Ja ihan asiallisia vastauksia sitten kaipaan. Mikä on Myyrmäen/Martinlaakson alueella paras yksityinen hammaslääkäriasema? Ja onko pelkillä tarkastuksilla millainen hintataso?
Yksityiset hammaslääkärit, Myrtsi/Martsari
15
7025
Vastaukset
- 453
Länsi Vantaan Hammaslääkärit esim. Siinä Myyrinkotia vastapäätä, videofirma Makuunin vieressä. Halpa se ei varmaan ole, mutta halvalla ei taida hyvää saada?
- Man67ytr
Kävin hammaslääkärissä ja vastanottaja oli Arja-Leena K.! Mukavaa vastanotto, mutta hymyn takana turha laskutus! On mukamas paikkattu paikkoja, mutta todellisuudessa on vaan hiottu hieman vanhoja paikkoja pois ja pikkasen laitettu uutta muovia! Kävin uteliaisuuden vuoksi toisessa hammaslääkärissa ja hän kertoi mitä hampaille oli tehty (hänen mielestään) ja oliko muita vaivoja, mitä Arja-Leena K. oli hoitanut, hoidettu liian aikaisin/turhaan, jotta voitaisiin laskuttaa enemmän! Eli EN SUOSITTELE Länsi-Vantaan Hammaslääkäreitä www.LVH.fi!!!!
- kunnallinen halvempaa
Kunnallinen on huomattavasti halvempi, hinta on muutaman kympin riippuen mitä tehdään. Hoidon tasossa ei ole mitään eroa.
Kyllä kunnallisellekin pääsee ainakin Tikkurilassa ihan kohtuuajassa, ainakin kun kyseessä on hampaan paikkaus. Olen käynyt kunnallisilla jo vuosia paikkauttamassa hampaani ja ajan olen saanut vaihdellen. Lyhin aika on ollut parin tunnin päästä ja pisin n 5 viikkoa.- paras hoito
Ainakin mun kokemuksien mukaan kunnallisessa on ihan paras ja edullisin hoito, mitä saa.
Kävin monta vuotta yksityisellä rääkättävänä, mutta nyt kun on jo oma talous ja raha tiukemmalla, niin kävin kokeeksi säryn takia, ja hoito oli ihan mahtavaa. ja mulla piti olla hammaslääkäripelko, mutta sinne se tais jäädä odotushuoneen nurkkaan piiloon :D
Edellisen kerran paikattiin, eikä käynyt kipeää kuin se puudutepiikki, ja tällä kertaa viisuri kiukutteli ja jotain ne sitä huuhteli. Se kyllä teki kipeetä, muttei pahasti ja oli äkkiä ohi.
Olishan se lekuri voinut tarjota puudutetta, mut en ymmärrä itekkään että miksi jos hommas menee pari minuuttia.
Ja lekurilla oli ihan omanlainen huumorintaju, okei joku olis voinut ottaa sen huonosti, mutta onneksi huumoria jopa löytyy tästäkin nupista :D
Eli, kunnalliseen vaan, jos jaksaa jonottaa tarkastukseen sen puol vuotta. Mä oon ainakin saanut tähän mennessä parhaan hoidon kunnallisesta.
Ja kammoon erikoistuneet lekurit ei oo saanut mun hammaslääkäripelkoa pois, mutta kunnallinen osasi!
- Pettynyt!!
Varoittaisin Martinlaakson Hammaslääkariasemasta. Eivät tee mitä sovittiin, ja keksivät joka raossa laskuttaa lisää käsittämättömillä verukkeilla. Yksityinen ei koskaan ole halpa, mutta jotkut silti luotettavia.
- todella pettynyt
Törkeet hinnat ja eikä tehdä tosiaan mitä sovittu. Älkää avatko sen puulaakin ovea.
- kusetettu1
Voi helkutti 148€ hammaskivenpoisto kelan vähennyksen jälkeen!!!!!!!!
- Pelkopotilas1
Ai?Minulla maksoi samassa paikassa 72€ 20min hoito..?Kannattaisko kysyä mihin lasku perustuu.Yleensä aikalaskutus,tunnin setti maksaa enemmän kuin 10min.
- Tsoko
Myyrmäessä on Iskoskuja 3 C:ssa Myyrmäen Hammaslääkäriasema. Tikkurilasta löytyy Kielotieltä Oral Hammaslääkärit ja Tikkurilan Hammasklinikka. Tikkurilan Hammaslääkärikeskus on Talvikkitiellä.
Lisää Vantaan hammaslääkäriasemia ja niiden yhteystietoja löytyy täältä.
http://fi.webdento.com/hammaslaakari-vantaa/
Siitä vaan kattelee nettisivuja, että mitä maksaa missäkin. Yksittäisen kokemuksen perusteella hammaslääkäriä ei kannata valita. Jokaisessa paikassa kun on monta eri hammaslääkäriä ja eri toimenpidettä, mitä ne tekee. Ja foorumeilla on aina äänekkäimpiä ne, jotka on saanu huonoa palvelua. Kantsii lukea vaikka tää juttu hammaslääkärin valinnasta. Auttoi ainakin mua.
http://fi.webdento.com/hammashoito-paras-yksityinen/- Man48mm
Myyrmäen Hammaslääkäriasema on hyvä! :) SUOSITTELEN
Länsi Vantaan hammaslääkärit LVH ei kannata, hymyilevät naiset vie rahaa lompakolta pois!! :(((( EN SUOSITTELE
- testiffffff
testi
- 6reikaa
LVHssa kävin 5 eri kertaa, kun oli pidempi hoitojakso. Tarkastus, röngen, 6 reikää poraus ja 2x visureiden poistot = 1400€. Palvelu ja osaaminen aivan erittäin hyvällä tasolla, mutta maksaa saa ihan kipeänä!
- KirosanapoistotVai
Miksi tuolta on poistettu viestejä välistä ? tietääkö joku ? Onko säännöt muuttuneet viim vuoden aikana, kun en ole käynyt täällä ??? Onko kyse vain kirosanoista vai mistä ???
- laskustasokaistunut
Kuittasin juuri yli 500€ laskun Länsi-Vantaan Hammaslääkäreiltä ja laskua tutkittuani totesin että kokemus sama kuin Man67ytr:lla muutama vuosi takaperin.
Suu ammollani ihmettelin laskun suuruutta ja kysyin henkilökunnalta että miten näin monta toimenpidettä on saatu mahdutettua 50min vastaanottokäynnille!!! Asiaa hetken pureksittuani sain selville että laskutus on kuulemma toimenpidekohtainen eli jos hammaslääkäri on vikkelä ja ehtii vähän jokapaikasta raapaista ja niin loppusumma on sievoinen.
En tämän kokemukseni perusteella suosittelisi ko. hammaslääkäriasemaa tai hammaslääkäriä vaikka palvelu muuten olikin ystävällistä. Kunnallista on jo sen verran kehuttu joten taidankin siirtyä sinne asiakkaaksi...- Anonyymi
Olen käynyt muutaman vuoden Hammasoskarissa ja sieltä saanut kyllä hyvää ja ystävällistä palvelua eikä ole ollut erityisen kallistakaan. Kerran kävin Attendolla ja enää en kyllä rahojani moisiin ketjuihin kanna, huomaa kyllä työnlaadusta ja siitä että henkilökuntaa ei kiinnosta pätkääkään miten sinua hoidetaan kun kattovat pitkin nenänvartta jo tiskillä kun kerrot että hoitoon meno pelottaa!!
Nyt on vakkari hammaslääkäri oskarissa enkä kyllä aio vaihtaa ikinä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3061262- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35737Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33662