Moi!!

,,,,,,,,

Mua on kyllä alkanu vituttaa, että mä tunnen olevani ainut punkki koko kylässä jossa mä asun.. Ku täällä ei oo ku jotain japseja, ja sellasia jotka oikeesti vaan koittaa olla punkkeja.. Ja sen näkee päältä!
Tää on kumminki sen verran pieni kaunpunki ettei oikein oo ketään. Ykski tyyppi laitto hakaneulat housuihin jotka se oli ostanu valmiiks revittyinä, ja kuuntelee jotain GC..
Ja sit ku en oo ees mikään kauhee vanha,siis alle 15 vuotta, nii yks tuttu joka on ite ollu punkki joskus nuorena, kahtoo sillä tavalla et toi on ihan liian nuori.. Mut mitä vitun väliä sillä on? Jos on kumminki aatteet kohallaan?

7

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nancy Spungen, punk elää.

      Mä oon kans alle 15 vee ja punkki, aatteet punkkarin tekee, ei niinkään vaatteet vaikka niilläkin on kyllä merkitystä. Mullekin varmasti sanottaisiin tai mua katottaisiin sillee et oon liian nuori jos jaksaisin panostaa pukeutumiseen jtn vitun koulua varten.

      • ,,,,,

        enpä mäkään tota koulua varten pukeudu, kun ei siellä pahemmin tuu käytyä.. Mut kyllä minäki oon sitä mieltä et aatteet ja musiikki sen tekee ei suinkaa vaatteet, ei mullakaa oo niin "punkki vaatteet" päällä, mitenkä tonki vaate jutun voi määritellä..?


      • Nephele
        ,,,,, kirjoitti:

        enpä mäkään tota koulua varten pukeudu, kun ei siellä pahemmin tuu käytyä.. Mut kyllä minäki oon sitä mieltä et aatteet ja musiikki sen tekee ei suinkaa vaatteet, ei mullakaa oo niin "punkki vaatteet" päällä, mitenkä tonki vaate jutun voi määritellä..?

        joo tollee mäkin, mieluummin ei niinko ns punkki vaatteit ku joitain henkan ja maukan punk vaatteita...


      • anttifani xD
        Nephele kirjoitti:

        joo tollee mäkin, mieluummin ei niinko ns punkki vaatteit ku joitain henkan ja maukan punk vaatteita...

        niin meinaatko et ei henkan&maukan "punk"-vaatteita, vaan normaalei vaatteita?


    • P.U.N.K

      Oon kans tota mieltä et musiikki ja aattet sen tekee vaik pukeudun kyl maihareihin ja nahkarotsiin mut en tod osta mtää revittyi housui kaupoist,niiku nykyää kaikki, enkä älyy oikee niit japsei. Yrittääks ne olla punkkei vai mitä? eiks ne kuuntele jtn japani musaa? Ainii ja oon kans alle 15...

    • ...........---

      joo mieki oon alle 15,ja yleensä mul on päällä semmonen mustahuppari jonka selässä on nsns.lappu johon oon kirjottanu bändien nimiä,muute ihan normi vaatteet... :D

      Mieki oon/olin ainut punkki..

    • GG Allin

      "nii yks tuttu joka on ite ollu punkki joskus nuorena"

      Punk rock is not something you grow out of. Punk rock is like the mafia and once you're made, you're made.
      -Joe Strummer

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe