

      Jos olet kokematon, joku kokenut nainen tee sinusta orja loppuikääksi.

    • Nainen84

      Olin itse 16-vuotias, kun tapasin nykyisen kihlattuni hänen ollessa 21-vuotias.
      Hän oli silloin vielä kokematon, kuten myös minä ja koimme upean ensimmäisen kertamme yhdessä.
      Nyt on takana yli 2 vuotta yhdessäoloa ja on mahtavaa, kun olemme saaneet yhdessä opetella kaiken seksistä ja kokeilla yhdessä uusia asentoja ym. joita kumpikaan ei ennen ole kokeillut.
      Joten, on mielestäni todella mahtavaa, jos olet malttanut odottaa, etkä ole hypännyt sänkyyn heti ensimmäisen tarjokkaan kanssa.
      Olet harvinaisuus (vaikka laisiasi kyllä löytyy varmasti usemapiakin, mutta nykyään miehet menettävät neitsyytensä (ja naiset myös) aivan liian helposti, siksi olet harvinainen ajattelutavaltasikin) ja nainen joka sinut löytää, varmasti arvostaa asiaa yhtä paljon kuin minä arvostin oman mieheni kohdalla.
      On mahtava tunne, kun tietää olevansa ensimmäinen, eikä kukaan muu ole mieheen ennen koskenut.
      Odottele vain ja katsele;pidä silmät auki.
      Mielestäni olet upea harvinaisuus, ja toivotan paljon onnea naisesi etsintään:)
      Oikein ihanaa kesää sinulle.

    • dipisii

      Mie olin itsekkin neitsyt vielä 19v. Olen nainen. Eikä sitä pahalla katsonut jolle menetin, eikä siinä mitään noloa vaikka vielä nytkin 21 vuoden "kypsässä" iässä olisin neitsys. Sänkyyn kannattaa hypätä vasta kun siltä tuntuu. Varmasti moni nainen kunnioittaa ja arvostaa sun asennettas!

    • NeitsytGirl 19w

      Tosi upeeta sun ajattelutapa jatka samaan mallii ite oonkan neitsyt vaikka oon 19 ja kohta 20 eihän sil mikää kiire oo inhottavia jokku kenel o kasvanu munat päähä vaikka niitä on seka meit että äijii kans mut eihän sil kiire
      ciao

    • uhri

      Olen menettänyt neitsyyttäni avioliiton jälkeen 19 vuotiaana.
      Olen mennyt diskoon ensimmäinen kerran elämässäni ja tavannut yhden miehen, joka oli 10 v vanhempi kuin minä. Hän on seisonut kavereiden kanssa diskon oven vieressä, eikä mennyt sisään ennen kun kokemattomat naiset tulevat, monta vuotta, odottaessaan, että joku tyhmä nuori nainen jää koukkuun.
      Olen ollut ylpeä sitä, että olin kokematon.
      Olen synnyttänyt lasta sille juopolle.
      Avioliitoni oli pahempi kuin painajainen.
      Vuoden päästä olen eronnut.
      Koko elämäni on mennyt pieleen tyhmän neitsyyden takia.
      Ylpeys neitsyydestä ovat keksineet ilkeät mieheet, jotka käyttävät naisia hyväkseen.

    • neitsytnainen

      itse olen 19-vuotias tyttö ja neitsyt nimenomaan, koska haluan olla edes kiinnostunut siitä, jonka kanssa makaan. vaikka kyllähän juttu jo rasittaa. baareissa käyn, mutta ei sieltä ole kuin yksi tosissaan kiinnostava tapaus löytynyt eikä sekään sitten toiminut. neitsyyttä tuskin kannattaa tokaista heti tuttavuuden alkuun, koska se antaa susta aika naurettavan kuvan, mutta ei sen mun mielestä pitäisi olla mikään ratkaiseva tekijä, jos mitään muuta muuta kuin yhtä iltaa etsii. toisaalta tiedän pari naispuolista kaveriani, jotka jättäisivät jutun sen takia sikseen - eli lopulta voin sanoa vain, että minulle sillä ei olisi väliä.

    • Anonyymi

      Oletko runkannut kaikki nämä vuodet? Toivoisin onnea puolellesi hyvä veliseni.
      Itse kun olin 13v aloitin masturboimisen ja halusin jo heti tuolloin petipuuhiin. Pääsin vasta 2,5 vuotta tämän jälkeen petihommiin, ja siitä homma onkin ollut suht. säännööllistä nykyikääni 28 vuotiaaksi asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe