Pää hajoaa, epäselvät tunteet...

Dont' know what to do

Hei! Minulla on todella epätoivoinen olo koskien erästä miestä, jota olen tapaillut vuosi sitten muutaman kuukauden ajan. Välimme katkesivat, koska kumpikaan meistä ei tuolloin ollut päässyt yli entisistä ihmissuhteistaan. Nyt tämä mies on pitänyt jälleen yhteyttä ja olemme viettäneet aikaa ystävinä parin viikon ajan. Olen kuitenkin huomannut,että en enää tunne ns. fyysistä enkä muutakaan vetovoimaa häntä kohtaan. En halua kuulostaa pinnalliselta, mutta hänen ulkoinen olemuksensa ei sytytä minua millään tasolla. Toisaalta aina kun keskustelemme puhelimessa ja muutenkin, niin huomaan meillä olevan paljon yhteistä. Ajattelen häntä paljon, mutta aina kun kohtaamme, en kykene edes katsomaan häneen päin, koska jokin ulkoinen seikka minua ärsyttää hänessä kovasti. Kuitenkin uskon, että kyseinen mies voisi turvata minulle hyvän tulevaisuuden ja vakaan elämän. Silti jokin tökkii. En voi kyllä käsittää, että ulkonäöllä voi olla niin paljon merkitystä. Kemia kuitenkin puuttuu. Voiko tällaisesta miehestä oppia pitämään ajan myötä, koska jokin kumma vetovoima minulla häntä kohtaan on, koska vatsassa tuntuu perhosia ja mietin häntä paljon. Silti kohtaamisistamme puuttuu lämpimät tunteet. Olen miettinyt pääni puhki, kun en pääse kosketukseen omiin tunteisiini. Pelkäänkö ihmisten arviointia liikaa? Olen itse kaunis ja akateemisesti koulutettu nainen, jolla on miesten suhteen rima turhan korkealla. Voiko näitä asioita miettiä järjellä...ikääkin on jo kohta 26 vuotta. Halu perheen perustamiseen, lapsiin ja avioliittoon on suuri. Voiko joku antaa vihjeitä. Olen onneton, kun haaveilen rakkaudesta ja parisuhteesta niin että se vie minulta järjen. Voiko tällaisessa jutussa olla mitään mahdollisuuksia? Kaikki olisi valmiina, jos uskaltaisi heittäytyä. Silti jotain puuttuu...help me.

5

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisuuksia....

Kuulostaa epätoivoiselta, jos haluat suhteen, mutta mies ei ole se oikea, on paras siirtyä eteenpäin...

• viettää aikaa paljon

yhdessä ulkonäkö menettää merkityksensä. Mutta ei aina.

Mulla sikäli melkein samanlainen tilanne, että tapasin miehen ja meillä meni ihan hyvin ystävinä ja vaihdeltiin s.posteja yms. Sitten kumpikin hiukan etäihastuttiin toisiimme kun välimatkaakin on 300 kilsaa.
      Mutta kun tapasimme livenä, miehen kosketus, eleet, suukot yökkäyttivät minua. Mikään ei ollutkaan niin kuin kuvittelin.
      Myt sitten mietin kuinka sanoa miehelle että ei tästä tule mitään kun en voi sietää edes jänen huulien hipaisua huulillani.

Kyllä mun mielestä suhteen täytyy toimia joka tasolla, ei pelkkä henkinenyhteys.

• siitä miehestä 100%

tykkää niin pare etsiä sellainen, jonka kanssa olet valmis perustamaan perheen. Kaikki mun 10 tyttökaveriani olisivat kelvanneet vaimoksi, joten sitä saat mitä tilaat, nirppanokka.

• lorppo2007

on sinulle tärkeämpää: Turvallinen ja tasainen suhde, jossa voi maatua kuoliaaksi kaikessa rauhassa vai sellainen suhde jossa on vähän kipinää ja tultakin.

Oma valintani taisi tullakin jo rivien välistä ilmi :D

• voi oppia,

ihmisenä ja ystävänä, mutta rakastettua hänestä tuskin sinulle tulee. Vähitellen alat välttää kaikkea läheisyyttä hänen kanssaan ja se on suhteenne loppu. Olen itse ollut samassa tilanteessa ja yritin kaikkeni jotta alkaisin haluta häntä, mutta mitä pitempään olimme yhdessä sitä enemmän aloin keksiä tekosyitä tapaamisten välttämiseksi, ja tavatessamme tein riidan vaikka tikusta jotta ei tarvitsisi olla lähellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe