parikybäset naiset

miksi aina ja aina?

Miksi parikybäset naiset hakevat aina vähintään 25-v jätkää itselleen? Piirunkaan alle tuon iän ei jostain syystä kelpaa suhteeseen.

Pitäisikö sitten 18-24-v jätkien keskittyä vain teinityttöihin, ja olisiko tuollainen edes sopivaa?

14

1960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina muutaman vuoden jäljessä kehityksessä tyttöihin verrattuna.

Siinä se 23 ikävuoden kohdalla useemmin tasottuu ja ikä menettää merkityksensä, molemmata alkaa olla aikuisia tai ainaki tasa vertaisia, mut Jostain syystä pikkasen vahnempi mies näyttää vetävän nuorempia naisia puoleensa.

toi 18-24 ikä onki se kaikista kovin paikka kun kaikki baareissa kilpailee oman ikäluokan tytöistä eikä itellä oo vielä riittävää kokemusta.

• sellasia tahtoo?

parempi vain pysyä erossa parikymppisistä naisista, ne eivät nimittäin muuta tahdo tehdä kuin bailata ja ryypätä, sekä jakaa ******** kaupungilla 24/7. viisas mies pysyy niistä erossa.

• inssiopiskelija (n)

... väärässä. Kaikki parikymppiset ei todellakaan ole sellaisia mikälaisiksi heidät kuvailit.

Itse olen 20-vuotias ja mulla on monia noin saman ikäsiä ystäviä, ja me ei todellakaan olla sellasia. Harvoin tulee käytyä kaupungilla bailaamassa (mutta tottakai joskus käydään). Tykätään ennemmin käydä jossain syömässä (ja juttelemassa), shoppailemassa (mikä tosin jää vähille opiskelijaBudjetilla) tai kokoontua vaikka jonkun meistä kotiin viettään iltaa.

• mies 37v

Vaimoni täytti juuri 24v. Meillä menee todella hyvin. Vaimoni on sopivan ikäinen lasten hankintaan ja hän niitä haluaa (raskaana nyt). Hänen ikäiset miehet vielä haluavat rillutella ja kokeilla "rajojaan" jne. Tiedän sen kokemuksesta :)

Jos asiaa ajattelee biologisesti niin naiseni on juuri oikean ikäinen tekemään jälkeläisiä ja naisen kannalta minä olen jo hankkinut suht vakaan aseman ja tulotason (kyky huolehtia jälkikasvusta myös taloudellisesti) ja kemiamme kohtaavat kaikin puolin. Hyvin menee ja elämä on ihanaa, en haluaisi olla päivääkään nuorempi, elämä 25v miehenä oli näin jälkeenpäin katsoaen ihan perseestä.

• MI-82

Että kaltaisesi valkkaa nuo "vanhanaikaiset" muijat vittuun maleksimasta täältä kunnon ihmisten parisuhdemarkkinoilta.

Älä sä ajattele mitään biologisesti koska et ole ikäistäs koskaan saanut muulloin kuin nyt ja sekin yli 10 vuotta nuorempana, joten nauti nyt kun voit.

• ..niko..
        MI-82 kirjoitti:

Että kaltaisesi valkkaa nuo "vanhanaikaiset" muijat vittuun maleksimasta täältä kunnon ihmisten parisuhdemarkkinoilta.

Älä sä ajattele mitään biologisesti koska et ole ikäistäs koskaan saanut muulloin kuin nyt ja sekin yli 10 vuotta nuorempana, joten nauti nyt kun voit.

Aloitus oli miksi parikymppiset naiset hakeee vähintään yli 25v miesseuraa. Sinähän siihen vastasit osuvasti "asiantuntevalla" kirjoituksellasi. Poju, nuo parikymppiset naiset nimen omaan hakevat Mies seuraa!

Nuoruuden uho ei ole miehisyttä, se on lapsellisuutta.

• ja helvetin hyvin
        ..niko.. kirjoitti:

Aloitus oli miksi parikymppiset naiset hakeee vähintään yli 25v miesseuraa. Sinähän siihen vastasit osuvasti "asiantuntevalla" kirjoituksellasi. Poju, nuo parikymppiset naiset nimen omaan hakevat Mies seuraa!

Nuoruuden uho ei ole miehisyttä, se on lapsellisuutta.

Te siperian länsinurkan juoppolalli-miehet vain ryyppäätte ja itkette päivät läpeensä, kuuntelette "heviä" ja luulette olevanne kovia. Olisipa Neuvostoliitto miehittänyt tämänkin maan ja kärrännyt juoppolalli-kansan siperiaan pois Euroopan reunalta maailmankansalaisia leikkimästä. Juntti-einareita ja tomppeleita olette kaikki tyynni.

• inssiopiskelija (n)

...kaikki parikymppiet naiset hae väh. 25-vuotiasta miestä, toki moni niin tekee.
      Ite oon 20-vuotias ja mulle kelpais ihan hyvin sellanen 22-25-vuotias mies. Mää en oikestaan ees halua mitään mua seittemää vuotta vanhempaa miestä, mua vähän ärsyttää se kun jotkut noin 30-vuostiaat yrittää iskee. Oonkohan vähän outo?

Mutta välillä tuntuu ettei 22-25-vuotiaat miehet ees yritä saada mitää 20-vuotiasta naista itelleen.

• Alle 25-vuotiaat miehenalut ovat keskenkasvuisia kakaroita. Teinitytötkin haaveilee ajokortti-ikäisistä, miksei sama toimisi vähän vanhempanakin?

• jotain paljon parempaa...

Kolmekymppiset ja naiset!

• enkä tykkää rypyistä

Mutta kun niissä on ryppyjä.

• tuo väitteesi

Mietipä tuntemiasi parikybäsiä seurustelevia naisia. Minkäikäiset poikakamut heillä on? Mitä minä tunnen, niin ovat aika samanikäisiä.

Ehkä kohtaamasi, yli 25v miestä hakevat ovat pettyneet ikäisiinsä poikiin ja lisäksi he hakevat myös taloudellista henkistä turvaa.
      Totuus on, että hyvät täysikäiset ovat varattuja, kuka terve täällä yksin olisi! Jäljellä on ongelmaiset, jotka eivät tiedä mitä hakevat.

• miax

Tunen minäkin noita, jotka kaksikympisenä haluavat sen kolmekymppisen miehen, mutta omassa kaveripiirissäni on esim. kaksi alle 25-vuotiasta, jotka seurustelevat itseään nuoremman miehen kanssa. Muut seurustelevat itseään 1-2 vuotta vanhempien miesten kanssa, vain yhdellä on itseä selvästi vanhempi kumppani. Perusteluna se, että kuulemma omanikäiset ovat kakaroita ja haluavat käydä baareissa. Itsellänikin ikähaitari on tuollaiset /- 2 vuotta, uskon että suhde toimii parhaiten jos ollaan suunnilleen samanlaisessa elämäntilanteessa.

• nyt valehtelet
        miax kirjoitti:

Tunen minäkin noita, jotka kaksikympisenä haluavat sen kolmekymppisen miehen, mutta omassa kaveripiirissäni on esim. kaksi alle 25-vuotiasta, jotka seurustelevat itseään nuoremman miehen kanssa. Muut seurustelevat itseään 1-2 vuotta vanhempien miesten kanssa, vain yhdellä on itseä selvästi vanhempi kumppani. Perusteluna se, että kuulemma omanikäiset ovat kakaroita ja haluavat käydä baareissa. Itsellänikin ikähaitari on tuollaiset /- 2 vuotta, uskon että suhde toimii parhaiten jos ollaan suunnilleen samanlaisessa elämäntilanteessa.

Parikymppinen nainen joka ei halua käydä baarissa???? Se menee samaan kastiin yksisarvisten ja muiden satuolentojen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6995
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3771
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3288
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2512
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      2230
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2172
    7. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2162
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2109
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1818
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1689
    Aihe