\,,/ roskahevi pois

hevimies \,,/

Perkele!

Nyt on aika hävittää kaiken maailman turha muotihevi pois. Ärsyttää ku koulussa melkein kaikki on hevareita nyt SturmDrangin, Lordin yms hevi bändien jälkeen. Mä olin hevari jo muutama vuosi sitten.
Jos pakko kaikkien heviä kuunnella ni kuuntelis aitoa heviä kuten CoB, Slipknot jne eikä mitää tollasta pikkupoikien Strumdrangia, eihä ne osaa edes soittaa.. Pelkkä pikkutyttöjen rahastamis bändi.

Aito hevi takaisin!
Metalli pois muodista!

\,,/

27

2643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elinadudette19

      Slipknot aitoa heviä? Anna mun nauraa, bitte!

      • .............

        slipknot on metallia! se on nu metallia ja se lasketaan aidoksi metalliksi . menisit oppimaan kun et tiedäkkään .


      • ...joo
        ............. kirjoitti:

        slipknot on metallia! se on nu metallia ja se lasketaan aidoksi metalliksi . menisit oppimaan kun et tiedäkkään .

        Slipknot on ihan yhtä metallista kamaa, kuin vaikkapa Linkin Park tai Maroon Five.


      • tr00
        ............. kirjoitti:

        slipknot on metallia! se on nu metallia ja se lasketaan aidoksi metalliksi . menisit oppimaan kun et tiedäkkään .

        "se on nu metallia ja se lasketaan aidoksi metalliksi "

        eiks tuo ensimmäinen lause vähän niinkuin kumoa tuon toisen?


    • metallimies

      raskaampaa kiitos! heitetäänpä tarjottimelle vaikkapa pari maximaannosta, miten ois kunnon Black metal tai vaikkapa Death Metal. mutta joo totta horiset, toi hevijuttu on tullu jotenki ilkeesti muotiin. Se oli kiva sillon parivuotta sitten olla erillainen asfaltintallaaja mutta nykyään sitä näkee useimmillaki pitkä letti satoine ketjuineen,panosvöineen,kädet on täynnä niitti/piikkirannekkeita ym. Mutta nyt me kaikki hevarit panostakaamme enemmän itteemme sen verran ettei pian pursuta nyk.ajan massalukuihin.

    • J.K.P.

      "Mä olin hevari jo muutama vuosi sitten", mikäs sä sitä ennen sitten olit? Itse olin hevari jo viisitoista vuotta sitten, riippuen tietysti siitä katsovatko nykyhevarit esim. Iron Maidenin heviksi. Tai Helloweenin. Kaikki se kuitenkin oli heviä, siis Heavy-Rockia, josta kaikki hyvä on jalostettu, eri metal-genret mukaan lukien... Siinä olet kyllä oikeassa että nykyinen muotihevi latistaa koko jalon musiikkityylin ja vesittää sen ideologian.

    • J.K.P.

      ...sen verran lisään että minun mittapuuni mukaan myös slipknot on lähinnä sitä muotiheviä...

      • gukkeli

        häpeä sinä mongoloidi ! =)


    • ----

      Otappas poju asioista selvää ennenku tuut kirjotteleen. käy aluksi tarkistamassa COB taustat. Ja lainaten sinua *Aito hevi takaisin!
      Metalli pois muodista! *

      sä kuuntelet kans metallia.

    • bleak.one

      Jos mainitsee parissa virkkeessä naurettavan "mä olin hevari jo muutama vuosi sitten" -lauseen, ja täsmentää "aitona hevinä" Children of Bodomin ja Slipknotin, niin... Noh. En ole itse ollut koulussa enää kahteen vuosikymmeneen, mutta kyllä sekä Lordi että Sturm und Drang ovat aina parempia vaihtoehtoja noviisille kuin mikä tahansa muu poppi/hoppi.

      Ai niin - en jaksanut vilkaista muita replyjä tähän rihmaan. Kenties joku toinenkin oli kanssani samaa mielipuolta. Sorry mahdollinen saman kauran jauhanta...

      Olisikohan tämä rihmakin loppujen lopuksi vain provo? Vittu sentään, että alkaa paranoia puskea päälle. Lääkettä, lääkettä...

      • Livia..

        "kyllä sekä Lordi että Sturm und Drang ovat aina parempia vaihtoehtoja noviisille kuin mikä tahansa muu poppi/hoppi."

        Aivan. (Ja 300 miljoonaa kertaa parempia vaihtoehtoja kuin j-rock, johon mun pikkusiskoni ja varmaan kaikki muutkin 15-v tytöt on hurahtaneet.)

        Sitäpaitsi lähes kaikenlainen elitismi on pahasta. Rakastan black metallia, mutta en kestä bläkkäreitä - mulla ei ole aikaa puida jatkuvasti onko Dimmu (tai Emperor tai melkein mikä tahansa bändi paitsi joku kellarissa salaa soittava mörköjengi, josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan) blackia vai kaupallista paskaa, mä vain kuuntelen sitä mikä kuulostaa hyvältä.

        Teinien goottipiireihinkin tuo on levinnyt, jos olette ikinä vilkaisseet tuonne Gootti-palstalle niin olette huomanneet että sen alakulttuurin tärkein juttu on se, kuka on wannabe ja kuka oikea gootti, joka ei tietenkään silloin laske itseään gootiksi, koska se ei olisi goottia.

        ARGH!

        Sitäpaitsi jos kuuntelee metallia (COB, Slipknot???) erottuakseen joukosta, niin eikö silloin juuri ole tällainen muotihevari?

        Mäkin luulen että tämä oli provo, mutta mut se ainakin sai provosoitumaan.


      • Livia..
        Livia.. kirjoitti:

        "kyllä sekä Lordi että Sturm und Drang ovat aina parempia vaihtoehtoja noviisille kuin mikä tahansa muu poppi/hoppi."

        Aivan. (Ja 300 miljoonaa kertaa parempia vaihtoehtoja kuin j-rock, johon mun pikkusiskoni ja varmaan kaikki muutkin 15-v tytöt on hurahtaneet.)

        Sitäpaitsi lähes kaikenlainen elitismi on pahasta. Rakastan black metallia, mutta en kestä bläkkäreitä - mulla ei ole aikaa puida jatkuvasti onko Dimmu (tai Emperor tai melkein mikä tahansa bändi paitsi joku kellarissa salaa soittava mörköjengi, josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan) blackia vai kaupallista paskaa, mä vain kuuntelen sitä mikä kuulostaa hyvältä.

        Teinien goottipiireihinkin tuo on levinnyt, jos olette ikinä vilkaisseet tuonne Gootti-palstalle niin olette huomanneet että sen alakulttuurin tärkein juttu on se, kuka on wannabe ja kuka oikea gootti, joka ei tietenkään silloin laske itseään gootiksi, koska se ei olisi goottia.

        ARGH!

        Sitäpaitsi jos kuuntelee metallia (COB, Slipknot???) erottuakseen joukosta, niin eikö silloin juuri ole tällainen muotihevari?

        Mäkin luulen että tämä oli provo, mutta mut se ainakin sai provosoitumaan.

        Mitä tarkoittaa \,,/ ?

        Tätä vai http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Gesture_raised_fist_with_index_and_pinky_lifted.jpg ?


    • Shavra

      Tässähän on selvä ristiriita, minkä ilmeisesti muutkin aiheeseen kirjoittajat ovat huomanneet.

      Eikös nämä Slipknot-hevarit juuri ole useimmiten niitä ärsyttäviä muotihevareita? Enkä sanoisi, että Children of Bodomkaan mikään vakuuttavin "hevibändi" ole. Ei siis lähdetä kritisoimaan muita musiikkimakunsa perusteella, kun ei se omakaan välttämättä niin täydellinen ole! =)

    • Nimimerkki

      ja Moomintrollen.

      • GGGGrauh!!

        Gimmeliä ja ti-ti-nalleja unohtamatta.


    • näitä provo primsuja piisaa...

    • niin..

      oikeessa että tekis mieli ojentaa sulle joku mitalli tosta hyvästä. on ihan perseestä että kakarat jotka on kuunnellu pari kertaa lordia tai jotain wannabe heviä, luulee olevansa hevareita. ja sitten kun jotku sekottaa keskenään angstan ja hevarin niin perkele.

    • jatikka

      Mä kun olin koulussa niin mulla oli WASP rintamerkki mutta kuuntelin kotona salaa myös Dingoa.

    • Kikko.man

      On se rankkaa, säälittävä hevielitisti

    • crocoodiile

      Miten se on sulta pois, jos hevi on "muodissa"? :D
      Elä vain elämääsi, älä välitä muitten mieltymyksistä.

    • pingviininpoikanen

      ja sie pidät coB:ia kunnon hevinä? :D kasva pari vuotta ni löydät jotain kuunneltavaakin :)

      ja puhut häiritsevösti metallista ja hevistä sekaisin. nehän kun ovat aivan eriasioita.

      • demilich

        on makuasia aika pitkälti. ei se iron maidenista tee yhtään parempaa jos sitä 130 milijoonaa kuuntelee. toiset tykkääp, toiset ei. ja mitä cobbiin tulee niin kyllä niitten uusin levy oli aika surkea mun mielestä, mutta hatebreeder/follow the reaper/hate crew deathroll mielestäni varsin hyviä. ainahan löytyy jotain "truu hevipappoja" jotka eivät pysty muuta kuuntelemaan ku maidenia ja waspia, mutta ehkä joku päivä. itse kuuntelen kaikkea mahollista heviä, riippuen yleensä mielialasta.
        ps. slipsnot on aivan passskaaa


      • on jatkunut
        demilich kirjoitti:

        on makuasia aika pitkälti. ei se iron maidenista tee yhtään parempaa jos sitä 130 milijoonaa kuuntelee. toiset tykkääp, toiset ei. ja mitä cobbiin tulee niin kyllä niitten uusin levy oli aika surkea mun mielestä, mutta hatebreeder/follow the reaper/hate crew deathroll mielestäni varsin hyviä. ainahan löytyy jotain "truu hevipappoja" jotka eivät pysty muuta kuuntelemaan ku maidenia ja waspia, mutta ehkä joku päivä. itse kuuntelen kaikkea mahollista heviä, riippuen yleensä mielialasta.
        ps. slipsnot on aivan passskaaa

        Nu metal villitys kun tuli,niin asiat meni perseelleen.Tollanen pippelipoppeli metalli pitäis poistaa kokonaan metalli genrestä. slipshot.Linkin roatc,papa park,Lima keksit ja sellaset Hyi vittu! Kaiken näköiset lökäpöksyt kehuskelee kuuntelevansa metallia ja sit kun ne alkaa luetella niitä nimiä,kyllä siinä on naurussa pitelemistä. Ite kuuntelen Metallia mutta hevi ei oikeen kolahda.

        En jaksa enään edes pukeutua mitenkää Rock tyyliin.Ennen oli pakko. Mustat pitkät hamppuset hiukset,pitkä pukinparta,vähän viiksen haiventa,musta pitkä nahkatakki kaikki mustaa tai ei mitään.Korvat reillä ja vöytä ja kettinkejä.Niitä mulla roikku kerralla 5 kpl.Vieläkin maistuu metalli,mutta vaatetus on ainakin muuttunut ja kettinkejä on enään yks.

        On muuten aika hyvä tää uus Mokoman levy :)


      • Pasi
        on jatkunut kirjoitti:

        Nu metal villitys kun tuli,niin asiat meni perseelleen.Tollanen pippelipoppeli metalli pitäis poistaa kokonaan metalli genrestä. slipshot.Linkin roatc,papa park,Lima keksit ja sellaset Hyi vittu! Kaiken näköiset lökäpöksyt kehuskelee kuuntelevansa metallia ja sit kun ne alkaa luetella niitä nimiä,kyllä siinä on naurussa pitelemistä. Ite kuuntelen Metallia mutta hevi ei oikeen kolahda.

        En jaksa enään edes pukeutua mitenkää Rock tyyliin.Ennen oli pakko. Mustat pitkät hamppuset hiukset,pitkä pukinparta,vähän viiksen haiventa,musta pitkä nahkatakki kaikki mustaa tai ei mitään.Korvat reillä ja vöytä ja kettinkejä.Niitä mulla roikku kerralla 5 kpl.Vieläkin maistuu metalli,mutta vaatetus on ainakin muuttunut ja kettinkejä on enään yks.

        On muuten aika hyvä tää uus Mokoman levy :)

        U r all lame.

        Miten se on teiltä pois, vaikka jengi kuuntelis vittu tokio hotellia takaperin.


    • Mustahukka

      Minusta suurimman osan muista hevareista vihamielinen suhtautuminen ns muotiheviin ja "keeping it true" on suorastaan noloa. Sinänsä kyllä ymmärrän mikä ärsyttää, esim. joku Lordi heitti kaiken uskottavuutensa viemäriin lähtiessään Euroviisuihin, ei musiikkia tehdä suosion takia. Metalli on musiikkia, joka löydetään oman elämäntilanteen ja filosofian kautta.

      En kuitenkaan millään ymmärrä mitä haittaa siitä on meille "oikeille hevareille" jos jotkut kakarat ,jotka eivät tajua koko jutun juonta, fanittavat Ari Koivusta ja Sturm Und Drangia. Itse ainakin kuuntelen musiikkia sen vuoksi, mitä se on minulle ja kuinka se koskettaa minua, enkä sen vuoksi mitä muut ajattelevat siitä.

      En usko että massojen ja populäärimusiikin kuluttajien mielenkiinto metallia kohtaan säilyy kovinkaan pitkään. Se nyt vain on sellaista, sama asia ei millään voi pysyä loputtomasti muodissa. Ja ehkäpä sitä kautta jokunen löytää myös oikean metallin.

      Ja tuskin sitä kuitenkaan tarvitsee pelätä, että Cannibal Corpse, Dimmu Borgir, tai Immortal on ihan heti nousemassa kaikkien suosikeiksi.

    • santeri 00

      moro oot kyllä ihan oikeess kunnon metallia eikä mitää lordia ja jotain tommosia slipknot se on aitoa hevi meetallia ja kunnollista semmosta!!!! lordi vittuun

      • miksfkfgf

        Stam1nan kolmas levy tulee 13.2 kauppoihin!se on herkkua se!!:Dkuunnelkaa stam1naa jos teidän pitää kouluissanne päteä kuka kuuntelee parasta musaa!:D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe