Mun tarina

rehellisyys ennen kaikkea..

Heippa vaan kaikki!Musta on tuntunut että asiat on mulla nyt kohtalaisen hyvällä mallilla,paitsi eräs suhde on aiheuttanut mulle päänvaivaa,sillä nimittäin n.kuukausi sitten aloin kirjoitella netissä erään miehen kanssa,tulimme hyvin juttuun,hänkin oli kärsinyt masennuksesta ja tuntui et meillä oli paljon yhteistä.Tämä kaveri oli myös kokenut menneisyydessään paljon kovia,ikäviä asioita.Ennen kuin tapasimme livenä hän tuntui olevan jo niin ihastunut ja kiintynyt muhun,kunnes sitten tapasimme,hän oli hyvin ujon tuntuinen ja kävimme sitten baarissa parilla kaljalla,olut maistui hänelle liiankin hyvin... ja hän sitten paljasti et hänelläkin on lapsi ja selvisi sitten et on valehdellut mulle muutaman muunkin asian!Siitä loukkaannuin aika tavalla ja petyin. Mulle on tärkeetä et pystyy olemaan rehellinen oma ittensä,hän siis aluksi yritti esittää parempaa kuin mitä oikeesti on...No mä kerkesin jo rakastua/ihastua tähän kaveriin,niin pyörryksiin hän on mut osannut puhua.Meillä oli treffeillä hyviäkin hetkiä,tuntui niin ihanalta olla rakastettu ja tärkea jollekin!Tuntuu et oon ihan koukussa häneen,sillä kun eron hetki tuli ja hänen piti lähteä luotani,niin häneltä pääsi itku,musta on hyvä et mies pystyy itkemään ja näyttämään muutenkin tunteensa selvänäkin.Nyt sitten hän haluaisi kovasti vielä tapailla mua,en tiedä uskallanko enää,jos tuleekin lisää valheita,ei oo kiva kun luottamus rakoilee jo näin suhteen alussa!Miks aina rakastun renttuihin? mutta mitäs muut olette mieltä tästä...

4

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-nettideittailija

      Järkyttävää luettavaa:
      "Meillä oli treffeillä hyviäkin hetkiä,tuntui niin ihanalta olla rakastettu ja tärkea jollekin!"
      Onko sinusta rakkautta, jos on tavannut kerran treffeillä?

      Haloo nainen! Jos mies valehtelee jo tuossa vaiheessa, et voi koskaan tietää, mitä kaikkea valheita hänellä on vielä kerrottavana. Ei hän ole sinusta aidosti kiinnostunut, jos pitää valehdella. Jättäisin tuollaisen miehen heti. Rakastuitko hänen valheisiin??

      • alkup.

        Niin varmaankin kuulostaa kauheelta,mut tarkotin sitä kun oon niin pitkään ollut yksin ja pitkästä aikaa sai hellyyttä,rakkauden osoituksia,kun sydämeni särkyi joskus........


    • gadg

      Kyllä sitä on itsekin rakastunut liian hyvin ulkokuoreen ja vaikka sisältä tulisi mitä asioita esille, silti pakko vain roikkua perässä.

    • Vaikuttaisi enemmän läheisriippuvuudelta kuin aidolta ihastumiselta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

      Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      43
      3272
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

      Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      25
      1959
    3. Sano jotain

      Kivaa hänestä.
      Ikävä
      94
      1714
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

      Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1610
    5. Sä olet liian

      Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      57
      1563
    6. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

      https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      111
      1392
    7. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

      HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      309
      1351
    8. Mitä ajattelet

      Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      105
      1336
    9. Luulen että suuri rakkautesi

      On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      131
      1244
    10. Martinan juoksutapahtuma

      Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1147
    Aihe