Onko palstalaisista kukaan aloittanut seurustelusuhdetta (tai vaikka lyhyempää suhdetta tai seksisuhdetta tai yhden yön juttua) ex-kumppaninsa veljen tai siskon kanssa? Onko mahdollista ylipäätään?
Itse olen tässä tapaillut yhtä miestä, ei tämä kai kovin vakavaa ole, hän taitaa kyllä olla tosi ihastunut minuun mutta minä en häneen - tosi mukava jätkä, mutta enemmän kaverityyppiä. Kun taas hänen isoveljensä olis aikas hyvännäköinen pakkaus, menevämpi, selvästi enemmän mun tyyppiä... kuitenkin sama kasvatus, perhe, koti ym. eli kuvittelisin omaavan suht samantapaiset arvot. Ei kai niin mukavan miehen veli voi olla täys paskiainen? :) En siis tunne häntä hyvin, kauan sitten kerran ihan ohimennen nähnyt (seurannut kuitenkin muuten hänen elämäänsä - älkää kysykö miten, isoveli valvoo ;)), en tiedä tietääkö hän että mulla ja hänen veljellään on ollut jotain juttua. Varmaan ei edes tunnistaisi jos baarissa sattuisin vastaan.
Mutta jos hän tietää, niin on varmaan aika todennäköistä, ettei hän ryhtyisi kanssani mihinkään? (siis oletetaan, ettei minulla ja hänen pikkuveljellään enää olisi mitään ja suhde olisi ohi.)
Vai ryhtyisikö? Kokemuksia, mielipiteitä, omia näkökantoja?
Exän veljen kanssa seurustelu?
14
2646
Vastaukset
- ~nainen~
exän veljen/siskon kanssa oleminen on vielä pahempi, kuin exän kaverin kanssa oleminen, mutta kukin kai tyylillään.
Omalla kohdalla tuo olisi iso EI. - scale
varmasti vetäisin rajan, vaikka en yleensäkkään perusta kuka on kenenkin exä.
Jos mun veljellä olisi ollut sutinaa jonkun naisen kanssa, niin en alkaisi mitään sen naisen kanssa.- scale
etenkin jos veli olisi ihastunut siihen.
- cbxvnbvxbc
lutkailija luuraa juuri silloin kun häntä tarvittaisiin?
- cbxvnbvxbc
siis _lutkittelija_ piti sanomani.
- vili
mikään veli ole, jos tuollaista tekee.
- veljistä
Oon muuten aivan erilainen kuin mun veljet. Onhan sitä ikäeroakin, mutta silti. Arvomaailma, vittumaisuus ja sivistyneisyys on eri sfääreistä.
Btw. veri on vettä sakeampaa. Luuletko, että joku uhrais sisarusten välit jonkun perheen ulkopuolisen takia.. emmä ainakaan.
Lyhyesti: ei kannata : - veljien välit
niin sitten kyllä. Muussa tapauksessa ei kannata.
- Aurinko79-
Itse en voisi ruveta suhteeseen exän veljen kanssa. Siitä tulee tietyllä tavalla "kielletty alue". Tietty tuossa on eroja riippuen onko kyse jostain säädöstä tai vakavasta seurustelusuhteesta mutta itse en kyllä halua sekaantua exieni perheenjäseniin enkä vastaavasti halua että minun perheenjäseneni sekaantuvat exiini olipa kyse sitten säädöstä tai seurustelusta.
- matsomiäs
jos on opiskellut säätötekniikkaa teknillisessä korkeakoulussa?
- Aurinko79-
matsomiäs kirjoitti:
jos on opiskellut säätötekniikkaa teknillisessä korkeakoulussa?
tarttis pysyä entistä kauemapana ;)
Pelkän ulkonäön tautta alkaa lyömään pikkuveljee
Isoveli on kumminki aina lojaali pikkuveljelle. Siis ei todellakaan täys paskiainen.
Jos ei tunnistas sua niin en uskos että siinä ois ongelmaa, alottaa se suhde, mut sitten vanhemmille ja kavereille esittely?...
Ite pitäs jutella vähän velipojan kaa siitä miten sen asian kans tekis.- Olet itsekäs
Oletkos nyt ajatellut tuota loppuun asti, vai tuijotatko vain
omaa napaasi?
Jos se nuorempi veli kerran on sinuun ihastunut, niin miten luulet hänen
suhtautuvat siihen jos alat hänen veljensä kanssa johonkin?
Oikeastaan se isoveli ei ala kanssasi yhtään mihinkään, jos
yhtään välittää veljestään. Ei joku nainen ole sen arvoinen, että
menee välit poikki omaan veljeen. Taidat olla vähän itsekäs tyyppi?
Miten luulet että esim. miesten vanhemmat sinuun suhtautuisivat, kun
saisivat selville että olet ensin säätänyt nuoremman kanssa ja
sitten siirtynyt vanhempaan veljekseen? Tuskin antaa kovin hyvää
kuvaa vanhemmille.
Onko nyt tosiaankin niin, että et voi etsiä niitä miehiäsi jostain
muualta, vaan on kenties rikottava veljesten välit, vaikka
kuinka kehut sitä nuorempaa mukavaksi jätkäksi? - äiskä nai
Äiskä meni naimisiin exänsä veljen kanssa. Ja hyvin meni. Äiskä on nyt jotain 70 v. :-) Ukot on jo kuolleet. Oli kihloissakin sen exän kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415