Ravintola

ajatteleville..

Kaikki sanovat, että baarista miestä ei löydä. Että siellä kaikki ovat limaisia, haluavat vain seksiä jne. Ja naiset ovat siellä pinnallisia, pääasia on, mitä on päällä ja onks tarpeeksi meikkiä. Olen myös itse tätä mieltä. Sinkkuna en edes jaksa lähteä baariin ajatellen, että sieltä löytyisi joku, kenen kanssa voisi saada vakavan parisuhteen. Olisipa mukavaa, jos perustettais ravintoloita, johon pääsee ihmiset, joiden arvomaailmaan kuuluu myös muuta. Nämä pinnalliset voisivat jäädä notkumaan sinne vanhaan kantapaikkaansa. Ja ajatelkaa, mennessänne tähän baariin, tietäisitte miesten siellä olevan älyllä ja toisten arvostamisella varustettuja. Ja naisten hakemassa jotakin syvempää arvostusta kuin sitä, että joku katsoo himoilevasti avonaisesta kaula-aukosta... Tietysti nämä häntäheikit ja pikkuprinsessat pitäisivät sitä syrjintänä ;)

20

1041

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku-30.

Kuulostaa hyvältä. Jatkokehitysidea: Ravintola, joka on tarkoitettu yksin baarissa käyville. Itselläni on ainakin tilanne, etten saa kavereista enää seuraa baariin, kun nämä ovat perustaneet perheet. Jos olisikin jossain paikka, jonne voisi ujostelematta mennä yksikseen, tapaamaan samassa tilanteessa olevia muita sinkkuja. Ainakin mulle on kova kynnys lähteä baariin yksikseen, kun tuntuu, että ihmiset katsovat yksinäistä naista oudoksuen.

• idea!

Olis kivaa, kun olisi paikka, jossa tosiaan olisi mukavan rento fiilis. Jos sinne tulisi nainen yksin, se ei tarkoittaisi sitä, että on lähtenyt hakemaan miestä sänkyynsä. Tällaiseen paikkaan voisi lähteä ilman "ennakkotietoa" siitä, että jossakin vaiheessa alkaa vain ottaa päähän, kun huomaa, että taaskin liikkeellä on vain naistennaurattajia, jotka hakevat yhdenyönseuraa.. Mietin myös, mistä nämä naistennaurajat ilmestyvät baareihin. Vai elänkö vain niin totaalisen eri maailmassa päiväsaikaan. Kunnolliset miehet: millaisissa baareissa käytte vai käyttekö ollenkaan. Mistä löytää fiksuja, mukavia, kunnollisia ja reippaita miehiä, jotka pitävät itsestään huolta, mutta eivät liikaa tuijota hauiksenympärykseensä? Missä te luuhaatte? :)

• mies 31v.
        idea! kirjoitti:

Olis kivaa, kun olisi paikka, jossa tosiaan olisi mukavan rento fiilis. Jos sinne tulisi nainen yksin, se ei tarkoittaisi sitä, että on lähtenyt hakemaan miestä sänkyynsä. Tällaiseen paikkaan voisi lähteä ilman "ennakkotietoa" siitä, että jossakin vaiheessa alkaa vain ottaa päähän, kun huomaa, että taaskin liikkeellä on vain naistennaurattajia, jotka hakevat yhdenyönseuraa.. Mietin myös, mistä nämä naistennaurajat ilmestyvät baareihin. Vai elänkö vain niin totaalisen eri maailmassa päiväsaikaan. Kunnolliset miehet: millaisissa baareissa käytte vai käyttekö ollenkaan. Mistä löytää fiksuja, mukavia, kunnollisia ja reippaita miehiä, jotka pitävät itsestään huolta, mutta eivät liikaa tuijota hauiksenympärykseensä? Missä te luuhaatte? :)

Voisitko kertoa minulle miten minun tulisi käyttäytyä baarissa jotta parisuhdetta etsivät naiset eivät pitäisi minua naistennaurattajana.

Itse käyn baarissa vain siksi että tapaisin naisia ja mahdollisen tulevaisuuden kumppanin. Baarissa olesssani olen yleensä iloinen ja pyrin muuten olemaan avoin ja sen näköinen että minulle olisi helppo tulla jutteleen. Pystyn kuitenkin kuvittelemaan että jotkut naiset kuvittelet minun olevan vain joku "naistennaurattaja"

Eli sanoisitko miten luokittelet miehet baarissa kunnollisiin/naurattajiin?

• ...
        mies 31v. kirjoitti:

Voisitko kertoa minulle miten minun tulisi käyttäytyä baarissa jotta parisuhdetta etsivät naiset eivät pitäisi minua naistennaurattajana.

Itse käyn baarissa vain siksi että tapaisin naisia ja mahdollisen tulevaisuuden kumppanin. Baarissa olesssani olen yleensä iloinen ja pyrin muuten olemaan avoin ja sen näköinen että minulle olisi helppo tulla jutteleen. Pystyn kuitenkin kuvittelemaan että jotkut naiset kuvittelet minun olevan vain joku "naistennaurattaja"

Eli sanoisitko miten luokittelet miehet baarissa kunnollisiin/naurattajiin?

No, prototyyppi naistennaurattajasta.. pukeutunut hieman liian imelästi, käytöksestä huomaa, että "laskelmoi" tai tiedostaa jokaisen liikkeensä, toisinsanoen ei ole rento. Mutta jos olet iloinen ja avoin niin sehän on vain plussaa. Jos mainitsemani ajatukset kunnollisesta miehestä pätevät sinuun, uskoisin, että olisit juuri sellainen mies, jonka voisin haluta tavata baarissa. Kyllä jutuistasi varmasti ilmenee, että etsit jotakin todellista etkä vain yhdenillansuhteita. Lisää teitä baareihin :) ..tai kerrohan, missä muualla sinunlaisiasi voisi tavata kuin baarissa?

• normaaleissa
        idea! kirjoitti:

lavatansseissa tuleepi käytyä.Valtaosa ihan selvinpäin ja muutenkin helppoa lähestyä toista osapuolta.kysyy vaan saako luvan..
        Tietenkin sieläkin monenlaista kengänkuluttajaa mutta kuitenkin aika eri"maailma" kuin baaripuolella.
        Eikä meno monessakaan paikassa ole "vanhanaikaista"!Kun vain osaa tanssia niin kyllä löytyy menoa rokin tahtiin kuin sitten siihen "iholla"menemiseenkin.Aika nuortakin porukkaa on liikkeellä.
        Minkälaisissa baareissa käyn?pari kertaa vuodessa muutamalla paukulla/tai selvänä jossakin mihin sattuu eksymään.Yhden baarin kun näkee niin eiköhän ne ole nähty kaikki sillä kertaa?
        Lienenkö sitten kunnollinen yms,mutta en nyt mikään "pelimieskään".

• ihminen_______
        ... kirjoitti:

No, prototyyppi naistennaurattajasta.. pukeutunut hieman liian imelästi, käytöksestä huomaa, että "laskelmoi" tai tiedostaa jokaisen liikkeensä, toisinsanoen ei ole rento. Mutta jos olet iloinen ja avoin niin sehän on vain plussaa. Jos mainitsemani ajatukset kunnollisesta miehestä pätevät sinuun, uskoisin, että olisit juuri sellainen mies, jonka voisin haluta tavata baarissa. Kyllä jutuistasi varmasti ilmenee, että etsit jotakin todellista etkä vain yhdenillansuhteita. Lisää teitä baareihin :) ..tai kerrohan, missä muualla sinunlaisiasi voisi tavata kuin baarissa?

jokaisessa baarissa on se naistennaurattaja ja kunnollinen mies. Se vain on kiinni siitä kehen sä kiinnität huomiota.

Mun edellinen 16-vuotta kestänyt parisuhde alkoi baarissa.

• Icerose

ihan varmasti sieltäkin kunnollisia löytyy jotka muutaki haluu ku yhen illan juttuja. Ehkä oot vaa törmänny vääränlaisiin miehiin tai käyny väärissä paikoissa. Tosin baarit ei kyl mitään parhaita iskupaikkoja ole. Siellä ku ei tahdo kuulla edes mitään mitä toinen sanoo, meteliä nin paljon.

• Käytäntö mättää

Kuinkahan ne väärällä arvomaailmalla sisään tunkevat ihmiset pidettäisiin loitolla? Luulenpa, että ainakin seikkailunhaluisia ukkomiehiä olisi baari täynnä aloituspäivästä lähtien.

• sblargh

Ihan tiedoksi vaan, että kannattaisi ehkä käydä muunkinlaisissa baareissa kuin niissä seduhelveteissä. Tyhjiöarvomaailmaa edustavat ihmiset hakeutuvat tyhjiöarvomaailmaa edustaviin baareihin, niin yksinkertaista se on.

Jos minä miehenä haluaisin iskeä baarista naisen, menisin sellaiseen paikkaan missä liikkuu omankaltaisiani ihmisiä ainakin pääsääntöisesti. Silmät auki ja kysely kavereilta tai vaikka pilke silmäkulmassa siltä työpaikan goottitytöltä tai punkkaripojalta että "missäs teidänhenkiset ihmiset käyvät istumassa iltaa?". Et varmasti löydä sitä pelkkää ihmisjätettä jonkun alakulttuurin keskeltä.

Nimimerkillä "kokemusta on, ja rutkasti". Kun itse olin vielä sinkku pitkän (7v) parisuhteen päättymisen jälkeen, yritin epätoivoisesti katsella naisia milloin missäkin baarissa ja totesin että vaikka ehkä seksiä saisinkin niiltä tyhjäpäiltä, en pysty miettimään itseäni jonkun ihmisen kanssa tuntia pidempään jonka arvomaailma koostuu muodista, "biletyksestä", julkkiksista ja televisiosta. Ja kuinka ollakaan, tapasin erittäin ihanan naisen täysin odottamatta erässä alakulttuurin suosimassa kuppilassa jossa itse käyn. Puheenaiheita riitti moraalikäsityksistä musiikkimakuun, ja nyt seurustelemme jo toista kuukautta.

En edes tiedä miksi kerroin tämän, osittain kai siksi että yritin vaan auttaa ja osittain, koska olen niin helvetin onnellinen että haluan kertoa sen kaikille. :D

• kun kerroit!
        sblargh kirjoitti:

Ihan tiedoksi vaan, että kannattaisi ehkä käydä muunkinlaisissa baareissa kuin niissä seduhelveteissä. Tyhjiöarvomaailmaa edustavat ihmiset hakeutuvat tyhjiöarvomaailmaa edustaviin baareihin, niin yksinkertaista se on.

Jos minä miehenä haluaisin iskeä baarista naisen, menisin sellaiseen paikkaan missä liikkuu omankaltaisiani ihmisiä ainakin pääsääntöisesti. Silmät auki ja kysely kavereilta tai vaikka pilke silmäkulmassa siltä työpaikan goottitytöltä tai punkkaripojalta että "missäs teidänhenkiset ihmiset käyvät istumassa iltaa?". Et varmasti löydä sitä pelkkää ihmisjätettä jonkun alakulttuurin keskeltä.

Nimimerkillä "kokemusta on, ja rutkasti". Kun itse olin vielä sinkku pitkän (7v) parisuhteen päättymisen jälkeen, yritin epätoivoisesti katsella naisia milloin missäkin baarissa ja totesin että vaikka ehkä seksiä saisinkin niiltä tyhjäpäiltä, en pysty miettimään itseäni jonkun ihmisen kanssa tuntia pidempään jonka arvomaailma koostuu muodista, "biletyksestä", julkkiksista ja televisiosta. Ja kuinka ollakaan, tapasin erittäin ihanan naisen täysin odottamatta erässä alakulttuurin suosimassa kuppilassa jossa itse käyn. Puheenaiheita riitti moraalikäsityksistä musiikkimakuun, ja nyt seurustelemme jo toista kuukautta.

En edes tiedä miksi kerroin tämän, osittain kai siksi että yritin vaan auttaa ja osittain, koska olen niin helvetin onnellinen että haluan kertoa sen kaikille. :D

Täyttä totta tuo, mitä sanoit. Itsekin välttelen baareja siksi, että tyhjäpäät ovat ne täyttäneet. Itse en kuulu mihinkään varsinaiseen alakulttuuriin. Olen liikunnallinen ja sosiaalinen nuori nainen, ehkä täytyy pitää silmät auki liikuntaharrastuksissa. Onnea sinulle ja tytöllesi, toisten onni antaa toivoa myös itselle! :)

• been there
        sblargh kirjoitti:

eilen tuli taas yöelämässä todettua, kuka ei kuulunut joukkoon.. pitäisi jo ymmärtää lopettaa itsensä kiusaaminen noissa pintapaikoissa, ei niissä mulle mitään ole

• kun kerroit! kirjoitti:

Täyttä totta tuo, mitä sanoit. Itsekin välttelen baareja siksi, että tyhjäpäät ovat ne täyttäneet. Itse en kuulu mihinkään varsinaiseen alakulttuuriin. Olen liikunnallinen ja sosiaalinen nuori nainen, ehkä täytyy pitää silmät auki liikuntaharrastuksissa. Onnea sinulle ja tytöllesi, toisten onni antaa toivoa myös itselle! :)

Tuntuu kuin sinkut ottaisivat baarissa käymisestä paineita itselleen. Miksi? Ei lähdetä baariin sillä asenteella että nyt täytyy löytää parisuhde. Lähdetään viihtymään sinne, ehkä jutellaan tuntemattomien miesten ja naisten kanssa. Katsotaan mitä tuleman pitää. Siellä tapaa muitakin kuin tyhjäpäitä.

• jeps.
        been there kirjoitti:

eilen tuli taas yöelämässä todettua, kuka ei kuulunut joukkoon.. pitäisi jo ymmärtää lopettaa itsensä kiusaaminen noissa pintapaikoissa, ei niissä mulle mitään ole

Kokemuksia lauantain baarikierrokselta.
        -olen lähes selvinpäin liikenteessä huomaan baaritiskillä mukavan oloisen naisen yksinään, päätän rohkaista mieleni ja pyydän häntä tanssimaan tyttö nostaa nokan pystyyn ja kääntää katseen muualle eikä sano mitään päätän haihtua paikalta.
        -seuraavassa baarissa ajattelen että ei tämä enää voi huonommaksi muuttua huomaan yhden vähän pyöreähkön naisen jutustelemassa kaverilleen päätän taas kokeilla onneani ja menen juttelemaan hänelle en kerkiä sanoa muuta kuin (moi mitä kuuluu) niin minulle jo toivotetaan hyvää suksimatkaa vittuun poistun baaritiskille ja tilaan jääveden sen juotuani lähden kämpille nukkumaan.

• tuon takia
        jeps. kirjoitti:

Kokemuksia lauantain baarikierrokselta.
        -olen lähes selvinpäin liikenteessä huomaan baaritiskillä mukavan oloisen naisen yksinään, päätän rohkaista mieleni ja pyydän häntä tanssimaan tyttö nostaa nokan pystyyn ja kääntää katseen muualle eikä sano mitään päätän haihtua paikalta.
        -seuraavassa baarissa ajattelen että ei tämä enää voi huonommaksi muuttua huomaan yhden vähän pyöreähkön naisen jutustelemassa kaverilleen päätän taas kokeilla onneani ja menen juttelemaan hänelle en kerkiä sanoa muuta kuin (moi mitä kuuluu) niin minulle jo toivotetaan hyvää suksimatkaa vittuun poistun baaritiskille ja tilaan jääveden sen juotuani lähden kämpille nukkumaan.

mä en tee kuin helvetin harvoin minkäänlaisia aloitteita. Korkeintaan jossain baaritiskillä saatan heittää jotain jos vieressä on joku nainen. Muuten ootan niin kauan että nainen tekee ekan liikkeen, ei jaksa enää kuunnella törkeyksiä ja vittuiluja joiltain ylimielisiltä naisilta.

Oon myös huomannu että vaikka menisin juttelemaan mies- tai naiskaverilleni johonkin pöytään missä on useampi nainen, niin monesti naiset alkavat nakella niskojaan tai pyöritellä silmiään tyyliin mitä tuokin tänne tuli. Enkä edes osoita mitään mielenkiintoa näitä naisia kohtaan, korkeintaan saatan moikata mikä mun mielestä kuuluu hyviin tapoihin. Eilenkin näin baarissa yhtä kaveria jota en ollut nähnyt alkukesän jälkeen ja menin 2:n bissen humalassa juttelemaan hänen kanssaan, niin johan yksi pöydän naisista alkoi pyöritellä silmiään.

Nuorempana tuollainen käytös jollain tapaa satutti, mut nykyään en enää välitä. Vituttaa se vieläkin kun törmää ylimielisyyteen, mut on paljon helpompaa kun ei välitä. Eikä tee aloitteita.

• m83..
        tuon takia kirjoitti:

mä en tee kuin helvetin harvoin minkäänlaisia aloitteita. Korkeintaan jossain baaritiskillä saatan heittää jotain jos vieressä on joku nainen. Muuten ootan niin kauan että nainen tekee ekan liikkeen, ei jaksa enää kuunnella törkeyksiä ja vittuiluja joiltain ylimielisiltä naisilta.

Oon myös huomannu että vaikka menisin juttelemaan mies- tai naiskaverilleni johonkin pöytään missä on useampi nainen, niin monesti naiset alkavat nakella niskojaan tai pyöritellä silmiään tyyliin mitä tuokin tänne tuli. Enkä edes osoita mitään mielenkiintoa näitä naisia kohtaan, korkeintaan saatan moikata mikä mun mielestä kuuluu hyviin tapoihin. Eilenkin näin baarissa yhtä kaveria jota en ollut nähnyt alkukesän jälkeen ja menin 2:n bissen humalassa juttelemaan hänen kanssaan, niin johan yksi pöydän naisista alkoi pyöritellä silmiään.

Nuorempana tuollainen käytös jollain tapaa satutti, mut nykyään en enää välitä. Vituttaa se vieläkin kun törmää ylimielisyyteen, mut on paljon helpompaa kun ei välitä. Eikä tee aloitteita.

Tämä jätkä aikoo elää vain itelleen tästä lähtien aivan tarpeeksi tullu saatua paskaa niskaan naisten taholta, saa suomalaiset nirppanokka naiset prinsessa unelmiensa kanssa olla minun puolesta, lähden pian thaimaaseen toivottavasti siellä olisi iloisempia ihmisiä kuin täällä kylmässä pohjolassa

• MIksi naiset
        m83.. kirjoitti:

Tämä jätkä aikoo elää vain itelleen tästä lähtien aivan tarpeeksi tullu saatua paskaa niskaan naisten taholta, saa suomalaiset nirppanokka naiset prinsessa unelmiensa kanssa olla minun puolesta, lähden pian thaimaaseen toivottavasti siellä olisi iloisempia ihmisiä kuin täällä kylmässä pohjolassa

Niin, naiset toivovat että miehet tekisi aloitteen, mutta kun sitten tekee sen, eli menee juttelemaan, niin heti ladellaan törkeyksiä. Jos ei suostu keskustelemaan, niin eikö sitä voisi ilmoittaa kohteliaastikin, eikä aina ladella törkeyksiä. Vaikka täytyy kyllä myöntää, että joskus olen antanut takaisin samalla mitalla, jos nainen esim. sanoo että haista vittu, niin voi vastata takaisin että ei voi olla haistamattakaan, kun sun vittus lemu haisee tänne asti.

• en ottaisi
        MIksi naiset kirjoitti:

Niin, naiset toivovat että miehet tekisi aloitteen, mutta kun sitten tekee sen, eli menee juttelemaan, niin heti ladellaan törkeyksiä. Jos ei suostu keskustelemaan, niin eikö sitä voisi ilmoittaa kohteliaastikin, eikä aina ladella törkeyksiä. Vaikka täytyy kyllä myöntää, että joskus olen antanut takaisin samalla mitalla, jos nainen esim. sanoo että haista vittu, niin voi vastata takaisin että ei voi olla haistamattakaan, kun sun vittus lemu haisee tänne asti.

miestä jonka kuulisin käyttäytyvän noin törkeästi, vaikka hänelle olisikin sanottu todella pahasti.

