http://www.people.com/people/package/gallery/0,,20154290_20159879,00.html
Taas on tullut People-lehdeltä uusi lista seksikkäimmistä miehistä! Nyt listaykköseksi nousi Matt Damon. Aika yllättävä veto, sillä omasta mielestäni Matt Damon on yhtä seksikäs kuin pullataikina.
Kakkoseksi tullut Patrick Dempsey olisi kyllä ansainnut ykkössijan...
Matt Damon
194
19767
Vastaukset
- ei oikeen
säväytä. Kamalimpia ovat Ben Affleck ja Justin Timberlake riippunenänsä kanssa.
- Naisten ihailija
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,1823.150.html
Tonne on kerätty todelliset MEGABEIBET! - Ehdottomasti
Naisten ihailija kirjoitti:
Tonne on kerätty todelliset MEGABEIBET!http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,1823.135.html
- Upeat muodot
Ehdottomasti kirjoitti:
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,1823.135.html
http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,1823.105.html
- mieltä kanssasi!
Ben Affleck pilaa kaikki elokuvat ja Justin on MJ-copycat,joka tekee ärsyttäviä kappaleita.
- Only!!!
Justin on maailman seksikkäin mies!!!
- kaksoisolentoko
Neitejä yleensä valitaan ja Matt Damon oli kyllä ihme poikkeus. Näyttää muuten aika tavalla multa, olen vaan huomattavasti pidempi. Pitäisiköhän lähteä jenkkilään?
Muuten noista "komeista" miehistä hieman omaa mielipidettä.
Ben Affleck: Aika norpan näkönen siloteltu mies, ja huono näyttelijä. Näyttää siltä että paklaa naamaansa, on sen verran sileä.
Justin Timberlake: Aika neitimäinen hintelä mies, jossa ei mielestäni enempi mitään normaalista poikkeavaa komeaa. Miksiköhän naiset lakoo, maineen takiako?
Johnny Depp: Debillä kasvonpiirteet ovat varmasti aika tavalla naisten mieleen, mutta saksikäden ilme tai ilmeettömyys ja jonkinlainen omituisuus käytöksessä laskee pinnoja. Ei mikään tosimies, vaan kaunispoika.
Keanu Reeves: Jotenkin naismainen ja outo.
Bruce Willis: Tässä ukossa on sentään miestä ja kuvien perusteella meisseliäkin.
Brad Pitt: Tämä on kanssa näitä poikamaisia, joka korkeintaan Veren Vangeissa näytti komealta nuorukaiselta pitkillä hiuksilla. En ymmärrä että on äänetetty komeimmaksi monta kertaa. Kroppa kunnossa, mutta kasvot aika mitäänsanomattomat.
George Clooney: Pilkettä silmäkulmassa miehellä ja saanti varmasti hyvää, mutta alkaa ukkoutua ja tasapaksuuntua kovaa vauhtia. Näitä yhden siristävän viettelevän katseen miehiä.
Richard Gere: Yhden ilmeen isonenäinen siristäjä, joka pitkälti muutaman roolin takia on saanut maineensa joka houkuttaa naisia. Vanha mies jolle naiset antaa sen takia että se on Gere.
Julian McMahon: Muodon vuoksi plastiikkakirurgiasarjan Christian Troy. Tämä 39-vuotias mies on oikeasti komistus, vaikka kasvoilla näkyy harjoiteltuja väkinäisiä ja hieman neitimäisiä seksikkyydenlisäysilmeitä. Luulen että suuri osa naisista lakoaa tämän miehen edessä oikeastikin.
Robbie Williams: Take Thatin jälkeen aloitti soolouran ja laihtui sekä sai lihasta kroppaansa. Hieman kipeän psykoottinen ilme ja itsevarma ote ainakin videoissa ja lavoilla. Tehoaa varmaan moneen naiseen ja on takuulla aiheuttanut tuhansia lirahtamisia naisten pikkuhousuihin. Varmasti saa myös lähes naisen kuin naisen. Komea. - Nimetön
Matt Damon ansaitsi ko kunniamaininnan, komea mies, ei imelä ja jos joku näkee pullataikinassa samat yhtäläisyydet, ihmettelen suuresti.
Ihana hymy ja nauru miehellä ja kroppa!10 - ei jaksa keksiä nimimerkkiä...
kaksoisolentoko kirjoitti:
Neitejä yleensä valitaan ja Matt Damon oli kyllä ihme poikkeus. Näyttää muuten aika tavalla multa, olen vaan huomattavasti pidempi. Pitäisiköhän lähteä jenkkilään?
Ben Affleck: Aika norpan näkönen siloteltu mies, ja huono näyttelijä. Näyttää siltä että paklaa naamaansa, on sen verran sileä.
Justin Timberlake: Aika neitimäinen hintelä mies, jossa ei mielestäni enempi mitään normaalista poikkeavaa komeaa. Miksiköhän naiset lakoo, maineen takiako?
Johnny Depp: Debillä kasvonpiirteet ovat varmasti aika tavalla naisten mieleen, mutta saksikäden ilme tai ilmeettömyys ja jonkinlainen omituisuus käytöksessä laskee pinnoja. Ei mikään tosimies, vaan kaunispoika.
Bruce Willis: Tässä ukossa on sentään miestä ja kuvien perusteella meisseliäkin.
Brad Pitt: Tämä on kanssa näitä poikamaisia, joka korkeintaan Veren Vangeissa näytti komealta nuorukaiselta pitkillä hiuksilla. En ymmärrä että on äänetetty komeimmaksi monta kertaa. Kroppa kunnossa, mutta kasvot aika mitäänsanomattomat.
George Clooney: Pilkettä silmäkulmassa miehellä ja saanti varmasti hyvää, mutta alkaa ukkoutua ja tasapaksuuntua kovaa vauhtia. Näitä yhden siristävän viettelevän katseen miehiä.
Richard Gere: Yhden ilmeen isonenäinen siristäjä, joka pitkälti muutaman roolin takia on saanut maineensa joka houkuttaa naisia. Vanha mies jolle naiset antaa sen takia että se on Gere.
Julian McMahon: Muodon vuoksi plastiikkakirurgiasarjan Christian Troy. Tämä 39-vuotias mies on oikeasti komistus, vaikka kasvoilla näkyy harjoiteltuja väkinäisiä ja hieman neitimäisiä seksikkyydenlisäysilmeitä. Luulen että suuri osa naisista lakoaa tämän miehen edessä oikeastikin.
Robbie Williams: Take Thatin jälkeen aloitti soolouran ja laihtui sekä sai lihasta kroppaansa. Hieman kipeän psykoottinen ilme ja itsevarma ote ainakin videoissa ja lavoilla. Tehoaa varmaan moneen naiseen ja on takuulla aiheuttanut tuhansia lirahtamisia naisten pikkuhousuihin. Varmasti saa myös lähes naisen kuin naisen. Komea.Noh, ehkä et ihan kaikessa seksikkyyttä näekkään, ellet ole sitte gay tai bi.(tai matt Damonin näköinen nainen. heh heh heh, tosin pahoitteluni jos olet xD) Seksikkyys kun on juuri sitä vetovoimaa. Karisma on sitten erikseen.
Itse olen naispuolinen ja tuolta tekemästäsi listasta nousi vain kaksi ehdokasta jotka omasta mielestä on hot. Depp ja Julian Mc Mahon.
Ja tuntuu että tuohon Peoplenki listaan vaikuttaa vaan se miten paljon mikäki henkilö on saanu näkyvyyttä minäki vuonna ( sitten muutaman toimittajan omat arviot...)
Ja mikä Deppissä on minusta seksikästä. Se että se uskaltaa olla outo. (makuja kun on monia)
Ja Mc Mahonissa se miehekäs olemus (olkoonkin vaikka enemmän metro kun retro ;) Sellasiahan ne melkein kaikki julkkikset on (Ja itse pidän miehistä jotka osaa pitää ulkonäöstään huolta.)
Plus noista molemmista vaan huokuu joku sellanen olemus että voin sanoa niitä seksikkäiksi.
Noh, kuten sanonta kuuluu, toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä.
Joo, eikä nuo afflekit ja timberlaket iske, ei niin yhtään... yäh - suomi nainen
kaksoisolentoko kirjoitti:
Robbie Williams: Take Thatin jälkeen aloitti soolouran ja laihtui sekä sai lihasta kroppaansa. Hieman kipeän psykoottinen ilme ja itsevarma ote ainakin videoissa ja lavoilla. Tehoaa varmaan moneen naiseen ja on takuulla aiheuttanut tuhansia lirahtamisia naisten pikkuhousuihin. Varmasti saa myös lähes naisen kuin naisen. Komea.Damontin Matilla on tunnetusti suomalaisia sukujuuria, joten ei ihme, että monikin Suomimies muistuuttaa häntä esim. silmät ovat aivan suomalaiset.Matti on mielestäni( olen suomalainen aikuinen nainen)tittelinsä ansainnut ja siis tosi seksikäs.Suomalainen mieskomeus on nyt saanut kansainvälistä tunnustusta ja hyvä niin.
- -------
ei jaksa keksiä nimimerkkiä... kirjoitti:
Noh, ehkä et ihan kaikessa seksikkyyttä näekkään, ellet ole sitte gay tai bi.(tai matt Damonin näköinen nainen. heh heh heh, tosin pahoitteluni jos olet xD) Seksikkyys kun on juuri sitä vetovoimaa. Karisma on sitten erikseen.
Itse olen naispuolinen ja tuolta tekemästäsi listasta nousi vain kaksi ehdokasta jotka omasta mielestä on hot. Depp ja Julian Mc Mahon.
Ja tuntuu että tuohon Peoplenki listaan vaikuttaa vaan se miten paljon mikäki henkilö on saanu näkyvyyttä minäki vuonna ( sitten muutaman toimittajan omat arviot...)
Ja mikä Deppissä on minusta seksikästä. Se että se uskaltaa olla outo. (makuja kun on monia)
Ja Mc Mahonissa se miehekäs olemus (olkoonkin vaikka enemmän metro kun retro ;) Sellasiahan ne melkein kaikki julkkikset on (Ja itse pidän miehistä jotka osaa pitää ulkonäöstään huolta.)
Plus noista molemmista vaan huokuu joku sellanen olemus että voin sanoa niitä seksikkäiksi.
Noh, kuten sanonta kuuluu, toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä.
Joo, eikä nuo afflekit ja timberlaket iske, ei niin yhtään... yähei jaksa keksiä nimimerkkiä... "Plus noista molemmista vaan huokuu joku sellanen olemus että voin sanoa niitä seksikkäiksi."
Ei niistä mikään olemus huou, vaan katsot pelkkää pintaa niin kuin suurin osa miehistäkin, siksi Pamela Anderson, Beyoncé Knowles ja Christina Aguilera on miesten listan kärjessä jos pelkkä fyysinen ulkonäkö ratkaisee. Johnny Depp ja Julian McMahon on samalla tavalla fyysisesti sopusuhtaisia ja varsinkin kasvoiltaan miehekkäitä. Siinä ei muuta muut seikat vaikka tuo silmien poissaolevuus ja outous vaikuta, vaan pelkkä ulkonäkö ratkaisee vaikka muuta väittäisit. - elina k.
Naisten ihailija kirjoitti:
Tonne on kerätty todelliset MEGABEIBET!TÄÄLLÄ PUHUTAAN MAAILMAN SEKSIKKÄIMMISTÄ MIEHISTÄ:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=24197
- Sexy-boy..
Damonilla on saksalais-suomalais-englantilaiset sukujuuret. Ulkonäkö viittaa vahvasti suomalaisuuteen. Tässä sen taas näkee, että Suomi-miestä pidetään muualla maailmassa seksikkäänä!
Sen olen itsekkin huomannut lukuisilla matkoillani. Mitä etelämmäksi mennään, sen enemmän vaaleus ja rehtiys on valtteja!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Matt_Damon- pillutonmies
itse en ole huomannut niinkään. Vai kuinka eteläs olet mennyt. Itse en ole vielä ylittänyt gipraltaria. Saattaahan se päteä kun menee tarpeeksi eteläs. Esimerkiksi mosambikissa saattavat hyvinkin arvostaa tai ugandassa.
