Iso toppatakki

kylmä talvi tulossa

ongelmana on että mistä löytäisin lämpimän talvitakin.. mutta kuitenkin kohtuuhintaisen.
koko sais olla 56 ellei jopa 58. olen kattonu hobbyhallin, elloksen, netanttilan,cellbesin ja catalogin. klingelin katoin myös mutta siellä on aivan liian tyyristä =(

18

1466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      sama ongelma täällä,tässä oli vähän aikaa sitten vielä Hobby-hallissa semmoisia mustia toppatakkeja,kerkes vaan loppumaan :( mut jos joku tietää mistä mahd vois saada...

    • kokojaon

      Mä ostin lorellasta mutta maksoi 147€, oli siellä tarjouksena 59€:llakin. Muutenkin upeita toppapukuja 70€ ym.

    • 00800

      hämmästelen aina vaan, kun vasta marraskuussa aletaan haikailemaan talvitakin perään! talvi tulee, joka ikinen vuosi se tulee. hesassa loskaisena, kylmänä ja tuulisena, pohjoisemmassa kylmänä kunnon pakkasten kera.

      miksi ihmeessä jätätte päällystakin ostamisen näin viime tinkaan? ihan oikeesti; nykyään kaupat eivät pidä isoja varastoja (kallista varastointia).
      "omassa asiointikaupassani" talvitakkeja on jäljellä neljä kappaletta ja kaikki pieniä kokoja ... takit kuulemma myyty jo syys-lokakuussa.

      toivottavasti löydät haluamasi takin. ja sit seuraavalla kerralla ajoissa shoppailemaan, jookos

      • ....

        Onko tietoa että onko lindexillä minkälaisia toppatakkeja,jos edes on?


      • Ja pläh.

        Saahan sen toppatakin ostaa vaikka maaliskuussa, jos silloin on tarvetta. Kyllä niitä pitäisi olla riittävästi myynnissä, myös isoja kokoja. Auttoi varmasti paljon tuota takin etsijää, että kerroit "oman asiointikauppasi" nimen noinkin selkeästi, voihan toisella paikkakunnalla olla isoja kokoja myynnissä.

        Nettikaupat, Seppälät, Lorellat, Lindexit jne. kannattaa kiertää läpi. Myös Citymarketeissa on isoja takkeja, värivalikoima on vain perseestä (sellaiselle, joka ei pidä kuin mustaa). Itse tilasin takkini HM:n nettikaupasta.


      • pdmn
        Ja pläh. kirjoitti:

        Saahan sen toppatakin ostaa vaikka maaliskuussa, jos silloin on tarvetta. Kyllä niitä pitäisi olla riittävästi myynnissä, myös isoja kokoja. Auttoi varmasti paljon tuota takin etsijää, että kerroit "oman asiointikauppasi" nimen noinkin selkeästi, voihan toisella paikkakunnalla olla isoja kokoja myynnissä.

        Nettikaupat, Seppälät, Lorellat, Lindexit jne. kannattaa kiertää läpi. Myös Citymarketeissa on isoja takkeja, värivalikoima on vain perseestä (sellaiselle, joka ei pidä kuin mustaa). Itse tilasin takkini HM:n nettikaupasta.

        Ulla Popkenin nettikaupasta. Postikuluja Suomeen tulee 17 euroa, mutta toisaalta siihen hintaan voi tilata vaikka kuinka paljon. Ostin itselleni sieltä toppatakin hintaan 84 euroa, kokoja on mallista riippuen ainakin 60 saakka.Muutenkin olen ollut tyytyväinen heidän tuotteisiinsa, hinta-laatusuhde ihan ok.


    • katsomassa

      tokmanni-konserniin kuuluvista tarjoustalo/maximakasiini yms.kaupoista. Niilläkin isoja malleja ja kohtuu hinnalla...

    • entäs sitten

      mä löysin urheiluliikkeestä toppatakin viime vuonna,tosin tarjouksessa 100 euroa. olen kokoa 46,en tiedä sitten miten isoja kokoja urheiluliikeet myy. mutta,kandee mennä katsomaan. laadukas toppatakki menee vuosia,vaikka sitten maksaakin vähän enemmän.

    • .....................

      HEIPS!

      Jos sua vaan sattuisi kiinnostamaan.. eli minulla olisi myytävänä musta toppatakki jonka ostin viimevuonna hm:ltä. Koko on 56, mutta se on reilu, joten melkeinpä se on kokoa 58. Takki on hyvässä kunnossa ja se on aika pitkä jopa tällaiselle 182 senttiselle, eli pylly menee kunnolla peittoon, eli ei palele! Takissa on huppu, päälitaskut, takana helmassa hauska vino leikkaus, vetoketju ja ainakin minun mielestä se on hyvän näköinen ja nuorekas. Olin itse viimevuonna tosi iloinen kun sen löysin, koska tämän kokoisia takkeja jotka ovat myös nuorekkaita on tosi vaikeaa ja melkein mahdotonta löytää. Jos olet kiinnostunut niin ilmoittele!

      • Viestin alkuperäinen laittaja

        Mailaa minulle missä päin asut.. ja jos kauempaa niin mitkä oli pk:t.. ja takin hinta ? olisko sulla kuvaa mahdollista lähettää.
        [email protected]


      • ......................
        Viestin alkuperäinen laittaja kirjoitti:

        Mailaa minulle missä päin asut.. ja jos kauempaa niin mitkä oli pk:t.. ja takin hinta ? olisko sulla kuvaa mahdollista lähettää.
        [email protected]

        HEI!
        Asun pääkaupunkiseudulla ja voin laittaa huomenna postiisi takista kuvan ja vaikka tarkempia mittoja, tänään on valitettavasti senverran kiirus etten kerkiä :). Ajattelin pyytää siinä 20 euron haarukoilla takista, mutta voimme toki sopia siitä sitten tarkemmin jos olet vielä kiinnostunut!


      • alkuperäinen kysyjä
        ...................... kirjoitti:

        HEI!
        Asun pääkaupunkiseudulla ja voin laittaa huomenna postiisi takista kuvan ja vaikka tarkempia mittoja, tänään on valitettavasti senverran kiirus etten kerkiä :). Ajattelin pyytää siinä 20 euron haarukoilla takista, mutta voimme toki sopia siitä sitten tarkemmin jos olet vielä kiinnostunut!

        en ole saanut kuvaa takista... oletko vielä myymässä takkia ?
        [email protected]


      • .........................
        alkuperäinen kysyjä kirjoitti:

        en ole saanut kuvaa takista... oletko vielä myymässä takkia ?
        [email protected]

        HEIPS!

        Sori luulin että et ole enää kiinnostunut takista eli laitan toki pikimiten kuvan siitä! (viimeistään huomenna :)


    • lindexillä tänään...

      Oli siellä semmoinen villakangastakki,kokoa 56...oli vaan aika kallis,89 euroa,ei sovi mun kukkarolle :(

      • khr

        Talvitakkia ei paljon tuota edullisemmin saa normaalikokoisetkaan.
        Viime vuonna tosin kävi tuuri, löysin aletakin 39 eurolla mutta vasta tammikuussa.


    • 145

      entäs jos vaan sinnittelisit jouluun saakka ja tekisit edullisen löydön joulun jälkeen? alet alkaa ...

      • ...

        Ehkä parempi odottaa sinne aleen asti,jospa sitten löytyisi joku kiva takki...


    • eipalvellaenää

      Samaa ihmetellyt, ostan kenkäni ja kaikki netistä ja ulkomailta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe