Eli mitkä kohtaukset ovat jääneet mieleesi Tuhkimotarinasta?
Minua hymyilyttää vieläkin kohtaus, kun Orestes tuli Bellan vaatteisiin pukeutuneena kotiin ja Chici oli olohuoneessa.
Mieleen jääneitä kohtauksia?
7
463
Vastaukset
- sdfsdfsd
Chiqui leipoo, Valentiinaa ammutaan siellä jossain kauppakeskuksessa ;P (en muista mikä paikka se oli), Orestes ja Valentina putoo uima-altaaseen, Olimpian halvautuminen...ja paljon muita
- Bella Chiqui #
KAIKKKI!!!! TUHKIS ON NIIN IHANA OHJELMA ETTÄ SITÄ EI NOIN VAAN UNOHDETAKKAAN!!!!
- Chiquitita
Mulle on kyllä jäänyt kaikista parhaiten mieleen ne ajat keväällä, kun Hugo tuli pensionaattiin ja ne kaikki Jordin ja Hugon seikkailut ja kommellukset ja vielä sen jälkeenkin, kun Hugo paljastui Pandoraksi. Ne oli hauskoja aikoja. :D Nyt on niin synkkää. :( Kun Pandoa epäillään murhista ja kaikki murhataan ja kaikkea kurjaa tapahtuu. Mut se johtuukin siitä, että tunnelma tiivistyy loppua kohden ja jutut rupeaa kohta jo selvitäkin. Sitä paitsi, sitten kun Tuhkis tulee DVD:lle(!!!), mä aion katsoa Tuhkiksen alusta loppuun asti uudelleen(en ole kyllä nähnyt tammi- ja helmikuun jaksoja) ja mä nään taas ne kivat jutut mitä keväällä tapahtui. :) Ihanaa!!! Tuhkis tulee DVD:lle ja mä nään kaikki jaksot mitä en oo nähnyt ja ne ihanat jaksot uudelleen!!! :)
- Marianela
Chiquitita kirjoitti:
Mulle on kyllä jäänyt kaikista parhaiten mieleen ne ajat keväällä, kun Hugo tuli pensionaattiin ja ne kaikki Jordin ja Hugon seikkailut ja kommellukset ja vielä sen jälkeenkin, kun Hugo paljastui Pandoraksi. Ne oli hauskoja aikoja. :D Nyt on niin synkkää. :( Kun Pandoa epäillään murhista ja kaikki murhataan ja kaikkea kurjaa tapahtuu. Mut se johtuukin siitä, että tunnelma tiivistyy loppua kohden ja jutut rupeaa kohta jo selvitäkin. Sitä paitsi, sitten kun Tuhkis tulee DVD:lle(!!!), mä aion katsoa Tuhkiksen alusta loppuun asti uudelleen(en ole kyllä nähnyt tammi- ja helmikuun jaksoja) ja mä nään taas ne kivat jutut mitä keväällä tapahtui. :) Ihanaa!!! Tuhkis tulee DVD:lle ja mä nään kaikki jaksot mitä en oo nähnyt ja ne ihanat jaksot uudelleen!!! :)
...Tuhkis tulee DVD:lle????
- Chiquitita
Marianela kirjoitti:
...Tuhkis tulee DVD:lle????
...ei vielä tiedetä, mutta tuskin ehtii jouluksi tulla. Mut ehkä sitten joulun jälkeen, tammikuussa tai helmikuussa. Mulla on helmikuussa synttärit, voisi se DVD ilmestyä siihen mennessä, niin voisin saada sen lahjaksi. :)
- La cita<3
Chiquitita kirjoitti:
...ei vielä tiedetä, mutta tuskin ehtii jouluksi tulla. Mut ehkä sitten joulun jälkeen, tammikuussa tai helmikuussa. Mulla on helmikuussa synttärit, voisi se DVD ilmestyä siihen mennessä, niin voisin saada sen lahjaksi. :)
Niin.. mullekin se olisi tos hyvä synttärilahja nimittäin mullakin on helmikuussa :) :p
- mieleen...
kun Orestes ja Valentiina suuteli toisen kerran ja Orestes pyysi anteeksi sitä mitä aikoo tehdä ennen kuin suuteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976