- minä taas
pillutonmies kirjoitti:
itse en ole huomannut niinkään. Vai kuinka eteläs olet mennyt. Itse en ole vielä ylittänyt gipraltaria. Saattaahan se päteä kun menee tarpeeksi eteläs. Esimerkiksi mosambikissa saattavat hyvinkin arvostaa tai ugandassa.
Huomaan sen kaikkialla, ei tarvitse mennä sen etelämpään kuin pohjoiseenkaan, aina on nasiten katseet himokkaat. Vientiä on mallikaasti, tosin avoliitossa ei hairahduksiin ryhdytä, ei ainakaan usein.
Nuorempana oli aina monta nasita kelkasssani, oi sitä aikaa. - skool
pillutonmies kirjoitti:
chris noth tottakai!!!!
- vai sellasta....
Ai, enpäs tiennykkään että oli suomalaisia sukujuuria.... (Mutta kieltämättä...kyllähän tuo vähän sellasen "kotoisan" näkönen)
Tämän löysin tuolta wikin englanninikielisestä versiosta... siis isoisä oli suomalainen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Matt_Damon
"In an interview with Mail on Sunday, Damon responded that his grandfather is probably the most "impressive person he knows," stating, "He's Finnish, a very proud man, who would never take help from anybody. He came to America when he was a little boy, grew up during the Depression and sold shoes. He always used to tell us the story about getting a raise of three and a half cents, and how that was an incredible moment of success. He's extraordinary."" - Maisa B
.. ovat ihania ja seksikkäitä. Ja Matt Damon on NAM!
(Olen suomalainen:-) - it-nainen
Maisa B kirjoitti:
.. ovat ihania ja seksikkäitä. Ja Matt Damon on NAM!
(Olen suomalainen:-)Tiedän kuka on, hän on kaikkein!
- iihana
Matt Damon on aivan ihana, en ihmettele yhtään ykkössijaa.
- seksikkäin
ja komein mies on suomalainen Tero Pitkämäki!
Urheilullisuutta ja kuntoakin löytyy ulkonäön lisäksi! ;)- Toisenkin kerran
Kuka on yöllä herännyt nettiin kirjoittelemaan ihan hassuja, no urheilijat ovat joittenkin idoleita, mutta minä kun en katso urheilua ja suomen televisiota vain satunnaisesti joskus.
- Big Brother mainoskanava
Suomi24 järjestää näitä seksikkäin mies ja seksikkäin nainen -kilpailuja jatkuvasti. Eikö pienempi määrä riitä?
Eniten tietysti häiritsee tämä kuukausia jatkuva Big Brother -mainonta. Keskustelujen KUUMIN puheenaihe Suomessa, tuli sitten Jokelaa tai Tehyä tai mitä tahansa niin Big Brother-kilpailijan käynti vessassa on tärkeintä, mitä kansalaisten tulee tietää.
Hyi saatana! - Nälkäisin
Maailman seksinnälkäisin "mies" on,rihkamakauppias Vesa Keskinen,sillähän on maailman suurin kyr.. eiku kyläkauppa.
- Mari B
Epä seksikkäin luuseri on Vesa Keskinen,mies on kuin valkoinen hylje,ei lämpöä,ei väriä ei seksin hitustakaan,eikä hän seksiä saa itsekkään kuin ostamalla.
- Keskisen...
Mari B kirjoitti:
Epä seksikkäin luuseri on Vesa Keskinen,mies on kuin valkoinen hylje,ei lämpöä,ei väriä ei seksin hitustakaan,eikä hän seksiä saa itsekkään kuin ostamalla.
äänta? Sillä on ihan sairaan seksikkaan kuulonen makuukamariääni!!!!
- KUULLU SEN KUMINAN
Keskisen... kirjoitti:
äänta? Sillä on ihan sairaan seksikkaan kuulonen makuukamariääni!!!!
Keskisen ääni tulee kuin tyhjästä kaivosta,vaikka tuleekin tyhjästä päästä.
- seksikkäin.
Kaikilla määrityksillä yli kulttuurirajojen.
- MERIRUKKA
Tottakai se on Va..Vanhanen,sillähän on kivikova kulli.
- FARMASEUTTI
MERIRUKKA kirjoitti:
Tottakai se on Va..Vanhanen,sillähän on kivikova kulli.
Se parhaiten nauraa kellä on parhaat lääkkeet.
- lady in red
UUUhhhh!
- sanon
teille kakaroille kuka on seksikkäin mies.
.-.-.-Johnny Depp-.-.-. - peoplen
listassa joku virhe? Pitäiskö sen olla "Maailman EPÄseksikkäimmät miehet, silloin ton Damon ällötyksenkin sijoittumisen ymmärtää. En kestä katsoa edes tuon nössön leffoja, mun mielestä ei edes osaa näytellä, niinkuin monet muut rumat ja/tai espäseksikkäät näyttelijät.
- Heinäluoma.-..-.-.
Ehdottomasti Eero Heinäluoma SDP, sillä on kanamunan muotoinen pää.
- :D:D:D
mun mielest Johnny Depp om maailman seksikkäin mies ikinä! sitä komeempa ei oo !!! toiseks Brad Pitt
- ...
depp on maailman komein mies, siitä ei päästä yli eikä ympäri :D
- eeroa huomioon...
Kyllä Eero Heinäloma SDP Johnny Depin voittaa.
- ichigo-79
george clooney on komea..
johnny depp..nätti poika korkeintaan.. - mies,joka
vaan komistuu,vaikka vuosia kertyy!
- Johnny Depp on...
kaikkein komein ja seksikkäin, mutta en ymmärrä ollenkaan mitä ihmiset näkee Brad Pittissä.
- Hou hou
Näinä aikoina tuo markkinatalouden Messias osoittaa jälleen olevansa ylivertainen.
- pablo83
mitä te selitätte mähän se seksikkäin mies oon
- YLI PÄÄLLIKKÖ
Maailman feministisemmässä maassa - Suomessa seksikkäimpiä miehiä on naisten mielestä Jari Sillanpää, naminami Bjurstom tai anorektikko narkkityyppi Ville Valo.
Yleensäkin tämä "epäsuora miesviha" näkyy Suomessa läpi median. TV:ssäkin on enää vain jotain puolihomoja hauskuuttajia, myyysikköjä tai metroseksuaaleja kaikki miehet - terävien, perinteisten miehisten Sarasvuon ja Rantalaisen jälkeen tämä suuntaus on ollut selvä ja raju!
Onkohan "ainutlaatuinen" valtion päämiehemme ja armeijamme ylipäällikkö määrännyt asian - vain onko se sovittu jossain H20 rasvaisissa saunabileissä?
Missä meillä on Matt Damonit ja Arskat ykkösinä - bodatut mieheltä näyttävät miehet, jotka näyttelevät sotilasta, hitmaneja, mafiaa ynm?
Vrt vaikkapa tosiaan esim. 30 miljoonan ihmisen, huippukoulutetun ja rikkaan "piilaakso" Californian johtajaa meidän johtajaamme?
7 kertaista Mr Olympia bodaria, äijjien äijjää, sotilas ja taistelu elokuva tähteä sikareineen ja aseineen ÄÄNESTI VAALEISSA YLI PUOLET CALIFORNIAN NAISISTA! SIIS NAISISTA!
Meillä taas äänesti miehistäkin yli puolet vasemmistolaista feministiä, x-seta kerho aktivistia...
Pysähtykää nyt miettimään, mitä se kertoo kulttuuristamme...vertailtkaa ja miettikää - ja ottakaa huomioon, että jos Fornia erotettaisiin muusta USA:sta - se olisi ihan h'''tisti koulutettumpi ja rikkaampi kuin Suomi, eli siihen ei voi vedota. BKT on Suomessa n. 30 000 ja siellä 60 000.
Et vain vertailuksi on tämä melkoinen feministien ja homojen luvattu maa nykyään.- oikeassa
Olet. On asiat pikkasen päälaellaan täällä iki-ihanassa Suomenmaassa.
- SEKSIKKÄIN?
oikeassa kirjoitti:
Olet. On asiat pikkasen päälaellaan täällä iki-ihanassa Suomenmaassa.
Suomessa naisten mielestä suosituin ja kenties seksikkäin on valtion päämiehemme ja armeijamme ylipäällikkömme?
Kakkos ja kolmossijoja pitää sitten nämä sillanpäät ja kukkakeppi narkki valot sun muut...
- On helvetti
Vitun Cp-turpa!
- syrjäytti tuo
M. Damon?
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/julkkikset/seksyt_miehet/480769.jpg - LIISA TUSSUNEN
OIKEEN NAMI PALA.
- ajatus --
Päivi-parka...
- of_course!!
Ville Valo tietty! perusteluita ei tarvita..
- Koko ville
Nakkikoivet tykkää nakkikoivista. Pistä mun piikkiin ;D
- hokenut
en ole hetkeäkään...
panenko paremmaksi... - Turre'
On ihan Suomen keulakuvia mualimalla!
- namnam ;P
nuo on mun suosikkeja :)
- top3
1.Bruce Willis
2.Johnny Depp
3.Keanu Reeves
- ihmekkös
Ou JEE! Vihdoinki muutkin on tajunnu kuinka sexy se on!! NJAM! Katsokaa ne jotka ei ole vielä tajunnu kuinka hot se on Meduusan verkot.
- sex1
tietysti bruce willis...
- Nimetön
Silmä lepää Ben Affleckissa, Johnny Deppissä, George Clooneyssä, Ricky Martinissa ja onhan näitä
- vaatimattomuus
Minä!
- näihin...
Vladimir Putin. Steve McQueen. - vaikka ei noi oo samannäköisiä.
- Ja pointti oli?
Kertokaapas mikä idea tässä mieslistauksessa on? Onko ihmisillä vaan tylsää vai onko tämä ohje vielä miesmakuaan löytämättömille teinitytöille millaisista uroksista tulisi pitää? Hmm. Omituista.
- sytyttää minut
Olikohan millään listalla?? Hänellä on niin vetoavat silmat ja hymy joka sulattaa....
Eihän näissä listauksissa mitään pahaa ole.
Ihmisethän tarvii unelmia ja unelmien kohteita ja todella hyvä vielä, että nämä ovat "niitä täysin saavuttamattomia".
Omaksi kullaksi kelpaa "aivan tavallinen mies" tavalliselle naiselle! - ihanan näköinen
sytyttää minut kirjoitti:
Olikohan millään listalla?? Hänellä on niin vetoavat silmat ja hymy joka sulattaa....
Eihän näissä listauksissa mitään pahaa ole.
Ihmisethän tarvii unelmia ja unelmien kohteita ja todella hyvä vielä, että nämä ovat "niitä täysin saavuttamattomia".
Omaksi kullaksi kelpaa "aivan tavallinen mies" tavalliselle naiselle!mies,että pitää katsoa joitakin elokuvia ihan vain hänen vuokseen.Ah,niin komea!
- Yksi rouva
Ja pointti oli? kirjoitti:
Kertokaapas mikä idea tässä mieslistauksessa on? Onko ihmisillä vaan tylsää vai onko tämä ohje vielä miesmakuaan löytämättömille teinitytöille millaisista uroksista tulisi pitää? Hmm. Omituista.
Samanlaista "viihdettä" kuin miehet listaa ämmien perseitä jne.
- kaanista
katella kun ihrat hyllyy nuorella miehellä
- joten pistän
tähän nyt herra Williamsin.
- -------
joten pistän kirjoitti:
tähän nyt herra Williamsin.
Robbie puuttuu listalta. Oikea uros...
- tuntematon
varmaan kiinostaa kuka on seksikkäin eikö teillä ole muuta kun tollasta paskaa
- oioi
Johny Depp on ollut nro 1 jo vuosia....
- täältä jostain
Johnny Depp - ehdottomasti!!!!!!!
- onko se?
Sehän on tietysi minä! Pelätkää rumat! Ja naiset on niiiiiiiin kuumina x) LOL
- Nimetön
...mielestäni on..........ei kukaan muu kuin........ GEORGE MICHAEL!!!!!!!!!!!!
- ELVIS ON YKKÖNEN
Ei oo vielä ainakaa kukaa ohittanu Elvistä, enkä usko et ikinä ohittakaa.
- Mindy´s
Koko maailman seksikkäin mies on jo vuosien ajan ollut ilman muuta Johnny Depp! Miehellä on ikää, mutta karisma ja komeus senkun lisääntyvät. Kadehdin Vanessa Paradista...Sitä paitsi, osa hänen seksikkyyttään on myös talentti eli mies OSAA näytellä, pystyy muuntautumaan rooliin kuin rooliin (ei sitä paitsi ota vastaan poseerauspaskarooleja). Depp on kaiken kaikkiaan oikea UNELMIEN mies.
Suomen seksikkäin on pituushyppääjä Tommi Evilä. Kiinnitin häneen huomiota jo ennen kansainvälistä menestystä ja aloin oitis kannustaa Tommia monin tavoin esim. tekstiviestein. Pronssin jälkeen onnittelin ja sain Tommilta vastauksen, AH! Urheilija, joka on myös rokkari...WAU. Haluaisinpa, että Evilä näppäilisi meikäläistä skitan sijaan...nyyh, Tommi on varattu. But, aina saa olla unelmia ja idoleita!!! - slash30
BRAD PITT...aina ollu ja aina tulee olemaan..
- On komein
Masa on UPEIN! Muut vain kalpeita jäljittelijöitä. t.Lady 26v.
- Iltapimeällä
Mustaa makkaraa syödessä pimeällä kujalla!
- enneee
DAVE ANNABLE on mielestäni komein noista miehistä. :)
- jokuvaa
hyi hitto koko ukko, siis damon. omat suosikit jos noista pitää valita ovat ehsottomasti RYAN REYNOLDS ja DAVE ANNABLE. oma ikuinen ihanteeni kuitenkin eminem. sanokoot muut mitä vain.
- TOTTAKAI
!!!!!!!!!!!!!
- ovat
Johnny Depp ja Ville Valo ainakin!
- Jared Leto,
Robert Knepper,Christopher Meloni,Wentworth Miller ja Jude Law mm.
- taruskiii
siis voi ei!!! kukaan noista ei ollu mun mielestä seksikäss :( mitähän helvettiä?????
- Sezxiest
Eikö tuon pitäisi olla:
Sexiest hollywood actor alive...
Mielestäni typerää verrata kaikkiin maailman miehiin :D Kun kaikki on jenkki hollywood pellejä... - TJTJ
KYYLLÄ TJ ON SEKSIKKÄIN AINA OLLUT SEXSYMBOL
- viimeinen
tikki, ihan totta
- samaa mieltä
Ja kun miettii että hän on 67v niin voin sanoa että charisma ja kaikki on tallella äänikin.. erittäin Hunk, katsoin tossa vähän kuvia niin kauheat lihakset normit varmaankin...
- Keep it simple stupid
Ei mitaan korvien valissa.Ja sexykkyyshan on avoissa.
- Rrokkenroll
Seksikkäin on kyllä Billie Joe Armstrong ;>
- menevän
suvussa, se seksikkyys...
- mietit
tuollaista sopaako nyt mietit...
Joel ja Jalmari Rinne ja muut klassinen kauniit miehet, Tauno Palolla on siihen hiukan liian nöpönenä, Heikki Kinnusella leveä naama - vaikka ovat olleet jo ainakin kolme tuntia ehdolla...
nuorisolle historian havinaa... nuorempia miehiä seuraa myöhemmin. - SDP 1
Putin tietenkin
- keskittyä
kun on hiljaista...
niin vaikeen kyssärin tempasit tälle päivälle...
- hm hm hm
Leonardo Dicaprio :*D :*D :*D
- alexndrea3
Mitä moisella seksikkyydellä virkaa ,pitää katsella miestä kokonaisuutena ,pelkkää huuhaata pelkkä seksikkyys .Yleensä ihmistä kokonaisuutena ,huh miten pinnallista .
- -silikoni-
Onpas siinä vasta komea kapistus!
- mmm...
Peter Franzen =) ihana herkku!!
- Mimmu
mmm... kirjoitti:
Peter Franzen =) ihana herkku!!
Voiks joku olla eri mieltä?
- Pertza
Ehdottomasti Kimi.
- romeofanihanse
olen tätä mieltä :)) salkkareiden romeo ansaitsisi ykkössijan...ainakin siis suomalaisista miehistä :DDD
- Valistettava
Mikä tai kuka on salkkari, salttari vois olla suolapurkki, mutta tämä on hepreaa.
- HINTELÄ HINTTI
Heikko, hintelä hintti surkeimmasta saippuaoopperasta, mitä maa päällään kantaa....eipä oo sunkaan mielentilassa kehumista
- suomipoika:)
Mitä tuota miettimään, tuli kuin apteekin hyllyltä vastaus!
- vaan kateellisia
Kateellisiet suomi24:n pojat laittoivat tollasen virnikuvan, hahhah.
- ....
tai sit matthew mcconaghey ois ollu mun mieleen..
- eetu...
minä tietenkin.vaimoni ainakin sanoo että olet maailman komein mies
- lista...
must seksxikkäin on woody allen
- Audrey
1. Hugh Jackman (X-Men)
2. Julian McMahon (Charmed & Nip/Tuck)
3. Josh Holloway (Lost)
4. Viggo Mortensen (Lord Of The Rings)
5. Dominic West (The Unforgotten) - on ihana!
Minunkin mielestä maailman seksikkäin :)
Ne kädet ja se hymy... ihana treenattu kroppa, nam!- Kapteeni Kirk
Matt Damonista tulee namu kapteeni Kirk uuteen Star Trekiin ensi vuonna.
- WomanCat
Ehdottomasti jos pitää joku julkkis mainita, niin se on BILLY ZANE!!! Filmitähti, joka esitti Mustanaamiota! NAM!!!
- seksikkäin
Johnny Depp,siinä on karismaa ja jotain mystistä :) ihana!
- Ärtsynyt..
Turhaa täällä on luetella jotain ulkolaisia nimiä, joista kukaan ei ole kuullut mitään.
Pankaa linkki (jos ette osaa, niin on aika jo opetella), niin muutkin tietää millaisesta "otuksesta" on kysymys! - HOLKOLA
JÖRN DONNER JA KÄPY PERSEEN ALLA.
- pirkanmaalla kukkii
parhaat luomutuotteet:
http://lehto-seppo-karjala-takaisin.blogspot.com
More humour facebookista
The hottest men in Facebook - modern lady
Kyllä maailman seksikkäin on ex-modern talkingin laulaja Thomas Anders!!!!
- Artsynyt...
No kukas se tämä Thomas Anders sitten mahtaa olla? Varmaan 99% ei ole kuullutkaan hänestä.
Osaisit edes panna linkin, niin näkisimme minkänäköisestä hyypiöstä on kysymys.
Ja kukaan ei nyt rupea sun takiasi etsimään tietoja tuosta Thomasista. - modern lady
Artsynyt... kirjoitti:
No kukas se tämä Thomas Anders sitten mahtaa olla? Varmaan 99% ei ole kuullutkaan hänestä.
Ja kukaan ei nyt rupea sun takiasi etsimään tietoja tuosta Thomasista.Jos yhtään osaat käyttää konetta,niin osaat googlata thomas anders,eix niin= )
Mun ei tartte sulle linkittää - papermoon
Artsynyt... kirjoitti:
Ja kukaan ei nyt rupea sun takiasi etsimään tietoja tuosta Thomasista.OOtko oikeesti tyhmä vaiko esität vaan= )
- tsoni?
1-5 on ihan outoja hyypiöitä...sellaisia tavan naapurinpojan näköisiä. Johnny Depp kuudes? suuri vääryys sanon minä! Onneksi tänä ei vaikuta mihinkään.
- rituli
Kai Lehtinen ihan kotimaasta on maailman seksikkäin olento!
- Pohjan-Akka
Komea, miehekäs, lämmin ja jännittävä. Moskunakin oli super.
Löysin aika kivan kuvan:
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=690570 - Pohjan-Akka
Pohjan-Akka kirjoitti:
Komea, miehekäs, lämmin ja jännittävä. Moskunakin oli super.
Löysin aika kivan kuvan:
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=690570Tämä on aika symaptitskii...en tiiä nimeä:
http://www.youtube.com/watch?v=fEWubdJhqYw&feature=related
- Tii- aaa
Kyllä Amaury Nolasco eli Paon Sucre on ihan ykkönen.
- Ärtsynyt..
Ihan hyvin olisit voinut sanoa vaikka "Kyllä se on Ömaharu Pascasko". Kukaan ei ole kuullutkaan hänestä.
Opettele sinäkin linkittämään sensijaan, että roikut täällä. - dfggjjh
kimi täytti tänan 28 vuotta
- Modern lady
Ärtsynyt.. kirjoitti:
Ihan hyvin olisit voinut sanoa vaikka "Kyllä se on Ömaharu Pascasko". Kukaan ei ole kuullutkaan hänestä.
Opettele sinäkin linkittämään sensijaan, että roikut täällä.Taidat olla aika yksinäinen ja tyhmä jos et tiedä mikä on modern talking= )
Ja kuule,googlaa,siis jos osaat,niin thomas anders kuvat....
- taas seksein on
Albert Wesker
- Ärtrsynyt..
No munkin on aika panna oma listani: Zacharias Boone, Abel Zimmerman, Joe Wasquez, Herbert Happyland, Bobo Bush, David Hubbart, Neil Nelson jne.
Eikö ollutkin pitkä rivi seksyjä miehiä? Hä? - oooohh
Ärtrsynyt.. kirjoitti:
No munkin on aika panna oma listani: Zacharias Boone, Abel Zimmerman, Joe Wasquez, Herbert Happyland, Bobo Bush, David Hubbart, Neil Nelson jne.
Eikö ollutkin pitkä rivi seksyjä miehiä? Hä?David Hubbard en muistanukaa tota. Se on kans toosi sexy.
- The_69_eyes
Jyrki69.
- Matt Demon
Kuka on tämä Matt Demon ja millä alalla hän vaikuttaa? Onko hän konserttipianisti, kirjailija, lääkäri vai putkimies?
Milloinkahan tavallinen ihminen alkaa kiinnostua omaasta elämästään ja lakkaa elämästä julkkisten elämää?- juuri --
kun mun edessä kaupassa mies osti Hawaiji-pizzan ja sanoi Kiitos niin että herkempi ihminen olisi voinut laota,
ja toinen samanmoinen seisoi takana,
ja sitten se kolmas, jolla ei ollut niin kiire viikkon töissä, sitä en uskaltanut edes vilkaista, kun sen ääni oli niin lumoava,
en voi kertoa enempää, mä poistan sen...
mutta kun tällaisia kansanmiehiä ei voi ehdottaa, kun kukaan ei tuntisi niitä. Ja en itsekään tietäsi ketä ehdottaa. Ja kun valinnanvaraa on niiiiin paljon... - oleen
joku meidän mateista, silleen salanimellä, aika hyvä salanimi muuten...
- että joku
mies vastaa tähän, omasta näkökulmastaan
- ei mitään....
Minä. Muut ehdotetut ovat surkimuksia.
Saan naisen käyttäytymään tahtoni mukaan, osa heistä käyvät niin kuumina, että joutuvat käymään terapiassa. Toivottavasti heille on apua sitä.
En halua että olen heidän mielessään jatkuvasti, muita miehiä he eivät enää halua. Taisin persoonallani ja haluttavuudellani tehdä heistä vanhoja piikoja loppu elämäkseen. Halusin muodokkaan naisen, nyt se minulla on. On tämä haluttavuus toisinaan täysin toisarvosta, mutta minkäs teet.- sdfasdf
Kotimaiset seksyt: Jouni Hynynen ja Juha Veijonen....uuuuhhhhh!!!!!!!!
Ulkomaisista: Johnny Depp ja Jeronimo Gil - not ät ool
sdfasdf kirjoitti:
Ulkomaisista: Johnny Depp ja Jeronimo GilSaatat olla ihana, but ai äm the best.
Jiit ok. - Rinne
sdfasdf kirjoitti:
Ulkomaisista: Johnny Depp ja Jeronimo Giltarviiko muuta, se on niillä suvussa. Kuten Jotaarkka Pennasella näytteleminen.
- selkeesti
Paul Teutul Sr.
- tytytyy
kun Paul Teutul junior.........söpis.
- pillun karva
Vesa keskinen on tietysti seksikkäin,onhan se naisten mies,ja raivaaja sukua,ei se kauaa yhden Juurakon kanssa nussi
- on seksikkäin...
ehdottomasti!
- "Pittin Brätti"
Kauhee nenäkin sillä Bradilla.
- tisulissu
Katainenhan se on,naiset kimpussa(hoitsut)ja koko mies täys kyrpä!!!!!
- Frans
mutta kun se on kuollut ja kuopattu niin tarvii valita joku toinen Frans ja ainoo joka nyt tulee mieleen olis Tampereen yliopiston Frans, mutta kun en usko, että se on sen oikee nimi.
Ja kaiken lisäks kun oon tainnu nähä sen yhen blondin seurassa. Että se on sitten menneen talven lumia. Etenkin kun sen oma demoninen outlook näytti muuttuneen haalemmaksi. Olis pysyny vaan mustissa.
Muuten sen esitystapa oli niin suggeroiva, että tajunta räjähti. Itse asiassa ei tuollaisia tyyppejä saisi päästää luennoimaan, se on hengen vaarallisia, kun yleisö saa hurjia vierotusoireita, ellei kuule tyyppiä uudelleen. No, ei tuo ollut totta. Luento on luento ja silleen.
Mutta kyllä ne nyky-Frans on ihan seksy. Ainakin jos yrittää olla. Ja saa yrittää olla. Ei tarvi olla aito, ei sitten yhtään. Kokemus on tärkein. - on ehdottomasti
maailman seksikkäin mies. =)
- nää -- -- -- ---- ---
tanssiihan se mutta se on eri juttu.
Sukuvika - se tanssiminen, kuten näyttelijän ammattikin - tai komeus tai seksikyys, ne ei kule käsi käesä.
- on tämä tässä
http://www.youtube.com/watch?v=J9f9-kjga9M
ainakin itselleni.- kakkososa jäi
pois ja kysehän on tietysti haastateltavana olevasta miehestä (Wentworth Miller)
http://www.youtube.com/watch?v=YOpnEw9Jcbs&feature=related - ensimmäisenä
kakkososa jäi kirjoitti:
pois ja kysehän on tietysti haastateltavana olevasta miehestä (Wentworth Miller)
http://www.youtube.com/watch?v=YOpnEw9Jcbs&feature=relatedtulisi ajatelleeksi haastattelijaa, mutta täytyisi siihenkin tokaista, että ensivaikutelma voi toisinaan muuttua
- jotain --
kakkososa jäi kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=YOpnEw9Jcbs&feature=relatedsen sukujuurista...
kansalaisuus, isovanhemmat jne. - yllyttää
kakkososa jäi kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=YOpnEw9Jcbs&feature=relatedanna mennä vaan... katotaan pureeko... kun Kuuselan Matillakin on vielä tukka päässä niin eihän sillä oo mitään mahkuja osingolle...
- Mä Mies
Otsikossa kaikki!
- ne joilla
on heikko itsetunto -- siinä se. Ellei nainen pönkitä sitä - hah, tajuutko jo.
- Pädi
aivan loistava näyttelijä, osaa mitä erikoisempia rooleja/ohjelmia, ihailtavaa
- ....
..on mun mielestä ihan komea,tuo kuva tossa etusivulla vaan naurattaa :D eivät sitte parempaa kuvaa siihen saaneet...
- e inari
en oo ikuna kuullutkaan... ei ehkä, jos verestät muistiani
- Friidaa.
Tuolta ylhäältä joku oli jättänyt linkin Wikipediasta:
"In an interview with Mail on Sunday, Damon responded that his grandfather is probably the most "impressive person he knows," stating, "He's Finnish, a very proud man, who would never take help from anybody. He came to America when he was a little boy, grew up during the Depression and sold shoes. He always used to tell us the story about getting a raise of three and a half cents, and how that was an incredible moment of success. He's extraordinary.""
Suomennus keskiasteen englannilla: " Sunday Mailin haastattelussa Damon totesi, että hänen isoisänsä on luultavati "vaikuttavin persoona jonka hän tuntee" hän tähdentää, "Hän on suomalainen, hyvin ylpeä mies, joka ei koskaan tahtonut ottaa vastaan apua keneltäkään. Hän tuli amerikkaaan, kun hän oli pikku poika, kasvoi suuren laman aikana ja myi kenkiä. Hänellä oli tapana kertoa tarinaa, että hän tuli kasvatetuksi kolmella ja puolella centillä, ja että kuinka uskomattomia menestyksen hetkiä ne oli. Hän oli harvinaislaatuinen.
Että tuollaista lausui hän. Toivottavasti hän ei tule vierailemaan tänne esi-isiensä maalle. Vois olla melkoinen pettymys, kun miehet täällä alkaa olla feministisiä pullapoikia. Yäk! - ratkaisee
radio957:ssä parhaillaan...
mutta hetken kulutta voi olla joku toinenkin, jos oikein huonosti käy...- dilemma --
Jos ääni tenhoaa mutta ulkonäkö ei, menettääkö ulkonäkö vähitellen merkityksensä, kuten www.youtube.com/watch?v=nB7jr40AlXo
- Heiskanen --
mutta onko se mies - tää ei oo silti ihan tosissaan heitetty juttu vaan kysymys
joo - on se varmaan rekisteröity toiselle käyttäjälle, kiitti virheilmoituskesta - tytteli.
Nukkenaama
- mäkynen
tais olla joku rikostutkija, joka kattelee työkseen pornoa, vaikka näytti älyn hermostuneelta telkkarissa, ei varmaan oo tottunu oleen hastateltavana
ota rohkeesti vaan yhteyttä... kivat vinot hampaat vai oliko ne harvat...
löytyiskö sen kuvaa jostain - Valkeakoski
mäkynen kirjoitti:
tais olla joku rikostutkija, joka kattelee työkseen pornoa, vaikka näytti älyn hermostuneelta telkkarissa, ei varmaan oo tottunu oleen hastateltavana
löytyiskö sen kuvaa jostainaika hyvä http://galleria.suomi24.fi/Corpo
vaikka suosikkilinkille on käynyt köpelösti, kun - this video has been removed due to terms of use violation
www.youtube.com/watch?v=zAAIx2Tfa sw&mode=related&search=
Joo on tää sen elämä, ja se ansaitsisi hiukan respektiä, muullakin kuin paikallisella tasolla. Kattokaa mitkä silmät. - kuntoon
Valkeakoski kirjoitti:
aika hyvä http://galleria.suomi24.fi/Corpo
vaikka suosikkilinkille on käynyt köpelösti, kun - this video has been removed due to terms of use violation
www.youtube.com/watch?v=zAAIx2Tfa sw&mode=related&search=
Joo on tää sen elämä, ja se ansaitsisi hiukan respektiä, muullakin kuin paikallisella tasolla. Kattokaa mitkä silmät.amorinkaari pitää miehellä olla, sehän nyt on selvä
- ja --
kuntoon kirjoitti:
amorinkaari pitää miehellä olla, sehän nyt on selvä
sinivalkoinen sydän
- on paha
ja -- kirjoitti:
sinivalkoinen sydän
haastaja - komea nenä varmaan tekee sen http://galleria.suomi24.fi/j.a.m
- miksi ei
mäkynen kirjoitti:
löytyiskö sen kuvaa jostainno ensteks varattu, ei osan viehätysvoimaa, ja sit joteski liian lepsu kasvojen alaosa, kaikella kunnioituksella
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Daniel73&image_id=68302733 - kiitos, kiitos
mäkynen kirjoitti:
löytyiskö sen kuvaa jostainkaikkea hyvää sullekkin.
- ethän sä sun
kiitos, kiitos kirjoitti:
kaikkea hyvää sullekkin.
ns. moraalista tietty kertonu mitään... tai siitä ootteko te kaksiteen samaa mieltä asioista... luult. ainakin vielä tässä vaiheessa.
- tuhat kertaa
kiitos, kiitos kirjoitti:
kaikkea hyvää sullekkin.
saa toistaa, että yksi kuva ei miestä tee
älä riko sitä tuolia, kuitenkaan... - miesmalli joskus
mäkynen kirjoitti:
löytyiskö sen kuvaa jostainValaistuksesta kaikki kiinni. Jotkut osaa, jotkut ei.
- JOS ET
pullataikina hahahahahahahah
- sitä maailmanluokan
kamaa, toki kaikki turkulaiset, edellinen huomioon ottaen, sehän oli kohteliaisuus...
http://galleria.suomi24.fi/n.sorsa
pullataikina voikin usein parempaa kuin valmis pulla... tosin rikoin varmaan tirvallisuus määräyksiä, kun onnistuin kerran Tampereella nauttimaan puoliraa'an Linkosuon jonkun tuotteen sellaisenaan, kun myyjätär ei ehtinyt valmistaa sitä grillissä, kun olin jo temmannut sen mukaani...
ei oo Hämeessä kauheen useesti nähty, että joku vetää naamaan jotain puoliraakaa... mutta kyllä ne vähitellen oppii... pitään pokan - ei kiistä
suloisin ja kaunein kirjoitti:
aivan omaa luokkaansa
- ON.
Maailman kaksi kiistatonta ihmisolentoa Kauniina omaavia. Jeesus Kristus & Cobain
- MILJOONA RUUSUA
Kun verrataan ihmispaljoutta, ei tuolla suosituimmuudella voi verrata juuri mitään. Sopuli on sopuli ja äänestää kuin laumaeläin. Kun on vielä sadoista miljoonista kyse, tuo kysymysasettelu on aivan päin, sanonko mitä??
- ja linkit
ihania...
Ian Somerhalder:
http://www.stormmodels.com/images_models/3184/Ian_Somerhalder_1.jpg
http://imagecache2.allposters.com/images/pic/MMPH/264136~Ian-Somerhalder-Posters.jpg
Jensen Ackles:
http://www.decaturdaily.com/decaturdaily/current/060503/star.jpg
Ryan Reynolds:
http://frigginmovies.blogg.se/images/ryan_reynolds_02_1160082091.jpg
Amaury Nolasco:
http://www.enregistrersous.com/images/28198608720070824170325.jpg
Enrique Iglesias:
http://poponthepop.com/wp-content/uploads/2007/06/enrique.jpg
Josh Holloway:
http://bestof.provocateuse.com/images/photos/josh_holloway_97.jpg
Fran Perea:
http://www.cine.telecinco.es/imgsed/0410_franperea.jpg
Milo Ventimiglia:
http://img526.imageshack.us/img526/4645/milo01kv8.jpg
Fernando Alonso
Johnny Depp
Wentworth Miller
Eminem
Jared Padalecki
Jude Law....- Heteronainen
Tuohan on juuri se samainen linkkilista kuin ihannemies-palstallakin. Ja mielipiteeni jo sanoinkin siellä; sliipattuja ja oksettavan näkösiä neitejä. Ja rumia kaiken lisäksi.
- SE JÄTEJOONAS
Vesa "jätejoonas" Keskinen,on miljoona kertaa seksikkäämpi,kuin universumin kaikki miehet yhteensä.
- on ehdottomasti
Gale Harold!!!
- juuriltaan
Sukujuuret Suomessa, joten suomipoika on seksikkäin!!!!!
- Good night and good luck
ovat parin NYC :n tuottajan mukaan sympaattisimmat nayttelijat ja hehan ovat myos parhaita kaveruksia.Tuottajat tiesivat, etta Matt on suomalainen juuriltaan ja paitsi hyva nayttelija myos alykas ja viisas.Niinpa, samanlaiset lapset leikkivat yhdessa....
- -:)))))))))))))
Meni etu- ja sukunimi sekaisin.
- Heteronainen
Matt Damon ei todellakaan ole komea. Jotenkin sliipattu, poikamainen, neitimäinen ja ennnen kaikkea ruma. Ei nappaa.
- ...
Itse olisin valinnut Zac Efronin seksikkäimmäksi
- ...joopa...
Chris Cornell on kyllä seksikäs ja karismaattinen.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875