yksinäiset ihmiset !

Karoliina^

Moikka kaikki te ihmiset,jotka tunnette ittenne yksinäiseksi ja tuntuu ettei mikään elämässä onnistu eikä ole ketään ketään joka jaksais ymmärtää ja tukea. Jos tunnette ittenne yksinäiseksi ja haluatte löytää uusia ihmiskontakteja niin meilatkaa mulle niin jutellaan ja tutustutaan. Sillä kenenkään ei pidä joutua olla yksin tai jos itse haluaa,mutta koskaa ei ole ystäviä liikaa :)

14

766

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karoliina^
      • mistä??

        Mistäs päin suomenmaata olet? Mietin vain että ku haluaisin ihan oikeita kavereita enkä vain netti tuttuja.


    • Juulia

      olen hemmetin yskin on vain vähän kamuja joihin voin luottaa...asun jyväskylässä

    • huttunen11

      Moi olen 64v ja todella yksin vaimoni kuoli syöpään 4v sitten olimme yhdessä yli 40v nyt tuntuu että ei enää tahdo jaksaa asun maaseudulla mutta todellisia ystäviä ei täälläkään oo en hae mitään nettiystäviä vaan ihan tavallisia ihmisiä jotka tuntee saman kuin minäkin mutta eipä mulla nytten muuta kun hyvää päivänjatkoa terv Hannu

      • kesänlapsiolen

        Hei jos haluat ystävän niin täällä olisi pian 60 vuotta täyttävä yksinäinen naisihminen jolle voisit vaikka kirjoittaa aluksi ja jos synkkaa niin sitten katsotaan mitä jatkossa seuraa:-) Tämä oli sitten Hannulle.


    • nainen60v

      Minä myös kaipaisin ystävää jonka kanssa voisi vaikka käväistä kahvilla,syömässä,kävelyllä ,tanssi,assa tai muuten vain tavata.Ongelma vaan on kun kaikilla tuntuu seksi olevan mielessä.

      • tasatahtia

        Täällä myös juttuseuraa kaipaava keski-ikäinen yksinasuva ja lapseton nainen pääkaupungista.
        Työelämässä olen mutta harrastuskaveria savuttomasta naisesta tai miehestä kaipaan esim kävelylenkeille. En hae seksiseuraa ja olen hetero.


      • Voisitko
        tasatahtia kirjoitti:

        Täällä myös juttuseuraa kaipaava keski-ikäinen yksinasuva ja lapseton nainen pääkaupungista.
        Työelämässä olen mutta harrastuskaveria savuttomasta naisesta tai miehestä kaipaan esim kävelylenkeille. En hae seksiseuraa ja olen hetero.

        olla ystävällinen ja ilmoittaa osoitteesi? Terv. keski-ikäinen savuton mies Hgin seudulta


    • noojopason

      Vaikka olen "vasta" 40 vuotias mies niin minä kuulun tuohon kategoriaan jotka haluavat olla yksin eikä kaipaa ystäviä. Olen näin ollennillen ja tyytyväinen elämääni.

      Alkoholia en käytä eli sen tiimoilta en käy missään enkä muutenkaan. Olen niin koti ihminen kuin vain voi olla :)

      Toki töissä käyn mutta työ on yksin tehtävää työtä hoitoalalla enkä ns. kollegoitakaan koskaan näe. Siksi tähän työhän halusin koska saa yksin tehdä ihmisten auttamisen lisäksi.

    • ihmettelevä

      On se vaan kumma kun täällä nauvutaan yksinäisyyttä, mutta kun joku haluaisi ottaa yhteyttä ei kuulu niin minkään valtakunnan vastausta. Näkyy tässäkin ketjussa kahta ihmistä kaivattavan vaan kun ollaan hipihiljaa kuin maa olisi nielaissut kyseiset henkilöt.

    • kivavaikkajutella

      No tässä olisi 57v mies vailla kaveria. Ihan tavallinen, tervejärkinen, heteromies jos kelpaa jollekin vaikka viestittelyn kautta. [email protected]

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onko karoliina sinun sähköposti toiminnassa vielä? En pystynyt lähettää viestiä.. Minkä ikäinen olet nyt ja mistäpäin?

    • Anonyymi

      Olen 79 vuotias Bi nainen eli mulkkukin käy. Mikä on meininki?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3608
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      198
      1720
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1224
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe