Mun ihanne mies omaa näitä piirteitä:
- hyväsydäminen
- lempeä
- itsevarma, mut ei itserakas!
- pitää itsestään ja ympärillään olevista huolta
- spontaani
- määrätietoinen
- haaveileva seikkailija
- auttavainen
- "terveen" itsepäinen, koska olen minäkin vähän :)
- rento ja positiivinen asenne elämään ja tulevaisuuteen
- pitää haasteista, kuten minusta :)
- puhuu ja pussaa
- on romanttinen
- tykkää hellyydestä
- on selvät arvot ja pitää niistä kiinni
- suvaitsevainen
- huumorintajuinen
- mukava
- kunnioittaa muita ihmisiä ja arvostaa myös itseään
- on aito oma itsensä
- herkkä ja vähän ujokin saa olla
- hymyilevä ja iloinen
- ehkä hieman salaperäinen
- elää päivän kerrallaan ja vierastaa rutiineja
On suloinen ja rakastaa mua oikeesti ja näyttää sen!!
Ihanne miehen ominaisuudet
20
1783
Vastaukset
- ole muita kuin
HOIMOINA!!! Ei oikia mies ole tollainen. Suvaitsevainen? Ei mitään tarvi suvaita jos ei halua. Pitää olla puolustus ylhäällä jatkuvasti!
- MrDiscipleFIN
Löysin kyllä itseni tuosta kuviosta. Välillä toki saattaa tulla notkahduksia jos arki painaa pahasti, mutta sanonpa vain ettei noillakaan ominaisuuksilla pysty pitämään parisuhdetta jos toinen osapuoli ei halua =P jes nyt pärjäillään rakkauden sijaan opamoxilla ja cipralexilla. damn.
- Nyt repeilee :-D
Melki sama, mutta mulla Mirtazapin, oli Citalopramia myös, Opamoxia varastossa :-D Asia on vaan niin, että koossapysyvänä tollaista miestä on vaikea saada :-D
- ole tietenkään täydellinen,
mutta jos pohjimmiltaan on tuollainen, sen huomaa! Ja pitäähän niitä huonojakin puolia jokaisessa olla, niin huomaa ja osaa arvostaa niitä hienoja ominaisuuksia, eikä elämä todellakaan ole ruusuilla tanssimista kenenkään kanssa, eikä pidäkään. Minä unelmoin, myönnän, tästä miehestä..mutta taitaa juosta karkuun :), koska itse olen niiiin kaukana "täydellisestä" :)!
- tohon raamiin,
mut ainut ongelma on, et niiden pili ei enää toimi ton raamin jälkeen. KUN Totuus on että vihainen Huora saa kyrvän seisomaan paremmin kuin kiltti prinsessa.
- ponimassive
"KUN Totuus on että vihainen Huora saa kyrvän seisomaan paremmin kuin kiltti prinsessa"
vihanen toimii nössölle,
prinsessa johtajalle. simppeliä. - Ei oo
ponimassive kirjoitti:
"KUN Totuus on että vihainen Huora saa kyrvän seisomaan paremmin kuin kiltti prinsessa"
vihanen toimii nössölle,
prinsessa johtajalle. simppeliä.näköjään helppoo olla mieskään?!( ja tiedän! ettet sääliäni kaipaa!!)
- guri
Ens kesänä menen naimisiin just tuollaisen unelmamiehen kanssa, plus että hän on vielä melkoisen komea
- guri
Ens kesänä menen naimisiin just tuollaisen unelmamiehen kanssa, plus että hän on vielä melkoisen komea
- Haaveilee vaan..:)
Kiva kuulla, että niitä oikeita aarteita vielä löytyy! Jatkan etsintää..
- PunainenParoni
Joitain pieniä rutiineja on tosin elämää helpottamassa, ei ihan vallaton saa olla.
Palstojen juttujen perusteella tuon listan kaikki kohdat täyttäviä ei ihan hetkessä löydy, mutta on meitä(!) vielä jonkun verran vapaalla ;) Onnea matkaan, löytyy se vielä.- tummanainen it
Olet villi sinä PunainenParoni, mutta kuule olen minäkin, mutta se on luonnostaan. Punaisuutta hiukan arastan, olisit jotain muuta, mutta ole vaan.
- tyylikäs..
- komea... hänellä on aivot joitapa vielä osaa käyttää. >>175cm pitkä. Ja niin, kroppa kunnossa tottakai ja muutenkin varustelu kohdallaan :-D Joo
Yksi kappalle tähän suuntaan, kiitos!
- lähettäjä maksaa postituskulut
Seikkailijan listasta lisävarustelu, minä ottaisin muutaman ilman lisäveloitusta - luettelee
tällaisen litanian ei ole taatusti minun ihannenaiseni. Tuntuu että on ollut liian paljon joutoaikaa tällaisia joutavia miettiä....
- Seikkailija
En taatusti olekaan mikään joka matin ihanne nainen, harvassa niitä taitaa olla kenen olisin, mutta ehkä jossain yksi semmoinen ois, se riittää minulle :)! Ehkä "vähän" lähti mopo käsistä listan kanssa, mutta ainakin sinnepäin :) Etsintä jatkuu..
- Seikkailija
Nyt kun selvemmin ajattelee (sekin onnistuu joskus :) ja en ole alkoholisti tms.) Haluaisin vain löytää miehen jota rakastan sellaisena kuin se on ja joka rakastaa mua sellaisena kuin oon, ei siihen mitää listoja tarvita! (Ei oo helppoo olla nainen, kun ei ymmärrä itsekään aina itseään, joten ymmärrän nyt jotenkin, jos miehetkään ei aina, tai siis harvemmin, ymmärrä naisia..)
- aivan ensin nainen
Sun pitäisi oppia rakastamaan itteäsi ensin. Sinä vain kierrät jotain kehää, anteeksi. Mutta niin se ei käy. Rakasta todella itseäsi, osta kivaa vaatetta, käy kampaajalla jne. Käy kapakassa syömässä tanssimassa kivaa iltaa, aivan selvinpäin. Nauti illasta, niin minä tein. Nouse todella jaloillesi ja katso huomiseen kyllä sieltä tulee mies, joka rakastaa sua. Mulla on sellainen, juuri se ihana mies; tumma josta haaveilin.
- Seikkailija
aivan ensin nainen kirjoitti:
Sun pitäisi oppia rakastamaan itteäsi ensin. Sinä vain kierrät jotain kehää, anteeksi. Mutta niin se ei käy. Rakasta todella itseäsi, osta kivaa vaatetta, käy kampaajalla jne. Käy kapakassa syömässä tanssimassa kivaa iltaa, aivan selvinpäin. Nauti illasta, niin minä tein. Nouse todella jaloillesi ja katso huomiseen kyllä sieltä tulee mies, joka rakastaa sua. Mulla on sellainen, juuri se ihana mies; tumma josta haaveilin.
Ei kannata ottaa kaikkea lukemaansa niin vakavasti ja kirjaimellisesti, anteeksi :). Ja rakastan kyllä itseäni ihan sopivasti ja myös erästä miestä :)Kiva, että olet löytänyt miehen, josta haaveilit :)!
- Vähän ujo
Tunnistin itseni listastasi. Olen juuri listasi ihminen (enkä ole homo). Olen kesällä tavannut unelmieni naisen ja toivottavasti olemme yhdessä loppuelämämme.
- Myös vähän ujo :)
Vähän ujo kirjoitti:
Tunnistin itseni listastasi. Olen juuri listasi ihminen (enkä ole homo). Olen kesällä tavannut unelmieni naisen ja toivottavasti olemme yhdessä loppuelämämme.
Minäkin olen tavannut unelmieni miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850