Minkälaista Reggae musiikki on? Osaako kukaan kuvailla? Tietääkö kukaan jotakin sivua josta löytyisi näyte reggae musiikista?
Olen kuullut että se olisi jotakin "laiskaa jamaikalais musiikkia". miten on?
Tämä sana "reggae" on riivannut mieltäni jo jonkin aikaa...auttakaa olkaa niin kilttejä
Mitä Reggae on?
Ihmettelijä
5
496
Vastaukset
- aaa
ole kazaata käyttänyt ?
- Ihmettelijä
Mikä ihmeen "kazaa"? en ole koskaan kuullutkaan.
- Reasonable
Bob Marley, Peter Tosh, Burning Spear... käy levykaupassa tsekkaamassa Marley tai laita googleen haku, vaikkapa marley mp3.
- Bonham
Reggae on semmosta rentoa musiikkia, joka on peräisin Jamaikalta ja yleensä semmosta musiikkia on esittäny tuommoset Anson Carterin tyyliset rastatukat =)
Ja Bob Marley on Reggaen suurin tähti ikinä. Tee hyvä ihminen itsellesi palvelus ja tsekkaa tää linkki: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS70306161809&sql=F0REGG- Raappana
Raappanakin 1 reggae laulaja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618