avonista

miten kauan menee

kun saa tuotteet kotio, haluaisin tilata ja saada jouluksi, mutta ensinnäkään en tiedä keltä voisi tilata, mulla on vanha avonin kuvasto, mutta saisiko jostain sen uusimman, onko se jo joulukuvasto vai tuleeko ennen joulua vielä uusi?

6

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avon-Vippari

suosittelisin ottamaan omat tunnukset, ja niillä sitten tilata itselleen tulee edullisemmaksi.

voit toki tilata jonkun muunkin kautta esim. minun, email on [email protected] tai sitten tilaa täältä kuvasto ja otetaan yhteyttä Avonilta. http://www.avonfi.com/PRSuite/info/contact.jsp

Avonin uusi kuvasto löytyy http://www.avonfi.com/PRSuite/e-brochure/e-brochure.html

Muuta:
      jos liityt esim. kauttani Avonin kauneuskonsultiksi niin tilauspäiväsi on maanantai, ja toimitus lähtee Avonilta maanantaina ja on postissa perjantaina (JJFI koodin kanssa saa jo torstai iltana) ja kotiin tuotuna torstaina.

• Avon-Vippari

että kuvasto16 ilmestyy 6.12 ja päättyy 2.1.08 tietämissä.

• miii899
        Avon-Vippari kirjoitti:

että kuvasto16 ilmestyy 6.12 ja päättyy 2.1.08 tietämissä.

voit tilata täältä www.geocities.com/avonmiia

Eli olen Avonin kauneuskonsultti ja tein nämä sivut juuri sinunlaisiasi varten jotka eivät tiedä mistä tilata.
        Olen täysin luotettava kauppakoulua käyvä tyttö.
        Ja myöskin sen takia, että koska toimin Avonin alla, en voi huijata koska AVON olisi sitten minuun varmasti yhteydessä:D

Tarkastappa sivut ja lähetä sähköpostia jos jotain kivaa löytyy:)

• mitä..
        miii899 kirjoitti:

voit tilata täältä www.geocities.com/avonmiia

Eli olen Avonin kauneuskonsultti ja tein nämä sivut juuri sinunlaisiasi varten jotka eivät tiedä mistä tilata.
        Olen täysin luotettava kauppakoulua käyvä tyttö.
        Ja myöskin sen takia, että koska toimin Avonin alla, en voi huijata koska AVON olisi sitten minuun varmasti yhteydessä:D

Tarkastappa sivut ja lähetä sähköpostia jos jotain kivaa löytyy:)

sinä rikot Avonin tekijänoikeuksia, onko lupaa käyttää avonin kuvastoa saati logoa? jos ei ole niin poista kiireelä kuva. Ja annat väärää tietoa, et ole Avonin alla toimiva vaan itsenäinen konsultti, eli Avon ei maksa sinulle palkkaa.

• ggjoo
        mitä.. kirjoitti:

sinä rikot Avonin tekijänoikeuksia, onko lupaa käyttää avonin kuvastoa saati logoa? jos ei ole niin poista kiireelä kuva. Ja annat väärää tietoa, et ole Avonin alla toimiva vaan itsenäinen konsultti, eli Avon ei maksa sinulle palkkaa.

Joo poistin tuon, mutta eikö kuvastoa saa käyttää kun sitä muutenkin näytetään asiakkaille ym..
        Joo siis enhän sitä tarkoittanutkaan, että Avon minulle maksaisi palkkaa ja toimisin sen alla.:)
        Vaan kirjoitin hieman epäselvästi vissiin.

Poistin nyt alkuun tuon kuvaston ainaki tuolta sivuilta

• käyttää
        ggjoo kirjoitti:

Joo poistin tuon, mutta eikö kuvastoa saa käyttää kun sitä muutenkin näytetään asiakkaille ym..
        Joo siis enhän sitä tarkoittanutkaan, että Avon minulle maksaisi palkkaa ja toimisin sen alla.:)
        Vaan kirjoitin hieman epäselvästi vissiin.

Poistin nyt alkuun tuon kuvaston ainaki tuolta sivuilta

lainkaan omilla sivuilla sehän lukee jo Avonin sivuillakin sekä logoa jos ei ole kirjallista lupaa haettu ja saatu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3789
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1812
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      109
      1125
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1095
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      875
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      751
    Aihe