Kaltaisistasi miehistä ajattelen että onpas huonot tavat, ja sielun sivistyksestä uupelo, kun alentaa itsensä samalla tasolle huonokäytöksisen naisen kanssa.

Itse olen nainen ja saanut joskus juttelemaan mennessä aika pahojakin kommentteja miehiltä, olen vain sanonut kauniisti hymyillen että Anteeksi tulkitsin tilanteen väärin ja toivottelen hyvää illan jatkoa leveän hymyn kera. Tämä on monesti aiheuttanut sen että joku kuulo etäisyydellä ollut mies tulee juttelemaan

• tuon takia
        en ottaisi kirjoitti:

miestä jonka kuulisin käyttäytyvän noin törkeästi, vaikka hänelle olisikin sanottu todella pahasti.

Kaltaisistasi miehistä ajattelen että onpas huonot tavat, ja sielun sivistyksestä uupelo, kun alentaa itsensä samalla tasolle huonokäytöksisen naisen kanssa.

Itse olen nainen ja saanut joskus juttelemaan mennessä aika pahojakin kommentteja miehiltä, olen vain sanonut kauniisti hymyillen että Anteeksi tulkitsin tilanteen väärin ja toivottelen hyvää illan jatkoa leveän hymyn kera. Tämä on monesti aiheuttanut sen että joku kuulo etäisyydellä ollut mies tulee juttelemaan

mä olen pitänyt suuni supussa ;) Monet kerrat on käyny mielessä että sivaltelen takaisin. En siis mitään törkeää mut kumminkin sellaista että varmasti riipaisee sisintä, mut aina olen saanut pidettyä kieleni kurissa. On olemassa asiallisiakin naisia, mut mun pärsäkertoimella varustettu mies törmää valtaosin vittuiluun. On mua moni nainen sanonut komeaksi, hymyäni nätiksi jne, mut kumminki mä oon varmaan ulkonäöltäni pienen naisryhmän mieleen. Tai siis en oo valtavirran mieleen.

• Mies__-81
        sblargh kirjoitti:

Totta, kannattaa valita paikka, jossa voi todennäköisemmin tavata samanhenkistä porukkaa. Pintaliitopaikoista ei näytä käyvän porukkaa, jotka osaisivat ajatella ja nähdä asioita syvällisesti. Se ei tee baarista yhtään parempaa, että se on sellainen hehtaarihalli, jonne mahtuu 1 000 ihmistä ja jonne ihmiset kulkevat valtavirran mukana (kun ne muutkin menevät sinne).

Meno voisi muuttua siihen suuntaan, että ihmiset lähtisivät baareihin yksin ja tutustumaan ihmisiin. Nyt monelle tuntuu olevan välttämättömyys saapua laumassa baariin, monet naisporukat kulkevat käsi kädessä käytävillä ja heiluvat koko illan tanssilattialla, eikä tunnu olevan tarkoituskaan tutustua uusiin ihmisiin. Tanssilattian tilalle enemmän pöytiä ja musaa hiljemmalle, niin voi paljon helpommin keskustella ja tutustua, eikä tarvia huutaa toiselle musiikin pauhatessa taustalla.

Ja aloitteista sen verran, että kumpi tahansa voi tehdä aloitteen ja jos toinen ei ole kiinnostunut, niin ei sen takia kannata iltaansa pilata.

• ystävällisempää..
        m83.. kirjoitti:

Muista vain thaiprinsessojen kanssa seurustellessasi, että he ovat luultavasti olleet ystävällisiä monelle muullekin elämän kolhimalle suomipojalle (muun muassa..) Varovaisesti siis siellä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6925
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3721
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3258
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2482
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2192
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2153
    7. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2102
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2089
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1788
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      18
      1664
    Aihe