Kumpaa voi syyttää moisesta teosta ,kun erehdyin polkemaan varattua naista?Nainen halusi multa jotain sellaista mitä ei kotonta saanut ja minähän annoin.Minä olen vapaa rakastelemaan ,mutta minun mielestä varattu nainen saa ottaa vastuun kannoilleen ,jos kärähtää?
Varatun naisen rakasteleminen
33
19687
Vastaukset
- nainen
on omavastuu ja yhteisvastuu. Ehkä ne ovat pienemmät kuin naisella, mutta vastuuta kuitenkin.
- Kale
Höpö höpö
Miten sinkku voi pettää?
Ei hän ole vastuussa kenellekään teostaan, mutta varattu on se joka pettää. - mies
Kale kirjoitti:
Höpö höpö
Miten sinkku voi pettää?
Ei hän ole vastuussa kenellekään teostaan, mutta varattu on se joka pettää.naiset vierittää aina huoraamisensa syyt ja seuraukset miesten niskaan, tavalla tai toisella. niin kävi nytkin.
- joop
Tiesit naisen olevan varattu ja silti päätit kiksauttaa vaikka olisit voinut kieltäytyä. Oma tietoinen päätöksesi, kanna siis myös vastuu siitä jos nainen kärähtää ja mies haluaa "jutella" myös sinun kanssasi.
- Kasper
Älä nyt Joop ole naivi, etkö tiedä miten naiset loukkaantuu jos niille antaa pakit, vilkaisepa joskus vaikka lavatansseilla, miehet ovat tottuneet saamaan pakit mutta naiset ei. Tässä tapauksessahan mies auttoi vaan kaveriaan pulassa, auttamalla hänen vaimoaan viihtymään taas hetken sängyssä tumpelon miehenköriläänsä kyljessä.
- Otus
on kokonaan tuon varatun naisen. Hän päätti ja sai mitä halusi. Aivan samoin varatun miehen kanssa oleva sinkkunainen on syytön pettämiseen. On aivan turha syyllistää sinkkuja toisen puolison viettelemisestä, kun nuo "vietellyt" ovat kuitenkin täysivaltaisia aikuisia ihmisiä, jotka kykenevät aivan hyvin päättämään - ja vastaamaan - omista tekemisistään.
- Vertti
Niin, ei ketään noin vain vietellä. Kyllä pitää olla omaa tahtoa mukana.
- mira
Vertti kirjoitti:
Niin, ei ketään noin vain vietellä. Kyllä pitää olla omaa tahtoa mukana.
Sanonpa vaan, että kaksi on yleensä samoilla aikeilla silloin kun sänkyyn mennään. Olen pettänyt ja tullut petetyksi, mutta olen onnellisesti kuitenkin naimisissa. Rakkaus ja seksi on kaksi eri asiaa toisinaan.
- niina
olen useampaan otteeseen pettänyt ja tottakai kannan vastuuni jos kärähdän, tosin se oli täysin tietoinen valinta mutta ei siitä sitä vapaata osapuolta voi syyttää, varsinkin jos on täysin tiennyt mitä tekee.
- niina
Hyvä Niina!
Olet yhtä rehellinen kuin mä vieraissa on käyty
vastuu kannetaan .Keskustellaanko Niina mikä meitä ajaa vieraan syliin. Mailaile osoitteeseen
[email protected]
- Vertti
Ethän sinä ole ketään pettänyt. Nainen on, joten hän kantakoon syyn niskoillaan, jos kiinni jää.
- kulkuripoika jan
Sinkkuna tekee joskus mieli seksiä ja valitsen baarista yleensä varatun naisen mielummin kuin sinkkunaisen. Jaa miksiköhän? Syy on yksinkertainen, saa helpommin ja seksi on parempaa, tyydyttävämpää. Valinta on molempien. Jokainen kantaa vastuunsa valinnoistaan.
- kateellinen
Vai että oikein VALITSET baarista panoseurasi...?
-Hah ! - error
kateellinen kirjoitti:
Vai että oikein VALITSET baarista panoseurasi...?
-Hah !toiset valitsee, ja toiset ottaa mitä sattuu irti saamaan. se on sellainen se elämänlaki. tiedän miehiä, jotka todella valitsevat naisen ravintolasta, tanssipaikoista. jos olet tarpeeksi fiksu, älykäs, charmikas ja ulkonäköä piisaa, ei pitäisi olla vaikeaa. ja liha on heikko, naisellakin, myös varatulla naisella.
- sandra
Jos olisit tuon varatun naisen mies niin miten menettelisit? Tuskinpa tyytyisit syyttämään pelkästään vaimoasi vaan mies saisi myös osansa (mikä hänelle kuuluukin jos tietää toisen olevan naimisissa).
Asiahan ei nimittäin selvittelyvaiheessa ole aivan noin yksinkertainen kuin annoit ymmärtää: Vaimo voisi kivenkovaa väittää, että toinen mies vietteli hänet ja hän sortui painostuksen alla. Se voisi olla tottakin eikä kummankaan väitteellä olisi todistajaa.- Sinkkumies
Jos jonkun ihmisen pystyy viettelemään niin silloin kyseinen henkilö ei pysty kyllä rakastamaan täysipainoisesti hänen puolisoaan.
Sinkku saa tehdä mitä haluaa ,mutta varattu on tietääkseni sitoutunut seurustelemaan kumppaninsa kanssa? - N38
Sinkkumies kirjoitti:
Jos jonkun ihmisen pystyy viettelemään niin silloin kyseinen henkilö ei pysty kyllä rakastamaan täysipainoisesti hänen puolisoaan.
Sinkku saa tehdä mitä haluaa ,mutta varattu on tietääkseni sitoutunut seurustelemaan kumppaninsa kanssa?KUKAAN ei saa tehdä mitä huvittaa.
Kysymys on Moraalista ja Periaatteesta. Olisikohan niin, että sinkku, joka ei koskaan suostu samaan petiin varatun kanssa on varattuna sitten ainakin uskollinen puolisolleen?
Se, että ryhtyy muhinoimaan varatun ihmisen kanssa, kertoo, ettei arvosta avioliittoa eikä kunnioita toista ihmistä pätkääkään. Ihan samoin tietysti noiden varattujen kohdalla. - M22
N38 kirjoitti:
KUKAAN ei saa tehdä mitä huvittaa.
Kysymys on Moraalista ja Periaatteesta. Olisikohan niin, että sinkku, joka ei koskaan suostu samaan petiin varatun kanssa on varattuna sitten ainakin uskollinen puolisolleen?
Se, että ryhtyy muhinoimaan varatun ihmisen kanssa, kertoo, ettei arvosta avioliittoa eikä kunnioita toista ihmistä pätkääkään. Ihan samoin tietysti noiden varattujen kohdalla.Miten niin ei saa??? Mikä ylin käskyvalta sinä tai sinun moraalisi on??
Varatun kanssa muhinoiva sinkku ei petä yhtään ketään, vai mikä helvetin lojaalius hänellä voi olla tuntemattomia kohtaan??
Moraali tarkoittaa omien halujen oikeuttamista muka yleisesti tunnustetun käytöskoodin tms avulla.
Ja miten ihmeessä voisinkaan arvostaa miestä jonka vaimo/tyttöystävä/heila tarjoaa sänkyseuraa??
Jos suhteessa on kaikki OK niin ei kai vieraissa lähdetä seikkailemaan..? - mimmi
M22 kirjoitti:
Miten niin ei saa??? Mikä ylin käskyvalta sinä tai sinun moraalisi on??
Varatun kanssa muhinoiva sinkku ei petä yhtään ketään, vai mikä helvetin lojaalius hänellä voi olla tuntemattomia kohtaan??
Moraali tarkoittaa omien halujen oikeuttamista muka yleisesti tunnustetun käytöskoodin tms avulla.
Ja miten ihmeessä voisinkaan arvostaa miestä jonka vaimo/tyttöystävä/heila tarjoaa sänkyseuraa??
Jos suhteessa on kaikki OK niin ei kai vieraissa lähdetä seikkailemaan..?Miten voitkaan arvostaa iteäsi, jos on iskettävä varattuja naisia/miehiä? Jotain mätää on niissäkin sinkkumiehissä/naisissa, jotka aina vaan pitäytyvät varatun panemisessa, puuttuuko uskallus kunnolliseen ihmissuhteeseen? Itse seurustelen, ja jos mieheni kavereista joku tulisi yrittämäänkään iskemistä, kyllä sen tyypin arvostus silmissäni putoaisi aivan alamaihin. Enhän itsekään ole kähmimässä "toisen omaa", vapaita miehiä/naisia on aivan riittämiin aina ollut saatavilla (nyt ei enää siis kiinnostakaan). On nää jutut niin tätä päivää, hirveä kiire hyökätä sängystä ja suhteesta toiseen, mitään pitävää ei uskalleta luoda...
- ninja
M22 kirjoitti:
Miten niin ei saa??? Mikä ylin käskyvalta sinä tai sinun moraalisi on??
Jos suhteessa on kaikki OK niin ei kai vieraissa lähdetä seikkailemaan..?Katsohan M22. Kenelläkään ei ole "ylintä käskyvaltaa", mutta joidenkin ihmisten, jopa sinkkujen ;D, moraali on korkeammalla tasolla kuin toisten.
Itse olen aina lojaali kaikille ihmisille, riippumatta siitä tunnenko heidät vai en. On kivaa olla kaikille hyvä ja läheisimmille erinomainen!
- Pettäjätär
Itselleni panokaveria hakiessa ilmoitan olevani varattu, jolloin toinen saa valita jättääkö tilanteen käyttämättä vai ei.
Pidän myös huolen etten kärähdä. Jos niin käy, en koskaan kerro kaverista niin paljon, että sen voisi tunnistaa missään.
Itse petoksen teen, itse myös kärsin. Vastuu on AINA pettäjällä, koska ethän voi mitenkään tietää, onko toinen varattu vai ei.
Jos ryöstää pankin, on turha ruikuttaa että naapuri sen teki en minä jos kytät on jo paikalla. ;)- Pettäjä
Kuinka voit pettämisen jälkeen mennä kotiin miehesi luo?
