PARAS BIISI?!?

simohoko

mikä on teidän mielestä paras rap/hip hop biisi??

24

3645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä-->
      • fkfkfkfkfk

        Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että jos jossain räppipiisissä on jokin edes kelvollinen musiikillinen idea, se on 99.99% todennäköisyydellä varastettu jostain muusta piisistä. Joku turhis sitten mäkättää siihen päälle. Niin tässäkin.

        Alkuperäinen: Bruce Hornsby - The way it is
        http://youtube.com/watch?v=7C4Z2ggtnL0


      • mutta:::
        fkfkfkfkfk kirjoitti:

        Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että jos jossain räppipiisissä on jokin edes kelvollinen musiikillinen idea, se on 99.99% todennäköisyydellä varastettu jostain muusta piisistä. Joku turhis sitten mäkättää siihen päälle. Niin tässäkin.

        Alkuperäinen: Bruce Hornsby - The way it is
        http://youtube.com/watch?v=7C4Z2ggtnL0

        tämä rap-versio on parempi! sanat merkitsee minulle paljon. ja jos te vitun kakarat ette tajua räppiä ÄLKÄÄ TULKO TÄLLE PALSTALLE VITTUILEMAAN JA PÄTEMÄÄN! saatanan tyhmät naskit...


      • fkfkfkfkfkfk
        mutta::: kirjoitti:

        tämä rap-versio on parempi! sanat merkitsee minulle paljon. ja jos te vitun kakarat ette tajua räppiä ÄLKÄÄ TULKO TÄLLE PALSTALLE VITTUILEMAAN JA PÄTEMÄÄN! saatanan tyhmät naskit...

        99.99 prosentin todennäköisyydellä sinä olet meistä kahdesta se kakara.

        Huomaahan sen jo musiikkimaustasi ja kielenkäytöstäsi.


      • sinä olisit...
        fkfkfkfkfkfk kirjoitti:

        99.99 prosentin todennäköisyydellä sinä olet meistä kahdesta se kakara.

        Huomaahan sen jo musiikkimaustasi ja kielenkäytöstäsi.

        järkevä niin et arvioisi muita musiikkigenrejä (rap tässä tapauksessa) jonkun yhden biisin perusteella ja tulisi ko. genreä haukkumaan rap palstalle.


      • fkfkfkfkfk
        sinä olisit... kirjoitti:

        järkevä niin et arvioisi muita musiikkigenrejä (rap tässä tapauksessa) jonkun yhden biisin perusteella ja tulisi ko. genreä haukkumaan rap palstalle.

        Jos olisit ymmärtänyt kirjoitukseni tietäisit, että en arvioinut genreä yhden piisin perusteella:

        > Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että jos jossain räppipiisissä on jokin edes kelvollinen musiikillinen idea, se on 99.99% todennäköisyydellä varastettu jostain muusta piisistä. Joku turhis sitten mäkättää siihen päälle. Niin tässäkin.

        Enkä tuossa myöskään hauku ko. genreä.


      • jallu
        mutta::: kirjoitti:

        tämä rap-versio on parempi! sanat merkitsee minulle paljon. ja jos te vitun kakarat ette tajua räppiä ÄLKÄÄ TULKO TÄLLE PALSTALLE VITTUILEMAAN JA PÄTEMÄÄN! saatanan tyhmät naskit...

        Oo sie kaale hiljaa! Vedän sua moralla kylkeen ja työnnän mersun takakonttiin. Sitten työnnän hevosenpaskaa sun suuhus ja lopuksi työnnän 10-tuumaiseni syvälle kurkkuus...hoi sie!


      • voi...
        jallu kirjoitti:

        Oo sie kaale hiljaa! Vedän sua moralla kylkeen ja työnnän mersun takakonttiin. Sitten työnnän hevosenpaskaa sun suuhus ja lopuksi työnnän 10-tuumaiseni syvälle kurkkuus...hoi sie!

        vitun vittu mitä sakkia


      • teemue

        kyllä se taitaa olla joku asan kipaleista en osaa valita niistä parasta


      • DeeQ
        fkfkfkfkfkfk kirjoitti:

        99.99 prosentin todennäköisyydellä sinä olet meistä kahdesta se kakara.

        Huomaahan sen jo musiikkimaustasi ja kielenkäytöstäsi.

        Molemmat vaikuttaa hyvin lapsellisilta. Toinen alkaa vittuilemaan ja melkein itkemään jos joku on erimieltä ja toinen kuunnellu pari perus radioräppi biisiä ja sit heittää et ne pari hyvää on sitte remixejä... EI TOTTA! Suosittelen kuuntelemaan esimerkiksi: Olli-pa - 33 hittaalla ku vinyyli, Olli-pa - syke, Huge L - Loitsuja (sanat


      • DeeQ
        fkfkfkfkfk kirjoitti:

        Jos olisit ymmärtänyt kirjoitukseni tietäisit, että en arvioinut genreä yhden piisin perusteella:

        > Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että jos jossain räppipiisissä on jokin edes kelvollinen musiikillinen idea, se on 99.99% todennäköisyydellä varastettu jostain muusta piisistä. Joku turhis sitten mäkättää siihen päälle. Niin tässäkin.

        Enkä tuossa myöskään hauku ko. genreä.

        "Joku turhis sitten mäkättää siihen päälle" Et varmaan tajua kenestä niinkuin tässä puhut?? Se on 2pac.. Se ei OLLU mikään "turhis" vaan maailman kuuluisin ja todella monen mielestä paras räp artisti/näyttelijä


      • DBTH
        teemue kirjoitti:

        kyllä se taitaa olla joku asan kipaleista en osaa valita niistä parasta

        Asa on ylihypetetty. 50 biisiä, 10 hyvää, loput iha täyttä paskaa. Avain on ihan ok koko punanen tiili, mutta myöhemmiltä albumeilta vain muutama hyvä biisi per lätty.


    • crunk

      ón paljon hyviä biisejä, mutta sanotaan nyt vaikka

      ludacris - word of mouth
      ja rule - new york
      keak da sneap - super hyphy

    • jerppu

      fintelligens kaikki peliin

    • mc räppäri

      Suomalaisista Cheek stop

      Ulkomaalaisita Tupac Hit 'Em Up.

    • G

      Real Muthaphukkin G`s - Eazy-E

      • ....E.....

        Eazy-E - it's on
        /
        Eazy-E - just tha let ya know (viimenen single ennen kuolemaa)


    • tumppuc

      33 Hittaalla ku vinyyli

    • oldschool

      Gang Starr /mass appeal , mobb deep/ shook ones pt.2 , Ntm/ tout n'est pas si facile, Geto boys/ my mind is playing tricks on me

    • ...

      ice cube, today was a good day

      • klc

        hollywood undead - bitches


      • steen boy
        klc kirjoitti:

        hollywood undead - bitches

        mun yks paras rap/hip hop biisi on steen1- sydän


    • mazaveli

      Suomalaisista: Jare&VilleGalle - Epoo ft. heikki kuula, Matti - Murkina kinaa, Juno - Hämäriä katuja ft. solonen
      Ulkomaalaisista: Prop Dylan - Top of the Top ft. Promoe & Caribinghi, Ill bill - my uncle

    • juuri näin

      Yleisempiä suomalaisia räp tyylejä on

      Angst räp

      Vittu mä oon kova jätkä suussa roikkuu sätkä jumalauta kotona hamsteri.

      Sitten tuleekin petri nygård joka on osannut tehdä jotain erillaista joka on ihan kuunneltavaa.

      Siinä vain minun mielipiteeni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5479
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      158
      3361
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2613
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 262
      2002
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      104
      1424
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe