Mikä on pisin aika, jonka suhteesta toipuminen on kestänyt? Tuntuu, että melkein miehellä kuin miehellä on uusi nainen viikon päästä erosta, mutta itselläni viimeisestä erosta toipuminen kesti seitsemän vuotta! Vaikka se olin minä joka jätti. Vai onko kyse siitä, ettei miehelle niin ole merkitystä kuka se nainen on?
Pisin aika?
20
1118
Vastaukset
- olen yrittänyt
irtautua äidistä, vielä ei ole onnistunut.
- sattuma että
toi viikko on just se aika minkä jaksaa just ja just olla purkautumatta :-)
- dgfjhgdfjhsg
uusi nainen viikon päästä ei mitenkään osoita, että olisi toipunut edellisestä.
- tiedä?!
Että jo Armeija opettaa nuorille miehille ettei pidä jäädä *tuleen* makamaan vaan päinvastoin pitää mennä kokoajan eteenpäin - vaikka harmaan kiven.. Siksi niillä miehillä on uusi nainen pian taas kierrossa :(
- ~nainen~
se armeija pitäisi olla sit naisillekin pakollinen =)
Ei mulle ainakaan kukaan tollasta oo opettanu.
aluks piti opetella seki kantapään kautta. Nyt kestää oman aikansa. Asiat osaa käsitellä vähän eritavalla ja ymmärtää mikä on tärkeetä ja mihin pitää panostaa... Paljon helpompaa nykysi ku ekalla kerralla.
ne on just naiset joilla on samantien uus kainalossa. Siis ainakin mitä nyt tätä kaveri / tuttuporukkaa oon katellu. Toki sellaisia miehiäkin on mut musta ne ei oikeesti oo ees kovin miehiä, ne on yleensä niitä joka ämmälle paskaa lirkuttevia ja lässyttäviä neitejä pikku pikku hameissaan :-) Tosi mies ottaa todella harvan naisen itelleen mut nai kaikkia muita perseeseen jos sattuu niin haluamaan :-)
- ..............................
Onpas tiukka ja naisvihamielinen mielipide Yrmio. Tulit juuri palstoille - sinäkö kävit pistämässä myös ne muut naisvihamieliset/huorittelevat/reikäkommentit noihin muihin viesteihin? Aika täsmää. Ja tyyli.
.............................. kirjoitti:
Onpas tiukka ja naisvihamielinen mielipide Yrmio. Tulit juuri palstoille - sinäkö kävit pistämässä myös ne muut naisvihamieliset/huorittelevat/reikäkommentit noihin muihin viesteihin? Aika täsmää. Ja tyyli.
itseasiassa mä tulin just hotelli presidentin pub adjutantista jos ihan rehellisiä ollaan. Tuo nyt vaan on mun perstuntuma, ihan oikee sellainen itseasiassa. Siis se et naisilla on yleensä nopeampaa joku 'vakkari' kuin miehillä. Toki miehillä saattaa olla jotain kertalaakeja mut ei mitään sen vakavampaa.
- Yrmiöltä
Miten ihmeessä joku onneton naisparka on ryhtynyt sinulle tyttöystäväksi? Ennemmin antaisin ommella itseni umpeen, kuin olisin päivääkään tuollaisen sovinistijuntin kanssa! Kerrotko sä sillekin totuuden siitä, mitä naisilta haluat? Pelkästään sinä olet onnistunut alentamaan mun käsitystäni miehistä noin 90 prosentilla!
- Tsemppiä.
Yrmiöltä kirjoitti:
Miten ihmeessä joku onneton naisparka on ryhtynyt sinulle tyttöystäväksi? Ennemmin antaisin ommella itseni umpeen, kuin olisin päivääkään tuollaisen sovinistijuntin kanssa! Kerrotko sä sillekin totuuden siitä, mitä naisilta haluat? Pelkästään sinä olet onnistunut alentamaan mun käsitystäni miehistä noin 90 prosentilla!
Toivottavasti jaksat jatkaa, että naisilta karisee loputkin ruusut silmiltä.
Yrmiöltä kirjoitti:
oikein ommella umpeen, hmm, no onhan sulla vielä senkin jälkeen pari käypää aukkoa :-) No joo, musta tuo 'ommella umpeen' kommentti kertoo aikalailla sen mitä sä itse ajattelet sulla olevan miehille annettavan. Pelkkä pillu ei vielä riitä eikä toisaalta tee autuaaksikaan. Sun pitäis varmaankin kysyy sitä sit siltä, mäkin sitä joskus kyl ihmettelen mut ainakin vielä toistaseksi näyttäis kelpaavan jopa meikäläinen.
Tsemppiä. kirjoitti:
Toivottavasti jaksat jatkaa, että naisilta karisee loputkin ruusut silmiltä.
lää, kuka tahansa meistä osaa puhua niinkuin keskiverto suttura haluaa kuulla jos niin haluaa. Ehkä mä en vaan täällä näe siihen mitään vitun syytä.
- väärin.
yrmio kirjoitti:
lää, kuka tahansa meistä osaa puhua niinkuin keskiverto suttura haluaa kuulla jos niin haluaa. Ehkä mä en vaan täällä näe siihen mitään vitun syytä.
Ilmeisesti otit kommentin jotenkin sarkastisena?
Tarkoitin ihan täyttä asiaa. Mukava lukea, kun joku latoo suoraa tekstiä, eikä nuoleskele naisia tai ketään muutakaan.
Täällä on muutama semmonen kaveri, joiden juttuja ei jaksa lukea ollenkaan, kun tuuppaavat vielä reilusti niitä kivakivahyvähyvänuolennuolen -kommenttejaan. Ärsyttäviä tyyppejä. - olet varmaan tosimies?
yrmio kirjoitti:
Aika säälittävää, ettei sussa ole tarpeeksi miestä livenäkin puhua niin kuin ajattelet. Mutta tiedenpähän ainakin, etten koskaan usko sanaakaan mitä mies sanoo.
- on pitänyt sanoa
Yrmiöltä kirjoitti:
Tää nyt ei kuulu tähän eikä oikein mihinkään kai, ja Yrmiökin saa olla ja sanoa mun puolesta ihan just mitä se haluaa. Siis en ole ainakaan kiinnittänyt huomiota siihen että hän hirveesti haukkuisi ja tappelisi ym. epäasiallista, joten sittenhän asia on ok vaikka ei oltaiskaan samaa mieltä.
Mutta siihen kiinnitin huomiota että arvoisa nimimerkki meni oikeasti tunnustamaan että on pannut (tai kaverinsa on pannut) jotain naista joka oli pyytänyt olemaan hellä kun on synnyttänyt pari viikkoo sitten, siis yhden illan hoito baarista... Ja siinä jutussa taisi olla joku toinenkin yhtä hämmästyttävä tapaus, en nyt vaan muista mikä.
Niiettä joillekin miehille kyllä kelpaa ilmeisesti ihan kaikki elollinen kumppaniksi, ja meitä naisia lutkitellaan... Jos olisin ikinä suorittanut mitään vastaavaa niin olisin kyllä hiljaa asiasta, en välttämättä siksi että häpeäisin ja pelkäisin muiden ihmisten reaktiota vaan oman oksennusrefleksini takia ei huvittaisi pahemmin muistella. Tarttisin varmaan terapiaa... :-D
Noh, tarkoitus ei ollut kuitenkaan moralisoida, vaan tää nyt tältä pohjalta jotta "maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...." :-D Jokainenhan taaplaa sillä ikiomalla tyylillänsä kuitenkin....
- Nainen kuin
nainen. Melko samanlaisia. Ei ne lopu.
- tepareutti
Täältä löytyy myös tekstejä, joissa ihmetellään, että mikseivät miehet pääse vanhoista suhteistaan yli yhtä nopeasti kuten naiset, vaan jäävät niihin roikkumaan liian pitkäksi aikaa.
Noh, pääsipä joku yli nopeammin tai joku hitaammin, vikahan on tietysti miehissä. Miehen tulisi tehdä niinkuin nainen haluaa, eli päästä suhteesta yli juuri siinä ajassa kuin nainen päättää haluta miehen pääsevän. - scale
mutta laastaroida voi jo vaikka samana iltana.
...katkeroitumisen ja masentumisen vaara, jos jää murehtimaan menneitä kovin pitkäksi aikaa.
Väittäisin että uusi tuore ihastus parantaa haavat nopeammin kuin itsesäälissä rypeminen, vaikka ei mulla ole asiasta minkäänlaista kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791