Itse petin yhden ainoan kerran, en edes suunnitellut, se vain tapahtui.
Itkin monta päivää, koska en voi tunnustaa mieheleni, joka tulee pian matkoilta.
Syyllisyys painaa niskassa niin, että tunnen tukehtuvani. - Ninnu
Pettäjä kirjoitti:
Kuinka voit pettämisen jälkeen mennä kotiin miehesi luo?
Itse petin yhden ainoan kerran, en edes suunnitellut, se vain tapahtui.
Itkin monta päivää, koska en voi tunnustaa mieheleni, joka tulee pian matkoilta.
Syyllisyys painaa niskassa niin, että tunnen tukehtuvani.Niin me ollaan erilaisia. Pettämiset syyt ja motiivit vaihtelevat ja ne sitten vaikuttavat siihenkin, että miltä pettämisen jälkeen tuntuu.
- Sipe
Juuri valmistuneen tutkimuksen mukaan Suomen lapsilla ei mene hyvin, jos verrataan muihin pohjoismaihin.
Osaan hyvin kuvitella, että perheenne on juuri tälläinen tunnekylmä esimerkkitapaus.
Jos et itse kärsi, lapset kärsivät sinunkin edestäsi. Tollo olet jos luulet ettei kukaan muka huomaa. Lapset tietävät takuulla, että jokin mättää, ja pahasti!
- tirlittan
Vähän sama ongelma. Annoin varatulle miehelle sitä, mitä hän ei tyttöystävältään saanut. Omantunnon tuskissa elän...
- pyöveli
kyllähän varattu suurempi mulkku on mut eikös olis kohteliainta jättää varatut rauhaan..
- Näin On
Jep kyllä aina jokainen itse vastuun kantaa ja jos elää parisuhteessa niin eipä sinkun mitään syyllisyyttä kannata kantaa.
Itse oon polkenut varattuja ja ei varattuja ja itse oon varattu ja itse kannan vastuun teoistani ja samaa sinkut on sanonut että jos jäädään kiinni niin ei hällä ole mitään menetettävää ja kaduttavaa.. Et sillee.- Karmeaa
Toivottavasti tämän viestiketjun "polkijoilla" (hyi hoo mikä ilmaisu) ja pettäjillä ei ole lapsia!
Kuten yllä jo joku totesikin: ei ole ihme, että Suomen lapset voivat huonosti, kun aikuiset ovat täysin tunteettomia mänttejä ja halujensa vietävissä olevia itsekkäitä paskiaisia. Kyynistä ja rumaa. No onneksi rakastelusta ei puhuta kuin ketjun nimessä - mihinkään rakkauteen tai inhimilliseen kosketukseen viittaavan kanssa tällä sekoilulla ei ole mitään tekemistä. - Näin On
Karmeaa kirjoitti:
Toivottavasti tämän viestiketjun "polkijoilla" (hyi hoo mikä ilmaisu) ja pettäjillä ei ole lapsia!
Kuten yllä jo joku totesikin: ei ole ihme, että Suomen lapset voivat huonosti, kun aikuiset ovat täysin tunteettomia mänttejä ja halujensa vietävissä olevia itsekkäitä paskiaisia. Kyynistä ja rumaa. No onneksi rakastelusta ei puhuta kuin ketjun nimessä - mihinkään rakkauteen tai inhimilliseen kosketukseen viittaavan kanssa tällä sekoilulla ei ole mitään tekemistä.sitä se varmaan on eläimellistä himoa toista kohtaa ja kun kipinä lyö niin tulethan siittä syttyy. Itse ainakin olen kokeillut enkä kadu. Painanut sekä varattuja että vapaita.
- ei voi kuin
Näin On kirjoitti:
sitä se varmaan on eläimellistä himoa toista kohtaa ja kun kipinä lyö niin tulethan siittä syttyy. Itse ainakin olen kokeillut enkä kadu. Painanut sekä varattuja että vapaita.
että saat aidsin! Mihinkä se ihminen sinusta on matkan varrella tipahtanut?
- Lääkäri
ei voi kuin kirjoitti:
että saat aidsin! Mihinkä se ihminen sinusta on matkan varrella tipahtanut?
Tosimies laskee aina vanteella..... ;)
- Zero<
Pettäjällähän se vastuu pääosin on, muttei sillä ole mitään väliä siinä vaiheessa jos rysänpäältä kiinni jää. Naisia ei lyö kuin pelkurit, mutta se tuntematon äijä muna pystyssä voi saada elämänsä selkäsaunan, jos hengissä selviää. Joten ihan itsesuojelun kannalta kannattaa miettiä ennen kuin tunkee mitään varattuun naiseen, mä ainakin olen niin hullu, etten tiedä mitä tekisin sellaisessa tilanteessa.
- Mellu
Olen samaa mieltä kanssasi, jos varattu nainen haluaa seuraa niin itse kantakoon syntinsä. Itse olen varattu ja voisin ajatella joskus jopa hairahtuvani.. aina kun elämä ei ole niin helppoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291126
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707