Jeesus epäonnistui

kun antoi(Mat.10:1) opetuslapsilleen taidon parantaa sairauksia ja saatteli seuraavissa jakeissa heidät parantamismatkalle.

Mat.10:1 Jeesus kutsui kaksitoista opetuslastaan luokseen ja antoi heille vallan karkottaa saastaisia henkiä ja parantaa kaikkia tauteja ja vaivoja.

Mutta opetuslapsilta ei homma sitten onnistunutkaan ja Jeesus haukkui heidät.

Matt.17.14-16 Kun he palasivat väkijoukon luo, Jeesuksen eteen tuli mies, joka polvistui ja sanoi: "Herra, armahda poikaani! Hän on kuunvaihetautinen, ja hänen tilansa on kovin huono. Hän kaatuu usein, milloin tuleen, milloin veteen.
Minä toin hänet opetuslastesi luo, mutta he eivät pystyneet parantamaan häntä.
Silloin Jeesus sanoi: "Voi tätä epäuskoista ja kieroutunutta sukupolvea.

On jotensakin moraalitonta Jeesukselta haukkua toisia vaikka itse oli avuttomana suurine puheineen syyllinen.

7

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansutuulia

Näitä sinun viestejäsi alkaa kohta itku tulla.

Lue ensin Jumalan Sanaa, äläkä laita noin pimeitä juttuja tänne. Kiitos.

• Olen samaa mieltä kanssasi että Raamatun jutut on pimeitä mutta mitä mieltä Jumalasi on tuosta väitteestäsi.

• hansutuulia
        Pe.ku kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi että Raamatun jutut on pimeitä mutta mitä mieltä Jumalasi on tuosta väitteestäsi.

on niin pimeä. Kerro missä kohtaa JEESUS epäonnistui. Nimittäin sinun aloituksessasi lukee Jeesus epäonnistui.

• hansutuulia kirjoitti:

on niin pimeä. Kerro missä kohtaa JEESUS epäonnistui. Nimittäin sinun aloituksessasi lukee Jeesus epäonnistui.

mainitsin kohdan jossa epäonnistui mutta et kaiketi ole lukenut aloitustani.

• hansutuulia
        Pe.ku kirjoitti:

mainitsin kohdan jossa epäonnistui mutta et kaiketi ole lukenut aloitustani.

ja sinä syytät Jeesusta isoin aloituksin että Jeesus epäonnistui. Jeesus ei missään kohdin epäonnistunut, toinen juttu on hänen opetuslapsensa jotka omin voimin yrittivät ajaa riivattua ulos.
        Hän sanoo että tuo laji ei lähde muulla kuin paastolla ja rukouksella. Kuuliaisuus on ensitärkeä asia ja valta jolle se on annettu.

• to...
        hansutuulia kirjoitti:

ja sinä syytät Jeesusta isoin aloituksin että Jeesus epäonnistui. Jeesus ei missään kohdin epäonnistunut, toinen juttu on hänen opetuslapsensa jotka omin voimin yrittivät ajaa riivattua ulos.
        Hän sanoo että tuo laji ei lähde muulla kuin paastolla ja rukouksella. Kuuliaisuus on ensitärkeä asia ja valta jolle se on annettu.

on siis eri lajeja, minkähän takia yksikään laji ei vaivaa ateisteja?

• merim.raimo

Ihmiset on usein haluttomia ottamaan Jumalan armon vastaan lahjana.Matt.10:7 Ja missä kuljette,saarnatkaa ja sanokaa: Taivasten valtakunta on tullut lähelle .... uskoontulonikin jälkeen olen käynyt Etelä-Amerikassa,paikallis busseihin saa kerjäläiset nousta ilmaiseksi,monet heistä vammautuneita,eri tavalla,mutta useilla on myöskin kumman "tavallista" iso haava pohkeessa,jopa tulehtunutkin.Jakeissa 9-10 annetaan ymmärtää asioiden tärkeysjärjestys,siis "HYVÄ UUTINEN" ensin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1585
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1063
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      404
      988
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      932
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      772
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      77
      661
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe