Pakkoruotsia helppo vastustaa

äänestämällä

Ei tarvitse muuta kuin äänestää Perussuomalaisia, he ovat pakkoruotsia vastaan.

Perussuomalaisten kannatus onkin jatkuvasti noussut. Muista kantaa oma äänesi kekoon!

7

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoi Loka-Laitinen

      Timo Soini on jo potkimassa ääriliikkeiden tyyppejä pois puolueesta. Hesarissa oli iso juttu viime kuussa.

    • perussuomalaisia

      Täytyy kysyä jokaiselta ehdokkaalta heidän mielipiteensä ja .yrittää saada myös tyhmät pakkoruotsittajat kääntämään takkinsa

      • En pahemmin arvosta Tony Halmetta, mutta yksi hyvä puoli hänessä oli, hän ei mesonnut pakkoruotsista. Syykin selvisi, hän on käynyt ruotsinkielisen koulun ja osaa sujuvaa ruotsia. Yleensähän suurintä ääntä "pakkoruotsista" pitävät ne, jotka eivät ruotsia lainkaan osaa.


      • Åsa
        ahvennainen kirjoitti:

        En pahemmin arvosta Tony Halmetta, mutta yksi hyvä puoli hänessä oli, hän ei mesonnut pakkoruotsista. Syykin selvisi, hän on käynyt ruotsinkielisen koulun ja osaa sujuvaa ruotsia. Yleensähän suurintä ääntä "pakkoruotsista" pitävät ne, jotka eivät ruotsia lainkaan osaa.

        "Yleensähän suurintä ääntä "pakkoruotsista" pitävät ne, jotka eivät ruotsia lainkaan osaa."

        Titta nu och se hur många idioter, ja, jubelidioter, skall svara på Ditt inlägg.


      • jubelidiot?
        Åsa kirjoitti:

        "Yleensähän suurintä ääntä "pakkoruotsista" pitävät ne, jotka eivät ruotsia lainkaan osaa."

        Titta nu och se hur många idioter, ja, jubelidioter, skall svara på Ditt inlägg.

        "Titta nu och se hur många idioter, ja, jubelidioter, skall svara på Ditt inlägg."

        hauska juttu :-))))


    • on voinut nousta noin

      suureksi ja vaikeaksi asiaksi. Eihän meillä tuon suurempia ja tärkeämpiä ongelmia olekaan, kuin muutamat koulutunnit.

      • AIVOT, VAI?

        Tiedätkö, miten paljon rahaa menee täysin tyhjään niissä koulutunneissa? Silläkin aikaa oppilaat voisivat lukea jotakin mailmankieltä, kun tyhertävät jonkun nurkkakuntaiset, pienen kielipahan kanssa, mitä ei puhu kuin rantaruotsalaiset, joku 4 % ja hekin osaavat suomenkieltä. Itse tunnen tulleeni surkeasti petetyksi yhteiskunnan puolesta tätä yhtä tyhjän kanssa kieltä lukiessani joka opintoasteella, idiootin touhua. Hukkaan ovat menneet nekin yhteiskunnan rahat, sillä en k......n ruotsalaisten suuntaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe