Dantex digi lcd.

Dikitaali

Onko tuttu kellekään Dantexin 15" lcd telkkari dvb-t virittemellä? .Minimanissa (ei koekatselua) 299e.

7

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misar

      merkki. Ei ainakaan mulle sano mitään.
      Ehkä kannattaa valita joku tunnettu tuote.

    • Vaikka tuote on outo ei se välttämättä huono ole. Yllätin aikoinaan itseni ostamalla Lidl:stä elektronisen laitteen jota en olisi edes heillä myynnissä olevankaan. Sitä ei saanut edes hypistellä paikalla ja laatikonkin sai avata vasta liikkeen ulkopuolelle mutta kun lupasivat aika pitkän palautus ajan ilman ehtoja ja niin uskalsin tehdä ostoksen. Kyse oli laitteesta jota olin jo pitkään himoinnut mutta liian kalliiksi arvostellut, nyt hinta oli noin 2/3 ennestään halvimmaksi osoittautuneesta. En ole pettynyt ostokseeni, se toimii vieläkin noin 2v ostoksen jälkeen mainiosti. Miten pitkään vielä, kuka tietää?

      Halusin sanoa tämän siksi, että jos lupaavat palautusoikeutta ainakin 2 vk niin ota ja kokeile. Säilytä alkuun kaikki sen mukana tullut varustus ja palauta alkuperäisessä paketissaan jos ei toimi niin kuin kuvittelet ja kerro meillekin.

      • Dikitaali

        Kiitos vinkistä,täytyypä kysäistä josko sais kokeilla kotona.Tosin ko.marketti on aika nihkeä noissa palautusasiossa muuten.
        Tämmönen se töllötin on: http://www.semac.fi/product.php?id=174


      • mikset hankkisi
        Dikitaali kirjoitti:

        Kiitos vinkistä,täytyypä kysäistä josko sais kokeilla kotona.Tosin ko.marketti on aika nihkeä noissa palautusasiossa muuten.
        Tämmönen se töllötin on: http://www.semac.fi/product.php?id=174

        Samalla laajakuvaisen, jäisi "surunauhat" pois. Laajakuvaisiakin 17 tuumaisia saa jo alle 500... Tosin saatat tarvita pikku invertterin, halvimmillaan sekin jotain 30-35€.


      • Dikitaali
        mikset hankkisi kirjoitti:

        Samalla laajakuvaisen, jäisi "surunauhat" pois. Laajakuvaisiakin 17 tuumaisia saa jo alle 500... Tosin saatat tarvita pikku invertterin, halvimmillaan sekin jotain 30-35€.

        Totta,tuommonen 15" on aikas snadi,mutta kun tuon Goldie solifferin tv hyllynsuun leveys on vain 41,5cm,niin ei siihen suurempaa sovi.Eikä viittis mitään virityksiä...
        Muuten tuo "tampaxkin" toimii vain verkkovirralla,vaikka taitaa nuo lcd:t olla aika virtasyöppöjä,joten ei niitä kauaa akulla katella.


      • Sähköllä se käy
        Dikitaali kirjoitti:

        Totta,tuommonen 15" on aikas snadi,mutta kun tuon Goldie solifferin tv hyllynsuun leveys on vain 41,5cm,niin ei siihen suurempaa sovi.Eikä viittis mitään virityksiä...
        Muuten tuo "tampaxkin" toimii vain verkkovirralla,vaikka taitaa nuo lcd:t olla aika virtasyöppöjä,joten ei niitä kauaa akulla katella.

        Löytyy myös LG 19" TAULUTELEVISIO 19LS4D digi-tv virittimellä 399€ liki kaikista liikkeistä.Jotkut tosin pyytää enemmänkin muttei kannata maksaa turhasta.Ainakin tunnetumpi merkki.


      • juuri tuollaisen
        Sähköllä se käy kirjoitti:

        Löytyy myös LG 19" TAULUTELEVISIO 19LS4D digi-tv virittimellä 399€ liki kaikista liikkeistä.Jotkut tosin pyytää enemmänkin muttei kannata maksaa turhasta.Ainakin tunnetumpi merkki.

        LG;n ja maksoi sittarin tarjouksessa kuukausi sitten 369€, hyvin on toiminut ja on sopiva vaunuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe