Ninja sarasalo

...

Käykää lukemassa erittäin hyvät arvostelut
Ninjan CD:stä svuilla; dontstopthepop.blogspot.com

Olen itsekin sitä mieltä että Ninjan popCD
ei ole saanut ansaitsemaansa arvostusta täällä koti-Suomessa. Videot Fashion ja Hush hush ovat molemmat laatutyötä.

5

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakko myöntää

      Eipä ole näkynyt yhtään lehtiartikkelia eikä mainosta. Laulaja on kuitenkin parempi kuin osasin odottaa.

    • kitara tai piano

      Jos pystyy tekemään tuollaisen keikan,sanotaan nyt vaikka Tavastia tai miksei vaikka Hartwall Areenalla ja pitää yleisön koko ajan mukana,niin silloin on tekijä ja oikeasti lahjakas.
      Maailman valloitusta odotellessa... Artisti mak-saa

    • lol^^

      samanlaisii wannabe laulajia...eivät osaaaaaaa laulaaaaaaaaa

    • MÄKIKUISMA

      Me Naiset: Ninja Sarasalon yllätysratkaisu – laihduttaa 10 kiloa ja lähtee malliksi New Yorkiin!
      VIIHDE JULKAISTU 14.01.2016 08:36
      7
      Jakoa
      Ninja Sarasalo kävi katsomassa Slummien miljonäärin (Kuva: Kimmo Mäntylä/Lehtikuva)
      Ninja Sarasalo lähtee tavoittelemaan uutta uraa mallina. Vierellä aviomies Yoshiko.
      Copyright 2009 Lehtikuva
      Entinen huippumalli Ninja Sarasalo aikoo kokeilla onneaan uudelleen Yhdysvaltojen mallimarkkinoilla.

      Menestyksekkään kansainvälisen mallinuran luonut Ninja Sarasalo, 33, kertoo Me Naiset -lehden haastattelussa käynnistävänsä uransa uudelleen. Sarasalo aikoo suunnata New Yorkiin dollarinkuvat silmissään.

      – Suomessa minun kokoiselleni ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi duunia. Toki olen tehnyt hienoja juttuja täälläkin, mutta ei niillä laskuja makseta. Jenkeissä pyörivät isot rahat, Ninja sanoo.

      Mainos (uutinen jatkuu alla)

      Ninja Sarasalo Paparazzin juhlanäytöksessä.
      Ninja Sarasalo Paparazzin juhlanäytöksessä.

      Burnoutista toipuva Sarasalo lähtee New Yorkiin jo keväällä. Ennen lähtöä hän aikoo laihduttaa kymmenen kiloa ja parantaa yleiskuntoaan, jotta töitä ilmaantuisi.

      – Burnoutin jälkeen en ole pelännyt mitään, Ninja kertoo.

      Kim Herold ja Ninja Sarasalo (kuva: John Palmen/Lehtikuva)
      Kim Herold ja Ninja Sarasalo olivat vuosituhannen vaihteen huippumalleja.

      Sarasalo muuttaa Yhdysvaltoihin ensin yksin, ja myöhemmin hänen miehensä Yoshiko ja Taito-poikansa lentävät perässä.

      – Riskillä lähdetään. Uskon kuitenkin, että minulla on hyvät mahikset saada töitä.

      Sarasalo on aiemmin työskennellyt muun muassa Jean-Paul Gaultierin kasvona. Hänen kuviaan on nähty esimerkiksi Ellessä ja Voguessa.

      MTV VIIHDE

    • AMMATTI-KIELENKÄÄNTÄJÄ

      mannekiini
      Contents [hide]
      1 Finnish
      1.1 Noun
      1.1.1 Declension
      1.1.2 Synonyms
      Finnish[edit]
      Noun[edit]
      mannekiini

      (old-fashioned) A model, mannequin (person employed for modeling clothes, make-up etc.).
      A dummy.
      (figuratively) A showpiece; something or someone used as real-life example, either good or bad.
      Declension[edit]
      [more ▼]Inflection of mannekiini (Kotus type 5/risti, no gradation)
      nominative mannekiini mannekiinit
      genitive mannekiinin mannekiinien
      partitive mannekiiniä mannekiinejä
      illative mannekiiniin mannekiineihin
      Synonyms[edit]
      (model): malli
      (dummy): mallinukke
      (showpiece): esimerkki
      Categories: Finnish lemmasFinnish nounsFinnish risti-type nominals

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe