sertralin orion 50mg ja alkoholi

onko kellään kokemuksia aiheuttaako alkoholin ottaminen mitään ongelmia tuon lääkehoidon aikana? ei ole kuulemma ainakaan suositeltavaa.
21409
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

vaikutuksen..

Äänestä

jos vaikka kerran viikosa ottaa alkoholia niin ei se missään tunnu...lääkkeen kannalta ajateltuna siis...toki varmaan alkoholi tuntuu. :)

ei vahvista eikä heikennä lääkkeen vaikutusta.

siitä en osaa sanoa jos useasti juo mutta kohtuudella kun ottaa tai sit harvoin ja reilusti niin ei mitään vaikutusta tosiaan ole siihen lääkkeeseen.:) Minkään lääkkeen kanssa ei suositella alkoholia...ja lääkärit yleensä mainitsee asiasta jo siksikin etteivät ihmiset ylipäätään käyttäisi alkoholia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


jepujepa kirjoitti:

onko kellään kokemuksia aiheuttaako alkoholin ottaminen mitään ongelmia tuon lääkehoidon aikana? ei ole kuulemma ainakaan suositeltavaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu