Millaisia kokemuksia teillä on silmänympärysvoiteista?
Paras silmänympärysvoide
8
5024
Vastaukset
- marjo89^^
Avon: anew clinical :)
- käytössä
arkisin garnierin silmänympärysvoide joka vähentää turvotusta ja tummia silmänalusia ja sitten juhlapäivinä/viikonloppuisin ollut clarinsin skin-smoothing mask (pikakaunistaja) käytän sitä naamiona tai ihan voiteena meikin alla, todella hyvä tosin ehkä hiukan kallis.
- tuo
minä taas olen aivan ihastunut Avonin korjaavaan seerumiin, olen 38v, käytän sitä päivisin aroille, vetistäville silmilleni. = ihanan kevyt ja riittoisa, yksi painallus ja riittää molempiin silmänalusiin. Yöksi laitan Alternativea, ainoa joka on vaalentanut silmänalusiani!!!
- 35+
tuo kirjoitti:
minä taas olen aivan ihastunut Avonin korjaavaan seerumiin, olen 38v, käytän sitä päivisin aroille, vetistäville silmilleni. = ihanan kevyt ja riittoisa, yksi painallus ja riittää molempiin silmänalusiin. Yöksi laitan Alternativea, ainoa joka on vaalentanut silmänalusiani!!!
sarjaa tuo alternative on?
- edeltäjän
35+ kirjoitti:
sarjaa tuo alternative on?
mainitsema Avon.
Käyn paikallisella kampaaja-meikkistylistillä ja hän suositeli minulle ko. voidetta. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen!! - .,.,,.,.
edeltäjän kirjoitti:
mainitsema Avon.
Käyn paikallisella kampaaja-meikkistylistillä ja hän suositeli minulle ko. voidetta. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen!!Mary Kayn silmänympärysvoiteesta, Age fighting eye cream. Todella riittoisaa ja tehokasta. Kosteuttaa hyvin. Olen myös herkkäihoinen ja tämä sopii senkin vuoksi.
- käyttänyt
muutaman vuoden bm-geeliä ja auttanut. olen 45v nainen
- girlpower1982
Hei!
Itse olen alle kolmenkympin ja käytän Avonin Anew Retroactive korjaava seerumi -silmänympärysvoidetta ja olen tykännyt siitä.
Samasta sarjasta löytyy myös todella tehokas silmänympärysvoide, joka on Avonin myydyimpiä tuotteita. Nimi on Clinical eye lift kohottava silmänympärysvoide ja se on ensimmäinen kaksiosainen silmänympärysvoide. Se vähentää yläluomialueella velttoutta ja lisää sen elastisuutta. Tuote myös vähentää silmien alla olevia tummentumia, turvotusta ja hienoja juonteita. Norm.hinta on 22,90, mutta nyt sen voi saada kaupan päälle eli ilmaiseksi kun ostaa Anew ultimate korjaavan yövoiteen tai anew ultimate ikääntymistä korjaavan eliksiirin.
Olen Avon kauneuskonsultti ja kerään omaa ryhmää. Jos olet kiinnostunut tuotteesta niin kerron miten voit saada vielä 25% alennusta kuvaston hinnoista. Ota yhteyttä jos haluat lisätietoja tai kysyä jotain: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802