Eli mitkä kohtaukset ovat jääneet mieleesi Tuhkimotarinasta?
Minua hymyilyttää vieläkin kohtaus, kun Orestes tuli Bellan vaatteisiin pukeutuneena kotiin ja Chici oli olohuoneessa.
Mieleen jääneitä kohtauksia?
7
473
Vastaukset
- sdfsdfsd
Chiqui leipoo, Valentiinaa ammutaan siellä jossain kauppakeskuksessa ;P (en muista mikä paikka se oli), Orestes ja Valentina putoo uima-altaaseen, Olimpian halvautuminen...ja paljon muita
- Bella Chiqui #
KAIKKKI!!!! TUHKIS ON NIIN IHANA OHJELMA ETTÄ SITÄ EI NOIN VAAN UNOHDETAKKAAN!!!!
- Chiquitita
Mulle on kyllä jäänyt kaikista parhaiten mieleen ne ajat keväällä, kun Hugo tuli pensionaattiin ja ne kaikki Jordin ja Hugon seikkailut ja kommellukset ja vielä sen jälkeenkin, kun Hugo paljastui Pandoraksi. Ne oli hauskoja aikoja. :D Nyt on niin synkkää. :( Kun Pandoa epäillään murhista ja kaikki murhataan ja kaikkea kurjaa tapahtuu. Mut se johtuukin siitä, että tunnelma tiivistyy loppua kohden ja jutut rupeaa kohta jo selvitäkin. Sitä paitsi, sitten kun Tuhkis tulee DVD:lle(!!!), mä aion katsoa Tuhkiksen alusta loppuun asti uudelleen(en ole kyllä nähnyt tammi- ja helmikuun jaksoja) ja mä nään taas ne kivat jutut mitä keväällä tapahtui. :) Ihanaa!!! Tuhkis tulee DVD:lle ja mä nään kaikki jaksot mitä en oo nähnyt ja ne ihanat jaksot uudelleen!!! :)
- Marianela
Chiquitita kirjoitti:
Mulle on kyllä jäänyt kaikista parhaiten mieleen ne ajat keväällä, kun Hugo tuli pensionaattiin ja ne kaikki Jordin ja Hugon seikkailut ja kommellukset ja vielä sen jälkeenkin, kun Hugo paljastui Pandoraksi. Ne oli hauskoja aikoja. :D Nyt on niin synkkää. :( Kun Pandoa epäillään murhista ja kaikki murhataan ja kaikkea kurjaa tapahtuu. Mut se johtuukin siitä, että tunnelma tiivistyy loppua kohden ja jutut rupeaa kohta jo selvitäkin. Sitä paitsi, sitten kun Tuhkis tulee DVD:lle(!!!), mä aion katsoa Tuhkiksen alusta loppuun asti uudelleen(en ole kyllä nähnyt tammi- ja helmikuun jaksoja) ja mä nään taas ne kivat jutut mitä keväällä tapahtui. :) Ihanaa!!! Tuhkis tulee DVD:lle ja mä nään kaikki jaksot mitä en oo nähnyt ja ne ihanat jaksot uudelleen!!! :)
...Tuhkis tulee DVD:lle????
- Chiquitita
Marianela kirjoitti:
...Tuhkis tulee DVD:lle????
...ei vielä tiedetä, mutta tuskin ehtii jouluksi tulla. Mut ehkä sitten joulun jälkeen, tammikuussa tai helmikuussa. Mulla on helmikuussa synttärit, voisi se DVD ilmestyä siihen mennessä, niin voisin saada sen lahjaksi. :)
- La cita<3
Chiquitita kirjoitti:
...ei vielä tiedetä, mutta tuskin ehtii jouluksi tulla. Mut ehkä sitten joulun jälkeen, tammikuussa tai helmikuussa. Mulla on helmikuussa synttärit, voisi se DVD ilmestyä siihen mennessä, niin voisin saada sen lahjaksi. :)
Niin.. mullekin se olisi tos hyvä synttärilahja nimittäin mullakin on helmikuussa :) :p
- mieleen...
kun Orestes ja Valentiina suuteli toisen kerran ja Orestes pyysi anteeksi sitä mitä aikoo tehdä ennen kuin suuteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648