Elikkäs olen kokeillut Lorealin Casting Creme Coloria niin vaaleisiin hiuksiini (kun ainakaan olivat) ja nyt kokeilin tummiin hiuksiin suklaan sävyä.. Todella pettynyt olen!
Vaalean värin kanssa ei tapahtunut minkään näköistä muutosta ja jätti hiukset todella karheiksi ja "huonokuntoisiksi"
Tällä kertaa suklaan sävyinen väri yllätti ja heitti vaalean ruskeat hiukseni punaisiksi! Sejä jälleen karheus ja "huonokuntoisuus"
En olisi kokeillut uudestaan, mutta en löytänyt omaa suosikkisarjaani Color Pulsea mistään :/
Jotain jämävärejä löytyi mm. vaaleanpunainen.
Ei muita.
Laitoin palautetta Lorealille ja kyselin nimenomaan Color Pulsesta.
Vastausta odottelen....
Onko muita Color Pulsen ystäviä??
loreal casting creme
4
297
Vastaukset
- allaksoaskps
Oletko kokeillut tämän sarjan vaalea väriä ja tuota suklaan sävyä? (kenties 415 huurteinen tummasuklaa?)
Siis sinulla oli vaaleat hiukset alunperin ennen kuin aloitit Castingilla värjäämiset? Eli ensin värjäsit hiukset Castingin vaalealla sävyllä ja sitten tummalla? Vai värjäsit kaksi kertaa samalla sävyllä? Vaaleat hiukset tarvitsee esipigmentoinnin ennen tummemaksi värjäystä tai muuten tulos ei ole toivottu.
Nuo värjäystulokset riippuu aina siitä pohjaväristä ja hiuksen kunnosta. Casting on kevytväri (sisältää hieman hapetetta mutta ei niin paljoa kuin kestoväri) ja se ei vaalenna hiuksia joten jos sen sarjan vaalealla värjää niin hiusten on oltava tarpeeksi vaaleat jotta muutoksen voi silmin huomata.
Color Pulse on suoraväri joka ei sisällä hapetteita eikä se tunkeudu hiuksen sisälle. Siksi se peseytyy pois toisin kuin kestovärit ja kevytvärit. Mutta se on vedetty kaupoista pois kokonaan. Todennäköisesti tuotteesta löydettiin jotain vaarallista/virheellistä.- x_neri_x
Vaaleaa sävyä käyttäessäni minulla oli tietenkin vaaleat hiukset! Nyt hiukseni olivat vaalean ruskeat ja yritin uudistaa sävyä Casting Cream.lla (sävy vivahteikas suklaa nro. 5?? jotain uus), mutta lopputulos kirkkaan punainen..
Ja sain Lorealilta vastauksen Color Pulseen!!
Sitä voi(?) löytää S-ryhmän kaupoista mm. prismasta!
Vastausta en kuitenkaan saanut onko sarja lopetettu.. Vain todettiin, että Color Pulsea VOI löytää.. - Anonym**
x_neri_x kirjoitti:
Vaaleaa sävyä käyttäessäni minulla oli tietenkin vaaleat hiukset! Nyt hiukseni olivat vaalean ruskeat ja yritin uudistaa sävyä Casting Cream.lla (sävy vivahteikas suklaa nro. 5?? jotain uus), mutta lopputulos kirkkaan punainen..
Ja sain Lorealilta vastauksen Color Pulseen!!
Sitä voi(?) löytää S-ryhmän kaupoista mm. prismasta!
Vastausta en kuitenkaan saanut onko sarja lopetettu.. Vain todettiin, että Color Pulsea VOI löytää..Kyl mä oon ainaski Oulun Anttilassa nähny tuota hyllyssä, ihan useampia sävyjä.
- x_neri_x
Anonym** kirjoitti:
Kyl mä oon ainaski Oulun Anttilassa nähny tuota hyllyssä, ihan useampia sävyjä.
Luulen, että on kai vähän kauppa kohtainen tuote..
Eipä niitä täällä helsingissä nimittäin näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794